Aihe: Dream Theater
1 2 3 4 5107 108 109 110 111196 197 198 199 200
Perro Stupido
06.11.2015 08:12:07
Ihan kevyt myötähäpeän tunne valtasi mielen, mutta jos musiikki on hyvää niin samapa tuo mitä ukkeleita ja tarinoita siellä seassa vilisee..
bedlam
06.11.2015 08:43:27

Jotenkin noita levyn sivuja katsellessa alkaa päässä soimaan The Dark Eternal Night, joka oli kuin (eittämättä onnistunut) parodia kaikesta siitä mikä bändissä on pielessä. Tuplalevy sellaista sekä juustoisia balladeja väliin ois kyllä melkosta.
http://www.petrilampela.net
Perro Stupido
06.11.2015 08:51:50
bedlam: Jotenkin noita levyn sivuja katsellessa alkaa päässä soimaan The Dark Eternal Night, joka oli kuin (eittämättä onnistunut) parodia kaikesta siitä mikä bändissä on pielessä. Tuplalevy sellaista sekä juustoisia balladeja väliin ois kyllä melkosta.

Tuli vähän oksennusta suuhun.. :(
Räbbänä
06.11.2015 08:54:46 (muokattu 06.11.2015 11:04:38)
Saunatakki:
Kotisivulle linkatessa vastaan tulee tämmöinen: http://www.dreamtheater.net/dt .

Eiss.... Nuista sivuista tulee graafiselta ilmeeltään melkein ysärin lopun verkkopelit tai Soneran tarjoamat pp.inetin kotisivupaketit ensimmäisenä mieleen.
50-luvun Telecasterin arvo ei ole soitettavuudessa tai äänen värissä vaan siinä, kuinka hyvältä se näyttää ripustettuna seinälle alkuperäisen Andy Warholin ja vähintään 30-vuotiailla mallasviskeillä täytetyn kokotammisen baarikaapin väliin.
Guitar_Miller
06.11.2015 09:07:44
Räbbänä: Eiss.... Nuista sivuista tulee graafiselta ilmeltään melkein ysärin lopun verkkopelit tai Soneran tarjoamat pp.inetin kotisivupaketit ensimmäisenä mieleen.

Vanha kunnon Runescape. :D
fadetoblack_
07.11.2015 21:23:51
Pitäskö ilmottaa Dream Theaterille että eivät tekisi enää yhtään albumia koska niiden vielä julkaisemattomat albumit haukutaan valmiiksi jo paskaks. Edellinenkin albumi haukuttiin paskaks jo levyn kannen takia.Olen Dream Theater fani, hyvin vaikea nähdä negatiivista bändistä (jos Rudessia ei lasketa)voin ehkä olla sokea ja musiikista ymmärtämätön mutta thats true! Odotan innolla mitä sieltä on luvassa, uskokaa tai älkää, nyt Dream Theater pamauttaa semmosen pommin että Sergei Fallinenkin hiljenee!!!!!! Toivon olevani oikeessa, eikös? Itselläni fanitus alkoi Train of Thoughtista, sitten Octavarium, Scenes from a memory, Systematic Chaos, Black Clouds and Silver Linings, sen jälkeen tuli Images and Words, Falling into infinity, Six Degrees, A dramatic , awake, ehkä ymmärrettävää miksi uusi DT uppoo paremmin.
Kampela77
07.11.2015 22:17:47
fadetoblack_: Pitäskö ilmottaa Dream Theaterille että eivät tekisi enää yhtään albumia koska niiden vielä julkaisemattomat albumit haukutaan valmiiksi jo paskaks. Edellinenkin albumi haukuttiin paskaks jo levyn kannen takia.Olen Dream Theater fani, hyvin vaikea nähdä negatiivista bändistä (jos Rudessia ei lasketa)voin ehkä olla sokea ja musiikista ymmärtämätön mutta thats true! Odotan innolla mitä sieltä on luvassa, uskokaa tai älkää, nyt Dream Theater pamauttaa semmosen pommin että Sergei Fallinenkin hiljenee!!!!!! Toivon olevani oikeessa, eikös? Itselläni fanitus alkoi Train of Thoughtista, sitten Octavarium, Scenes from a memory, Systematic Chaos, Black Clouds and Silver Linings, sen jälkeen tuli Images and Words, Falling into infinity, Six Degrees, A dramatic , awake, ehkä ymmärrettävää miksi uusi DT uppoo paremmin.

Sergei ei hiljene koskaan. Itse tykkäsin Pearl Jamin parista ensimmäisestä albumista, mutta sen jälkeen alkoi alamäki. Sen takia en ole ollut myöskään Pearl Jam ketjussa enää keskustelemassa. Sergei ei toimi näin.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
Sergei Fallinen
07.11.2015 22:46:53
Edellistä levyä epäiltiin paskaksi kannen perusteella, ja lopulta se levykin tosiaan oli paska. Saattavathan nuo vielä joskus yllättää positiivisesti kun saavat ensin odotukset laskettua ihan pohjamutiin. Olen siis oikein mielelläni väärässä jos se päivä joskus vielä tulee. .

Kampelan puolestaan kannattaisi keskittyä WoW-uraansa kun ei selvästi musiikista osaa sanoa mitään järkevää. En vieläkään edes tiedä trollaatko vai et kun hehkutat koko ajan viittä maailman taitavinta muusikkoa.
Kampela77
08.11.2015 00:39:36 (muokattu 08.11.2015 00:41:41)
Sergei Fallinen: Edellistä levyä epäiltiin paskaksi kannen perusteella, ja lopulta se levykin tosiaan oli paska. Saattavathan nuo vielä joskus yllättää positiivisesti kun saavat ensin odotukset laskettua ihan pohjamutiin. Olen siis oikein mielelläni väärässä jos se päivä joskus vielä tulee. .

Kampelan puolestaan kannattaisi keskittyä WoW-uraansa kun ei selvästi musiikista osaa sanoa mitään järkevää. En vieläkään edes tiedä trollaatko vai et kun hehkutat koko ajan viittä maailman taitavinta muusikkoa.

No olet kyllä aika hölmö, jos et tuota viiden taitavimman muusikon juttua vitsiksi tajunnut. Sä otat kaiken vähän liian tosissaan.
Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?" Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?"
kärsä
08.11.2015 00:45:08 (muokattu 08.11.2015 00:49:01)

:) On kyllä aika huvittavaa, että joitakin ihmisiä taitaa oikeasti ärsyttää kaikki mitä tämä bändi tekee, sekä ennen ja jälkeen julkaisujen. Ja molemmissa tapauksissa on tarve käydä julistamassa yleensä jotain negatiivista jos siihen tulee mahdollisuus. Olisi kyllä itsellä aika kova kiire jos kävisi tekemässä vastaavaa jokaisen sellaisen artistin ja julkaisun kohdalla mistä ei itse pidä. Eihän sitä - hyvänen aika - ehtisi tehdä yhtään mitään muuta kuin naputella tekstiä menemään.
Garsed&Helmerich: Quid Pro Quo - kitaristin ABC
Jaska1972
08.11.2015 05:37:09

kärsä: :) On kyllä aika huvittavaa, että joitakin ihmisiä taitaa oikeasti ärsyttää kaikki mitä tämä bändi tekee, sekä ennen ja jälkeen julkaisujen. Ja molemmissa tapauksissa on tarve käydä julistamassa yleensä jotain negatiivista jos siihen tulee mahdollisuus. Olisi kyllä itsellä aika kova kiire jos kävisi tekemässä vastaavaa jokaisen sellaisen artistin ja julkaisun kohdalla mistä ei itse pidä. Eihän sitä - hyvänen aika - ehtisi tehdä yhtään mitään muuta kuin naputella tekstiä menemään.

Iso plussa tästä. Enpä kyllä itsekään viitsisi edes seurata viestiketjua, jossa keskustellaan itseäni niin älyttömästi ärsyttävästä bändistä saati kirjoittaa siihen aina, kun ko. bändin tiimoilta tapahtuu jotain. Ehkä kannattaa käyttää energiansa asioihin, joista pitää.
"The brighter the flame the deeper the shadows."
bedlam
08.11.2015 07:17:14

Sergei Fallinen: En vieläkään edes tiedä trollaatko vai et kun hehkutat koko ajan viittä maailman taitavinta muusikkoa.

Nyt kyllä pointsit laski :(
http://www.petrilampela.net
Tuomoo
08.11.2015 21:24:45
kärsä: :) On kyllä aika huvittavaa, että joitakin ihmisiä taitaa oikeasti ärsyttää kaikki mitä tämä bändi tekee, sekä ennen ja jälkeen julkaisujen. Ja molemmissa tapauksissa on tarve käydä julistamassa yleensä jotain negatiivista jos siihen tulee mahdollisuus. Olisi kyllä itsellä aika kova kiire jos kävisi tekemässä vastaavaa jokaisen sellaisen artistin ja julkaisun kohdalla mistä ei itse pidä. Eihän sitä - hyvänen aika - ehtisi tehdä yhtään mitään muuta kuin naputella tekstiä menemään.

Ei Sergeitä ärsytä, se vaan on jo kauan elänyt sellaisissa houreissa että se kuvittelee jonkun pitävän sen jatkuvaa trollausta hauskana.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
Sergei Fallinen
08.11.2015 21:32:10
Tuomoo: Ei Sergeitä ärsytä, se vaan on jo kauan elänyt sellaisissa houreissa että se kuvittelee jonkun pitävän sen jatkuvaa trollausta hauskana.

Mikä sulla on mua vastaan? Tuolla moderointihuoneessakin yrität hommata mulle banneja harva se päivä. Hanki elämä?
Tuomoo
08.11.2015 22:13:31
Sergei Fallinen: Mikä sulla on mua vastaan? Tuolla moderointihuoneessakin yrität hommata mulle banneja harva se päivä. Hanki elämä?

Ei mulla oo mitään sua vastaan mutta tuo jatkuva kalastelu tässä ketjussa on jo niin vitun väsynyttä että hanki vaikka elämä.
20.8. 22:54:21 NEVÖ FOGET
Humppa-Pappa
13.11.2015 13:11:50
Petrucci vissiin vetelee kasilla tällä tulevalla albumilla. Aika jänskää...
Kampela77
13.11.2015 16:02:45
Humppa-Pappa: Petrucci vissiin vetelee kasilla tällä tulevalla albumilla. Aika jänskää...

Jee, muhjuisia kromaattisia riffejä luvassa. Itse kun toivoisin, että heittäisi sen seiskakielisenkin ainakin suurimmaksi osaksi mäkeen ja käyttäisi kuusikielistä.
Generalissimo
13.11.2015 17:00:35
Kampela77: Jee, muhjuisia kromaattisia riffejä luvassa. Itse kun toivoisin, että heittäisi sen seiskakielisenkin ainakin suurimmaksi osaksi mäkeen ja käyttäisi kuusikielistä.

Sen pitäisi mennä niin, että jos tulee jotain musajuttuja mieleen, että jos se sit vaatii sen kasin käyttöä niin ok, mutta kun tuntuu, että sen kasin kans menee niin, että otetaan se vaan kouraan ja aletaan kokeilemalla tekeen jotain juttua eikä mennä luovuus ja tunne edellä vaan se työkalu ja teoreettinen logiikka edellä, niin eihän se niin hyvältä sit kuullosta vrt esim 90-luvun seiskajutut jotka oli ok.
Guitar_Miller
13.11.2015 20:29:16
Generalissimo: Sen pitäisi mennä niin, että jos tulee jotain musajuttuja mieleen, että jos se sit vaatii sen kasin käyttöä niin ok, mutta kun tuntuu, että sen kasin kans menee niin, että otetaan se vaan kouraan ja aletaan kokeilemalla tekeen jotain juttua eikä mennä luovuus ja tunne edellä vaan se työkalu ja teoreettinen logiikka edellä, niin eihän se niin hyvältä sit kuullosta vrt esim 90-luvun seiskajutut jotka oli ok.

Eikös asioiden kokeileminen ole just luovuutta...
Guitar_Miller
13.11.2015 20:30:16
Humppa-Pappa: Petrucci vissiin vetelee kasilla tällä tulevalla albumilla. Aika jänskää...

Missä lähteet?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)