Aihe: Children of Bodom
1 2 3 4 510 11 12 13 14173 174 175 176 177
inCHAOS
15.05.2009 18:00:02
Voihan olla että ne jotain ylläreitä sinne pistää ;)
Benkao
16.05.2009 12:58:47
En ole tänne jaksanut kirjoitella, nyt voisi kun on tylsää.

Joskus teinivuosina (höhö, olen kyllä vieläkin aika teini), tuli tätä bändiä kuunneltua kovalla intensiteetillä. Silloin eniten iskivät Hatebreeder ja Follow The Reaper levyt. Hatebreederiä pidän vieläkin kovassa arvossa, onhan se varsin mukiinmenevää melometallia aika selkeillä klassisilla vaikutteilla. Hyviä sävellyksiä ja homma on vielä pysynyt kasassa. Soundi on myös hyvin uniikki, kyllä sen aina Bodomiksi tuntee. Laihon vokaaleista nyt voi olla montaa mieltä, itse tykkään, että näillä levyillä hän on parhaimmillaan. Jaujau.

Follow The Reaperin jälkeiset tuotokset taas ovat aika pitkälti... no... harmaata paskaa. Kaikki aiemmilla levyillä hienosti esille tulleet elementit kuten omaperäinen saundi ja tyylikkäät juoksutukset ovat muuttunett mukaraskaaseen riffittelyyn, jolla onnistutaan vain tuomaan esille oma kyvyttömyys luoda ns. rankkaa musiikkia. Joskus jopa pidin Are You Dead Yetista, nyt jälkeenpäin kuunneltuna varsin tylsä tuotos, tosin on siellä pari toimivaa riffiä. Uusinta Blooddrunkkia taas en sen enempää kommentoi, sen vain sanon, että melkein oksensin kun löin sen sisään kirjaston levysoittimeen. Myös Laihon vokaalit menevät vuosi vuodelta heikommiksi, vanhoilla levyillä esiintynyt räkäinen raakkuna on muuttunut huomattavasti munattamommaksi ja tylsemmäksi vinkumiseksi.
hulluilla on halvat huvit, idiooteilla ilmaset
Credence
16.05.2009 16:13:29
Onneksi olkoon Allu!
Nyt se on virallista.
Krematoriossa alettiin tuhista
Parasite
16.05.2009 16:29:20
Credence: Onneksi olkoon Allu!
Nyt se on virallista.

Jaa mikä on?
"Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö
Moimies
16.05.2009 17:22:02
Credence: Onneksi olkoon Allu!
Nyt se on virallista.

Tähänastisen lauantain informatiivisin postaus.
Niklodeus
17.05.2009 00:04:41

Guitar world hero of the motherfuckar year. Sovitaan näin tai sitten ei sovita?!
http://www.youtube.com/watch?v=uDw5lS_Wv5A
nappero
25.05.2009 21:06:05 (muokattu 25.05.2009 21:06:40)

Bodomin poikien biiseistä ilmeisesti joku tabi kirja tulossa, http://www.ecampus.com/book/9781603780834 ja ilmestyy huomenna (?). Näin kertoo ainakin cobin foorumilla eräs triidi.
Terve ja heipähei!
StoRBa
26.05.2009 08:04:27

nappero: Bodomin poikien biiseistä ilmeisesti joku tabi kirja tulossa, http://www.ecampus.com/book/9781603780834 ja ilmestyy huomenna (?). Näin kertoo ainakin cobin foorumilla eräs triidi.

Taitaa olla AYDY:n tabikirja niinkuin nimi vihjaa. Olisivatpa julkaisseet mistä tahansa muusta levystä tai mieluiten best of -tyylisen.
Onko tuo... Super Guss Cola??
Tuunausta, puunausta ja yleistä löpinää blogissa.
nappero
26.05.2009 11:51:45

StoRBa: Taitaa olla AYDY:n tabikirja niinkuin nimi vihjaa. Olisivatpa julkaisseet mistä tahansa muusta levystä tai mieluiten best of -tyylisen.

Totta.
plääääääää
Terve ja heipähei!
Charge
27.05.2009 14:19:51

Bodomin musiikki on hienon kuuloista. Laihon örinät vaan eivät käy meikäläisen korvaan, joten minun kannaltani katsoen se pilaa muun kokonaisuuden. Mutta älkääpäs nyt te bodom.fanit suuttuko: tässä tapauksessa vika on minun korvissani, eikä laihon äänessä! :)
Autappa aloittelevaa muusikkoa ja kerro mielipidettä biiseistä www.mikseri.net/fadoac
ka8i
17.06.2009 00:13:34
Bodomin musiikki on hienon kuuloista. Laihon örinät vaan eivät käy meikäläisen korvaan, joten minun kannaltani katsoen se pilaa muun kokonaisuuden. Mutta älkääpäs nyt te bodom.fanit suuttuko: tässä tapauksessa vika on minun korvissani, eikä laihon äänessä! :)

Mun mielestä Laihon vokaalit ovat menneet koko ajan parempaan suuntaan. Kunnon kirkumista prkl!! Ootas muutama vuos niin sit kolahtaa sulleki ;)
d3monilaama
17.06.2009 01:40:43
Nyt on ilmeisesti tullut EMG:ltä Laihon nimikkomikit. Mitenkäs tää homma nyt oikeen menee, mun mielestä jannu soittelee SD:n Blackouteilla ja EMG:ltä pukkaa signaturee ulos?
Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista.
Räkkipeli
17.06.2009 08:51:16
d3monilaama: Nyt on ilmeisesti tullut EMG:ltä Laihon nimikkomikit. Mitenkäs tää homma nyt oikeen menee, mun mielestä jannu soittelee SD:n Blackouteilla ja EMG:ltä pukkaa signaturee ulos?

Eikös mies ole soitellut EMG-HZ:llä.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
allupatukka
17.06.2009 12:20:44

Räkkipeli: Eikös mies ole soitellut EMG-HZ:llä.

Niillähän se veti ainakin aikoinaan ennen tuoreinta albumia, mutta vaihto SDhen viime keväänä muistaakseni. Kotisivuilla ainakin luki Laihon varusteissa "Seymour Duncan pickups" vieläkin. Niitä ei nyt ihan joka päivä päivitetä, mutta ei oo kyllä muualtakaan kuulunu mtn siihen suuntaan, että Laiho olis vaihtanu takasin EMG-homosetiin.
"Naiset ovat kuin saunavuoroja. Parhaat ovat aina varattuja ja loput hyvät yleisiä."
Damien55
17.06.2009 12:25:48
Vetelihän tuo hetken Sd:llä.
Taisi emg:llä hätä tulla kun Laiho vaihtoi leiriä ja suunnittelivat
sitten tuon signature-setin:http://www.emginc.com/press/index/43
RekoS
17.06.2009 16:32:05
Kattoin kans näiden keikan Provinssissa ja hyvinhän ne veti vaikka miksaus olisi jälleen voinut olla parempikin, kitaroita ei kuullut yhtään. Iha hyvä keikka kuiteskin juunou.
Henkka370
17.06.2009 16:51:30
Hmm... ESP:n sivuilla laiho signature kepeissä kerrotaan olevan EMG:t.

Ilmeisesti sis nykyään palannut EMG:hen?
Jos jäsen on alle 18-vuotias niin pitääkö tässä olla huoltajan allekirjoitus?
d3monilaama
17.06.2009 17:15:10
allupatukka: Niitä ei nyt ihan joka päivä päivitetä, mutta ei oo kyllä muualtakaan kuulunu mtn siihen suuntaan, että Laiho olis vaihtanu takasin EMG-homosetiin.

No ei tosiaan hetkeen, siellä lukee vieläkin että käytössä on Lee Jacksonin etuset ja VHT:n päättärit. Marshallillahan se vetelee?
Kun demokratia ja sananvapaus on uhattuna, ne pitää siirtää turvaan. Ja kun niitä ei ole paikalla, voi tehdä kaikenlaista.
Damien55
17.06.2009 17:21:45
Henkka370: Hmm... ESP:n sivuilla laiho signature kepeissä kerrotaan olevan EMG:t.

Ilmeisesti sis nykyään palannut EMG:hen?

No alexi-600 musta-keltaisessa ja musta-valkoisessa on duncanit.
Muissa taitaakin olla Hz-2 tai Hz-4.
Poikkeuksen tosin tekee mystisesti oma Edwards E-al166
joka on siis replika tuosta Laihon pinkistä customista.
Siinä on duncan vaikka Esp:n vastaavassa se on Hz4.
MV
17.06.2009 17:46:41
Ostin juuri Hellhounds... EP:n. Milloinkohan tällainen on julkaistu? Sisältää Hellhoundsin, pari coveria ja kolme liveä Lontoon Astoriasta.
Are you madferit?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)