Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 5119 120 121 122 123 124 125 126
Super-Jari
21.06.2008 20:18:18
Jätkät nieli syötin peruketta myöten :D
Vaikka koira on hyvä se ei ole yhtään parempi kuin muut.
Asko.A
21.06.2008 21:04:03 (muokattu 23.06.2008 16:08:57)
Pidän tästedes turpani kiinni :)
Jzci
21.06.2008 21:08:01

Itse en muutenkaan pidä Bodomista laisinkaan.

Se taisi jo tulla ilmi, mutta jos perustelut siihen ovat tätä tasoa:

Tuolla festareilla ja kaupungilla ei nää muita kun jotain goottityttöjä tai semmosia vaahtosammuttimia jolla olisi kyseisen bändin fanituotteita. Kaikki wanabeet kuuntele sitä kun eihän ne muita bändejä tieä kuin tyyliin Iron Maiden ja Metallica. Laihon vaatetyylikin muistuttaa nykyään enemmän tyyliin Ari Koivusta - vinolippis ja joku seppälän pääkallo huivi.

..niin et voi odottaa saavasi vastaukseksi muuta kuin jonkunlaista vittuilua.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
trashjones
21.06.2008 21:17:13
En väittänyt, että Bodomia ei saisi sitten kuunnella, mutta tämä on oma mielipiteeni. Jokainen saa kuunnella sellaista musiikkia/bändejä mitä itse haluaa. Itse en muutenkaan pidä Bodomista laisinkaan.

Itse tykkään hieman ei niin tunnetuista bändeistä, mitä tuskin jokainen wannabe ei tiedä, tyyliin Nevermore, Necrophagist, Disavowed jne. jne.

Itse eniten inhoan Bodomissa niitä Laihoin Hjau!! huutoja :D:D

Ei kekkonen, taidanpa tietää kuka täällä se teini onkin. Mä kuutelenki semmosta musiikkia mistä ette tiedä mitään...hähä en kö ookki kova.
Master of Puppets Im vetämällä your strings
Asko.A
21.06.2008 21:24:26
...perille tuli.
vaikenen:(
Henkka370
21.06.2008 21:35:40
Nyt vituttaa

Oikeesti mikä helvetti näillä on, kokoajan syrjitään vähänki isompia bändejä, koska niitä kuuntelee joku, teini, gootti, vastaava.

Vittu

vitutus alko tästä:

http://youtube.com/watch?v=pvP2R9Yg_mA&feature=related
Super-Jari
22.06.2008 12:49:55
Nyt vituttaa

Oikeesti mikä helvetti näillä on, kokoajan syrjitään vähänki isompia bändejä, koska niitä kuuntelee joku, teini, gootti, vastaava.

Vittu

vitutus alko tästä:

http://youtube.com/watch?v=pvP2R9Yg_mA&feature=related

Mitä tekemistä tuolla videolla on minkään kanssa?
Jzci
22.06.2008 19:55:20

http://www.youtube.com/watch?v=9qSIupWxKc8

Tuollainen uusi musiikkivideo oli ilmestynyt youtubeen.
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
Räkkipeli
22.06.2008 21:17:34
Mitä tekemistä tuolla videolla on minkään kanssa?

Mietin vittu ihan samaa.

On muuten käyny sellainen poikkeus tämän uusimman levyn kanssa että en ole ostanut sitä melkein saman tien ilmestymisen jälkeen. Kaikki biisit mitä on tullu kuultua, mm. tuo Hellhounds, on ollu jotenkin...ei niin tempaavia ja mielenkiintoisia kuin aikasemmin. Ehkä nyt se tyssäs mullakin tämä tyylisuunnan tyksiminen.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
Kasperi Tervonen
22.06.2008 23:32:12
No kerronpa lisää :)
Tuolla festareilla ja kaupungilla ei nää muita kun jotain goottityttöjä tai semmosia vaahtosammuttimia jolla olisi kyseisen bändin fanituotteita. Kaikki wanabeet kuuntele sitä kun eihän ne muita bändejä tieä kuin tyyliin Iron Maiden ja Metallica. Laihon vaatetyylikin muistuttaa nykyään enemmän tyyliin Ari Koivusta - vinolippis ja joku seppälän pääkallo huivi.

Jos oot ihan tosissasi niin oikeesti ammu ittes. :D Jos toi taas oli provo, niin voit kyl sillonki ampuu ittes. :)
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde
Lord of the strings
23.06.2008 00:55:44
Mulla oli tänään The Whon paita päällä. Olen teini-ikäinen. The Who = teinix. Minä = humalassa. Juu
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Narcosynthesis
23.06.2008 08:46:38

No kerronpa lisää :)

No ei mikään ihme, että on ollu kumma olo jo pitkään: musta on tullut goottityttö! :o
Arvoisat lyöjät: tottelemattomia VEDETÄÄN TURPAAN! (kyltti Helsingin konservatorion rumpuluokan seinällä joskus 2000-luvun alussa)
M!Xu
23.06.2008 10:04:53

Jos oot ihan tosissasi niin oikeesti ammu ittes. :D Jos toi taas oli provo, niin voit kyl sillonki ampuu ittes. :)

Vaikka vittuilu onkin kivaa etkä meinannu varmaan tosissas, niin vähän rajaa. Jotkut voi ottaa aika tosissaan.
Take the Kama Sutra. How many people died from the Kama Sutra as opposed to the bible. Who wins? -Frank Zappa
inCHAOS
23.06.2008 10:33:25
Jahass.. Jos joku teini tai gootti tai ari koivuset tai vaahtosammuttimet kuuntelee Bodomia niin ei se tarkota ettei ettei muut sitä vois kuunnella. Nekin on vaan tajunnu kuinka hyvä bändi se on ; D
Sitäpaitsi Bodomin musiikkina on kyllä ihan kuunneltavaa, ja Laiho on erittäin hyvä biisintekiä. Tietty mielipidekysymys tuokinn : ) Mutta mitä sitten jos joku sattuu tykkäämään vähän melodisemmasta musiikista. ei siitä kenenkään tänne tarvitse tulla pätemään...
-J.-
23.06.2008 15:27:41 (muokattu 23.06.2008 15:29:57)
Vaikka vittuilu onkin kivaa etkä meinannu varmaan tosissas, niin vähän rajaa. Jotkut voi ottaa aika tosissaan.

Ihanaa tää meininki täällä. =) Tätähän tää on ollu jo aika pitkää....

Ja sitten pitäs jotain sanoa aiheestakin. Hmmm... Minäkään en oikein ymmärrä miks tuo Puutumi yleistetään vaan teinien musiikiks. Kyllä niitä Bodom-huppareita ja Bodom Wristbandejä näkee näiden ''Goottityttöjen'' päällä, mutta harva niistä oikeesti on ostanut kaupasta kokonaisen levyn! Niillä on ehkä mp3:ssaan se yks Are You Dead Yet?- biisi jonka ne on jollain DC++:lla warettanu ja ne kuuntelee sitä kun ne angstaa yksin jossain nurkassa. ''Tällä on vaan tämmönen angstaava ja vihainen nimi. En minä biisin sanoja tai sanomaa tiedä, mutta tää nimi tekee tälläsen vaikutuksen minuun.''

Siis mitä minä olen miun ''kaveripiiristä'' ymmärtänyt. Sitä kuunneellaan sitä yhtä biisiä mikä on sattunut Teini-ikäisen kapinallisen tyhjiön sinä hetkenä täyttämään. Itse olen teini-ikäinen, kuuntelen kyllä bodomia, omistan fanikamaa, omistan melkein kaikki levyt, olen maksanut niistä artistille kuuluvan työpalkan. Haukkukaa vaan, mutta ei se haukku haavaa tee. Pysyn tässä ja kuuntelen bodomia vaikka hautaan asti jos siltä tuntuu. Niitä ''Goottityttöjä bodom-paidoissa'' enemmän minuu vituttaa ihmiset, jotka eivät uskalla pitää kiinni siitä mistä pitää. ''Yhyy... Tuo jäsen Vasara pilkkas minuu kun mie kuuntelen bodomia. Sano, että kyllä räppiä mieluummin kannattaa kuunnella.'' Ja huomenna on housut puolessa perseessä, soppakattila päässä, lippa vinossa ja 50 sentti soi.

Jos tästä tekstistä jotain järkevää haluu ammentaa niin pitäkää ihmiset siitä kiinni mikä miellyttää. Olkoon se toiselle sitten vaikka hevonpaskaa, mutta jos bodom tuntuu oikealta musiikilta sulle, älä kuuntele jäsen Vasaraa vaan kuuntele bodomia.

HUOM: Tekstin tarkoitus ei ole halventaa jäsen Vasaran mielipiteitä. Vasara on vain fiktiivinen jäsen esimerkki. =)

E:Suurempia kirjotusvirheitä korjaten.
C'est moi....
Quru
23.06.2008 15:48:20
The Flamewar has begun!

Itse tykkään hieman ei niin tunnetuista bändeistä, mitä tuskin jokainen wannabe ei tiedä, tyyliin Nevermore, Necrophagist, Disavowed jne. jne.
Aivan, minäkin arvotan musiikin sen perusteella, kuinka tunnettu bändi on. En suinkaan sen perusteella, onko sen musiikki hyvää.

Asiaan:

En ole Bodomin uusinta ostanut (enkä myöskään warettanut), mutta sen perusteella mitä minuntilasta olen kuunnellut niin ihan jees-meiningiltä kuulostaa. Tuollaista menevää tukanheilutusmusiikkia, fiilistelyä. Vähän räkäisempää tavaraa kuin aikaisemmin, mikä on vain plussaa ++
Savun hälvettyä tarkastamme äänetoiston liitännät
Super-Jari
23.06.2008 16:05:04
Jäsen -J.- saa multa plussan. Menin hämilleni.
Kasperi Tervonen
23.06.2008 18:22:27

En mä tuon ampumisjutun kanssa tosiaan ihan kuoleman vakavissani ollut... Luulen, että jos joku ottaa _tosissaan_ sen että joku random idiootti aukoo päätään jollain nettifoorumilla, niin ei välttämättä oo mielenterveys ihan kohdallaan. :)
"the MG sounds totally SLAMMING-the overdrive is CRUSHING" -Zakk Wylde
Credence
23.06.2008 19:03:34
Aivan, minäkin arvotan musiikin sen perusteella, kuinka tunnettu bändi on. En suinkaan sen perusteella, onko sen musiikki hyvää.

Aivan, Opethin levy kävi Suomen listan kärjessä... poltanpa siis nuo kaikki 11 CDtä /DVDtä ja 5 paitaa ja kuuntelen vaikka sitten sitä Behold....the Arctopusii....

Sori menee OT:ksi ....oottakaas....JauJau! Lisää viinaa Perkele Jau!........ noniin takaisin aiheessa :)
"Opeth.com paljastaa piiriin vesistöalue, Special Edition. Klikkaa tästä!"
Donitsiparoni
23.06.2008 19:38:21
Mulla oli tänään The Whon paita päällä. Olen teini-ikäinen. The Who = teinix. Minä = humalassa. Juu

Itse asiassa The Whon faneja oli juuri 60-luvun teinixit eli modit vai miten se meni
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)