lxi 04.03.2008 11:29:55 | |
---|
Nyt mua rupes kyllä kiinnostamaan, että missä kohdassa sellainen häiriö muka tapahtuu? Kun en ole koskaan huomannut mitään kummallista/kiinnittänyt siihen huomiota. Suunnilleen 5:30 ja 11:00 ainakin huomaa, miten oikean kanavan volyymitaso huojuu oudosti. |
Torniojaws 04.03.2008 14:41:28 (muokattu 04.03.2008 14:47:01) | |
---|
Nyt mua rupes kyllä kiinnostamaan, että missä kohdassa sellainen häiriö muka tapahtuu? Kun en ole koskaan huomannut mitään kummallista/kiinnittänyt siihen huomiota. 5:08 5:22 5:29 - 6:29 (aivan hirveän kuuloista tuossa välissä) 11:00 Mutta ehkä olisi ollut parempi olla sanomatta, sillä nyt taatusti kuulet sen joka kerta ja aina se ärsyttää yhtä paljon :) |
Tohtori Tonus 04.03.2008 14:53:00 | |
---|
5:08 5:22 5:29 - 6:29 (aivan hirveän kuuloista tuossa välissä) 11:00 Hoho! Kylläpäs tosiaan heittelee. Ihme kyllä että en ole kuulokkeillakaan tajunnut koskaan tuota, vaikka sehän on aivan ilmeistä nyt kun sanoit nuo ajat ja asiakseen kuuntelin. Mutta ehkä olisi ollut parempi olla sanomatta, sillä nyt taatusti kuulet sen joka kerta ja aina se ärsyttää yhtä paljon :) Niin no, saa nyt nähdä muistanko enää ensi kerralla missä kohtaa se "pätkii", jolloin todennäköisesti palaudun entiselle tasolleni, enkä tajua mitään :D |
Lag 04.03.2008 21:51:55 | |
---|
Huu, varmaan yli vuoden kuunnellut Opethia aktiivisen satunnaisesti eikä ole avautunut ei millään. Pari viikkoa sitten tuli My arms your hearsea puolivahingossa kuunneltua ja perkele että potkii! Aivan täydellistä parhautta. Tai ainakin melkein. Demon of the fall on levyn ainut pelkästään hyvä biisi, muut aivan loistavia. Suht vaikeaa kuunneltavaa bändi kyllä on, Blackwater Parkia oon kuunnellu nyt enemmän muttei se oo ainakaan vielä avautunut niin hyvin kuin My arms your hearse. Ehkä vähän ajan päästä. |
lethus1 05.03.2008 09:42:16 | |
---|
Huu, varmaan yli vuoden kuunnellut Opethia aktiivisen satunnaisesti eikä ole avautunut ei millään. Pari viikkoa sitten tuli My arms your hearsea puolivahingossa kuunneltua ja perkele että potkii! Aivan täydellistä parhautta. Tai ainakin melkein. Demon of the fall on levyn ainut pelkästään hyvä biisi, muut aivan loistavia. Suht vaikeaa kuunneltavaa bändi kyllä on, Blackwater Parkia oon kuunnellu nyt enemmän muttei se oo ainakaan vielä avautunut niin hyvin kuin My arms your hearse. Ehkä vähän ajan päästä. Kuuntele lisää. Mä en tajua miten Demon of the fallia voi sanoa "vain hyväksi biisiksi". Mikään ei ole niin hyvä, varsinkin loppupuolisko. .. Hymiö! Vompatti: http://www.elisanet.fi/thebandsear/Destination_single.MP3 |
Jethrooster 05.03.2008 14:22:54 | |
---|
Demon Of The Fall on kyllä aivan klassikkobiisi. Ihmeen kompakti Opethin tuotokseksi, siltikin tuossa kuudessa minuutissa ehditään kahlata läpi vaikka minkälaista menoa. Sangen raskas biisi, joka täydentyy äärimmäisen kauniilla lopulla. Jes! Ei poijaat sitä musta turhaan encorena soita. Autopsy ilman paskansyöntiä on instrumentaalimusiikkia. |
Hipelius 05.03.2008 14:57:49 | |
---|
Demon Of The Fall on kyllä aivan klassikkobiisi. Ihmeen kompakti Opethin tuotokseksi, siltikin tuossa kuudessa minuutissa ehditään kahlata läpi vaikka minkälaista menoa. Sangen raskas biisi, joka täydentyy äärimmäisen kauniilla lopulla. Jes! Ei poijaat sitä musta turhaan encorena soita. Joo, ja biisin rakenne on myös aivan loistava, yhtäkään osaa ei kerrata myöhemmin :D. ABCDEFG jne. http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> Tervesin foorumi polisi |
Deino 05.03.2008 15:19:00 | |
---|
Ghost Reveries, yksi parhaimmista levyistä koskaan. Kaunis, brutaali, hienostunut, täydellinen. I'm lovin' it! |
ganesha 07.03.2008 21:49:58 | |
---|
Ghost Reveries, yksi parhaimmista levyistä koskaan. Kaunis, brutaali, hienostunut, täydellinen. I'm lovin' it! tipahti juurikin postiluukusta parisen päivää sitten tuosta levystä se bonariversio, ja kyllähän se lipsahti heti omassa rankingissani tähän asti ykkössijaa pitäneen Blackwater Parkin ohi. silkkaa parhautta, ja se DVD-dokkarikin oli ihan hupaisaa katseltavaa :D viina. hanuri. ja naiset. |
PomppoK 07.03.2008 22:26:57 (muokattu 07.03.2008 22:27:26) | |
---|
tipahti juurikin postiluukusta parisen päivää sitten tuosta levystä se bonariversio, ja kyllähän se lipsahti heti omassa rankingissani tähän asti ykkössijaa pitäneen Blackwater Parkin ohi. silkkaa parhautta, ja se DVD-dokkarikin oli ihan hupaisaa katseltavaa :D Mitäs tuo DVD sisälsikään (ja kuinka paljon)? En jaksa googlata :) Lamentationsin dokkarin katsoinkin juuri. Hyvää fanboy-kamaa sekin. Siinähän näkee muun muassa pätkiä Deliverancen (biisi) loppurytyytyksen äänityksistä, ja niin vain suu vääntyi messingille taasen! "Hieno mopo! Vai onko siinä moottoripyörä?" |
Torniojaws 07.03.2008 22:32:16 | |
---|
Mitäs tuo DVD sisälsikään (ja kuinka paljon)? En jaksa googlata :) Lähinnä studiosta videonpätkää ja Åken haastattelua. Taisi kertoa jotain Opethin historiastakin. |
trashjones 08.03.2008 12:39:50 | |
---|
Opeth on örinä-kakkaa. ;D |
ANtTIKRISTUS 08.03.2008 13:08:54 | |
---|
Opeth on örinä-kakkaa. ;D Pidän kakasta. |
Ronsto 08.03.2008 13:31:31 | |
---|
Opeth on örinä-kakkaa. ;D Kakka on parasta mitä mies voi syödä housut jalassa. Lapio. Opethia on tullut nyt kuunneltua suht aktiivisesti ja ainoaksi hyväksi lätyksi jäi minun mielestäni Damnation. Levykauppaan mars ja Damnation it is then. Mystisesti hintahtavat romantikot #2 |
lapio 08.03.2008 13:37:37 | |
---|
Kakka on parasta mitä mies voi syödä housut jalassa. Lapio.
Mitä vihjaat? Nimittäin kotipaikkakunnalla eräälle hepulle meinasi käydä huonosti ukonilmalla kun ei osannut odottaa ukkosta kun näytti että ei ukostakaan. Tai en minä ihan tarkkaan muista miten se meni, kun oli viime kesänä.
-aaro |
Tohtori Tonus 08.03.2008 16:17:22 | |
---|
Opethia on tullut nyt kuunneltua suht aktiivisesti ja ainoaksi hyväksi lätyksi jäi minun mielestäni Damnation. Tarkoittanet, että Damnation jäi "vain" hyväksi, kun taas muut osoittautuivat läpeensä timanttisiksi ja maailman parhaimmiksi? |
ANtTIKRISTUS 08.03.2008 16:30:55 | |
---|
Tarkoittanet, että Damnation jäi "vain" hyväksi, kun taas muut osoittautuivat läpeensä timanttisiksi ja maailman parhaimmiksi? Miksi kyselet itsestäänselvyyksiä? |
Tohtori Tonus 08.03.2008 18:17:20 | |
---|
Miksi kyselet itsestäänselvyyksiä? Koska olen vähän yksinkertainen :( |
thaav 08.03.2008 18:47:30 | |
---|
Ghost Reveries on viime aikoina ollut tehokuuntelussa. Vaikka onkin jo pari vuotta levyhyllyssä istunut, oikeastaan vasta nyt tuohon pääsi kunnolla sisälle. Muut levyt kun ovat jo läpihuuto -asteella ja ihan timanttisia klassikoita. Ghost Reveries on jotenkin hienolla tavalla erilainen ja kuitenkin samanlainen kuin muut. Etenkin kappaleet Beyond the Mire ja Atonement aiheuttavat pahaa seisokkia. Putkeen eli pötköön kuunneltuna tietenkin. Pakko minunkin on ylläoleviin kommentteihin viitaten todeta, että kyseessä on vallan maukasta kakkaa. Doom what thou wilt shall be the whole of the law |
Kärpäsruoska 09.03.2008 00:36:50 | |
---|
Etenkin kappaleet Beyond the Mire ja Atonement aiheuttavat pahaa seisokkia. Putkeen eli pötköön kuunneltuna tietenkin. Ja Beneath the Mire vasta peniksen räjäyttääkin. Oletko sattunut kuulemaan? Kääntänyt takkini? Tällä hetkellä minulla ei ole takkia laisinkaan, sillä olen alasti ja hieroin koko uljaan vartaloni laardilla ja kompostijätteellä jotta raatokoirat luulisivat minua hirveksi.
THV-klubi #28
Romantikkoitkijät #34
S.M.A.K. |