Ruoste 14.09.2008 20:48:46 | |
---|
Heavy Metal Persehänseon |
Nidhöggr 14.09.2008 23:05:59 | |
---|
Heavy Metal Persehänseon On, ja uskon vahvasti että tiedät myös kappaleen, joten ole hyvä ja jatka. "Komodo on saari, komodovaraani on pääosin japanilaisten tyttöjen antamilla pihvillä elävä eläin" -Jokapaikanapina |
Ruoste 15.09.2008 10:25:04 | |
---|
Veri joka virtaa lävitseni ei ole omaani. Veri on menneisyydestä, ei omaani. Veri joka johdattaa elämääni ei ole omaani. Veri on voima, en ole yksin. |
Rauniotorni 15.09.2008 10:39:17 | |
---|
Neurosis - A Sun That Never Sets It's fucked to hear one idiot's words,
but worse to see others believe it |
Ruoste 15.09.2008 10:43:41 | |
---|
Neurosis - A Sun That Never Sets Ei laskeudu ei. Jatkakakakaakaaa |
Rauniotorni 15.09.2008 19:30:35 | |
---|
Näen ylitsevuotavan pimeyden Näen ettei siellä ole valoa minulle En välitä jos se jättää minut sokeaksi En välitä jos minut jätetään taakse Näen valkoisen hevosen pään Näen sen kuolleen tuijotuksen kohdistettuna minuun En pelkää sen silmiä Kiroan itseni, palautan sen kaksinkertaisena Näen seinät liian korkeat kiivettäviksi En näe mitään toisella puolella Minun olisi pitänyt harhailla toisessa paikassa Minun olisi pitänyt olla toinen paikka It's fucked to hear one idiot's words,
Master of Disguise 15.09.2008 19:54:51 | |
---|
Tämähän on Enslaved - Havenless. |
Rauniotorni 15.09.2008 20:19:08 | |
---|
Tämä mestariteoshan se on. It's fucked to hear one idiot's words,
Master of Disguise 15.09.2008 21:07:31 | |
---|
Täten me tiedämme missä maamme ovat laidunettu Uskon voimalla Me tulemme hallitsemaan ikuisesti lojaalisuudessa Sillä me olemme Jumalia, älkää totelko meitä Yhtä tämän maailman kanssa Tänne minä kaipaan |
Gabroth 16.09.2008 17:39:09 | |
---|
Täten me tiedämme missä maamme ovat laidunettu Uskon voimalla Me tulemme hallitsemaan ikuisesti lojaalisuudessa Sillä me olemme Jumalia, älkää totelko meitä Yhtä tämän maailman kanssa Tänne minä kaipaan In the Woods...:in ...In the Woods |
Master of Disguise 16.09.2008 17:39:59 | |
---|
In the Woods...:in ...In the Woods Täysin oikein. |
Gabroth 16.09.2008 18:10:20 | |
---|
Silmäni ovat kiinni, en pysty nähdä vaikka selvä on sinun epätoivo Ajelehdin pois - kauas pois paikoista joista etsit Kuitenkin etsin sinun helvettiä jonka portin suljet edestäni Sinun elämä on oikea, ja minä seuraan sinua paratiisisi En pysty rakastua Rakkaus on heille, jotka haluavat taivaisiin - Paratiisiin Miksi tulin tähän surun maailmaan, miksi tämä on totta Missä on uhrauksen tikarini Joku päivä avaan helvetin portit... |
Ottoko 16.09.2008 18:14:41 | |
---|
Burzum- Key to the Gate Behold bastard son.
I am the evil one. |
Gabroth 16.09.2008 21:38:01 | |
---|
Burzum- Key to the Gate Oikea vastaus. |
Ottoko 16.09.2008 22:04:53 | |
---|
Tässä rinnallani, loputtomien ulvovien tuulien alla Minun kuoleva rotuni vaeltaa kotiinpäin Vanhan miehen johtamana rannoille, jotka eivät ole olemassa Vain tyhjyys säilyy... Eteenpäin kulkee kolkko marssimme kuin auringon valo, kylmä kuin tuulet, jotka ovat piilossa minussa Kaksi vuotta on kulunut ja vieläkin minun rotuni vaeltaa tuntemattomien rantojen lävitse kotiinpäin... Behold bastard son.
I am the evil one. |
Ottoko 16.09.2008 22:04:53 (muokattu 16.09.2008 22:05:06) | |
---|
E: tuplat Behold bastard son.
I am the evil one. |
hullu_ukko 16.09.2008 22:23:41 | |
---|
Tässä rinnallani, loputtomien ulvovien tuulien alla Minun kuoleva rotuni vaeltaa kotiinpäin Vanhan miehen johtamana rannoille, jotka eivät ole olemassa Vain tyhjyys säilyy... Eteenpäin kulkee kolkko marssimme kuin auringon valo, kylmä kuin tuulet, jotka ovat piilossa minussa Kaksi vuotta on kulunut ja vieläkin minun rotuni vaeltaa tuntemattomien rantojen lävitse kotiinpäin... Summoning - Marching Homewards M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Ottoko 16.09.2008 22:28:40 | |
---|
Summoning - Marching Homewards Jep. On kyllä mahtavaa. Behold bastard son.
I am the evil one. |
hullu_ukko 17.09.2008 16:06:50 (muokattu 17.09.2008 16:07:58) | |
---|
Pistetääs helppoa: Ollutta ja mennyttä, älä enää paini sen kanssa. Kuurot korvat nukkuvat, syyllistävä autuus, niin kutsuvana (päästä minut sisään). Naulittuna ristille... Tunnen sinut, samaistun sinuun, syytän sinua... Huuhdo meidät pois, anna tulvien viedä meidät. Sitten, läpi yön heitä raiskattiin ja teloitettiin... Kylmäsydäminen maailma... Kielesi peittyy kuulumattomiin, suunnattoman välinpitämättömyyden äänen alle. Negatiivisuuden aalto, nähdään vain yhdeltä kannalta. Tuhlaa tämä päivä... Hermostuneet, ajelehtivat, ylikansoitetut... Huuhdo meidät pois, anna tulvien viedä meidät... Sitten, läpi päivän ihmiskunta leikki kranaateilla... Kylmäsydäminen maailma... Ja yöllä he saattavat houkutella esiin pentagrammia... Sammuttaen auringon... Huuhdo ihmiskunta pois, anna tulvien viedä se... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Vedä käteen. Mitä varten pitää alkaa vittuilemaan ilman syytä, en edes ole aivoton mulkku joka vetää epämusikaalisesti hikisistä tabloista, vaan fiiliksellä ja korvalla.-Kondensaattori |
Tohtori Tonus 17.09.2008 17:10:18 | |
---|
Pantera - Floods Pitti pystyyn! |