Punisher 29.08.2008 09:25:59 | |
---|
Toisin kuin yleensä, itse diggaan eniten IX:stä. Tästä huolimatta jokaikinen Emperorin levy löytyy ehdottomasti top 10 -listaltani lukuunottamatta Prometheusta, ei sekään missään nimessä huono levy ole, mutta laskisin sen itse Ihsahnin ekaksi soololevyksi. Tämä Ihsahnin uusin on mielestäni myös erittäin hyvä albumi, mutta nyt harhaillaan jo aiheesta. ;) Itse aikanaan teinipoikana aloitin tuolla "IX Equilibrium" -levyllä ja se oli menoa silloin. Jokainen levy on minulle edelleen rakkain, mutta "In the Nightside Eclipse" nousee tunnelmallaan kevyesti ylitse muiden. Se on edelleen minun mielestäni maailman paras levy. |
anssopikasso 29.08.2008 09:48:28 | |
---|
Itse aikanaan teinipoikana aloitin tuolla "IX Equilibrium" -levyllä ja se oli menoa silloin. Jokainen levy on minulle edelleen rakkain, mutta "In the Nightside Eclipse" nousee tunnelmallaan kevyesti ylitse muiden. Se on edelleen minun mielestäni maailman paras levy. Itselläkin varsinainen tehokuuntelu alkoi vasta IX:ällä, ja siitä luonnollisesti tutustui ja rakastui muihinkin. "Paskaa voi syödä vain niin paljon ennenkuin alkaa oksettamaan."
-Maelstorm @ M.Net |
phf 11.12.2008 22:10:15 | |
---|
FUCK ALL FUCKING SHIT - SKITFUCKED OR DIE!!! |
Torniojaws 11.12.2008 22:24:29 (muokattu 11.12.2008 22:24:50) | |
---|
Joo, kaksin kappalein. Toivottavasti ei vain ole ylihinnoiteltuja. Vortechin kolme täysipitkää nyt CD:nä! Jouluun asti alehinta 7,99 euroa. FLACina 1,99 euroa. Tilausohjeet webbisivuilla. |
Punisher 12.12.2008 00:19:44 | |
---|
Harmittaa tuossa vain, että ei hirveästi mitään "järkyttävää" spesiaalia ole ELC-läpyskään nähden. Samat biisit pidennetyllä settilistalla. Tuskan keikka oli kyllä sellaista parhautta että HUHHUH. Pjongh. "There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |
Eschaton 12.12.2008 11:43:53 | |
---|
nykyajan tyyliin. Joo rupee vähän menee jo maku moisiin. Mitä tulee Tuskan keikkaan niin oli kyllä pettymys verrattuna Tavastian taannoiseen keikkaan. Some people just wont take fuck you for an answer...its just a matter of bullets. |
Veco 12.12.2008 16:54:00 | |
---|
Itse aikanaan teinipoikana aloitin tuolla "IX Equilibrium" -levyllä ja se oli menoa silloin. Jokainen levy on minulle edelleen rakkain, mutta "In the Nightside Eclipse" nousee tunnelmallaan kevyesti ylitse muiden. Se on edelleen minun mielestäni maailman paras levy. Voisi tulla melkein suoraan minun suusta, sillä erotuksella että en voi pistää parhausjärjestykseen ITNE:ä taikka Anthemsia. Riippuu päivästä. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Ottoko 12.12.2008 16:56:21 | |
---|
With Strenght I Burnin eeppisyyttä ei voi voittaa. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Diego 12.12.2008 19:51:01 | |
---|
With Strenght I Burnin eeppisyyttä ei voi voittaa. Emperoria ei voi voittaa. "Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi |
Ottoko 12.12.2008 20:23:39 | |
---|
Emperoria ei voi voittaa. Totta tämäkin. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
masterhat 12.12.2008 20:24:19 | |
---|
With Strenght I Burnin eeppisyyttä ei voi voittaa. kyllä, tää raita on kyl timanttia edelleen. muu orkesterin tuotanto ei juurikaan kolise, mutta koko anthems on aika eeppistä kamaa, tai sillee tosi diippii. huippua! 'On moraalitonta antaa tyhmien ihmisten pitää rahansa' |
TTV 30.03.2009 18:06:12 | |
---|
Levykauppa Äx:stä on nyt ennakkotilattavissa uusi Wacken-DVD ja Inferno tupla-CD, sekä edellisten yhdistemä Inferno-box. ilmestyvät 22.4.2009. Toivottavasti ovat laittaneet johonkin DVD extroihin pätkän Tuskasta :-) "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.) |
Ottoko 03.04.2009 13:14:05 | |
---|
Nostellaanpa vähän. Ehkä kaikkien aikojan parhaita bändejä mielestäni, Anthems ja In the Nightside Eclipse ovat puhdasta parhautta. Tunnetteko itsenne jotenkin hienoiksi ihmisiksi kun vedätte talomaalia naamaan ja kiljutte tukka heiluen saatana nimeä? - flownew |
Punisher 03.04.2009 13:20:15 | |
---|
Nostellaanpa vähän. Viikon kulttuuriteko. Itselleni "In the Nightside Eclipse" on kaikkein aikojen tärkein levytys. Jotenkin se on vaan niin ylivertainen kaikissa osa-alueissa että vetää joka kerta sanattomaksi. "There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |
Randomizer 03.04.2009 14:45:42 | |
---|
Punisher: Viikon kulttuuriteko. Itselleni "In the Nightside Eclipse" on kaikkein aikojen tärkein levytys. Jotenkin se on vaan niin ylivertainen kaikissa osa-alueissa että vetää joka kerta sanattomaksi. Sama mutta levynä Anthems. Ei sillä etteikö In the Nightsidekin olisi ns. vitun kova. :) Lopettaa etenemisen, kun luulee että jää... |
Veco 03.04.2009 16:57:24 | |
---|
Randomizer: Sama mutta levynä Anthems. Ei sillä etteikö In the Nightsidekin olisi ns. vitun kova. :) Mä taas millään pysty pistämään ITNEä ja Anthemsia paremmusjärjestykseen. ITNE on synkkä ja Anthems kaoottinen, kumpikin omalla tavallaan parempia. :D Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Milkop 04.04.2009 10:37:19 (muokattu 04.04.2009 10:37:35) | |
---|
Randomizer: Sama mutta levynä Equilibrium. Ei sillä etteikö In the Nightsidekin sekä Anthems olisi ns. vitun kovia. :) Kyllä nuo kolme ensimmäistä on itselle niin rakkaita metallilevyjä, ettei niitä oikein voi pistää paremmuusjärjestykseen, mutta IX on ehkäpä niistä kovin. Mattilan arvostelun jälkeen menin kauppaan ja nappasin levyn haltuun, kuulematta aiemmin pätkääkään bändistä. Yllätys oli aika mieluinen kun Curse You All Men lähti soimaan :) Edelleenkin kaikkien aikojen levyt TOP10:ssä ja kevyesti. "People are fucking boring. You know what would be great for a guy like me? To be in a coma." -George Carlin |
KTR 04.04.2009 13:02:57 | |
---|
Eikös kenellekään Prometheus ole kovin levy? Ei mullekaan. IX ja Anthems khyl. |
Heissi 04.04.2009 13:46:25 | |
---|
KTR: Eikös kenellekään Prometheus ole kovin levy? Ei mullekaan. IX ja Anthems khyl. Prometheus on Ihsahnin soololevyistä paras :) "Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M |
Makkiss 05.04.2009 10:22:28 | |
---|
Huhhu kun on hyvä bändi! Kesälomala päätin hetken mielijohteesta ostaa Huuto.netistä Anthemsin,ja kyllähän se iski,mutta ei kuitenkaan niin kovaa mitä olin odottanut hehkutuksen ansiosta. Tossa viimeviikolla kaveri kauppasi mulle Promethusta niin halpaan hintaan josta ei voinut kieltäytyä. Promethuksella biisit ovat mahtavia,mutta levyllä ei ole samankaltaista tunnelmaa kuin Anthemsilla. Kuitenkin,kun muutaman kerran olin Promethuksen pyöräyttänyt läpi ja sen jälkeen nappasin Anthemsin soimaan.. Jumalauta kun rupes Anthems toimimaan! Nyt tajuan miks sitä on niin paljon hehkutettu :) |