Juho L 24.06.2009 07:57:11 | |
---|
|
Marshallga 25.06.2009 19:28:48 | |
---|
"Support music, not rumors." |
M!Xu 28.06.2009 23:42:53 | |
---|
Hullu keikka Tuskassa! Se pitti vei mehut, ei jaksanut koko päivänä riekkua enää yhtään, paitsi Parway Driven massiivisessa miksauspöydän ympäri pyörivässä circlessä. Joku mulkku tosin teki temput ja heitti pullon lavalle, minkä johdosta bändi lopetti keikkansa siihen, vartin etuajassa. Tämä kuuluu Tuskan politiikkaan: jos lavalle lentää tavaraa, keikka keskeytyy, piste. Sivukorvalla kuulin järjestysmiesten keskustelua, ja sanoivat, että kyseessä oli täysi tai puolitäysi pullo, joten saattaa todella sattua jos tulee voimalla. Mielestäni ihan oikein. Mikä vittu siinä on kun ei voi olla heittämättä kaikenmaailman paskaa lavalle? Saavat tuta bändin ja raivoisan festariyleisön vihan luissaan. Pellet. Many hours of music / Many drops of blood |
Jokku 29.06.2009 01:45:22 | |
---|
M!Xu: Hullu keikka Tuskassa! Se pitti vei mehut, ei jaksanut koko päivänä riekkua enää yhtään, paitsi Parway Driven massiivisessa miksauspöydän ympäri pyörivässä circlessä. Joku mulkku tosin teki temput ja heitti pullon lavalle, minkä johdosta bändi lopetti keikkansa siihen, vartin etuajassa. Tämä kuuluu Tuskan politiikkaan: jos lavalle lentää tavaraa, keikka keskeytyy, piste. Sivukorvalla kuulin järjestysmiesten keskustelua, ja sanoivat, että kyseessä oli täysi tai puolitäysi pullo, joten saattaa todella sattua jos tulee voimalla. Mielestäni ihan oikein. Mikä vittu siinä on kun ei voi olla heittämättä kaikenmaailman paskaa lavalle? Saavat tuta bändin ja raivoisan festariyleisön vihan luissaan. Pellet. Joom, oli pari tuttua pullonheittäjän vieressä, heitti kuulemma kaksi pulloa, ensin hyrden jalkoihin, sitten kakea päähän, jonka jälkeen kake päätti ettei enää soita. Aivan oikein päättikin. Joku oli sitten kuulemma roudannut heittäjän järjestysmiehille. Huhupuhetta tosin tämä kaikki, tiedä onko totta. Erittäin turhaa käytöstä, sääli että meni loistavan keikan loppu piloille tuolla tavalla. Jäi harmittamaan ihan soittajienkin puolesta, todella rasittavaa lopettaa keikka tuohon. |
SteveHarris 29.06.2009 14:35:13 | |
---|
Tosiaan kaverin tuttuja toi heittäjä, oli kaiketi roudattu järkkäreille ja oli kuulema pihal turpaansaki ottanu http://www.studiomjau.com/ |
Antti1997 29.06.2009 14:51:05 | |
---|
SteveHarris: Tosiaan kaverin tuttuja toi heittäjä, oli kaiketi roudattu järkkäreille ja oli kuulema pihal turpaansaki ottanu Ihan oikein. "ehkä paras trippi tää vihree, tää jossa päärynä skeittaa" -saara. |
potatomoto 29.06.2009 23:17:49 | |
---|
Selvisi kyseisen henkilön identiteetistä vähän enemmän.. täältä löytyy henkilön upea anteeksipyyntö johon on selvästi nähty paljon vaivaa... http://irc-galleria.net/blog.php?nick=Pirate-goth samantyylinen anteeksipyyntö löytyy myös täältä http://www.stam1na.com/index2.php?p=kommentitlyhykäisyydessään näin. 12577. | 29.6. -09, 18:35 | Skullbat | (Late120@hotmail.com) pahoittelen teijän tuskan keikkaa joo minä heitin pullon ja olen hyvin pahoillani että olin täys mulkku muuta olin sen verranb humalassa etten osanu ajatella. Mutta oote silti yks kovimista bändeistä mitä tiiän ja vielä kerran anteeksi tämä ei toistu enää koskaan se on vittu saatanan kautta lupaus Vastaus: Ei tää viesti voi olla oikea. vastaus huvittaa. Joo. |
Räkkipeli 30.06.2009 09:53:55 (muokattu 30.06.2009 09:54:03) | |
---|
Ja mitähän siinä kitarabattlen aikana tapahtui.. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Kulkunen 30.06.2009 11:18:34 | |
---|
Räkkipeli: Ja mitähän siinä kitarabattlen aikana tapahtui.. 12549. | 28.6. -09, 22:51 | Nikke | (nke-@windowslive.com) Mikä tossa tuskassa oli ku skeba battlen kohal alko se ääni soimaa nii mistä se tuli? Sais kuolla pois se joka heitti teit pullol! Vastaus: Etupäässä meni jokin viti hieno tekninen laite paskaksi ja PA alkoi huutamaan. Erikoista, mutta näitä sattuu välillä. The downward spiral never ends. |
Räkkipeli 30.06.2009 11:46:57 | |
---|
Ehdin jo muuten luulla että kuului näytökseen tuo PA:n rikkoutuminen. Mutta sitten kun Muuri lähti niin tajusi että nyt ei oo kaikki kunnossa. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
trashjones 05.07.2009 21:35:13 | |
---|
"Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
Vesihiisi 05.07.2009 22:36:12 (muokattu 05.07.2009 23:35:28) | |
---|
Jees, avauduin tossa pari sivua sitten Stam1nasta. Sellaisen pointin voisin heittää keskusteluun, että Kadonneet Kolme Sanaa näyttäisi olevan selvästi bändin eniten katsottu video tuubissa. Biisi on loistava. http://www.youtube.com/watch?v=UTsGFIG2USA Olen edelleen sitä mieltä että janpat voisivat lyödä läpi missä vaan, jos kepunhaju ja parrat lähtisivät vittuun. Ja se vitun äijämeiniki. Fuck it. Eka levy on paras suomalainen metallilevy. PS. Sille ihmiselle, joka heitti Kakea pullolla Tuskassa: Elämä palkitsee sinut varmasti, ennustan sinulle menestyksellistä tulevaisuutta. |
Damien55 05.07.2009 23:05:48 | |
---|
Vesihiisi: Olen edelleen sitä mieltä että janpat voisivat lyödä läpi missä vaan, jos kepunhaju ja parrat lähtisivät vittuun. Ja se vitun äijämeiniki. Fuck it. Kumpa Zz-Top:kin olisi aikoinaan tietänyt tuon. |
Räkkipeli 05.07.2009 23:35:45 | |
---|
Vesihiisi: Olen edelleen sitä mieltä että janpat voisivat lyödä läpi missä vaan, jos kepunhaju ja parrat lähtisivät vittuun. Ja se vitun äijämeiniki. Fuck it. Ai emotukat ja pillifarkut pitäisi päälle pukea niin tulis mammonaa ja menestystä? :D:D Spekuloidahan voi miten vain, mutta minusta on hienoa että jätkät seisoo oman rehellisyyden takana. Jätkät tekee nii vitun mitä haluaa, ja hyvä niin. Niin se pitäis kaikkien kohdalla olla. Kontiak: "Riffikunkkuskaban voittohan meni kerran jakoon minun ja jucciczen kanssa. Silloin jucciz käyttäytyi ihan siedettävästi." |
Vesihiisi 05.07.2009 23:39:23 (muokattu 05.07.2009 23:40:45) | |
---|
Räkkipeli: Ai emotukat ja pillifarkut pitäisi päälle pukea niin tulis mammonaa ja menestystä? :D:D Spekuloidahan voi miten vain, mutta minusta on hienoa että jätkät seisoo oman rehellisyyden takana. Jätkät tekee nii vitun mitä haluaa, ja hyvä niin. Niin se pitäis kaikkien kohdalla olla. Nimenomaan viittasin pillifarkkuihin ja emotukkiin. Mikä vittu on emotukka? Miten jätkien rehellisyys liittyy kommenttiini? |
Räkkipeli 05.07.2009 23:45:10 | |
---|
Vesihiisi: Nimenomaan viittasin pillifarkkuihin ja emotukkiin. Mikä vittu on emotukka? Se on sellanen jännätukka. :) Miten jätkien rehellisyys liittyy kommenttiini? Miten sen pitäisi? Meinasin vain sitä että jos jätkät haluaa pitää partoja ja olla äijjämeininkiä niin sitten ne on sitä. Minusta on hienoa että ne on mitä on, rehellisiä itsellensä. Kontiak: "Riffikunkkuskaban voittohan meni kerran jakoon minun ja jucciczen kanssa. Silloin jucciz käyttäytyi ihan siedettävästi." |
Blitz 06.07.2009 11:35:12 | |
---|
"haake doesn't have a brain - machines don't need to think" |
Vesihiisi 06.07.2009 13:22:47 | |
---|
|
trashjones 07.07.2009 20:10:24 | |
---|
Vesihiisi: Olen edelleen sitä mieltä että janpat voisivat lyödä läpi missä vaan, jos kepunhaju ja parrat lähtisivät vittuun. Ja se vitun äijämeiniki. Fuck it. Voi jeesus. Kannatat Petrucci tyyliä? Äijäily on parasta. "Kyseisessä kappaleessa myös James Hetfield soittaa kitaraansa ns. "ylös-alas" -näppäilytyylillä." - Wikipedia |
Vesihiisi 08.07.2009 19:25:33 | |
---|
trashjones: Voi jeesus. Kannatat Petrucci tyyliä? Äijäily on parasta. Jatkahan äijäilyä, mistä tuo viittaus Petrucciin tuli häh? |