Aihe: Ozzy - Randy Rhoads Tribute
1 2 3 4
jackcrow
21.06.2005 17:15:40
Mielestäni paras ozzy live levy on tuo "LIVE & LOUD", diggaileekos tästä foorumilaiset?

DISC 1
1. intro
2. Paranoid
3. I Don't Want To Change The World
4. Desire
5. Mr. Crowley
6. I Don't Know
7. Road To Nowhere
8. Flying High Again
9. Guitar Solo
10. Suicide Solution
11. Goodbye To Romance
DISC 2:
1. Shot In The Dark
2. No More Tears
3. Miracle Man
4. Drum Solo
5. War Pigs
6. Bark At The Moon
7. Mama, I'm Coming Home
8. Crazy Train
9. Black Sabbath
10. Changes
J_Mikkonen
21.06.2005 17:56:34
Mielestäni paras ozzy live levy on tuo "LIVE & LOUD", diggaileekos tästä foorumilaiset?

Ihan jeeshän tuo on, mutta Zakkin soitto ei oo yhtä legendaarisen kuuloista mitä Randylla oli Tributella. Live & Loud on huippu kyllä dvd:nä.
Käynks mä täällä usein?
...And Justice For All
21.06.2005 17:57:42
Ihan jeeshän tuo on, mutta Zakkin soitto ei oo yhtä legendaarisen kuuloista mitä Randylla oli Tributella. Live & Loud on huippu kyllä dvd:nä.

No jaa, olis varmaan Wyldenkin soitto "legendaarisen" kuulosta jos mies olisi kuollut.
Et vaan osaa.
Jannipaali
21.06.2005 18:04:56
No jaa, olis varmaan Wyldenkin soitto "legendaarisen" kuulosta jos mies olisi kuollut.

No, se on kyllä sellane yksinkertainen tiluttaja, että ei kai sitä niin legendaarisena voi pitää kuin RR:ää.

Mies kyllä hallittee pinch harmonicit.
"Jos Randy Rhoads eläisi vielä, ihmiset kysyisivät, Jimi kuka?" - Marty Friedman
J_Mikkonen
21.06.2005 18:50:14

No jaa, mutta jos vertaillaan Wylden ja Randyn soittoa keskenään , vertailematta saundeja ja tekniikkaa, omasta mielestäni Randy osaa pistää kitaran itkemään ja kirkumaan kunnolla. Joku kohta tulee sanomaan että kyllähän se Wyldekin niin tekee koko ajan. Niinpä, koko ajan.
Mutta on Wyldekin mahtava soittaja, mutta ite oon sen verran kiintynyt Randyn soittoon, että kun kuulen Wylden tulkitsevan Randyn sooloja niin Wylde kuulostaa niin pienen pieneltä mieheltä..
Käynks mä täällä usein?
...And Justice For All
21.06.2005 18:58:35
Oonko mä ainoo jota ärsyttää Randyn soitto ja ylimääräset vinguttelut sun muut väärän sävellajin soolot?
Et vaan osaa.
J_Mikkonen
21.06.2005 19:06:20
Oonko mä ainoo jota ärsyttää Randyn soitto ja ylimääräset vinguttelut sun muut väärän sävellajin soolot?

Ylimääräiset vinguttelut? Zakk Wylde?
Eikä esim. Paranoidin soolo ole kyllä väärästä sävellajista, loistavaa out off the box- soittoa.
Käynks mä täällä usein?
...And Justice For All
21.06.2005 19:09:18
Ylimääräiset vinguttelut? Zakk Wylde?
Eikä esim. Paranoidin soolo ole kyllä väärästä sävellajista, loistavaa out off the box- soittoa.

Mun korvaani Wylde tekee sen tyylillä, RR ei.
Mutta makuasia, ei aleta tappelemaan.
Et vaan osaa.
J_Mikkonen
21.06.2005 19:10:34
Mutta makuasia, ei aleta tappelemaan.

Jep, näin on. Toiset äidistä, toiset tyttärestä.
Käynks mä täällä usein?
PoLFus
21.06.2005 19:27:17

Onko se niinku ihan oikee live, eli joka biisi samasta keikasta, vai sekotus eri keikoista?

Edit. x5 typoa puskee voimalla.

Sekoitus eri keikoista!
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ
PoLFus
21.06.2005 19:28:04 (muokattu 21.06.2005 19:28:23)

Väärä sävellaji? Sä tuomitset tolla lausunnolla kaikki maailman
(paremmat) jazzkitaristit.
"I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ
...And Justice For All
21.06.2005 19:31:29
Väärä sävellaji? Sä tuomitset tolla lausunnolla kaikki maailman
(paremmat) jazzkitaristit.

En. En edes tuominnut ketään, pelkästään ihmettelin RR:n ihmeellisiä sävellajinvaihtamisia.
Et vaan osaa.
PoLFus
21.06.2005 19:34:54

En. En edes tuominnut ketään, pelkästään ihmettelin RR:n ihmeellisiä sävellajinvaihtamisia.

Tää kaikki johtuu siitä Paranoidin soolosta. Aight?
...And Justice For All
21.06.2005 19:38:03
Tää kaikki johtuu siitä Paranoidin soolosta. Aight?

Itseasiassa ei. Bootleg-tallenteillakin oon kuullu RR:n loistavia sooloja joissa sävellajin raja vähän suurenee.
Et vaan osaa.
Jannipaali
21.06.2005 19:39:17
Itseasiassa ei. Bootleg-tallenteillakin oon kuullu RR:n loistavia sooloja joissa sävellajin raja vähän suurenee.

Mitä sitä pienistä! Kunhan vaan soittaa oikein ja nopeaa nii hyvä!!
"Jos Randy Rhoads eläisi vielä, ihmiset kysyisivät, Jimi kuka?" - Marty Friedman
PoLFus
21.06.2005 19:39:43

Eli sun mielestä pitäis soittaa aina sävellajiin kuuluvia ääniä?
...And Justice For All
21.06.2005 19:43:35
Eli sun mielestä pitäis soittaa aina sävellajiin kuuluvia ääniä?

Älä alota. Jos biisi menee vaikka D:stä, niin onko sun mielestä sopivaa että soolo lähteekin D#:stä?
Et vaan osaa.
J_Mikkonen
21.06.2005 19:49:54
Älä alota. Jos biisi menee vaikka D:stä, niin onko sun mielestä sopivaa että soolo lähteekin D#:stä?

Passing tone
Käynks mä täällä usein?
PoLFus
21.06.2005 20:09:28

On, jos osaa.
hemma
21.06.2005 22:01:07 (muokattu 21.06.2005 22:01:45)
Mahtava levy! Ihmettelen vaan miksi Ozzy on laulanut biisit studiossa uudestaan vuonna 1987? Ne jotka ei usko niin hommatkaa Cleveland bootleg 11.5.1981... kuitenkin eräs kovimmista live-levyistä ikinä!
Perjantai päivä...perkele! Se on ylihuomisen jälkeen taas maanantai...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)