Surmn 30.07.2010 23:02:05 | |
---|
zzy: No sanotaanko näin, että jos biisissä on vaikka hyvät kitarat ja paskat lyriikat, niin kyllä voin kuunnella. Ei mulla ole mitään niin helvetin vakavia aatteita, ettenkö voisi niiden takia musiikkia kuunnella. Musiikkia se vain on loppujen lopuksi. Mun mielestä aivan pelleilyä tommonen että sanotaan kristittyjen olevan kamalia ja niitä pitää vihata. Pistää vaan miettimään eikö oo omassa elämässä mitään järkevämpää tekemistä kuin vihata jotain, mikä ei edes välitä siitä sun vihastasi? Menee sitte pikkasen energia hukkaan.. Murjota nyt sitte nurkassa ja kuuntele BM:ää ja haudo ilkeitä ajatuksia kristittyjä kohtaan, kyllä se maailma sillä paranee. Niin ja en mäkään kirkkoon kuulu tai paskaakaan nakkaa mistään uskonnoista, en vain näe sitä vihaamista ja kiihkoilua vaivan arvoiseksi - mulla on muutakin tekemistä. En oo sanonu et kaikkien pitää niitä vihata. Maailmasta vielä sen verran ettei se tästä enää voi parantua. |
hullu_ukko 30.07.2010 23:04:35 | |
---|
Surmn: Ei ole pakottavaa tarvetta, kunhan yritän keskustella. Paino sanalla yrität, valitettavasti sinulta puuttuvat kaikki alkeellisetkin edellytykset minkäänlaiseen älylliseen kommunikointiin. Omat mielipiteet, kyky ymmärtää lukemaasi ja ennen kaikkea argumentoinnin jalo taito. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Surmn 30.07.2010 23:06:26 | |
---|
Mutta lopetan tämän keskustelun tähän, koska en jaksa tuhlata sitä energiaani keskustelemiseen sellaisten kanssa jotka ei osaa puhua järkevästi, siltä ainakin alkanu vaikuttamaan. |
Postludium 31.07.2010 00:34:26 (muokattu 31.07.2010 00:44:23) | |
---|
hullu_ukko: Samalla tavalla black metallin skenejumalat hallitsevat kaltaisiasi torspoja, jotka sitten julistavat em. skenejumalien käyttämiä iskulauseita nettifoorumeilla absoluuttisena totuutena kuvitellen samalla olevansa radikaaleja antikristittyjä ja todellisia individualisteja. Sä olet täysin samanlainen pelinappula, kuin se sun syvästi halveksuma naapurin Make, joka käy kirkossa sunnuntaisin ja on silloin tällöin mukana rippileireillä isosena. Hyvin sanottu. Minun mielestä maailmassa ei ole ainoatakaan, tai ainakaan kovin montaa ihmistä, joka ei olisi aivopesun uhri ja pelinappula. Toisin sanoen, me kaikki muodostamme mielipiteemme joidenkin muiden ajatusten pohjalta ja poimimme niistä sillä hetkellä itseämme viihdyttävät asiat... Ja sitten itse tähän blackmetalliin. Itseäni on alkanut viime aikoina hyvin paljon huvittamaan nämä aikuiset ihmiset, jotka maalaavat naamansa ja irvistelevät muka niin häijyn näköisinä kameroille. Eikö sitä musiikkia voisi tehdä ilman tuollaista pelleilyäkin? Pidän kyllä blackmetallista, mutta onhan se toki naurettavaa, jos/kun sanat koskettavat saatanan ihannoimista ja toisaalta taas jumalan kieltämistä. Mielestäni saatanaan ei voi uskoa, jos ei usko myöskin jumalaan, koska niinsanotut uskovaisethan ne ovat sen saatanan keksineet pelotellakseen ja alistaakseen ihmisiä... Ihmisten tyhmyys joskus jopa hävettää... |
Morphia 31.07.2010 01:09:09 (muokattu 31.07.2010 01:10:27) | |
---|
Postludium: Ja sitten itse tähän blackmetalliin. Itseäni on alkanut viime aikoina hyvin paljon huvittamaan nämä aikuiset ihmiset, jotka maalaavat naamansa ja irvistelevät muka niin häijyn näköisinä kameroille. Eikö sitä musiikkia voisi tehdä ilman tuollaista pelleilyäkin? Tottakai voi, ja monet tekevätkin. Itseasiassa minua itseänikin välillä huvittaa mustavalkoiset koko naaman peittävät corpse paintit. Toki on olemassa maskeja, jotka näyttävät hyvältä ( tunnetuimmista nyt mainittakoon Behexen, Nifelheim, Horna ja Enochina Crescent ) Pidetään järki kuitenkin päässä tässä asiassa. Mielestäni saatanaan ei voi uskoa, jos ei usko myöskin jumalaan, koska niinsanotut uskovaisethan ne ovat sen saatanan keksineet pelotellakseen ja alistaakseen ihmisiä... Black metal lyriikoissa ei välttämättä viitata Raamattuun ja siinä esiintyviin henkilöihin. En tunne yhtään black metallistia, joka olisi ateisti. Se ei silti tee heistä Kristittyjä tai uskovaisia. Tuntemani blackmetallistit ovat hyvinkin perehtyneitä siihen, mistä kirjoittavat bändiensä sanoituksissa. E: Ei, en "pidä" black metallista. Black Metal on minulle muutakin kuin hyvää musiikkia. Heil my brother of fire, heil my sister of desire. |
Super-Jari 31.07.2010 10:10:32 | |
---|
Surmn: Mutta lopetan tämän keskustelun tähän, koska en jaksa tuhlata sitä energiaani keskustelemiseen sellaisten kanssa jotka ei osaa puhua järkevästi, siltä ainakin alkanu vaikuttamaan. Tästä olemme samaa mieltä. |
Sergei Fallinen 31.07.2010 10:22:30 | |
---|
Surmn: Eli jos vaikka jonkun biisin sanotukset kapinoi sun aatteita vastaan, kuuntelet sitä sen takia kun kuulostaa niin hyvältä? aika huonoa, ihan oikeesti... |
Kikolaa 31.07.2010 12:44:44 | |
---|
qak: Tää ketju on mennyt ihan perseeseen. Taas kerran! One O'Clock Jump |
saastara 31.07.2010 17:30:50 | |
---|
Itseäni on alkanut viime aikoina hyvin paljon huvittamaan nämä aikuiset ihmiset, jotka maalaavat naamansa ja irvistelevät muka niin häijyn näköisinä kameroille. Eikö sitä musiikkia voisi tehdä ilman tuollaista pelleilyäkin? KISS, anyone? |
marke- 31.07.2010 18:22:18 (muokattu 31.07.2010 18:22:42) | |
---|
|
yellow 31.07.2010 19:50:34 | |
---|
Aika kakkendaalia on bläkki |
Lennu 31.07.2010 20:02:04 | |
---|
saastara: KISS, anyone? Kieltämättä mä oon aina pitäny sitä vähän nolona bändinä. My life is like an Opel-highway. |
thaav 31.07.2010 21:13:52 | |
---|
Ompahan hyvän kuulosta tuo Urfaust. Vähän häiritsee vain tuo Rammstein -viboja herättävä puhdas laulu. Pitänee tarkemmin tutustua aineistoon. Doom what thou wilt shall be the whole of the law. |
trih 01.08.2010 13:43:51 (muokattu 01.08.2010 13:45:10) | |
---|
Surmn: Katsella vierestä vihaten niiden, sekä koko ihmiskunnan rappiota. Juuri näin koska et mitään uskalla tehdä. Mites muslimit? Ei taida olla yhdelläkään bm-fanaatikolla pokkaa ruveta niitä mollaamaan nimittäin voi tulla pommi lavalle. Kristityt on todella helppo kohde koska sieltä suunnasta ei ole väkivaltaa tiedossa. Kokeilkaapa poltella koraania ja moskeijaa levyn kannessa... Edit Urfaust kuulostaa mielenkiintoiselta. Rhythm In Jump, Dancing Close To You. |
marke- 01.08.2010 16:11:29 (muokattu 01.08.2010 16:12:16) | |
---|
trih: Mites muslimit? Ei taida olla yhdelläkään bm-fanaatikolla pokkaa ruveta niitä mollaamaan nimittäin voi tulla pommi lavalle. Onhan noita bändejä vaikka miten paljon. Islam ei vaan vielä 20 vuotta sitten ollut länsimaissa mikään "juttu" kun bm syntyi, eikä se oikein sitä ole vieläkään. |
Sergei Fallinen 01.08.2010 16:33:31 (muokattu 01.08.2010 16:33:39) | |
---|
Heroin: Islam ei vaan vielä 20 vuotta sitten ollut länsimaissa mikään "juttu" kun bm syntyi, eikä se oikein sitä ole vieläkään. ei se silloin ollut, mutta on se tänä päivänä "juttu" paljon enemmän kuin joku kyllästynyt kristinusko |
Vurki 02.08.2010 15:47:29 | |
---|
mun mielestä suru ja viha on ainoat todelliset fiilikset, kaikki muu on feikki paskaa. kakka |
E-Roy 02.08.2010 17:39:06 | |
---|
Herttaista. Omasta metallinkuuntelustani ainakin 1/3 on black metallia. Lähinnä tyylilajissa viehättävät tunnelmointi ja kitarointi. Poikiemme puuhastelut Norjassa 90-luvun alkupuoliskolla toki kiinnostavat, mutta näinpähän se taitaa olla että Vargin haastattelun laukasema median satanistipaniikki viime vuosituhannen loppupuolella lähinnä laukaisi tämän, että on perkeleen cool... anteeksi, trve ja kvltt olla kynttelikön kanssa mettässä häijynä pellemaskit naamalla. Selittänee miksei mm. Fenriz ja Varg toitota olevansa mitään bläkyn messiaita. |
juici 03.08.2010 02:54:25 | |
---|
Mustaa Surmaa on viime päivät tullut kuunneltua. Sitä kautta on myös tullut löydettyä Horna. "Juici meni ravintolaan ja tilas tarjoilijalta: "Jekku ruuan kans!" "Taidatkin olla sellainen anagrammijätkä", kommentoi tarjoilija." -Jabe |
Super-Jari 03.08.2010 15:06:14 | |
---|
juici: Mustaa Surmaa on viime päivät tullut kuunneltua. Sitä kautta on myös tullut löydettyä Horna. Onko Mustalla Surmalla jotain uutta matskua? Mulla on kasettidemo 97 joka oli muistaakseni hyvää settiä. |