Mechanizm 04.02.2008 13:39:40 | |
---|
Hitto, mullahan on mennyt tää ihan ohi, Volbeatin lämppäys nimittäin. Olisi kiinnostanut kovasti nähdä tuo bändi livenä. CQB 241 |
Sam Hotman 04.02.2008 14:35:33 | |
---|
Puolentoista tunnin päästä lähtö keikalle jepa jee! Ei vaan jaksa Volbeatti kiinostaa, kun kuuntelin niiden biisejä YouTubesta. Ja nytte on paskahätä nii ei sitte toivottavasti iske kesken keikan. "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
Chips 04.02.2008 15:14:48 | |
---|
Ei vaan jaksa Volbeatti kiinostaa, kun kuuntelin niiden biisejä YouTubesta. Ei tuo niin pahalta kuulosta kun mitä luulin, nimestä päättelin että on jotain bläkkismättöö. Ensiferum ei iske meikäläiseen. Nomut Dethiähän sinne mennään katsomaan. Soittaispa Angry Againin. "Just imagine every wrong brutal thing we have ever done. It's hard to do, isn't it? We've done so many.." |
trashjones 04.02.2008 15:21:45 | |
---|
Huutakaa sitten siellä meidän muidenkin (jotka eivät lähde) edestä. mikseri.net/garageband |
TTV 04.02.2008 15:43:46 | |
---|
Huutakaa sitten siellä meidän muidenkin (jotka eivät lähde) edestä. Jawohl, kyllä huudetaan :-) |
Sam Hotman 04.02.2008 15:46:16 | |
---|
Mut tunnistaa pitkästä letistä, mustista pillifarkuista ja Megadeth Peace Sells hupparista sitte :) "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
Houhis 04.02.2008 15:53:06 | |
---|
Mull on samat paitsi musta huppari ja Playboy paita :D 667 , The Neighbour Of The Beast ! |
trashjones 04.02.2008 16:08:20 (muokattu 04.02.2008 16:09:01) | |
---|
Mull on samat paitsi musta huppari ja Playboy paita :D Pojat, te ootte samiksia. mikseri.net/garageband |
Sam Hotman 04.02.2008 16:08:28 | |
---|
Mull on samat paitsi musta huppari ja Playboy paita :D Joo shalee. khyl mä sut tunnen. Ei sul mitää palyboy paitaa. "Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir |
TTV 04.02.2008 16:18:13 | |
---|
Take No Prisoners on aika vahva veikkaus settilistaan, koska olivat sitä ainakin treenaamassa. Videopätkä löytyy MFC:n Mediasta. |
quitaristi 04.02.2008 17:22:10 | |
---|
Pitäiskö kumminkin ostaa se lippu portilta? Njääh, sijoitan sittenkin Deep Purpleen. Suomenkieliset AC/DC fooeumit! http://www.takeforum.com/acdcfoorum |
wah 04.02.2008 17:24:06 (muokattu 04.02.2008 17:26:35) | |
---|
Tänne vaan sitten arviointia Broderickista, että miten heppu sai homman hoidettua. btw. tuli Peace Sells LP ostettua kirpparilta mukavaan 4 eukin hintaan. Millaiset vinyylikokoelmat Megadethin osalta porukoilla täällä on? |
Naama-amis 04.02.2008 19:47:45 | |
---|
btw. tuli Peace Sells LP ostettua kirpparilta mukavaan 4 eukin hintaan. Millaiset vinyylikokoelmat Megadethin osalta porukoilla täällä on? Ei ole mitään millä elvistellä. Joku vois kyllä meitsille myydä alkuperäsen rust in peacen ihan cd:nä, jos sattuu löytämään suht koht hyväkuntoinen. Ostin hukkuneen tilalle tuon remasteroidun eikä se mun mielestä oikeen raavi samaan tapaan kuin vanha. Pitää vissiin tästä lähteä.. Injury or serious death |
Lauri0 04.02.2008 23:53:55 (muokattu 04.02.2008 23:54:11) | |
---|
Ei ole mitään millä elvistellä. Joku vois kyllä meitsille myydä alkuperäsen rust in peacen ihan cd:nä, jos sattuu löytämään suht koht hyväkuntoinen. Ostin hukkuneen tilalle tuon remasteroidun eikä se mun mielestä oikeen raavi samaan tapaan kuin vanha. Huuto.netistä kannattaa kytätä, sieltä ainakin itte löysin (ja ostin) viime viikolla ton originaalin Ripin.. |
Deathrace King 05.02.2008 00:48:20 | |
---|
Hyvä keikka, muttei täydellinen. Settilista olis voinu olla vähän kovempi, nyt liikaa uusia ja löysempiä biisejä. Äijät sais vähän riehua myös enempi, vähän ammattimuusikkomenoa. Uus kitaristi veti alussa vähän sinnepäin, mutta loppua kohden petrasi. Holy Warsin ja Tornadon soolot menivät hienosti. Hyvä valinta, ei siinä mitään. Soundit vähän alussa heikot ja Daven laulu ei kuulunut kunnolla kaikissa biiseissä(varsinkaan uudemmissa). Ihan hyviä spiikkejä Mustonen veteli, ja oli välillä suht liekeissä. Biisien jälkeiset tuuletukset vähän huvitti, mutta ei negatiivisella tavalla. Ekalta levyltä olis saanu edes yks biisi olla setissä ja 1-2 biisiä olis voinut vielä encorena vetää, niin olis kruunannu illan. Hyvä maku keikasta jäi loppupeleissä jokatapauksessa. Voishan tuon maanantai-illan huonomminkin viettää :) M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA! |
Jormaz 05.02.2008 00:59:00 | |
---|
Oli kova. Kunnon jyystöä. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
kid ego 05.02.2008 01:07:39 | |
---|
Oli kova. Kunnon jyystöä. Jep, oikeastaan en muusta valittaisikaan kuin todella paskoista soundeista. Muuten toimi oikein kivasti. |
joukov 05.02.2008 01:20:25 | |
---|
Äijät sais vähän riehua myös enempi, vähän ammattimuusikkomenoa. Ja millähän keikalla noi olis koskaan riehuneet. :) Hartwall Areena, 28.5.2008: KISS |
Jormaz 05.02.2008 01:20:37 | |
---|
Sounditkin oli mun mielestä oikein hyvät kaikilla paitsi Broderickilla. Ihan kuin volyymitaso olis tippunut loppua kohden.. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
kid ego 05.02.2008 01:24:15 | |
---|
Sounditkin oli mun mielestä oikein hyvät kaikilla paitsi Broderickilla. Ihan kuin volyymitaso olis tippunut loppua kohden.. Saatoimme olla puukorvia koko porukka, mutta kyllä ne oli bassorummut jotka jylläsivät. Bassosta ja Broderickin kitarasta ei juuri kuulunut. Edes snare ei juuri erottunut rummuista. |