Rauniotorni 09.11.2008 20:50:14 | |
---|
At the Gates - Kingdom Gone Kyyyyyyyyyyllä. Night is so beautiful (we need her as much as we need Day). |
valtse 09.11.2008 21:13:47 | |
---|
He odottivat tytön paluuta kotiin Mutta hän oli eksynyt pimeään metsään Lumi oli satanut kuin lakanaksi Niin kauas kuin silmät näkivät Matkalla kotiin Ainoa ystävänsä Jos hän vain voisi Seurata tähtien tietä Mutta hän eksyi Tummien puiden keskelle Metsän mustat kädet kietoivat itsensä Tuntemattoman vieraan ympärille Muistuttaen häntä suurimmasta pelostaan Että vuoren kuningas janoaa kristittyä verta As I'm stalked by the shadow of death's hand
The fire in my heart is forged across the land. |
Blasphemer 10.11.2008 08:30:16 | |
---|
Ulver - I Troldskog faren vild Plague upon Plague |
valtse 10.11.2008 10:43:31 | |
---|
Ulver - I Troldskog faren vild On se joo. As I'm stalked by the shadow of death's hand
The fire in my heart is forged across the land. |
Blasphemer 10.11.2008 11:19:40 | |
---|
Traumaattisen matkan synty Kun vajoat syvään uneen Hetki, josta ei ole paluuta Kun olet katsonut syvään pimeyteen Kannat sitä perintönä lävitse elämäsi Taivas on yksinäinen paikka Loputon kuluttava avaruus Syleile kosmoksen hiljaisia aaltoja Kun astraalit meret nousevat korkeuksiin Maaginen liekki sisälläni Palaa halusta ja himosta Katson kuolevaa aurinkoa Kun se haihtuu purppuratulihorisonttiin Paranormaali pimeys laskeutuu Mieleni, sydämeni ja sieluni hyökkäys Todellisuuden pirstoutuessa ympärilläni Tunnen muutoksen Yö kuuluu saalistajalle Ken uskaltaa ylittää kynnyksen Unien, ihmeiden, mustien ihmeiden akseli Näen itseni heijastuvan silmistäsi Pimeä tähti ylimaallisen kauniilla keskiyön taivaalla Vapautua sisäinen säteilysi Se mitä sinusta on tullut Valaise yö uhrauksellasi Olen herännyt uudelleen eloon kertoakseni selvänäköisyydestä Olen ääni muistojen hautausmaalta Elämä voi olla vain illuusio Kuolema houkutus Viimeinen kohtalo Plague upon Plague |
Ottoko 11.11.2008 17:45:27 | |
---|
Limbonic Art - A Cosmic Funeral Of Memories Behold bastard son, I am the evil one! |
Blasphemer 11.11.2008 18:05:25 | |
---|
Sehän se. Hieno orkesteri, hieno biisi ja erittäin hieno paluualbumi. Plague upon Plague |
Ottoko 11.11.2008 21:40:26 | |
---|
Tervetuloa! Vanhimmille raunioille taas Tuuli kuiskaa syvän metsän rinnalla Pimeys näyttää meille tien Kivihautojen ringissä Seisomme mustat kaavut päällämme Pitäen astiaa jossa epäpyhää vettä Heic Noenum Pax Tuokaa meille vuohi Psychomantum Et Precr Exito Annos Major Ferus Netandus Sacerdos Magus Mortem Animalium Behold bastard son, I am the evil one! |
Phenom991 11.11.2008 22:38:35 | |
---|
Tervetuloa! Vanhimmille raunioille taas Tuuli kuiskaa syvän metsän rinnalla Pimeys näyttää meille tien Kivihautojen ringissä Seisomme mustat kaavut päällämme Pitäen astiaa jossa epäpyhää vettä Heic Noenum Pax Tuokaa meille vuohi Psychomantum Et Precr Exito Annos Major Ferus Netandus Sacerdos Magus Mortem Animalium Mayhem - De mysteriis dom sathanas |
Ottoko 11.11.2008 23:04:06 | |
---|
Mayhem - De mysteriis dom sathanas Näin on. Täydellisyyttä. Behold bastard son, I am the evil one! |
Phenom991 12.11.2008 15:18:16 (muokattu 12.11.2008 15:18:43) | |
---|
Passion every day agony and the pig The pig and devil The devil and sin Compulsion is written to the fabric of the structure in the foundation of the fabric in scream and pain We do it, we live None of us wants it Don't avoid fire Don't drown in water Stamp your foot on ground Disappear in air Between the rocks, bones of the earth crying waiting for this moment a trip to the wind of freedom The dance of matter Knows no rules No chains of compulsion The pig and devil |
Dropped C 12.11.2008 15:33:19 | |
---|
Muistaakseni CMX:llä oli tälläinen piisi kuin "Sika ja Perkele". Eli vastaan niin. |
Phenom991 12.11.2008 16:11:28 | |
---|
Muistaakseni CMX:llä oli tälläinen piisi kuin "Sika ja Perkele". Eli vastaan niin. Muistelet oikein. Katoin että vaikka ei niin raskaan musiikin orkesteri välttämättä ole, niin kai nuo HC-menot tänne kuuluu. |
Dropped C 12.11.2008 21:21:54 (muokattu 12.11.2008 22:13:24) | |
---|
Jees, tämmöstä taidetta tälläkertaa: "Olemme sokeat kuolleet Ei silmiä päämme sisällä Aistimme johdattavat meidät painajaiseesi Vuosisatojen kuolema yllämme Faaraoiden pölyistä ristiä pidämme Kuolemattomat ratsut hiljaa ratsastavat meidät luoksenne Läpi mustan usvan He ratsastavat Ritarit temppelin - nouskaa Rannoilla ylimaallisilla, kuolleilla Vaikeroivat äidit jähmettyneinä pelosta Jättävät lapsensa ritareille temppelin Jotka nousevat merestä Keskiyöllä palkinnon näet Sidottanu paaluun - Neitsyt kirkuu Läpi mustan usvan He ratsastavat Ritarit temppelin - nouskaa Linnaamme johdatamme Lokit ulvovat päällämme Rituaalin kohtaat Se vie henkesi Juomme vertasi iäisyyden Lihan jätämme ravuille Ja sydämen syötämme merelliselle herralle Läpi mustan usvan He ratsastavat Ritarit temppelin - nouskaa"
On tämä taas hauskaa. |
Tobby 13.11.2008 16:02:13 | |
---|
Jees, tämmöstä taidetta tälläkertaa: "Olemme sokeat kuolleet Ei silmiä päämme sisällä Aistimme johdattavat meidät painajaiseesi Vuosisatojen kuolema yllämme Faaraoiden pölyistä ristiä pidämme Kuolemattomat ratsut hiljaa ratsastavat meidät luoksenne Läpi mustan usvan He ratsastavat Ritarit temppelin - nouskaa Rannoilla ylimaallisilla, kuolleilla Vaikeroivat äidit jähmettyneinä pelosta Jättävät lapsensa ritareille temppelin Jotka nousevat merestä Keskiyöllä palkinnon näet Sidottanu paaluun - Neitsyt kirkuu Läpi mustan usvan He ratsastavat Ritarit temppelin - nouskaa Linnaamme johdatamme Lokit ulvovat päällämme Rituaalin kohtaat Se vie henkesi Juomme vertasi iäisyyden Lihan jätämme ravuille Ja sydämen syötämme merelliselle herralle Läpi mustan usvan He ratsastavat Ritarit temppelin - nouskaa"
On tämä taas hauskaa. Katedraali - Lokkien yö eli siis Cathedral - Night of the Seagulls Rot In Piss |
Dropped C 13.11.2008 16:19:08 | |
---|
Huggy Bear! Oh Yeah! Eli vastaus on oikein ja jatkakaa. |
Tobby 13.11.2008 17:42:39 | |
---|
Nouskaa...Pakanat nouskaa... Saatanan lapset nouskaa... Nostakaa kilvet ja miekat.... Sodan Äänet Tuhoaa valon valtakunnan Polttaa taivaat hallitsee valtaa ikivanhat tavat uuteen maailmaan (?????) ova täällä jäädäkseen Saatana Elää, Saatana Elää, Saatana Elää, Saatana Elää.... Nouse...Punasilmäinen hirviö...nouse... Yön valtias...nouse Täysikuun jumala...nouse Musta kuilu Avaa seitsemän porttia, oppineet seiskää uljaina. Tuli kutsuu teitä, me olemme uusi rotu. Saatana Elää, Saatana Elää, Saatana Elää, Saatana Elää.... Legioonat marssivat. Sotarummut pauhaavat. Aseet tulittavat. Kristityt kaatuvat. Uusi Maailma Hallitsee Pakanoiden voitto. Saatanan, Lusiferin ja Baalin nimeen. Tervehdi muinaisia ja heidän mahtavaa valtakuntaa. Minä nostan soihdut, palavat uljaina yläpuolella. Luonnon herra, minä palvon sinua. hjuuh Rot In Piss |
hevari666 14.11.2008 07:13:10 | |
---|
INQUISITION - EMPIRE OF LUCIFERIAN RACE HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!! |
Tobby 14.11.2008 11:13:22 | |
---|
INQUISITION - EMPIRE OF LUCIFERIAN RACE Aivan Oikein... Rot In Piss |
hevari666 14.11.2008 12:36:49 | |
---|
Todellisuus on vale Lyhyt unui ennen kuolemaani Ymmärtää tätä kosmista suunnitelmaa Näe totuus unelmani takana Varo minua Vaelletaan LSD:ssä Varo minua Huumekytät varokaa minua Rockyn kulta, "leb" on punainen Musta menee suoraan päähäni Sieniteetä, vähän pajaa Amfetamiinistä saa kunnon vauhdit Varo minua Tule ottamaan vähän sieniteetä Varo minua Huumekytät varokaa minua Spiidiviivoja peilin naamassa Vetäse se kuulakärkikynän kautta Heroiini on sankarille Se on tappaja, sano ei Varo minua Vaelletaan LSD:ssä Varo minua Huumekytät varokaa minua Käännyn huumeiden puoleen vapauttaakseni mieleni Nähdäkseni mitä löytäisin Tabut on hyviä, kysy rumpalilta Huitase kaveria se on vaan pettymys HUHHUH. Hapokas biisi. HEVIÄ HAUTAAN SAAKKA!!! |