Aihe: Slayer - yleistä keskustelua
1 2 3 4 5105 106 107 108 109131 132 133 134 135
brachycera
17.03.2011 08:28:17

Vittu ei jaksa odottaa iltaa toivoisin vitun hyvää meininkiä ja KOVAA YLEISÖÄ.
When i was seventeen....
El Coyote
18.03.2011 09:37:16
BLACK MAGIC!

Viimeinkin.
Halford
18.03.2011 10:55:44
Slayer ja Megadeth neitsyys meni.....
Vestu
18.03.2011 11:01:38
Oliko mimmonen meininki eilen European Carnagessa? Kaikki jäsenet pysy hengissä setin loppuun asti?
Like father like scum
TTV
18.03.2011 11:34:19
Vestu: Oliko mimmonen meininki eilen European Carnagessa? Kaikki jäsenet pysy hengissä setin loppuun asti?

Oli hyvä meininki ja molempien bändien äijät oli todella hyvässä iskussa. Mustainen ääni oli koetuksella muutamassa biisissä, mutta helvetin hyvin hoiti hommansa. Slayer oli myös todella hyvässä tikissä, Arayan olemus oli ehkä hieman kankea, mutta ääni ja sormet toimi kuin teinivuosina. Gary Holt tuuras Jeffiä erittäin hyvin. Lombardo on kyllä hullu rumpali ikäisekseen, aivan kipeitä fillejä pisteli sydämensä kyllyydestä.

Ainoa miinus oli bändien välisen tauon lyhyys; ei kerinny kunnolla nakkikopilla ja kusella käymään, kun Wolrd Painted Blood jo jyrähti käyntiin :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
El Coyote
18.03.2011 11:48:35
TTV: Arayan olemus oli ehkä hieman kankea, mutta ääni ja sormet toimi kuin teinivuosina.

En kyllä itse muista nähneeni Arayaa koskaan äänensä osalta näin kovassa iskussa. Kiljaisut ja huudot kun olivat varsin mallikelpoisia kaiken kaikkiaan. Muutoin itselleni on aivan sama seisoskeleeko ukko paikallaan vai heiluuko miten sattuu. Karisma kun on joka tapauksessa osastoa, jolle harva yltää vaikka miten yrittää.
Stradlin
18.03.2011 11:52:51
TTV: Ainoa miinus oli bändien välisen tauon lyhyys; ei kerinny kunnolla nakkikopilla ja kusella käymään, kun Wolrd Painted Blood jo jyrähti käyntiin :-)

Tästäpä tulikin mieleen, että mitäs ne pari ekaa biisiä oli kun itse olin vielä kaljatauolla siinä vaiheessa? Ja settilista muutenkin kiinnostais jos joku tietää.
"those damn krauts deserve to be hit by a earthquake tsunami for nuking pearl harbor" - Jack Simmering
El Coyote
18.03.2011 12:15:41
Stradlin: Ja settilista muutenkin kiinnostais jos joku tietää.

World Painted Blood
Hate Worldwide
War Ensemble
Postmortem
Hallowed Point
Dead Skin Mask
Silent Scream
The Antichrist
Americon
Payback
Mandatory Suicide
Temptation
South of Heaven
Raining Blood
Black Magic
Angel of Death

Suunnilleen näin.
Is
18.03.2011 12:24:28 (muokattu 18.03.2011 12:25:29)

Stradlin: Tästäpä tulikin mieleen, että mitäs ne pari ekaa biisiä oli kun itse olin vielä kaljatauolla siinä vaiheessa? Ja settilista muutenkin kiinnostais jos joku tietää.

Edit: tulikin tuossa yläällä jo
TheMurno
18.03.2011 12:59:48 (muokattu 18.03.2011 13:01:42)
No voi vitun enkun yo-koe sentään. Kyllä se olisi vaan pitänyt mennä.
Fake and gay
Räkkipeli
18.03.2011 13:17:23
Saatanan saatana. Noh, olin kuumeessa joka tapauksessa joten vakka lippu olisi ollutkin niin paska meininki olisi ollut jokatapauksessa.

Todella kova settilista. Ihan once in a lifetime! Ja Holt olisi ollut ihan ainutkertaista nähdä vetämässä noita biisejä! Damn!!
If you want to know what other people hear when they listen to music, listen to music you don't understand. -Guthrie Govan
brachycera
18.03.2011 14:11:23

Holt hoiti hommansa hyvin ja Araya johti slayeriä niin kuin pitääkin

Kiitokset kaikille itseään heiluttaville pitkätukille!
When i was seventeen....
Tohtori Tonus
18.03.2011 15:11:01 (muokattu 18.03.2011 15:18:45)
Payback

Pieni pohjustus ensin: God Hates Us All oli toinen Slayerin levy jota kuulin, ja ennen kaikkea se levy, joka sai minut lopullisesti innostumaan Slayeristä ja sitä kautta sitten ties mistä. Erittäin tärkeä levy siis, ja edelleenkin tulee säännöllisin väliajoin pyöräyteltyä. Varsinkin Payback oli silloin aikoinaan (2001-2002 jotain) ihan helvetin kova juttu, koska se oli heittämällä tykein biisi mitä olin siihen mennessä kuullut. Edelleenkin pukkaa kylmiä väreitä Arayan tylyttäessä.

Itse asiaan: Ensimmäisestä Unholy Alliancesta lähtien jokaisella Slayerin Suomen keikalla olen käynyt ja salaa vähän toivonut myös Paybackia (koska se toimisi varmasti ihan täysiä livenä!), mutta sitten vain hymähtänyt ajatukselle, että sieltä tulisi joku kaikkien dissaamaan nu-metal levyn randombiisi. Nyt päätin kerrankin jättää keikan väliin, kun olin mukamas jo nähnyt Slayerin niin monesti. Vituttaa ihan vähäsen.

E: Eikäkun Sonisphere myös. No toinen missattu keikka. Ihan sama. Perseestä kuitenkin :D
(Psychoparalysis) // "Lombardon parhaimmuus ei ole mielipidekysymys, vaan fakta" -Ben_D
TTV
18.03.2011 15:44:55 (muokattu 18.03.2011 15:46:51)
Hesarin toimittajakin oli näköjään eksyny keikalle:

http://m.hs.fi/inf/infomo;JSESSIONI … eed:c=news&feed:i=1135264709283

Oli sentään osannu henkilöden nimet kirjoittaa oikein :-)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
dinghie
18.03.2011 16:39:52
TheMurno: No voi vitun enkun yo-koe sentään. Kyllä se olisi vaan pitänyt mennä.

Hmh, mä vielä mietin keikkajonossa että ootko sä siellä, kun yks jätkä näytti ihan samalta. Onneks en sit kysyny. :D
"hey dude, he just called you finnish" "oh, hell no! here, hold my polar bear"
TheMurno
18.03.2011 16:40:56
dinghie: Hmh, mä vielä mietin keikkajonossa että ootko sä siellä, kun yks jätkä näytti ihan samalta. Onneks en sit kysyny. :D

Hoho, oon unissani menny. Tosin en ollut nukkumassa vielä silloin. Hmmmm.
Fake and gay
Azzed
18.03.2011 17:45:25
Kyllä oli perhanan hyvä meininki, vaikka vähän meinas väsähtää arkiväsymykseen siinä slayerin alkuvaiheessa. Angel of deathin alkukiljaisu kuultiin ja se kyllä nosti niskakarvat pystyyn.
Moimies
18.03.2011 20:12:13
Slayer. Payback. Silent Scream. Postmortem. Ei jumalauta kova setti.
ville_metal
18.03.2011 21:18:04
rehellisesti sanoen kovin keikka missä oon ollu! vaikka 2.5 ekaa kappaletta meni ohi :(( pitti oli nii raivokas ku pitääkin ja vitun tiukkaa settiä tykittivät! setistäkin löyty muutama todella hieno yllätys: antichrist, black magic, payback ja jopa silent scream! pakko nähdä uudestaan. kiitos vielä kaikille muille pittaajille että saatiin sellanen kuolemanloukku viritettyä :D
ville_metal
18.03.2011 21:21:04
El Coyote: World Painted Blood
Hate Worldwide
War Ensemble
Postmortem
Hallowed Point
Dead Skin Mask
Silent Scream
The Antichrist
Americon
Payback
Mandatory Suicide
Temptation
South of Heaven
Raining Blood
Black Magic
Angel of Death

Suunnilleen näin.

oli kyllä vitun hyvä settilista ja hyvä että jaksoivat vetää tollasta paahtamista :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)