Nimismies 09.03.2005 19:00:57 | |
---|
Juu, kyllähän esim. KT:n biisejä (kuten "Minä olen" vaimikäseoli) on tiettävästi juhlittu äärioikeistolaisissa vaimonhakkaajapiireissä, mistä Hynynen ei ollut lainkaan innoissaan. Tämä oli siitä kolumnista? "Komeita maalit eivät ole olleet, mutta tärkeitä siitä huolimatta tai ehkä juuri siksi." - Bubi Wallenius |
mongoloidi 09.03.2005 19:01:31 | |
---|
Kyllä itelläni alkaa tuo Teräsbetonin sinkku vituttamaan. Yleensäkään en ole huumorimusiikin ystäviä,eikä TB:a voi ottaa tosissaan.Manowarissa ei nimittäin ole mitään hauskaa,saati sitten sen kopioimisessa. Jos suoraa mielipidettä kysytään,niin omasta mielestäni biisi on silkkaa paskaa.Ja väittäisinkin,että jos ei Vilhelmus olisi rekisteröitynyt m.netin käyttäjä,niin joku muukin uskaltaisi sanoa rehellisen mielipiteensä,eikä tarvitsisi nuolla Vilhelmuksen persettä. --= I'm still a Spetsnaz! =-- |
Super-Jari 09.03.2005 19:03:05 | |
---|
Mongoloidi, eikö olekkin vittumaista kun oma bändi ei menesty? Euroopan hauskin mies, Vasara Oulusta.
-Vilhelmus
Euroopan hauskin vasara, mies Oulusta.
-JCM |
DeWilde 09.03.2005 19:07:37 | |
---|
Manowarissa ei nimittäin ole mitään hauskaa,saati sitten sen kopioimisessa. Metallia on turha ottaa liian vakavasti. Huumorimusiikkiahan koko genre käsittääkseni on? Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |
mongoloidi 09.03.2005 19:09:22 | |
---|
Mongoloidi, eikö olekkin vittumaista kun oma bändi ei menesty? Kyse ei ole siitä.Jos haluaisin tilittää oman bändin menestymättömyydestä niin sanoisin sen suoraan.Ilmaisin vaan oman mielipiteeni Teräsbetonista.Sitäpaitsi,tämähän on makuasia ja jokaisella on (kai) oikeus mielipiteeseen. --= I'm still a Spetsnaz! =-- |
Mijau 09.03.2005 19:10:05 | |
---|
Mä repesin nii kovaa,että meinas tulla kakka housuuuuu!!! *kurnau* |
Super-Jari 09.03.2005 19:12:23 | |
---|
Kyse ei ole siitä.Jos haluaisin tilittää oman bändin menestymättömyydestä niin sanoisin sen suoraan.Ilmaisin vaan oman mielipiteeni Teräsbetonista.Sitäpaitsi,tämähän on makuasia ja jokaisella on (kai) oikeus mielipiteeseen. Totta kai kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Provosointi ja vittuilu ei silti liene asiaan kuuluvaa? Euroopan hauskin mies, Vasara Oulusta.
-Vilhelmus
-JCM |
mongoloidi 09.03.2005 19:15:43 (muokattu 09.03.2005 19:15:50) | |
---|
Totta kai kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Provosointi ja vittuilu ei silti liene asiaan kuuluvaa? Pyydän toki anteeksi,jos joku loukkaantui tosta kirjotuksesta,mutta itselläni ei ole tapana kaunistella asioita. --= I'm still a Spetsnaz! =-- |
Super-Jari 09.03.2005 20:23:14 | |
---|
Metallia on turha ottaa liian vakavasti. Huumorimusiikkiahan koko genre käsittääkseni on? Ootkohan oikealla palstalla? Euroopan hauskin mies, Vasara Oulusta.
-Vilhelmus
-JCM |
DeWilde 09.03.2005 20:43:57 (muokattu 09.03.2005 20:44:08) | |
---|
Ootkohan oikealla palstalla? Eikös tämä alue ole suunnattu palvelemaan kaikkia metallinkuluttajia, siis myös minua? Hevi on parhaimmillaankin paskinta. |
R.Cooley 09.03.2005 21:32:38 | |
---|
Aivan mahtava biisi. Ja on muuten helkkarin hauskakin. Hyvä pojat! |
guano 09.03.2005 23:43:38 | |
---|
Suomessa menestyy läppämusiikki. Huvittava bändi, aina yhtä kova naurukohtaus tulee yhessä nimeltämainitsemattomassa biisissä kasarikirkasu. Keep on metallingh. Levyä en ostas, en millään. Livenä tosin menisin kuuntelemaan ihan pelkän sen kirkasun takia. Tuo laulaja on kyllä hyvä, mutta roimasti ylihypetetty. Joka paikassa "suomen paras metallilaulaja" jne. |
JCM 10.03.2005 03:20:14 | |
---|
Erittäin viihdyttävää lukea tätä keskustelua (tai ehkä jollekin rasittava, riippuen elämänkatsomuksesta). Mulla ei kerta kaikkiaan riitä järki eikä ymmärrys tommoseen _turhanpäiväiseen_ dissaamiseen. Diggailla saa, ja pitääkin jos siltä tuntuu, jos jostain diggaa niin silloin viitsii tulla paikalle ja sanoa sen, kenties. Jos taas jotain dissaa, niin ei kai sitä viitsi edes ottaa asiaan kantaa. En sano, että ilmassa olisi kateutta, tai katkeruutta. Ilmassa on selkeää suomalaisuutta, suomalaisiahan me ollaan. Suomalainen ei ole kateellinen (ei myönnä), eikä katkera (ei myönnä). Suomalainen vaan on kerta kaikkiaan parempi kuin joku muu, vaikka olisi toinen suomalainen. Ja suomalainen aina tietää kaiken. Jeh. Ei kai siinä, mä nyt rohkenen väittää että ei se ole perseennuolemista jos mä TB:stä diggaan... Vilhelmuksen ja Hevirokin (alias J.Ahola) olen tuntenut jo hyvissä ajoin ennen kuin TB:stä tiesi kukaan mitään ja oon tekemisistään digannu jo aiemmin. Jätkien musiikillisen historian ainakin pintapuolisesti tuntien rohkenen myös väittää, että tän threadin whinettäjistä osa poistuisi keskustelusta vähin äänin mikäli olisivat ajan tasalla. Pojat on itte duunannu TB:n sinne, missä TB nyt on. Sattuu olemaan musiikin laji, mistä minä tykkään, joskaan en väitä naama irvessä kuuntelevani vaan hymyssä suin. Hyväntuulista heviä, mulle toimii. Puuro, mysli, vaiko ruisleipä? Ihan sama, mulle käy kaikki, jos et tykkää niin tilaa kaikin mokomin mielesi mukaan! Shun saturday iltoja, those having me nolostumaan. Lubrication Midsummer Page kädenväännössä and can better tulitikkutempunkin, what is naturally as Page allege canning appropriation combination sormella tulitikkuaskista röökin and firing its. |
paavi 10.03.2005 09:23:44 (muokattu 11.03.2005 18:42:53) | |
---|
Manowarissa ei nimittäin ole mitään hauskaa... http://www.manowar.com/index.php niin no...en ehkä uskalla sanoa mitään, koska saattaa olla, että en enää heräisi seuraavaan aamunkoittoon. karpela diem (tartu tanjaan) |
Artist 10.03.2005 09:32:53 | |
---|
Mulla ei kerta kaikkiaan riitä järki eikä ymmärrys tommoseen _turhanpäiväiseen_ dissaamiseen. Diggailla saa, ja pitääkin jos siltä tuntuu, jos jostain diggaa niin silloin viitsii tulla paikalle ja sanoa sen, kenties. Jos taas jotain dissaa, niin ei kai sitä viitsi edes ottaa asiaan kantaa. Joo-o, mutta on tässä threadissä ihan asiallistakin kritiikkiä ollut, enkä ainakaan itse näe mitään syytä miksei sellaista saisi esittää? Vai onko threadin tarkoitus nimenomaan hehkuttaa ko. bändiä ja biisiä? Kritisoidaanhan täällä monia muitakin bändejä. Itse diggasin aluksi, mutta ainakin tuo "Taivas lyö tulta" biisi on alkanut puuduttaa.
|
Tuomas 10.03.2005 09:42:09 | |
---|
Joo-o, mutta on tässä threadissä ihan asiallistakin kritiikkiä ollut, enkä ainakaan itse näe mitään syytä miksei sellaista saisi esittää? Vai onko threadin tarkoitus nimenomaan hehkuttaa ko. bändiä ja biisiä? Kritisoidaanhan täällä monia muitakin bändejä. Minä veikkaan, että eniten itse bändiä "harmittaa" se, että poikien "oikeat" bändit eivät lyöneet läpi vaan suomen kielellä tehty tr00-metal-parodia. Kyllähän näille biiseille hersyttiin kun Demostudioon ensi kertaa ne saapuivat. Siksi se onkin niin herkullista, kun pojat ovat levytyssopimuksen saaneet. Ei kaikki ole niin vakavaa. Itse diggasin aluksi, mutta ainakin tuo "Taivas lyö tulta" biisi on alkanut puuduttaa. Mutta onko se TB:n vai radiokanavien yksipuolisen soittolistavenkuloinnin vika? Farnsworth: If for example you were to kill your grandfather, you would cease to exist!
Fry: (gasp) But existing is basically all I do!
Kristallipallo |
Artist 10.03.2005 09:49:49 | |
---|
Minä veikkaan, että eniten itse bändiä "harmittaa" se, että poikien "oikeat" bändit eivät lyöneet läpi vaan suomen kielellä tehty tr00-metal-parodia. Kyllähän näille biiseille hersyttiin kun Demostudioon ensi kertaa ne saapuivat. Siksi se onkin niin herkullista, kun pojat ovat levytyssopimuksen saaneet. Ei kaikki ole niin vakavaa. Joo, eihän kaikki nyt niin vakavaa ole. Eikä sekään nyt ole niin vakavaa, jos joku ei alkuunkaan diggaa ja haluaa välttämättä mielipiteensä ilmaista. ;)
Mutta onko se TB:n vai radiokanavien yksipuolisen soittolistavenkuloinnin vika? Vai mun musiikkimaun vika? Joo, paha sanoa, mutta onhan noita biisejä joihin kyllästyy sen takia kun ne soi radiossa niin paljon, ja sitten on biisejä joihin ei kyllästy, vaikka soisivat kuinka. No, enpä minä ole lopullista mielipidettäni bändistä vielä muodostanut, odottelen, että näen livenä. Tuon yhden biisin perusteella vaikuttaa ihan "kivalata jutulta, jota en enää loppuvuodesta muista". Toivottavasti osoittavat luuloni vääräksi. |
Mrezzye 10.03.2005 11:17:17 | |
---|
Ei voi hymyilemättä kuunnella kyseistä kappaletta. Piristää päivää kummasti aina kun se radiosta eetteriin pläjähtää... Jotenkin vaan tuo suomen kieli kuulostaa hassulle kaikessa muussa kuin iskelmässä ja virsissä. Se on KUULOSTAA, ei KUULLOSTAA !!! -terveisin nimim. Ei niin hoono soomi |
Jkob 10.03.2005 11:41:40 | |
---|
Mun mielestä soi nykyjään sopivan paljon/vähän. Cityä kun töissä kuunteli niin kenties kahdeksaan tuntiin biisi soi kerran (tosin pitää se konekin niin kovaa meteliä ettei varmaksi voi mennä sanomaan). Ja mitä Tampereella kuulin keikkaa niin eihän tuo Taivaan tulen lyönti ollut edes parhaiden joukossa. Varsinkin Älä kerro meille kuinka soitetaan tms. oli varsin mallikas. Ja Maljanne nostakaa, tietenkin "Kyllä tähänkin paikkaan pitää mainita siitä, että aina kun urheilussa puhutaan loppusuoran merkityksestä, niin kaikki siihen mennessä tehdyt suoritukset ynnätään. Muutenhan viidenkympin kilpailussa hiihdettäisiin vain loppusuora." Bror-Erik |
Henko 10.03.2005 11:42:23 | |
---|
Eilen ku olin punttisalilla, radiosta hönkäs yhtäkkiä kesken sarjan TB:n biisi. Meinas jäädä sarja kesken ku rupes naurattaan. "Kyllä stratocaster on kitaroiden les paul". |