Desolate1 31.08.2006 22:35:49 | |
---|
Katatonia - Tonight's music Behind this doorway lies the terrifying and unspeakable secrets of Hell. No one who sees it lives to describe it. And you shall live in darkness for all eternity. http://www.arsonistlodge.com |
Toveri 31.08.2006 22:39:13 | |
---|
Katatonia - Tonight's music Naps, kohdilleen. Ole hyvä. Romantikkoitkijät #2
100¤ hetero -kerho
matkalla on odotellaantavaraa saapvukasi saksa holanitoiosta. |
Desolate1 31.08.2006 22:47:42 | |
---|
666 askelta edellä Minua ei voi seurata Aistit minut täällä kuten syövänpelon Behind this doorway lies the terrifying and unspeakable secrets of Hell. No one who sees it lives to describe it. And you shall live in darkness for all eternity. http://www.arsonistlodge.com |
LexaR 31.08.2006 23:46:32 | |
---|
666 askelta edellä Minua ei voi seurata Aistit minut täällä kuten syövänpelon Darkthrone - Cult of Goliath norsk tr00 kvlt blakkmetal "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
Desolate1 01.09.2006 10:09:11 | |
---|
"Tämä on oikein" , sanoi pappi lasta raiskatessaan. The stage is yours. Behind this doorway lies the terrifying and unspeakable secrets of Hell. No one who sees it lives to describe it. And you shall live in darkness for all eternity. http://www.arsonistlodge.com |
LexaR 02.09.2006 03:06:33 | |
---|
Tulimme talveen taas kerran Alasti, jäätyen minun hengityksestäni Alla kannen kaikki jäsenet asetettu syrjään Tämä ruumisarkku on olinpaikkasi nyt ja vastedes Ruumiisi on minun hyödynnettävissäni Traaginen näky olet Orja uskomuksieni alla Yllyttäen minua noilla kyynelillä "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
mango__ 02.09.2006 08:47:35 | |
---|
Tulimme talveen taas kerran Alasti, jäätyen minun hengityksestäni Alla kannen kaikki jäsenet asetettu syrjään Tämä ruumisarkku on olinpaikkasi nyt ja vastedes Ruumiisi on minun hyödynnettävissäni Traaginen näky olet Orja uskomuksieni alla Yllyttäen minua noilla kyynelillä Eikös toi Opethin The Leper Affinity ole. Kaikki Bucketheadin soolot loppuu romanttiseen manneskaalaan!
-SP |
LexaR 03.09.2006 00:43:55 | |
---|
Eikös toi Opethin The Leper Affinity ole. Oha se, uutta kehiin män. "This song is dedicated to my huge pendulous balls!" - Devy |
mango__ 03.09.2006 13:36:32 (muokattu 03.09.2006 13:37:20) | |
---|
Oha se, uutta kehiin män. Oi synkät enkelini Juhlistakaa Saatanaa! Tämän verisen pentagrammin kanssa "Hänen on totuuden ääni, järjen ääni" Kaikki Bucketheadin soolot loppuu romanttiseen manneskaalaan!
-SP |
mango__ 04.09.2006 14:35:50 | |
---|
Ja sitten vihjettä peliin: Kappale on englantilaisen bändin neljänneltä levyltä ja levyn nimessä on puhumattomia sanoja ja tekemättömiä tekoja. Kaikki Bucketheadin soolot loppuu romanttiseen manneskaalaan!
-SP |
Desolate1 05.09.2006 11:31:38 | |
---|
Akercocke - The Penance Behind this doorway lies the terrifying and unspeakable secrets of Hell. No one who sees it lives to describe it. And you shall live in darkness for all eternity. http://www.arsonistlodge.com |
mango__ 05.09.2006 17:34:19 | |
---|
Akercocke - The Penance Sepä se! Seuraavaa vaan Kaikki Bucketheadin soolot loppuu romanttiseen manneskaalaan!
-SP |
Desolate1 05.09.2006 20:03:04 | |
---|
Enkö olekin sankarisi enkö olekin kultaketjusi fiksaatio sotaan voitin pelin Behind this doorway lies the terrifying and unspeakable secrets of Hell. No one who sees it lives to describe it. And you shall live in darkness for all eternity. http://www.arsonistlodge.com |
looking-glass insect 05.09.2006 23:58:41 (muokattu 05.09.2006 23:59:20) | |
---|
dudeheimsgåred - ion storm se joka parhaiten nauraa, tukehtuu. |
Desolate1 06.09.2006 09:46:04 (muokattu 06.09.2006 10:35:56) | |
---|
dudeheimsgåred - ion storm Oikein, vaikka tuo kirjoitusasu näyttääkin olevan viturallaan kuin kristityn elämä & ajatusmaailma mutta menköön nyt sitten. Seuraava. Behind this doorway lies the terrifying and unspeakable secrets of Hell. No one who sees it lives to describe it. And you shall live in darkness for all eternity. http://www.arsonistlodge.com |
looking-glass insect 06.09.2006 10:17:23 | |
---|
kiitti paljon, vaikka kirjoitusasu meni ihan tarkoituksella. laitetaan nyt vielä, niin ei tule mussua. dØdheimsgard. täällä taas kesän jo mentyä joten rukoile kun nyt lähden kaupungistasi koska muka sanoin etten koskaan lähtisi ei tule mieleeni tuollaista hetkeä et enää unta öisin saisi jos tietäisit mitä olen kokenut jä tämän ajatuksen turvin selviän ilman valoakin minun ongelmani liian kauan paikoillaan ja vihdoin tänään kadutaan yhdessä koska muka sanoin etten koskaan lähtisi ei tule mieleeni tuollaista hetkeä elämä on pimeydessä ja murhaajat tulevat ja vielä sinä liityt niihin ja minä päästän sinut sisääni (huom! käännös ei suora, joskin pronomineja lyhentämällä ja loppusointuja pudottamalla alkuperäiseen melodiaan laulettavissa. Pitäisi kuitenkin olla ihan slkeä kappaleen tunteville.) se joka parhaiten nauraa, tukehtuu. |
jarkkkk 06.09.2006 20:37:24 | |
---|
katatonia - for my demons |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
looking-glass insect 06.09.2006 23:29:30 | |
---|
oikein. lisää vaan. se joka parhaiten nauraa, tukehtuu. |
jarkkkk 07.09.2006 19:04:58 | |
---|
minä en koskaan halunnut tätä annoin itseni annoin itseni sinulle maksaakseni takaisin valheilla minä en koskaan halunnut tätä annoin itseni annoin itseni sinulle maksaakseni takaisin valheilla joka kerta kun luotan sinuun häviän lopulta joka kerta kun luotan sinuun häviän lopulta joka kerta kun luotan sinuun häviän lopulta tunnen kuvotusta tunnen kuvotusta itsessäni |42| miten ajetaan grungeparta? -haulikolla |
Legioonalainen 09.09.2006 16:37:33 | |
---|
minä en koskaan halunnut tätä annoin itseni annoin itseni sinulle maksaakseni takaisin valheilla minä en koskaan halunnut tätä annoin itseni annoin itseni sinulle maksaakseni takaisin valheilla joka kerta kun luotan sinuun häviän lopulta joka kerta kun luotan sinuun häviän lopulta joka kerta kun luotan sinuun häviän lopulta tunnen kuvotusta tunnen kuvotusta itsessäni Chimaira - Sp Lit ? Ilman soossia ei rässi soi. |