Aihe: Black Sabbath Suomeen?
1 2 3 4 511 12 13 14 1523 24 25 26 27
elbowski
08.03.2005 15:44:55
Voi per...... Minä en saanut lippuja Black Sabbathin keikalle ja nyt ketuttaa aivan saamaristi. Taidan ampua jonkun ja varastaa lipun.........

Ehdotan että etit niitä trokareita sitten kesäkuussa, kun ne ovat epätoivoisia ;)
Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Aresius
08.03.2005 20:02:49
Joo, ehdottaisin trokaria areenan edessä. Mutta missään nimessä en kehota tekemään noin, sillä se on vastoin lakia.

Nii-in mutta hätä ei lue lakia.............
"Vittuako se minulle kuuluu, mitä minä teen." -Tapio Wilska
J_Mantyla
08.03.2005 21:37:44
Todella vanhana sapattifanina myönnän etten edes yrittänyt hankkia lippua. Jotenkin meikäläisestä tuntuu ettei toi turnee kanna aivan meille asti, sen verran remontissa alkavat Ozzy ja Ward olemaan. Mä haluan muistaa bändin kuosissa jossa olivat viimeksi Hesassa käydessään.

Toivottavasti olen väärässä. Hienolta kuulosti 10000 lipun myyminen puoleen tuntiin, harvoin onnistuu härmässä.
Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön
Flash
09.03.2005 08:47:05

Todella vanhana sapattifanina myönnän etten edes yrittänyt hankkia lippua. Jotenkin meikäläisestä tuntuu ettei toi turnee kanna aivan meille asti, sen verran remontissa alkavat Ozzy ja Ward olemaan.

Samat sanat.

Mä haluan muistaa bändin kuosissa jossa olivat viimeksi Hesassa käydessään.

Jep. Silloin ne olivatkin yllättävän kovassa iskussa.

Toivottavasti olen väärässä. Hienolta kuulosti 10000 lipun myyminen puoleen tuntiin, harvoin onnistuu härmässä.

Joo, huomaa, että Sabbathillakin on kuulijakuntaa vauvasta vaariin asti. :)
There Is A Light That Never Goes Out
Flash
09.03.2005 08:51:14 (muokattu 09.03.2005 08:51:37)

Joo, ehdottaisin trokaria areenan edessä.

Joo, kantsii odottaa pokkana siihen asti kunnes pääesiintyjän tulisi astua lavalle. Hinnat tippuu kummasti. :) (Mikäli lippuja vielä siinä vaiheessa on kellään kaupan.)

Kannattaa muistaa, että Areenan lähettyviltä saattaa saada lippuja ihan normaalihintaankin sellaisilta faneilta, joilla on sattunut viime hetkellä jäämäänkin joku lippu yli (kaveri sairastunut yms.).
There Is A Light That Never Goes Out
Flick
09.03.2005 10:52:33

Painuin jonottamaan jo puol kasi, mutta se kannatti.

Liput jäälle odottaa nyt lasivitriinissä heinäkuun viidettä

Tuntuu kyllä vähän oudolta.......en ois uskonu että noi jätkät tulis enää koskaan Suomeen.
Naama-amis
09.03.2005 11:52:55 (muokattu 09.03.2005 11:53:30)
en ois uskonu että noi jätkät tulis enää koskaan Suomeen.

Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa. Mites sen Ozzyn edellisen keikan kanssa kävikään? Itse olen täysin varautunut peruutuksiin ja viivytyksiin. Eipähän sitten tule niin suuri housupyykki jos keikka peruuntuu.
Koreografia tekee bändin.
Risto Mustalisä
09.03.2005 12:14:02
Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa. Mites sen Ozzyn edellisen keikan kanssa kävikään? Itse olen täysin varautunut peruutuksiin ja viivytyksiin. Eipähän sitten tule niin suuri housupyykki jos keikka peruuntuu.

Vuonna 1999 tuli myös siirto.Keikan piti olla elokuussa ,mutta se siirrettiin joulukuun alkuun.Onneksi kuitenkin toteutui.
Born to be wild - paitsi kotona
mungiisi
09.03.2005 13:29:12
Tietääkö kukaan muuten, saako tuonne ottaa kameraa?
Videokameraa tuskin saa, mutta mitenkä on ihan kuvakameran laita?
Jollain ainakin näytti olevan Judas Priestin konsertista katsomosta näpsittyjä kuvia.
Risto Mustalisä
09.03.2005 13:40:32
Todella vanhana sapattifanina myönnän etten edes yrittänyt hankkia lippua. Jotenkin meikäläisestä tuntuu ettei toi turnee kanna aivan meille asti, sen verran remontissa alkavat Ozzy ja Ward olemaan. Mä haluan muistaa bändin kuosissa jossa olivat viimeksi Hesassa käydessään.

Minulle on tullut käsitys ,että Ward olisi aika hyvässäkin kondiksessa? Saattaa toki olla ,että olen missannut jotain olennaista informaatiota.Joo tuo 1999 keikka oli loistava ja todellakin yllättävän kovassa iskussa bändi tuolloin oli.

Pelkästään tuo lämmittää tämänkin Sabbath-fanaatikon sydäntä :-) Pitää muuten ostaa uusi Master of reality -cd kun tuo vanha alkaa olla aika heikossa kunnossa.Loistava levy muuten..
Born to be wild - paitsi kotona
Dunga
09.03.2005 13:46:50
Liput tuli hankittua ja isukin kanssa lähdetään. Vieläkö vanhakin jaksaa, luulenpa näin. Itselle kyllä unelmien täyttymys nähdä nämä herrat ennekuin kuolo korjaa pois.

Tuota kamera juttua minäkin ajattelin kysyä, eli onkohan sallittua ottaa ihan digi-kamera mukaan ilman että sedät suuttuvat?
Oh man, I shot Marvin in the face. IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Ed The Ead
09.03.2005 14:46:47
Tuota kamera juttua minäkin ajattelin kysyä, eli onkohan sallittua ottaa ihan digi-kamera mukaan ilman että sedät suuttuvat?

Eikös Hartwall Areenalla ole yleensä ollut kameroiden suhteen periaatteessa kielto. Tosin ainakin Maidenin keikoille monet ovat kyllä saaneet tuoda kameransa sisään.
You can't play heavy metal with synthesizer -Bruce Dickinson-
Qsysi
09.03.2005 16:10:17
Paikka katsomossa 110. pirun kauaksi joutui mutta eipä voi mittään. Kaverin kaveri kävi jonottamaan ja otti muutamat liput kouraan.
"Onko muuten paljoo EDES väliä, mihin oma peppu kuuluu tai milt se näyttää, PARASTA ja tärkeintä on vaan että semmonen ON!!Jos ei olis se ois hiukan pahempi juttuxD" - Jonskuliini
Sampe
09.03.2005 18:04:17
Lavan oikeelle puolelle, ihan lähelle. Ei mikään paras paikka, mutta paikka kuitenkin.
Uskotteko vai valehtelenko lisää?
wizard86
09.03.2005 20:13:47
Mieluummin kuuntelen Ozzyn laulantaa Sabbathissa kuin Halfordia

Jos joku ei sattunut tietämään niin halford on laulanut Black sabbathissa. Ja asiaan: Mua vituttaa tollaset äpärät jotka vaan vittuilee siellä täällä et: "mullon sabbatin lippu takataskussa ja sain sen suhteilla, vaik en edes tiedä mikä toi black sabbath on, ozzyn tiedän kun olen sitä The osbournessia katsonut". Sitten vielä myydään huuto.netissä ja muualla lippuja hintahaitarina 60-150€. Itselläni ei ole lippua(kaverilla oli väärä pankki, joten ei voinut muka maksaa,(liput olivat muuten varmaa).) Mutta lipun aion saada, joko tappamalla jonkun äpärän jolla lippu tuonne on tai sitte" rehellisesti maksamalla 200€ lipusta. Älkää lapset ottako vakavasti. Sabbath fani "sentään" jo 8 vuotta.
Shitmanek
09.03.2005 20:34:43
Mutta lipun aion saada, joko tappamalla jonkun äpärän jolla lippu tuonne on tai sitte" rehellisesti maksamalla 200€ lipusta. Älkää lapset ottako vakavasti. Sabbath fani "sentään" jo 8 vuotta.

Ehdottaisin että käyt katsomassa aina välillä tuolla Lippupalvelussa, jos löytyisi peruutuspaikkoja. Kaveri ehdotti tuota minulle maanantaina kun aamulla jäin lippua vaille, ja sieltähän sitten löytyikin paikka. Ei mikään paras, mutta paikka kuitenkin. Ja ihan normaalihintaan.
elbowski
09.03.2005 21:21:44
Jos joku ei sattunut tietämään niin halford on laulanut Black sabbathissa. Ja asiaan: Mua vituttaa tollaset äpärät jotka vaan vittuilee siellä täällä et: "mullon sabbatin lippu takataskussa ja sain sen suhteilla, vaik en edes tiedä mikä toi black sabbath on, ozzyn tiedän kun olen sitä The osbournessia katsonut". Sitten vielä myydään huuto.netissä ja muualla lippuja hintahaitarina 60-150€. Itselläni ei ole lippua(kaverilla oli väärä pankki, joten ei voinut muka maksaa,(liput olivat muuten varmaa).) Mutta lipun aion saada, joko tappamalla jonkun äpärän jolla lippu tuonne on tai sitte" rehellisesti maksamalla 200€ lipusta. Älkää lapset ottako vakavasti. Sabbath fani "sentään" jo 8 vuotta.

Tiesin harvinaisen tarkkaan että Halford on laulanut Sabbathissa, mutta ei se sitä tarkoita etteikö mielestäni Ozzy sovi siihen paremmin, ja tosiaan, alkuperäiskokoonpanoahan luvataan.
Listen to Black Sabbath or DIE!!
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Bobana
10.03.2005 06:55:08
Aivan käsittämätöntä tuo "vanha ja väsynyt" lässytys täällä.
Mistähän nämä herrat valittajat tietää etukäteen että minkälainen keikka on tulossa.
Taitaa vituttaa kun ette tuona maanantai aamuna jaksaneet persettänne nostaa penkistä sieltä kotikoneen äärestä jääden ilman lippua...???

Ei kai ne vanhat äijät nyt vedäkkään kuin jotku 20 vuotiaat finnilärvit. Tilanne pitää suhteuttaa sen vaatimalla tavalla ja itse ainakin menen kattomaan vanhoja TOSI-hevareita jotka näyttää teille saatanan Nightwish-sukupolvelle taivaan merkit!

Respect!!!!!!!!!!
Soma city ward
10.03.2005 09:41:02
Onkos kellään muuten tietoa Ozzyn nykylaulukunnosta. Ainakin Ozzy Osbourne Live at Bukokan dvd:llä laulu sujuu varsin hyvin mielestäni ja se on vuodelta 2002.
Ilo ilman viinaa on teeskentelyä
Flick
10.03.2005 09:49:06

Onkos kellään muuten tietoa Ozzyn nykylaulukunnosta. Ainakin Ozzy Osbourne Live at Bukokan dvd:llä laulu sujuu varsin hyvin mielestäni ja se on vuodelta 2002.

Ettei vaan ois Ozzylla samat vehkeet käytössä, kun Blackie Lawlesillakin..............osa laulusta playbackina.

On se kuitenkin aika ymmärrettävää, jos ton ikäsenä ei esim. Sabbath Bloody Sabbathin korkeimmat kohat enää ihan lähe.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)