Aihe: Iron Maiden
1 2 3 4 5113 114 115 116 117122 123 124 125 126
ekikoo
16.07.2010 00:43:01
Kylläpä heräs ton lainauksen myötä mielenkiinto, mutta vai että pitkiä introja taas... Eeei helevetti....
All these pianists striving for perfection. Fools! Don't they know: PERFECT AIN'T GOOD ENOUGH!
Twinkle
16.07.2010 03:42:58
PT: Eissaatana kun sai pienet täpinät päälle.

Mistä tuo lainaus on?
Trendkeel
16.07.2010 06:33:22
Paskanjauhantaa lisee. Hiukka jäi kaivelemaan, ettei mitään spessu-CD:tä tule olemaan. Ja hiukka niistä biisien pituuksista. Pisimmät Maiden-veisut ovat nimenomaan niitä parhaita, mutta siltikin ilmaisu voi olla hidasta tai vähän rivakampaa. Aika moni kasarieepos etenee rivakasti, vaikka biisin pituus menisikin "överiksi". Toisinaan pieni "build-up intro" toimii, kunhan eivät joka toiseen biisiin moisia ole lykänneet. Ja pakkohan sitä oli ennakkokuuntely-hypestä oli innostua, ei voi mitään.
Look mummy! There's a loud plane up in the sky!
//Eiku nyt mä tajusin. Vähän niinku Kelju K. Kojootti --> Trendi K. Iilimato. Eli oot iilis tästälähtien. - Antti1
markku jokela
16.07.2010 08:01:32 (muokattu 16.07.2010 08:04:57)
PT: Satellite 15.....The Final Frontier - Levyn heikoin biisi, jolle arvio ekan kuuntelun perusteella 2 tähteä viidestä. El Dorado - 3 tähteä viidestä eli astetta parempi.

Musta tää nimibiisi oli El Doradoa paljon paljon parempi. Kumpikaan ei mitään ihmeellistä ja tajunnanräjäyttävää tarjoa, mutta TFF:ssä on vitusti parempi parempi kertsi. Hyvää keskitasoa kaikin puolin. Odotukset on korkeella tän uuden levyn suhteen koska en AMOLAD:sta ihan sikana tykänny, mutta en silti usko että TFF on parempi kuin Dance of Death, Brave New Worldista puhumattakaan.
Jokapaikanapina
16.07.2010 20:45:02
Noi arviot on kyllä saanu kiinnostuun. Saattaa olla tän levyn temat olla vähän kevyempiä verrattuna edelliseen, saattaa olla myös omaan makuun paremmat. El Dorado vaikutti melko jonninjoutavalta, mut uskoisinkin sen olevan albumin heikompaa antia. Final Frontier -biisi taas lupaili jotain parempaa ja jos se pituus tulee vaan siitä introsta, niin saattaa olla kyllä maukas. Ainostaan kertsin "Final frontier"-toistelu vähän ottaa päähän.
adrianman
19.07.2010 18:28:00
Tämä pisti hymyilyttämään:

http://viihde.fi.msn.com/article.aspx?cp-documentid=154142606

Ovatpas äijät muuttuneet sitten viime näkemän :D
Trendkeel
20.07.2010 08:02:00
adrianman: Tämä pisti hymyilyttämään:

http://viihde.fi.msn.com/article.aspx?cp-documentid=154142606

Ovatpas äijät muuttuneet sitten viime näkemän :D

Hämmennys. Eikä mikään pieni. Että joku osaakin ahtaa noin monta kirjoitus- ja asiavirhettä niinkin lyhyeeseen "artikkeliin".

Ei siinä, lopettakoot milloin itse sen parhaaksi päättävät, mutta miten Janickin lausunto liittyy lopettamiseen?
//Eiku nyt mä tajusin. Vähän niinku Kelju K. Kojootti --> Trendi K. Iilimato. Eli oot iilis tästälähtien. - Antti1
Twinkle
20.07.2010 08:18:35
Trendkeel: Ei siinä, lopettakoot milloin itse sen parhaaksi päättävät, mutta miten Janickin lausunto liittyy lopettamiseen?

Niin, eihän se liity lopettamiseen millään tavalla jos ukko sanoo että "jatkavat niin kauan kun huvittaa". se niin ikään tässä vaiheessa kumoaa sen 15 studioalbumin mantran, ts. "ei me lopeteta kun saadaan 15 kasaan, jatketaan sen sijaan niin kauan kuin huvittaa".

Ei tuossa mitään uutisarvoa ole eikä sisältöäkään, mutta toisaalta ei se nyt minusta kauhean vaikeastiymmärrettävä lausuntokaan ollut.
Trendkeel
20.07.2010 08:24:42
Twinkle: Niin, eihän se liity lopettamiseen millään tavalla jos ukko sanoo että "jatkavat niin kauan kun huvittaa". se niin ikään tässä vaiheessa kumoaa sen 15 studioalbumin mantran, ts. "ei me lopeteta kun saadaan 15 kasaan, jatketaan sen sijaan niin kauan kuin huvittaa".

Ei tuossa mitään uutisarvoa ole eikä sisältöäkään, mutta toisaalta ei se nyt minusta kauhean vaikeastiymmärrettävä lausuntokaan ollut.

Njoo, tätä mäkin kelasin. Jotenkin vain ihmetyttää laittaa kaksi päinvastaista lausuntoa samaan virkkeeseen. Ihan sama.
Twinkle
20.07.2010 11:47:42
Trendkeel: Njoo, tätä mäkin kelasin. Jotenkin vain ihmetyttää laittaa kaksi päinvastaista lausuntoa samaan virkkeeseen. Ihan sama.

niin... se on semmoinen "sataa, jos ei ole poutaa" -tyylinen uutinen. Pakko saada IrMaa otsikoihin kun se keikkakin lähestyy.
Pantse
20.07.2010 14:08:24
Twinkle: niin... se on semmoinen "sataa, jos ei ole poutaa" -tyylinen uutinen. Pakko saada IrMaa otsikoihin kun se keikkakin lähestyy.

Sitähän tuo on, pelkkää mainostamista vailla sisältöä, kuten iso osa viihdeuutisista yleensäkin. Eniten tuossa jutussa kuitenkin hämmentää se, etteivät ole vieläkään tajunneet vaihtaa oikean bändin kuvaa jutun oheen, kaipa joillekuille AC/DC on aivan sama asia kuin Iron Maiden:)
Live slow, die old.
Jonubets
20.07.2010 21:02:34
kaipa joillekuille AC/DC on aivan sama asia kuin Iron Maiden:)

No siis tottakai ku ne molemmathan soittaa hevii!!!11!!!1!!1

Oli muuten mun sadas kirjoitus tänne, aika tärkeää asiaa oli :D
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.
MegaMan
21.07.2010 06:24:31
No siis tottakai ku ne molemmathan soittaa hevii!!!11!!!1!!1

Oli muuten mun sadas kirjoitus tänne, aika tärkeää asiaa oli :D

Äläs ny, hevihän on nyt niin muotia että perusasioidenkin luulis olevan joka popparin hallussa.
Minä juon kossua!!!
bfoc
21.07.2010 10:15:16
Eikä se Harris ole sanonut että tekee 15 levyä ja lopettaa. Sillä oli alkuaikana sellainen visio, että olisi hieno tehdä 15 levyä. Nyttemmin on sanonut että jos tuntuu pahalta voi lopettaa aiemmin ja jos tuntuu hyvältä jatkaa pidempään.

Vois lehdet miettiä mitä kirjoittaa. Kuka hitto lopettaa jonain päivänä oman firmansa toiminnan, jos itse haluaisi jatkaa. Vaatisi aika periaatteen miehen.

Entä jos ekat levyt ei oliskaan menny kaupaksi? Olisko se Harris tehnyt väkisin 15 levyä autotallissa 4-raiturilla?
sutiojrikellA
Regalis Apertura
21.07.2010 13:50:21
Eiköhän tuo Harris ole samanlainen puheissaan kuin vaikka Kissin Simmons;). Eli jauhaa potaskaa mediassa (ainakin tässä tapauksessa)...
markku jokela
21.07.2010 15:18:49
Moni näistä dinosaurusluokan rokkibändeistä on kiertänyt tätä palloa iät ja ajat, luuhanneet studioita ja vetäneet rokkia yli puolet elämästään eivätkä tajua, milloin homma alkaa käydä ehtoopuolta. Eräiden bändien kohdalla on aika surullista, että heput itse ei nää, että bändi hädintuskin on edes tunnistettavissa samaksi bändiksi kuin vielä 15 vuotta aikaisemmin. Muutama viime levy on ollut vain haikailu nuoruusvuosien kulta-aikojen perään, mutta muistuttaa lähinnä Matti Nykäsen mäkihypyn veteraanikisojen suoritusta, vain varjo siitä mitä joskus oltiin.

Iron Maiden ei vielä ole saavuttanut tätä pistettä, joten mä olisin ainakin tyytyväinen jos The Final Frontier ois vika levy, niin ei menisi homma pilalle ennen kuin loppuu. Maiden on tehnyt mittavan uran, saatanan monta hyvää levyä ja megapaljon tykkejä kiertueita ja muutenkin saavuttanut urallaan ihan kaiken, mistä kannataa olla ylpeä. Eiköhän nyt jo kannattaisi vetäytyä tyytyväisenä sivuun.
Sakmongkol
21.07.2010 17:14:38
Itse odotan innolla sitä kun Maiden lopettaa ja Murray julkaisee sooloalbumin. Minulla on sellainen teoria, että koska Murray on kirjoitellut niin vähän piisejä Maidenille, hän on salaa säästänyt parhaat ideansa vuosikymmenten varrelta sooloalbumia varten.
Lammikkovalas
21.07.2010 17:25:06
Sakmongkol: Itse odotan innolla sitä kun Maiden lopettaa ja Murray julkaisee sooloalbumin. Minulla on sellainen teoria, että koska Murray on kirjoitellut niin vähän piisejä Maidenille, hän on salaa säästänyt parhaat ideansa vuosikymmenten varrelta sooloalbumia varten.

Taitaa olla toiveajattelua. Eiköhän asia ole kuitenkin niin, että kaverilta ei irtoa biisejä kovinkaan nopeaan tahtiin, sillä mielestäni Murray olisi ehdottomasti pahemman luokan idiootti, jos panttaa kovia biisejä vuosikymmeniä omalle soololevylleen, mitä ei välttämättä edes koskaan pääsisi tekemään.
I broke my G-string while fingering a minor
Flash
21.07.2010 17:39:18

Eikös Murray ole joskus sanonut, että jos hän joskus tekee jotain soolojuttua, niin se on sitten bluesia? :)
Live Music Is Better!
Sakmongkol
21.07.2010 19:03:55
Lammikkovalas: Taitaa olla toiveajattelua. Eiköhän asia ole kuitenkin niin, että kaverilta ei irtoa biisejä kovinkaan nopeaan tahtiin, sillä mielestäni Murray olisi ehdottomasti pahemman luokan idiootti, jos panttaa kovia biisejä vuosikymmeniä omalle soololevylleen, mitä ei välttämättä edes koskaan pääsisi tekemään.

Voi olla idiootti, voi olla toisaalta fiksukin. Mikäs siinä Maidenissa ollessa kun muut tekee piisit ja äijän ite tarvii vaan soittaa niitä. Mahdollista on myös että Murray on esitellyt ideoitaan Harrisille enemmänkin, mutta eivät ole kelvanneet. Tällaisten syiden takia esim. Dennis Stratton sai lähteä bändistä, joten ehkä Murray on ajatellut että antaa olla, ja tyytynyt soittamaan muiden tekemiä piisejä.

Flash: Eikös Murray ole joskus sanonut, että jos hän joskus tekee jotain soolojuttua, niin se on sitten bluesia? :)

Hienoa jos on sanonut. Voisin helposti kuvitella Murrayn soolomateriaalin olevan jonkinlaista bluesahtavaa proge/hardrockia.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)