hullu_ukko 12.10.2008 12:10:32 | |
---|
Ei koskaan enää väsyneet silmäni ovat nähneet tarpeeksi valheistasi vihani on sokeaa ei tule uutta auringonnousua me niitämme niin kuin olemme kylväneet At The Gates - Slaughter of the Soul M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Väinämöinen 12.10.2008 16:00:11 | |
---|
At The Gates - Slaughter of the Soul Sehän se oli kyseessä. |
hullu_ukko 12.10.2008 17:33:29 | |
---|
Mureneva maailma valuu sormieni lävitse, suussani maistan katkeran hiekan. Ruoho palaa, pulssi on hidas, tippa tipalta kelvottomuuteni lisääntyy. Ruokkikaa vihaani ja kuolen omaan heikkouteeni. Viini, laulu, naiset, syntymä, tämä raiskattu Äiti Maa. Istutukset, kyntäminen, kuinka hän sureekaan. Siemenet, joista nämä kuolevat puut kasvavat, ruokkivat vihaani. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Rauniotorni 12.10.2008 17:48:44 | |
---|
Down - Pillars Of Eternity Night is so beautiful (we need her as much as we need Day). |
hullu_ukko 12.10.2008 18:45:50 | |
---|
Down - Pillars Of Eternity O Täytesana M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Rauniotorni 12.10.2008 19:05:05 | |
---|
Mädäntynyt lemu Ympäröi uuden loppuneen elämän Toukat saastuttavat mädäntyneen lihan Onko tuo tapa jolla haluat kuolla? Maatunut En tahdo elää hajoavassa kuoressa Mutta miksi minun pitäisi mennä taivaaseen Ja kuka päättää menenkö helvettiin? Kuollut - maatunut, mutta elämä jatkuu Minä tulen olemaan se joka voitti Kärventynyt ruumiini tulee hajoamaan Mutta sieluuni tulee leijumaan joka tapauksessa Night is so beautiful (we need her as much as we need Day). |
valtse 12.10.2008 20:32:53 | |
---|
Mädäntynyt lemu Ympäröi uuden loppuneen elämän Toukat saastuttavat mädäntyneen lihan Onko tuo tapa jolla haluat kuolla? Maatunut En tahdo elää hajoavassa kuoressa Mutta miksi minun pitäisi mennä taivaaseen Ja kuka päättää menenkö helvettiin? Kuollut - maatunut, mutta elämä jatkuu Minä tulen olemaan se joka voitti Kärventynyt ruumiini tulee hajoamaan Mutta sieluuni tulee leijumaan joka tapauksessa Haudattu - Mutta elämä jatkuu Life is a clay urn on the mantle. |
Rauniotorni 13.10.2008 00:31:17 | |
---|
Haudattu - Mutta elämä jatkuu Niihän se jatkuu, oikein. Night is so beautiful (we need her as much as we need Day). |
valtse 13.10.2008 12:58:33 | |
---|
Hiljainen katsova tuijotus Yli mustien laidunten Kaksi silmää kuin palavaa hiiltä Odottavat Pohjantähden loistoa Sythanagon siipinensä Enkeli ratsastaa kuoleman tuulta Pilvettömälle taivaalle Ja sodan kutsun ääni Polttaa taivaanrantaa Äänettömät siivet raatelevat yötä Kuoleman enkelit ilmaantuvat kohti taivasta Piikikkäät päät piikikkäät raajat kiipeävät ylös ilmaan Hyökkäys helmiäisportteihin Nyt odota merkkiä... Nyt Hänen tähtensä näkyy Liekit ovat nousseet Hänen merkki numerollinen Ei nimellinen On nyt annettu Taivaan kultaiset muurit Life is a clay urn on the mantle. |
-RaT- 13.10.2008 13:08:19 | |
---|
Bathory - The Golden Walls of Heaven. Nätin äänesi, sen äänitän. |
valtse 13.10.2008 13:12:42 | |
---|
Bathory - The Golden Walls of Heaven. Sepä se. asddffads Life is a clay urn on the mantle. |
-RaT- 13.10.2008 19:38:51 | |
---|
Joo, en mie nyt sittenkään ehdi keksimään mitään uutta. Heitän pallon eteenpäin jollekin. Nätin äänesi, sen äänitän. |
Credence 13.10.2008 21:08:46 (muokattu 13.10.2008 21:21:10) | |
---|
MINÄMINÄMINÄMINÄMINÄ E. Sinulle kuiskaan villeimmät unelmat Yön kylmyydessä Peitetty kristalleilla Läpi huurteisen hämärän Täydenkuun sielut odottavat Heidän varjonsa liekehtivät Me kaikki taivumme Väsyneet lehtemme tyhjän kuoresi yllä Todellisen kunnioituksen merkissä Oletko sinä rakastettu herra huokailemassa syvien vesiputousten alla? Auringon linnut Erottavat nämä tummat pilvet, talven tuulien nukkuessa pehmeästi ympärillä Olen vannottu valaan Hengittää.... Vetten äärellä asustan Aallot yhä kuiskailevat Muinaisia tuutulauluja MInä kuolen.. Mystisten veljiemme yhä etsiessä Sinun käskysi alla minä tottelen Minun ilmestyksessäni Olet puhtaan vapauden ruumiillistuma Mutta silmissäni olet kivestä tehty E2. Joo on ehkä vähän röytäen vääntästy, mutta eiköhän silti selviä kys. kappale. Puff on lohikäärme |
Ezello 14.10.2008 00:26:16 | |
---|
Opeth - The Twilight is my robe Eikös ? |
Credence 14.10.2008 00:43:20 | |
---|
Juu sehän se.. Puff on lohikäärme |
Ezello 14.10.2008 00:46:52 (muokattu 14.10.2008 01:15:05) | |
---|
E1: Olikin jo ollut kertaalleen, kattelenpa uuden pätkän E2: Tässä on pätkä Anna sataa päivä, viikko, vuosi Anna sataa tuhat vuotta yhdessä päivässä Se on pyhä vastaus kaikkiin vuodatettuihin kyyneliin Se on jaksoittainen tulva jonka tietävät hyvin ne jotka tietävät Yksi pisara jokaisesta rikotusta unelmasta Ja yksi jokaisesta kehitetystä suunnitelmasta Meidän siemenemme kylvetty laajemmalle Meidän juuremme tulevat menemään syvemmälle Meidän puumme tulevat kasvamaan korkeammiksi ja nyt odotamme sadetta |
MetalMil 14.10.2008 07:29:19 | |
---|
E1: Olikin jo ollut kertaalleen, kattelenpa uuden pätkän E2: Tässä on pätkä Anna sataa päivä, viikko, vuosi Anna sataa tuhat vuotta yhdessä päivässä Se on pyhä vastaus kaikkiin vuodatettuihin kyyneliin Se on jaksoittainen tulva jonka tietävät hyvin ne jotka tietävät Yksi pisara jokaisesta rikotusta unelmasta Ja yksi jokaisesta kehitetystä suunnitelmasta Meidän siemenemme kylvetty laajemmalle Meidän juuremme tulevat menemään syvemmälle Meidän puumme tulevat kasvamaan korkeammiksi ja nyt odotamme sadetta Samael - Rain |
Ezello 14.10.2008 11:48:30 | |
---|
Oikein, seuraavaa kehiin. Alpha, Beta, ... , Omega, Demo |
MetalMil 14.10.2008 14:51:05 | |
---|
Noniin pikkulapset. Minulla on teille lahja. Ensin se maistuu nannalle. Sitten alat muuttua siniseksi. Tulen takaisin viikon päästä. Tuo kaverisi mukanasi, pidetään jäätelökestit. Äiti ei pidä siitä, mutta hän ei välitä vittujakaan. Lapset tulevat juosten Saatanan jäätelöautolle. Tulkaa, ja pyytäkää äitiänne. Penninne ovat kädessä. Jos tarvitset muuta kuin vatsasi, voit päästä sisään autooni. roiskien tehty mutta pitäis olla hyvin helppo siltikin. |
Lammikkovalas 14.10.2008 14:57:29 | |
---|
Noniin pikkulapset. Minulla on teille lahja. Ensin se maistuu nannalle. Sitten alat muuttua siniseksi. Tulen takaisin viikon päästä. Tuo kaverisi mukanasi, pidetään jäätelökestit. Äiti ei pidä siitä, mutta hän ei välitä vittujakaan. Lapset tulevat juosten Saatanan jäätelöautolle. Tulkaa, ja pyytäkää äitiänne. Penninne ovat kädessä. Jos tarvitset muuta kuin vatsasi, voit päästä sisään autooni. roiskien tehty mutta pitäis olla hyvin helppo siltikin. SYL - Satans Ice Cream Truck I broke my G-string while fingering A minor |