Aihe: Trivium
1 2 3 4 510 11 12 13 1440 41 42 43 44
fiftie
19.09.2006 21:12:14
ja onki!!!!!!!!!!!!!!!!!
Charles Bronson
21.09.2006 22:44:18
Annoin uudelle Triviumille mahdollisuuden ja otin kuunteluun, en tykännyt. Jos haluan kuunnella Metallicaa, kuuntelen Metallicaa. Pojilla olisi selvästi rahkeita vaikka mihin mutta päättivät näköjään alkaa imitoimaan suosikkibändiään. Sääli, edellinen levy oli ihan hyvä vaikka aika yliarvostettu eikä todellakaan mikään genreä mullistanut merkkiteos.

Mun mielestä esim. Avenged Sevenfoldin City of Evil pieksee tämän levyn 6-0, vaikka hekin tekivät kyseisellä levyllään vähän samanlaisen tyylinmuutoksen ja mm. droppasivat huutolaulut kokonaan. En tosin lämmennytkään A7X:stä oikeastaan lainkaan ennen sitä.
We express ourselves in loud & fashionable ways.
jalmarus
22.09.2006 00:34:32
Nikki Sixx kääntyy kyllä haudassaan!!

Mitä onks se kuollu? oon vissii vähä jälessä.
"There are lots of guitar players out there who play super fast and super well-but Theyre also super lame. Like Dream Theater"-A.Laiho
Ziggy Bubba
22.09.2006 01:39:11

Mitä onks se kuollu? oon vissii vähä jälessä.

Juh, pistäkääs ne huumoriantennit asianmukaiseen asentoon!
www.mikseri.net/sigkk My musique
Lutkare
22.09.2006 21:31:52
Itellä toimii tämä Triviumin uus lätty todella hyvin. En ymmärrä näitä "Jos haluan kuunnella Metallicaa, niin kuuntelen Metallicaa" -kommentteja. Kyllähän tässä vaikutteet kuulee mutta eipä tämä minusta ainakaan samanlaista ole.

Detonation, Anthem, To The Rats ja Tread The Floods ovat aivan loistavia kipaleita.
Kyllä sitä jokkainen mies verisen vitun nuolee, mutta syöppä verinen tamppooni!
Ziggy Bubba
23.09.2006 02:13:31 (muokattu 23.09.2006 04:44:38)

Kyllä tässä aivan selvät Metallica-vaikutteet kuuluu, ei voi mitään - vähän liikaakin. Tavallaan aika nyky-jenkkiskenelle ominaista, että soittotaitoa riittää vaikka muille jakaa, mutta omia ideoita ei löydy yhtään. Sanoisin että tämä on suuri sääli.

EDIT: Toi "Metallicamaisuus" rupeaa (ylpeästi waretettua) levyä kuunnellessa oikeesti jo melkein naurattamaan, kun päälle pitää vielä heittää nuo väkinäiset puhtaat kertsit, ala Killswitch Engage.

Keksikää oikeasti jo se oma soundi, tämä ei naurata ketään. Fidu jos tämä vielä myy... Justice is gone :P

EDIT2: Kuuntelin vielä levyn läpi (ei olisi pitänyt), ja huh, huh, kun voi olla oudon noloa musiikkia. Tämäkö menee nykyään metallista? Puhdas kliininen kopiointi on jo sinällään varsin noloa, mutta tämä on jo liikaa. Kaverit taitavat olla toisaalta vielä kovin nuoria...

EDIT 3: Pahoittelen fanittajille tätä kyseistä orkesteria (ja sen hypetystä) kohtaan osoittamani mielen vastaisuus, tämä setti vaan ottaa mulla pahasti otsalohkoon.
fiftie
23.09.2006 10:52:46
Sinä ja sun metallicas!
morb
23.09.2006 12:31:47
Haha, sikki-six puhuu asiaa. naurettavaa materiaalia, vetelisin pitkin korvia noita ukkoja jos vaan pystyis. mutta uskon että ne tulee huomaan aika pian millasta paskaa ne on päästäny ulos ja tekee jotain järkevää asialle. vetää levyn markkinoilta tms ...
"The truth will always get the best of you inside or out ."
fiftie
23.09.2006 14:41:17
Vittu tää levy on just saatanan hyvä!
Ronsto
23.09.2006 14:58:55

Haha, sikki-six puhuu asiaa. naurettavaa materiaalia, vetelisin pitkin korvia noita ukkoja jos vaan pystyis. mutta uskon että ne tulee huomaan aika pian millasta paskaa ne on päästäny ulos ja tekee jotain järkevää asialle. vetää levyn markkinoilta tms ...

Jaa, kyllä minä mielummin nostan hattua Matt Heafylle, kuin vetelisin pitkin korvia. Kovan levyn ovat pojat tehneet ja en kyllä osaa yhdistää tätä mitenkään muuten Metallicaan, paitsi Heafyn laulu nyt muistuttaa hieman Hetfieldin vokalisointia.

Eikös tuo Matt Heafy ole muuten aika nuori hemmo? Muistaakseni syntynyt vuonna 1986.
"Saattaa olla, että riipasen kovan kännin tänään"
MV
23.09.2006 15:05:57
Eikös tuo Matt Heafy ole muuten aika nuori hemmo? Muistaakseni syntynyt vuonna 1986.

Kaikki taitavat olla melko nuoria...Ja nämä Metallica-vertaukset ovat paskaa.
"Mun suunnitelma oli juoda niin paljon viinaa kuin mahdollista ja panna mahdollisimman montaa muiaa. No miksei äiääkin." -Kukkakeppi big brotheriin yrittämisestä
tommijk
23.09.2006 15:26:37
Ja nämä Metallica-vertaukset ovat paskaa.

Totta. Tuossa asiassa on tehty kärpäsestä härkänen; Paljon teknisempää kamaa kuin metallica on ikinä ollut. Mun mielestä bändillä on jopa sitä omaa soundia. Bändin soundin tunnistaa tiukoista teknisistä riffeistä ja heafyn laulusta, ja tällä hetkellä ei muutenkaan tehdä tämän kuuloista matskua. Eikä tehty 80-luvullakaan.
pöö..
Speedball
23.09.2006 15:50:05

miks vitussa kaikki tulee tänne vinee "nyyh iha paskaa liian metallicaa" vittu ei kiinnosta vois pitää omana tietona. Tää levy on omasta ja suurimman muun osan mielesta saatanan kovaa kamaa ja oon ite ainaki tosi tyytyväinen tää levy muuttuu vaa paremmaks ja paremmaks kokoajan. Ainoo mikä ei aukee iha kybäl viel on The Rising kaikki muu vakuuuttaa saatanasti.
Metal up your ass!!!
Tunttone
23.09.2006 16:05:54
Dying in your arms on kyllä ihan kamala kappale. Mutta, ei tämä yhtye kyllä minustakaan yhtään Metallicalta kuullosta. Itseasiassa en lähtisi vertailemaan yhtyeitä ollenkaan. Sen verran eri sarjoissa painii kuitenkin nämä bändit.
SLEIJJER!
-jonne-
23.09.2006 16:17:01
Dying in your arms on kyllä ihan kamala kappale. Mutta, ei tämä yhtye kyllä minustakaan yhtään Metallicalta kuullosta. Itseasiassa en lähtisi vertailemaan yhtyeitä ollenkaan. Sen verran eri sarjoissa painii kuitenkin nämä bändit.

true. En ite lähtis sanomaan et DIYA on "karmea" kappale mut on se aika kovaa emoilua muuhun Ascendancyyn verrattuna. Samaan katoegoriaan joutaa uudelta levyltä myös This World Can't Tear Us Apart, joka on Heafyn mukaan The Crusaden DIYA. En sitten tiiä mitä Triviumin heikit on ajatellu ku on moiset biisit päättäny levyille julkaista. Levyt kun sattuvat olemaan uskomattoman kovaa settiä noin muuten.
morb
23.09.2006 16:42:58 (muokattu 23.09.2006 16:43:58)
Sen verran täytyy valaista, että en oo ihan sama mieltä tosta metallica-kopioinnista, tai paremminkin mua ei kiinnosta yhtää onko ne kopioinu metallicaa. Enemmänkin pännii vaan se että ne on ruvennu tekeen tollasta ämmäilyä, eikä pysyny sillä vanhalla kunnon medleycore -linjalla. Tää on asia josta en koskaan pääse yli, ja josta ei voi kun haukkua noita jätkiä.

Dying In Your Arms on sitä paitsi vanhalta levyltä. Ja vaikka ei oo lähelläkää Ascendancyn parasta antia, tykittää se silti kaikkia uusia biisejä turpaan ihan 100 - 0. Siinä ei sentään oo mitään über-gay bassokuvioita ja vanhaa hyvää huutoakin vielä.

Sanokaapas uuteen levyyn tarkemmin perehtyneet, että löytyykö siitä yhtään vanhan tyylin huutoa, vai onko Heafy mennyt kokonaan siihen oksettavaan laulutyyliin jota noissa myspace -biiseissä viljellään ?

E: Ylempänähän jo puhuttiinkin DIYA:n olevan vanhempaa tuotantoa. Silly me.
"The truth will always get the best of you inside or out ."
Ziggy Bubba
23.09.2006 17:17:34 (muokattu 23.09.2006 17:42:14)

Sanokaapas uuteen levyyn tarkemmin perehtyneet, että löytyykö siitä yhtään vanhan tyylin huutoa, vai onko Heafy mennyt kokonaan siihen oksettavaan laulutyyliin jota noissa myspace -biiseissä viljellään ?

Kerran tosiaan kuuntelin ja ihan pusseihin-puhaltelu-lauluilla mennään. Kovasti yrittää Heafy kuulostaa Hetfieldisti äijämäiseltä, mutta pääsee lähemmäs teini-ikäistä Fred Durstia. Ois vaan pysyny sillä huutolinjalla.
-jonne-
23.09.2006 18:08:51

uusissa merkeissä mennään koko levyn ajan. Vaikket pitäisikään uudesta tyylistä kehotan kuuntelemaan levyn läpi ennen lopullista tuomiota. Itsekin pidin enemmän siitä "huutamisesta/karjunnasta", mut silti uus lätty potkasee perseelle. kuuntele ensin, tuomitse sitten!
fiftie
23.09.2006 18:49:09
Kaikkia vaan vitutaa ku heafy ei enää karju, se takia ne täällä aukoo päätä. Ja mun mielestä laulu on kehittyny parempaan suuntaan
Lego
23.09.2006 18:53:18 (muokattu 23.09.2006 18:53:36)
Kaikkia vaan vitutaa ku heafy ei enää karju, se takia ne täällä aukoo päätä. Ja mun mielestä laulu on kehittyny parempaan suuntaan

Nii'in. Se onkin sun mielipide, kai kaikilla muillakin on oikeus esittää omansa? Kannattaisko vähän rauhoittua, joka toinen postaus lähtee sulta ja niiden informatiivinen sisältö on tasan eikä melkein 0.

Uusia biisejä en ole ite kuullut vielä joten enpä sano niistä mitn.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)