Kukkis 77 28.06.2008 19:18:32 | |
---|
No eihän täällä kukaan täydellinen ole, paitsi kukkis ålli..... Hoho. Virhe tai liian täydellinen kirjoitus! "Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki |
Irhvin 93 03.07.2008 19:42:26 | |
---|
|
-J.- 03.07.2008 19:56:44 (muokattu 03.07.2008 20:06:32) | |
---|
Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
trashjones 03.07.2008 20:03:56 | |
---|
Master of Puppets Im vetämällä your strings |
mhaarala 03.07.2008 20:59:28 | |
---|
Ei tuota kyllä kauniiksi voi sanoa parhaalla tahdollakaan. Latvalan Rhoadseissa oli sentään tyyliä... mutta mikäs siinä, ainakin pääsee ylimmille nauhoille jos ei muuta. Mikkiratkaisu on ja aika mielenkiintoinen, kun ottaa huomioon EMG:n HZ-sarjan yleisen arvostuksen (puutteen). Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Heka123 03.07.2008 21:42:25 | |
---|
Tuo latvalan signature ois kullatulla hardwarella paljon parempi ja hienompi mut on tuoki ihan hieno tuo normi. Paljonkoha ois hintaa tuommosella? Lasketaanko viina muiikkitarvikkeeksi? - kassper |
Super-Jari 03.07.2008 21:50:47 (muokattu 03.07.2008 21:51:01) | |
---|
Vaikka koira on hyvä se ei ole yhtään parempi kuin muut. |
-J.- 03.07.2008 21:57:03 | |
---|
Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
Credence 03.07.2008 22:32:58 | |
---|
Just like a dog thats turned on you,
Ain't it funny what the color green will make some people do? |
phf 03.07.2008 23:02:06 | |
---|
No Roopen puolustuksesksi niin hän sanoi itse että siinä ESPeissäon aivan sama soitto tatsi kuin hänen Jacksoneissaan... Ei huomaa eroo muuta kuin soundissa. "I think that no theory is good theory" |
paavi666 04.07.2008 15:05:34 | |
---|
Mikkiratkaisu on ja aika mielenkiintoinen, kun ottaa huomioon EMG:n HZ-sarjan yleisen arvostuksen (puutteen). Tuo on kyllä Duncanin Invader mikki. "Juu kitaraa soitan metallica." - Ämil94 jäsenkuvaus. |
mhaarala 05.07.2008 12:45:26 | |
---|
Tarkoitin kylläkin uudempaa valkoista mallia enkä tuota vanhaa mustaa. Musta duncanilla varustettu on ollut listoilla jo ties miten kauan... Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
moottorisaha 05.07.2008 13:17:38 | |
---|
Mikkiratkaisu on ja aika mielenkiintoinen, kun ottaa huomioon EMG:n HZ-sarjan yleisen arvostuksen (puutteen). No eikös Bodomin hemmot ole noita HZ:tia käyttäneet iät ja ajat. Eipä tunnu olevan mikään este ainakaan siinä mielessä, että kusauttaisi soundin jotenkin. http://www.youtube.com/watch?v=rdJieF0_DsM |
mhaarala 05.07.2008 14:32:32 | |
---|
Ei siinä sinänsä mitään ihan mahdottoman ihmeellistä ole, ei hz-h4 minusta ole mikään toivottoman huono mikki mutta tuossa no h2 missä on huomattavasti pienempi ulostulo. Lieneekö tuossa haussa mahdollisimman hyvä kopio jackson j-50bc + je-1000 yhdistelmästä... Hymyä huuleen kun kuset vastatuuleen |
Super-Jari 24.07.2008 11:29:36 | |
---|
Pistin pitkästä aikaa Hatebreederin soimaan. Tämähän on muuten edelleen tosi potkivaa tavaraa, mutta Laihon laulu on kyllä hirveän kuuloista. Miten se ääntelee noille uudemmilla levyillä? |
mungiisi 24.07.2008 12:49:55 (muokattu 24.07.2008 12:51:18) | |
---|
Pistin pitkästä aikaa Hatebreederin soimaan. Tämähän on muuten edelleen tosi potkivaa tavaraa, mutta Laihon laulu on kyllä hirveän kuuloista. Miten se ääntelee noille uudemmilla levyillä? Uudemmilla levyillä on paljon parempi laulu mun mielestä. Vähän melodiaakin löytyy. Kuuntelin eilen sufflella iPodilla musiikkia ja sieltä tuli pari biisiä uudempaa Bodomia. Mikäs siinä, ihan hyviä rallejahan sieltä löytyy. Kitarasounditkin on kohillaan, mukavan raa'at soundit. Joskus muutamia vuosia sitten tuli Bodomia faniteltua oikein kunnolla kun hevi-vaihe iski päälle. Jossain vaiheessa fanittelu hiipui kun musiikkimaku syveni ja löysi uusia ulottuvuuksia. Välillä kyllä ärsyttää bändin (ja nuorien fanien) turha parjaaminen; varsinkin nuorille bändi on helppo löytää kun se on suhteellisen hyvin esillä mediassa ja sitä kautta löytää muitakin alan bändejä. Sillehän ei vaan voi mitään jos musiikki ei iske. Joskus vaan tuntuu että kun on kasvettu pari vuotta siitä omasta Bodom-vaiheesta ohi, kuuluu asiaan morkata niitä pienempiä diggareita. Uusimman levyn ne harvat biisit joita olen kuullut ovat kuitenkin olleet hieman pettymyksiä. HCDR ja AYDY kuitenkin toimii, kuten myös Something Wild ja Hatebreeder. Follow The Reaper on jäänyt jotenkin vähän jalkoihin mun mielestä, vaikka sieltä löytyykin ensimmäinen biisi mitä koko bändiltä kuulin, Kissing The Shadows, joka edelleen on kuitenkin hyvä biisi. E: Niin, Inearthed-demothan on tosi kovaa kamaa. Joskus ne vielä sai scythes-of-bodom.com - saitilta, mutta en tiedä onko enään saatavilla. Muutenkin todella kattavat fanisivustot, harvemmin näkee noin huolella tehtyjä ja jatkuvasti päivitettäviä sivustoja. Joskus tuli itsekin kirjoiteltua tuolla foorumeilla. |
haunted 24.07.2008 13:25:16 | |
---|
Paikatkaa joku viksu, jos menee mättään, eikös kissing the shadows ollu puhtaasti studios kyhätty "täytepiisi" jolla saatiin minuutteja lisää..? Levyn parhaimmistoa sanon minä. Hyvät soolot, vaikka aikas Laihoa avatkin. Tää on mun koti! Tää on mun koti! |
nappero 24.07.2008 13:26:37 | |
---|
Paikatkaa joku viksu, jos menee mättään, eikös kissing the shadows ollu puhtaasti studios kyhätty "täytepiisi" jolla saatiin minuutteja lisää..? Kyllä vain, levy oli liian lyhyt ja siihen täytyi saada yks biisi lisää. Näin karkeesti sanottuna.. Hehellou. |
-J.- 24.07.2008 14:48:44 (muokattu 24.07.2008 14:49:09) | |
---|
Kyllä vain, levy oli liian lyhyt ja siihen täytyi saada yks biisi lisää. Näin karkeesti sanottuna.. Huomaa aika selvästi kun puolet biisistä on yhtä sooloilua. Egon pönkittämistä, munan pidennystä... Khamoun evripadi lets tuusimuusii.... |
allupatukka 25.07.2008 16:48:33 | |
---|
Huomaa aika selvästi kun puolet biisistä on yhtä sooloilua. Egon pönkittämistä, munan pidennystä... Mutta toimii ja kuulostaa hyvältä aika monen makuunkin, uskaltaisin sanoa. Ja munaa voi pidentää monella tavalla, esim. valittamalla piisien "sisällöttömyydestä" m-netissä... vedäppä ite parempi piisi En allekirjoita :P |