Aihe: Sakaran bändit Mokoma, Stam1na & Rytmihäiriö kimpparundille!
1 2 3 4 510 11 12 13 14
lapio
23.02.2007 19:11:23 (muokattu 23.02.2007 19:11:39)

Sain lutakosta tämän singlen, rytmihäiriön veto ainakin jytisee mainiosti. Stam1nan vierailevaa laulajaa ei edes kuulu, eipä se lutakossa paljon laulanutkaan, kun meni ilmeisesti ihan lukkoon ressukka.
Sakmäster
23.02.2007 23:10:45
Tämmöstäkö ne pojat on äänittäny melkeen puolvuotta? Kyllähän nuo puhheet on ihan hauskoja ja rytmihäiriön biisi on ihan hyvä...mutta muuten kehnon laatusta:( Eipä kyllä tältä odotettukkaan mitään kummosia...jäipähän jokin muisto:D Biisit ovat siis Club Teatrialta..
Larsson bergeri
Räbbänä
24.02.2007 00:47:50
Itellekin sinkkua pukkais tänään, oikein kaksin kappalein. Alunperin toinen oli menossa kaverilleni, jolle siis myös varasin liput omilla tunnuksillani Menolipusta, mutta eipä hänelle näytä sinkku kelpaavan.
"KET TAUN!"
Morris on acid
24.02.2007 09:51:33
Saapa nähdä, saiskohan tuota sinkkua myytyä vuosien päästä törkeällä hinnalla.
Omassa hyllyssä kun sitä on ihan kaksin kappalein. Riippuu varmaan bändien tulevasta menestyksestä.
k1mm0
08.03.2007 12:41:54
Singlelista näyttää aika hyvältä: http://www.yle.fi/lista/listat/singlet.php

Minulle singleä (Lutakko) ei jostain syystä tullut, vaikka Menolipun kautta lippuni ostin. Otin siis yhteyttä Sakaraan, ja lupasivat lähettää sen. Siispä pisteet Sakaralle myös asiakaspalvelusta!
Aha, penis, esine paha!
kid ego
08.03.2007 12:53:57 (muokattu 08.03.2007 12:57:07)
Saapa nähdä, saiskohan tuota sinkkua myytyä vuosien päästä törkeällä hinnalla.
Omassa hyllyssä kun sitä on ihan kaksin kappalein. Riippuu varmaan bändien tulevasta menestyksestä.

En tiiä. Mulla on yks kappale jokaista, mutta en mä ole niitä myymässä.

Ja mitä sinkkujen sisältöön tulee, niin Mokoman vetoihin olen todella tyytyväinen, Stam1naan pettynyt. Todella karmean kuuloista laulantaa yleisön joukosta poimituilta, mikäli uskalsivat laulaa ollenkaan. Ja muutenkin aina sama biisi... Äh. Rytmihäiriö kuulostaa levytettynä hyvältä, vaikka en muuten aiemmin pitänytkään. Jos näiden kautta nyt innostuisin.
"Real men don't cry / Stand up! Banzai! / God speaks through / Dr. Phil and Ted Nugent" - Freak Kitchen: Guilt Trip
carnation
08.03.2007 13:04:06
Singlelista näyttää aika hyvältä: http://www.yle.fi/lista/listat/singlet.php

:.DDDDDDDDddd

Mahtavan näköinen lista kyllä.

Ja mitä sinkkujen sisältöön tulee, niin Mokoman vetoihin olen todella tyytyväinen, Stam1naan pettynyt. Todella karmean kuuloista laulantaa yleisön joukosta poimituilta, mikäli uskalsivat laulaa ollenkaan. Ja muutenkin aina sama biisi... Äh..

Eikös se mennyt niin, että jokainen bändi sai valita soittamastaan setistä yhden kappaleen, jonka aavisteli menneen erityisen hyvin tai joka olisi hieman poikkeuksellisempi tapaus? Sikäli tuo Stam1nan veto on ihan perusteltu, mutta tosiaan, pitääkö sama biisi julkaista noin monta kertaa.
kid ego
08.03.2007 14:21:51
Eikös se mennyt niin, että jokainen bändi sai valita soittamastaan setistä yhden kappaleen, jonka aavisteli menneen erityisen hyvin tai joka olisi hieman poikkeuksellisempi tapaus?

Niinhän se meni. Ja vedot valittiin heti keikan jälkeen eikä niitä kuunneltu etukäteen.

Sikäli tuo Stam1nan veto on ihan perusteltu, mutta tosiaan, pitääkö sama biisi julkaista noin monta kertaa.

Mun mielestäni ärsyttävää, mutta mitäs menin hankkimaan kaikki sinkut.
"Real men don't cry / Stand up! Banzai! / God speaks through / Dr. Phil and Ted Nugent" - Freak Kitchen: Guilt Trip
Mimi
08.03.2007 14:22:04
Eikös se mennyt niin, että jokainen bändi sai valita soittamastaan setistä yhden kappaleen, jonka aavisteli menneen erityisen hyvin tai joka olisi hieman poikkeuksellisempi tapaus? Sikäli tuo Stam1nan veto on ihan perusteltu, mutta tosiaan, pitääkö sama biisi julkaista noin monta kertaa.

Pointti lieni siinä, että tarjotaan paikanpäällä olleille ne mieleenpainuvimmat biisit levyllä, ja käsittääkseni nuo biisit oli valittu jo heti keikan jälkeen niitä nauhalta kuulematta. Stam1nan jantterit olivat sitä mieltä, että tuo biisi on joka keikalta ollut se paras ja mieleenjäävin vierailevien tähtösten takia, joten se päätyi sitten joka keikalta levylle.

Petyin kyllä. Mokoman epäviritetty takatalvi oli ihan mainio röytömeininkibiisi vielä. Mutta kaipa tuo Parketti on sitten se mieleenpainuvin hetki siitä keikasta niille, jotka sinne lavalle pääsivät. Mua se pelleily ärsytti hieman jo siellä keikalla, en olis tarvinnu samaa enää levylle laitettuna.

Mutta näin tälläkertaa.
...on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Vain sanoja
hyge
09.05.2007 13:16:13
SAKARA TOUR 2006 DVD ILMESTYY 30.5.

Viime marraskuussa Suomea kiertäneen Sakara Tour -kiertueen ikimuistoisia hetkiä
sisältävä live-DVD Sakara Tour 2006 ilmestyy kauppoihin keskiviikkona 30.5.
Kiertueella olivat mukana Sakara Records -levy-yhtiön bändit Mokoma, Stam1na ja
Rytmihäiriö, ja Sakara Tour 2006 DVD sisältää kultakin yhtyeeltä seitsemän
kiertueelta taltioitua kappaletta. DVD:n livemateriaali on kuvattu turneen
avauskeikalta Helsingin Nosturista sekä Seinäjoen Rytmikorjaamosta ja Oulun
Teatriasta. Kaikkiaan kiertue kävi seitsemällä paikkakunnalla. Maksanutta yleisöä
keikoilla oli yhteensä noin 5000 henkeä.

Livebiisien lisäksi DVD:llä on bonuksena asiapitoista dokumenttimateriaalia
kiertueen toteutuksesta. "Tekniikan jätkät kertoo" -osiossa haastatellaan kiertueen
poikkeuksellisen laajasta tekniikkakattauksesta vastanneita Tero Hölttää ja Miitri
Aaltosta, jotka kertovat miltä kiertue näytti tiskin takaa, kun työpäivät venyivät
aamusta aamuun.
Puheenvuoron saa myös valokuvaaja Joonas Brandt, jonka Sakara-kiertueelta kuvaama
kuvareportaasi palkittiin äskettäin Vuoden lehtikuvat -kilpailussa vuoden 2006
parhaana kotimaisena reportaasina. Lisäksi Brandt oli kyseisessä kilpailussa yleisön
suosikki vuoden lehtikuvaajaksi.
Vähemmän asiallista bonusaineistoa edustaa puolestaan Viikate-yhtyeen Kaarlen
juontama dokufiktio "Motiivi-TV".
Kokonaisuudessaan DVD:llä on mittaa 100 minuuttia, ja se on normaalin CD-albumin
hintainen.

Sakara Tour 2006 DVD:n sisältö (löytyy myös osoitteesta www.sakararecords.com):

MOKOMA:
Sirppi (Nosturi)
Vade Retro, Satana! (Nosturi)
En elä talven yli (Nosturi)
Valapatto (Nosturi)
Säästä sanasi (Nosturi)
Tämä puoli (Rytmikorjaamo)
Pahaa verta (Teatria)

RYTMIHÄIRIÖ:
Seppo (nimi muutettu) (Nosturi)
Tapoit - muuta et muista (Nosturi)
Tehty mikä tehty (Nosturi)
Mitä välii nimestä...kunhan dokaa vitusti (Nosturi)
Ei mitenkään (Nosturi)
Saatana on herra (Nosturi)
Totalitääriseen juoppohulluuteen (Teatria)

STAM1NA:
Paha arkkitehti (Nosturi)
Viisi laukausta päähän (Nosturi)
Kadonneet kolme sanaa (Nosturi)
Tuomittu, syyllinen (Rytmikorjaamo)
Rikos ihmisyyttä vastaan (Rytmikorjaamo)
Vapaa maa (Teatria)
Ristiriita (Teatria)

Bonusmateriaalit:
Rytmihäiriö: Pakko tappaa ihminen -video
Motiivi-TV
Joonas Brandt - valokuvaajan puheenvuoro
Tekniikan jätkät kertoo
Heissi
09.05.2007 16:57:21
RYTMIHÄIRIÖ:
Seppo (nimi muutettu) (Nosturi)
Tapoit - muuta et muista (Nosturi)
Tehty mikä tehty (Nosturi)
Mitä välii nimestä...kunhan dokaa vitusti (Nosturi)
Ei mitenkään (Nosturi)
Saatana on herra (Nosturi)
Totalitääriseen juoppohulluuteen (Teatria)

Kovaa settiä. Ostoon menee.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
hyge
10.05.2007 19:29:10
!!!Eiku 23.5.!!!

Sakara Tour 2006 -DVD:n julkaisupäivä aikaistuu viikolla. Syita on monia, mutta vähäisin ei ole se, että DVD-tehtaalla oltiin pantu nk. hösseliksi ja painotyö valmistui yli viikon etuajassa.

"Pahoittelemme sekoilua, mutta onneksi sekoiltiin välillä näin päin", toteaa DVD:n tuottaja Tuomo Saikkonen.
Painajaismainen
10.05.2007 22:05:16
Harmi kun ei kustannussyistä ole Kpo:sta pätkää tuossa lätyllä. Eturivissä riehuin, olis ollu kiva nähdä oma naama siellä. Mulla oli muuten Kuisman vesipullo, mutta kaveri sähläs sen sinne turva-aidan väärälle puolelle! Perhana...
"Kuka haluaa kuunnella kitaraa joka kuulostaa nussivilta norsuilta?!?! En minä ainakaan!!" - Dave Mustaine
Räkkipeli
11.05.2007 13:59:38
Harmi kun ei kustannussyistä ole Kpo:sta pätkää tuossa lätyllä. Eturivissä riehuin, olis ollu kiva nähdä oma naama siellä. Mulla oli muuten Kuisman vesipullo, mutta kaveri sähläs sen sinne turva-aidan väärälle puolelle! Perhana...

Jee hei, mä sain Jannen rumpukapulan mut päätin antaa sen pois.
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
lapio
11.05.2007 14:53:34

Oho, lutakosta ei yhtään pätkää. Aika hurjaa.
Dunga
11.05.2007 15:14:23
Vois ton ihan Rytmihäiriön pätkien perusteella jo ostaa, muut ovat sitten vain boonusta.
"Silmät seisoo ylväänä missä viinamäki häämöttää / henkivaltain syvintä yhteyttä käy etsimään / gambina ratsunasi ryyppäyksen pyhimpään"
SH1THEAD
11.05.2007 17:42:43
Vois ton ihan Rytmihäiriön pätkien perusteella jo ostaa, muut ovat sitten vain boonusta.

Todellakin, Saatana on herra.
äsh :/
k1mm0
11.05.2007 19:11:44
Oho, lutakosta ei yhtään pätkää. Aika kurjaa.

Ommuute, pey.
Aha, penis, esine paha!
Oceancalibra
11.05.2007 21:05:45
Jaahas, näkeeköhän sitä ittensä Teatrian keikalla. Ei oo ainakaan hinnalla pilattu tuota DVD:ta joka on todellakin pakko ostos!
"It's all fun and games till someone loses an eye, then it's just fun you can't see"
Anal Revenger
11.05.2007 21:32:06
Ilimeisesti oli siis Teatrialla paras meininki ku joka bändin setissä näyttäs olevan Teatrian tavaraa viimisenä. Oli kait siellä tiukka meno, sen mitä muistaa prkl
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)