Black Star 24.05.2005 16:07:31 | |
---|
Niin ja jos jollekulle ei ole selvinnyt niin, dvd:n nimeksi on ilmoitettu Re-Unleashed in the East/(Studio, sillä alkuperäisestä ei kyllä aivan ota selvää!!) "I like jazz, but I could never play it. You just sit there with a guitar the size of a Chevy on your chest, wearing a stupid hat, playing the same solo for an hour." - Dave Mustaine |
Viceroy 25.05.2005 13:21:32 | |
---|
Kyllä! Puoli metriä Priestiä löytyy meikänkin hyllyistä, ja onhan tuokin kokoelman jatkoksi hommata. On se loistavaa, että äijät tajus ottaa I'm a Rockerin takaisin ohjelmistoon! Toki muukin settilista on tiukka! Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
Black Star 25.05.2005 15:28:31 | |
---|
Kyllä! Puoli metriä Priestiä löytyy meikänkin hyllyistä, ja onhan tuokin kokoelman jatkoksi hommata. On se loistavaa, että äijät tajus ottaa I'm a Rockerin takaisin ohjelmistoon! Toki muukin settilista on tiukka! Paitsi Defendersiltä ja Point of Entryltä olisi voinut ottaa pari biisiä. Ja Tyrant tietenkin "I like jazz, but I could never play it. You just sit there with a guitar the size of a Chevy on your chest, wearing a stupid hat, playing the same solo for an hour." - Dave Mustaine |
Viceroy 26.05.2005 09:10:36 | |
---|
Paitsi Defendersiltä ja Point of Entryltä olisi voinut ottaa pari biisiä. Ja Tyrant tietenkin Joo, meinasinkin tossa vanhan suosikkini Heading Out to the Highwayn mainita. Mutta eiköhän jokaisella fanilla muutama lempparibiisi jää pois. Esim. meikäläisen muita suosikkeja Hell Patrolia, Wild Nightsia, Recklessiä, Out in the Coldia, Rock Hard Ride Freetä, Saints in Helliä jne. kovin moni kelpuuttaisi omalle unelmalistalleen....... Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |