BigTakeOver 30.12.2006 00:19:19 | |
---|
Ääääh aina sama jauhanta :--)... Nauttikaa keikoista ja kunnioittakaa toisianne. Tanssiminen on osa musiikkia. |
saastara 30.12.2006 00:23:35 | |
---|
Pitää sinänsä paikkansa, mutta siltikin pittaus on yksi osa metallikeikkoja, aivan kuin se rokkipolisointikin. Olen aivan täsmälleen samaa mieltä, kuin moni muukin täällä on ollut: Jokainen taaplaa tavallaan ja väitän, että jokaiselle löytyy tilaa seurata sitä keikkaa haluamallaan tavalla. Kyllä sinunkin pitää ymmärtää niitä pittaajia sen verran, ettet mene juuri heidän selkänsä taakse luomaan paheksuvia katseita ja heidän täytyy sitten puolestaan ymmärtää, etteivät voi seurata sinua joka katsomon reunaan häiritsemään. Eihän tässä nyt olla muuta väitettykkään, kuin mitä sinä tuossa jo mainitsit. Jätän tuon viestisi nyt kuitenkin omaan arvoonsa koska siitä näyttäisi kuultavan hieman yritys provottaa allekirjoittanut pinnan alle.. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
Helvetinpartaterä 30.12.2006 01:26:03 | |
---|
Harmi, että indiansin "wardance" kohdassa circlepit ei onnistunut Scottin kehoituksista huolimatta. Sitä oltiin kavereiden kanssa kovasti odotettu... Ilmeisesti prukka ei hiffannut mikä on pelin henki, tai sitten epäonnistuminen johtui siitä, että oli niin tiiviisti porukkaa pienessä paikassa. Itse veikkaisin tuota jälkimmäistä. Oli meinaan vähän väliä kyllä normaalia keikka-ahtautta ahtaampaa. Mutta ei mitään valitusta tästä keikasta. Kovin koko vuonna. Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |
Emplate 30.12.2006 02:00:07 | |
---|
Jätän tuon viestisi nyt kuitenkin omaan arvoonsa koska siitä näyttäisi kuultavan hieman yritys provottaa allekirjoittanut pinnan alle.. :) Enpä ihan sitäkään kuitenkaan hakenut. Huomioi kohta, jossa sanoin, että pittaajienkin pitää jättää muut rauhaan. Netissä kommunikoidessa on se paha puoli, että on kovin helppo vain painaa entteriä ja sanoa, mitä ensimmäisenä kiihtyneenä mieleen tulee. Ehkä esitin asiani kuitenkin hieman turhaan kärkkäästi, joten pyydän anteeksi ja jätän jutun siihen. Lisää ahdistustasi - http://www.stoi.tk |
papitsu 30.12.2006 02:09:59 | |
---|
Pitatkaa vaan, ei se minua haittaa. Tuo vaan tunnelmaa keikkaan. Itse en semmoisiin ole vielä uskaltanut näin pienenä ja heiveröisenä osallistua, ehkä sitä vielä joskus. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
M.A.C.H.O. # 7 "I eat green berets for breakfast. And right now I'm very hungry." | S.M.A.K | THV-klubi #42 |
tommiot 30.12.2006 02:31:36 | |
---|
Pitatkaa vaan, ei se minua haittaa. Tuo vaan tunnelmaa keikkaan. Itse en semmoisiin ole vielä uskaltanut näin pienenä ja heiveröisenä osallistua, ehkä sitä vielä joskus. Pöh pöh, turpaanhan siellä pitääkin tulla. Ottaa vaikka vähän iisimmin sitten jos siltä tuntuu. Pitit on jees. Slayerissä oli ihan löysät pitit :( Pääsin kyllä tappelemaan ihan tarpeeksi yhdestä rumpukapulasta kolme kertaa itseni kokoisen äijän kanssa, että se kyllä sitten korvasi =) Cemetery Gates soi taustalla vaan siinä tapellessa. |
lord of this world 30.12.2006 18:19:59 | |
---|
Mä tuun munakennottaan sua! |
Ze Kink 30.12.2006 18:51:20 | |
---|
|
kid ego 30.12.2006 19:51:23 | |
---|
|
captain kirk 30.12.2006 21:11:51 (muokattu 30.12.2006 21:27:25) | |
---|
Sinusta on siis käsittämätön idea lähteä katsomaan bändiä livenä jos ei halua riehua, hyppiä, karjua ja päätä heilutella..? :) Mites muut kuin hevikeikat..? Pitääkö niihinkin vain pitti pystyyn laittaa silti, koska keikoilla on vain seottava..? Vai eikö tosihevari käy muilla kuin hevikeikoilla, koska muilla keikoilla käy aina niin hinttiä porukkaa, etteivät mitään piteistä tajua..? Oot nyt käsittänyt mut ihan väärin. Tai sitten et viitsi lukea kirjoituksia kunnolla. Tarkoitin että jos ei PITEISTÄ perusta niin turha on ängetä sinne PITTIIN ja valittaa sitten ku siellä riehutaan jos ei siitä tykkää. Hevikeikoilla yleensä on sitten kyllä niitä rauhallisempia paikkoja eikä edes liian kaukana lavasta. Siellä ei sitten tarvitse riehua vaan saa tyytyä siihen katsomiseen jos siitä tykkää. Lisäksi: Milloin ole väittänyt, että se olisi kaikille keikoilla kuuluva asia? Että pitäisi vaikka poppikonserteissa pitata? Aika rankasti kuule oot väärinymmärtäny jos nuin luulet mun ajattelevan. Ja hevarit harvemmin sitäpaitsi eksyy muille kuin hevikeikoille. Luulisin. Kuten aiemmin sanoin, pitit kuuluu hevikeikoille, mutta niillä voi käydä muutenkin kuin menemällä mukaan siihen touhuun. Harmi tosiaan, että kaikki eivät pysty nauttimaan keikoista 100% haluamallaan tavalla, mutta on minulla ainakin sen verta vähän uskoa Tuskassa kävijöiden älykkyysosamäärään, että puollan pittikieltoa kybällä. Ja sää oot sitten niinku kaikkien yläpuolella? Tuskassa kävijät on jotain alempaa rotua, jotka ei ymmärrä omaa etuaan ja heitä pitää paimentaa tommosilla säännöillä? Oot kuule pikkasen turhan ylimielisellä asenteella liikkeellä. Tai sitte sulla oli joku älytön vitutuskohtaus tota koko kirjotusta postatessasi. Mut niihän se on et sitä mitä ei ymmärrä, niin sitä vihataan tai halveksutaan. Valitettavan tyypillistä. E: lissäystä |
Jumina5/6 30.12.2006 22:24:21 | |
---|
Piteistä sen verran, että niihin ei välttämättä kannata mennä riehumaan sandaalit jalassa. Siinä voi tulla pipi. Nimim. kokemusta on. Jep, eikä paljain jaloin festarikeikalla. Hetken päästä hoksasin mikä se 'kivi' mun kantapään alla oli, sentin pitkä lasinsiru pohjaansa myöden uppoutuneena. Mutta hauskaa oli, vaikka katosi osa varpaankynnestäkin keikan aikana.. :) Deep Blue Sheep. |
saastara 31.12.2006 03:23:53 (muokattu 31.12.2006 13:22:38) | |
---|
Ja sää oot sitten niinku kaikkien yläpuolella? En missään tapauksessa. Tuskassa kävijät on jotain alempaa rotua Itse en asiaa näin näe, mutta kun katsoo yleistä meininkiä siellä niin en yhtään ihmettele jos joku näin ajattelisi. :) Monta vuotta on siis tullut käytyä Tuskassa mutta enpä ole nyt vähään aikaan jaksanut / halunnut sinne raahautua, kun ei siitä tahdo oikein mitään muuta irti saada kuin vitutusta.. Mutta omasta asenteestahan se on kiinni. Ja mikä sitä paskan tappaisi..? :) jotka ei ymmärrä omaa etuaan Minua ei kiinnosta heidän oma etunsa.. Muiden edustahan tässä nimeomaan on kyse. Jos pittaus ei vaikuttaisi muihin keikallaolijoihin niin silloin ilman muuta olisin 100% kaiken "virallisen hevimeiningin" takana. Mutta useimmiten monikymmenpäinen, riehuva ja hyppivä posse vaikuttaa hieman.. :) Ja silloin pitää etsiä kompromissia, koska ne pittaajat eivät ole siellä keikalla mitenkään etuoikeutettuja. Mutta kuten tässä ovat jo kaikki todenneet, minä ja sinä mukaanlukien, voi siellä keikalla chillailla sitten niissä tyvenissä joita on kyllä useimmiten tarjolla oikein hyvin.. Tarkoitin siis aiemmin vain sitä, että on paskalähtökohta ajatella pittaajilla olevan jotakin etuoikeuksia muuhun keikkayleisöön nähden, koska pitit ovat osa hevikulttuuria ja täten yleinen riehuminen täysin oikeutettua. ja heitä pitää paimentaa tommosilla säännöillä? Massa on tyhmää.. Känninen festariyleisö vielä tavallistakin tyhmempää. Eivät ne säännöt siellä ilkeyttään ole. Oot kuule pikkasen turhan ylimielisellä asenteella liikkeellä. Ikävää jos on tämmöinen kuva tullut.. Tässä vaiheessa haluaisin kiinnittää erityishuomiota siihen helvetinmoiseen kasaan hymiöitä, joita olen näissä teksteissä jaellut. Tai sitte sulla oli joku älytön vitutuskohtaus tota koko kirjotusta postatessasi. Ei muistaakseni.. Voipi tosin olla. Tätä foorumia lukiessa semmoinen usein iskee. :) Mut niihän se on et sitä mitä ei ymmärrä, niin sitä vihataan tai halveksutaan. Valitettavan tyypillistä. Näinhän se on, kukin ajattelee tavallaan. Tyhmyys on aina ikävää tosin. Kuitenkin, jos viittasit nyt siihen, että vihaisin pittausta koska en tajua sitä niin hakoteilla mennään. Kuten olen tuolla jo aiemminkin sanonut, on sitä itsekin tullut noissa piteissät tullut hypittyä tuon tuosta. Enää siitä vain ei saa oikein siitä mitään irti, joten en näe mitään syytä siihen meuhkaamiseen.. Enemmän saan irti nykyään katsomalla vain. Eli siis, pittiä vain niin perkeleesti, mutta aivot siellä mukana jos sinne hyppimään menee.. Kukaan ei pidä päättömästi riehuvista känniääliöistä, ja vaikka kuinka rauhallinen jeppe olisikin, kukaan ei jaksa katsella sellaista loputtomiin. Valitettavan usein intensiivisissä tilanteissa sattuu väärinkäsityksiä.. E: Lainaanpa tässä nyt vielä itseäni. Kas kun, minä olen niin älykäs. :) Pittaaminen jos mikä on kuitenkin toimintaa, joka lähtee helposti käsistä jos porukat eivät ole oikealla hengellä mukana.. Ja väärinkäsityksiä on helpompi syntyä kun kaikki ovat kännissä. :) Ja kun känninen suomalainen ei pussaa, vaan kiskoo turpaan, niin siinähän sitten ollaan. :) Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
south_of_heaven 31.12.2006 03:25:44 | |
---|
tänään kävin sitten pidemmän ajan viettämässä pitissä. Rasittavampaa hommaa kuin aluksi luulisi, mutta myös helvetin hauskaa itki south_of_heaven |
Kampela77 31.12.2006 12:52:00 (muokattu 31.12.2006 12:52:10) | |
---|
Ja hevarit harvemmin sitäpaitsi eksyy muille kuin hevikeikoille. Luulisin. Hevarithan taitaa olla rajoittuneempaa porukkaa kuin jazzarit. Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
Super-Jari 31.12.2006 12:54:16 | |
---|
Hevarithan taitaa olla rajoittuneempaa porukkaa kuin jazzarit. Luulen että toisinpäin. Ikä taitaa sanella kaiken. |
Räkkipeli 31.12.2006 14:22:19 | |
---|
Ikävää jos on tämmöinen kuva tullut.. Tässä vaiheessa haluaisin kiinnittää erityishuomiota siihen helvetinmoiseen kasaan hymiöitä, joita olen näissä teksteissä jaellut. Hehe...ai hymiöillä on merkityskin? Jonain päivänä ihmiskunta kuolee, ja musiikkia ei enää soiteta. |
captain kirk 31.12.2006 20:36:35 | |
---|
Eli siis, pittiä vain niin perkeleesti, mutta aivot siellä mukana jos sinne hyppimään menee.. Kukaan ei pidä päättömästi riehuvista känniääliöistä, ja vaikka kuinka rauhallinen jeppe olisikin, kukaan ei jaksa katsella sellaista loputtomiin. Valitettavan usein intensiivisissä tilanteissa sattuu väärinkäsityksiä.. Eli loppujen lopuksi olemmekin ihan samaa mieltä asiasta. Moshpitit ovat ok jos niissä ollaan kunnolla eikä aleta hakkaamaan toisia ja aiheuteta mitään oikeata vahinkoa. Eikä pittaajat mitenkään muita katsojia tärkeämpiä ole. Ei näin todellakaan. Keikoilla on ne omat paikat jokaiselle. Eli turhaa siis "tapeltiin" |
Kampela77 01.01.2007 07:28:20 | |
---|
Luulen että toisinpäin. Ikä taitaa sanella kaiken. Tarkoitatko että hevarit on vanhempia kuin jazzarit? Interviewer: "So Frank, you have long hair. Does that make you a woman?"
Frank Zappa: "You have a wooden leg. Does that make you a table?" |
a22 02.01.2007 02:15:00 | |
---|
Kyllä sitä tulee muillakin keikoilla käytyä vaikka monet mustiinpukeutuvat pitkätukat eivät niin nykyään tee :) |
dmntn 02.01.2007 10:47:26 | |
---|
Onkos kukaan muuten pittaillut baarin discossa ikinä? : > Saat banaanin, jos et käytä hymiöitä.
Paskakitaristit #7 |