systeemi 15.09.2006 17:24:41 | |
---|
No sehän nyt on ihan se ja sama mikä kokoonpano on, mutta Sepultura ei ole enää entisensä milloinkaan! Ainoastaan levyt alta Chaos A.D.n toimii meikälle. Oisin halunnu nähdä vuosikymmeniä sitten, mutta mitäs en ollu syntyny... |
tommijk 07.10.2006 23:45:32 (muokattu 07.10.2006 23:46:20) | |
---|
pöö.. |
Flick 08.10.2006 00:57:55 | |
---|
Loistava!! :D Pokemon -paita päällä vetämässä refuse resistia... nuorissa on tulevaisuus. Z-salamapartio, vetävä nimi vai mitä? |
GlaxoSmithKline 14.10.2006 12:44:37 | |
---|
" 'True Metal' is music that's true to the style of classic Heavy Metal. It's not diluted. It's not pussied out. It's not wimped out. It's played from the heart, 100 percent. "
- Joey DeMaio, Manowar |
Minä! 14.10.2006 15:37:17 | |
---|
|
DVD-SOITIN 14.10.2006 16:03:08 | |
---|
Uusimmassa Infernossa Mr. Andreas Kisser puhuu kitara-asiaa, ja tekstistä tarttui mieleen miehen kehaisu siitä että Fender on kehittänyt hänen kitaroihinsa oman mikrofonimallin. Onkohan kellään enempää tietoa tuosta mikrofonista? |
saha 10.12.2006 15:44:16 | |
---|
|
KillingMachine 11.12.2006 15:41:25 | |
---|
En ole ollut kiinnostunut yhtyeestä kovinkaan paljon sen jälkeen kun Max Cavalera ilmoitti ettei tule klassisen Sepultura-kokoonpanon reunionia. Derrick Green on aivan turha häippi ja Sepultura hänen kanssaan on yhtä kuin Iron Maiden Madonna keulakuvanaan. Melkein kaikki myöntäisivätkin, että Sepulturan selkäranka romahti Max Cavaleran eron jälkeen. Yhtä hyvin olisi voinut kuopata koko yhtyeen. Basistit kunniaan. |
Jööhannes 11.12.2006 15:58:17 | |
---|
En ole ollut kiinnostunut yhtyeestä kovinkaan paljon sen jälkeen kun Max Cavalera ilmoitti ettei tule klassisen Sepultura-kokoonpanon reunionia. Derrick Green on aivan turha häippi ja Sepultura hänen kanssaan on yhtä kuin Iron Maiden Madonna keulakuvanaan. Melkein kaikki myöntäisivätkin, että Sepulturan selkäranka romahti Max Cavaleran eron jälkeen. Yhtä hyvin olisi voinut kuopata koko yhtyeen. Ai, onkos se ilmoittanut niin? Himputti. Minä kun olin koko ajan siinä hyvässä uskossa että ensi vuonna se tapahtuisi, siitä kun oli niin paljon juttua. |
Deathrace King 11.12.2006 17:26:20 | |
---|
En ole ollut kiinnostunut yhtyeestä kovinkaan paljon sen jälkeen kun Max Cavalera ilmoitti ettei tule klassisen Sepultura-kokoonpanon reunionia. Nyt todisteita kehiin, kerran tälläistä väität! Maxihan tuosta re-unionista on ollut eniten tohkeissaan. M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net |
Brother Tohveli 11.12.2006 17:30:49 | |
---|
En ole ollut kiinnostunut yhtyeestä kovinkaan paljon sen jälkeen kun Max Cavalera ilmoitti ettei tule klassisen Sepultura-kokoonpanon reunionia. Derrick Green on aivan turha häippi ja Sepultura hänen kanssaan on yhtä kuin Iron Maiden Madonna keulakuvanaan. Melkein kaikki myöntäisivätkin, että Sepulturan selkäranka romahti Max Cavaleran eron jälkeen. Yhtä hyvin olisi voinut kuopata koko yhtyeen. Kyllä mä tykkään Derrickistä, se on energinen lavalla ja osaa hommansa. Ei se mun mielestä huonompi tai parempi ole kuin Max, vähän erilainen vokaalityyli vaan. |
DethBanger 11.12.2006 18:06:02 (muokattu 11.12.2006 18:07:48) | |
---|
"No matter how beautiful a woman is, she still shits." - Dave Fucking Mustaine |
Ziggy Bubba 11.12.2006 18:17:58 (muokattu 11.12.2006 18:18:18) | |
---|
En ole ollut kiinnostunut yhtyeestä kovinkaan paljon sen jälkeen kun Max Cavalera ilmoitti ettei tule klassisen Sepultura-kokoonpanon reunionia. Epäilen että nyt sekoitat kyllä Andreas Kisseriin, joka tosiaan mainitsi jotain tuon suuntaista. Veikkaanpa että hommassa ei ole kyllä viimeistä sanaa sanottu (kuka muistaa kuinka puun takaa tuli esim. Maidenin "reunion"?) :) Suurempi ihme jos tuo ei jossain välissä tapahdu. www.mikseri.net/sigkk My musique |
Jööhannes 11.12.2006 18:51:08 | |
---|
Oon myös kuullu että Max on ilmottanu halukkuudesta re-unioniin, en muista mistä mutta kuullu olen! Sais tapahtua :) Selailepa tätä ketjua pari sivua taakse päin :) Siis että siellä on vähän enemmänkin juttua tästä. |
KillingMachine 12.12.2006 08:15:24 | |
---|
Epäilen että nyt sekoitat kyllä Andreas Kisseriin, joka tosiaan mainitsi jotain tuon suuntaista. Veikkaanpa että hommassa ei ole kyllä viimeistä sanaa sanottu (kuka muistaa kuinka puun takaa tuli esim. Maidenin "reunion"?) :) Suurempi ihme jos tuo ei jossain välissä tapahdu. Niinpä, Kisser tosiaan näin ilmoitti: http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=62221 Basistit kunniaan. |
Aakoo 12.12.2006 14:35:28 | |
---|
|
Brother Tohveli 12.12.2006 15:37:26 | |
---|
|
Ben_D 12.12.2006 22:43:41 (muokattu 12.12.2006 22:52:15) | |
---|
http://www.youtube.com/watch?v=-SV5 … uH6VbE&mode=related&search= Kuinka moni mun lisäksi tunnustaa olleensa paikalla? Käsi ylös! Hep...yläastella olin tuolloin...ehkä paras keikka, jonka olen livenä todistanut...löytyy myös VHS-nauha keikasta..tuli telkasta joskus. Samoilla festareilla tullu nähtyä myös Sodom, Anthrax, Motörhead sekä Dio...unohtamatta surullisen kuuluisaa Impaled Nazarenen esiintymistä...vittu se oli sillon paska. Niin ja Stonekin tais olla pari kertaa. Kyllä täällä varmaan aika moni nykyään 30-40 ikävuoden paikkeilla oleva on Ahveniston kemuissa ollut. http://www.fiercemetal.org |
Aakoo 12.12.2006 23:44:08 | |
---|
Hep...yläastella olin tuolloin...ehkä paras keikka, jonka olen livenä todistanut...löytyy myös VHS-nauha keikasta..tuli telkasta joskus. Samoilla festareilla tullu nähtyä myös Sodom, Anthrax, Motörhead sekä Dio...unohtamatta surullisen kuuluisaa Impaled Nazarenen esiintymistä...vittu se oli sillon paska. Niin ja Stonekin tais olla pari kertaa. Kyllä täällä varmaan aika moni nykyään 30-40 ikävuoden paikkeilla oleva on Ahveniston kemuissa ollut. Omalla kohdallani tuo oli esimmäinen festarikokemus. Wiinaksiakaan ei vielä oltu opittu juomaan, mutta sepulturaa piti päästä katsomaan. Selväpäisyydestä huolimatta täytyy myöntää, että en muista mitään muuta bändiä tuon päivän ajalta. Sen muistan, että ilma oli ihan saatanallisen kuuma ja sinne kattilaan ei päässyt minkäänlaien tuulen vire. Seuraavana vuona taisi esiintyjinä olla entombed, kingston wall, xysma jnejne.. Mutta '91 ei muistu muuta kuin sepultura. |
Philcore 13.12.2006 23:50:36 (muokattu 13.12.2006 23:50:57) | |
---|
Sepultura ei ole merkinnyt mitään maxin lähdettyä. |