Ben_D 12.05.2005 14:07:49 | |
---|
Ei Mokoma välttämättä, mutta Teosto sitäkin suuremmalla todennäköisyydellä. Suuresti epäilen. |
Super-Jari 12.05.2005 14:38:11 | |
---|
Soitto toimi mukavasti. Laulu ei toiminut, mutta sanoit itsekkin että et ole tuolla tavalla ennen laulellut. Koitas samaa sillä mahanpohja äänelläsi. Pöö, pöö, PÖÖ päkwöös än proukn |
tuomo 12.05.2005 14:45:40 (muokattu 12.05.2005 14:46:11) | |
---|
Napinaahan tämä on mutta Mikserin sivuilta suora lainaus: "Kun lähetät kappaleen Mikseri.nettiin, on sinun oltava ehdottoman varma siitä, että sinulla on kaikki oikeudet kappaleen levitykseen, eikä biisin oikeuksia omista toinen henkilö, mikään levy-yhtiö, nettilabel tai mikään vastaavanlainen järjestelmä kuten Teosto tai Gramex." Minusta itse tsipale oli hyvin "tehty". |
Adawolf 12.05.2005 14:46:20 | |
---|
Mekin tehtiin aivan vaan joskus muinoin kauan sitten juuri tästä kasvot kohti itää biisistä coveri, tosin ei ole missään netissä tällä hetkellä. Sori, turha postaus. Älkää kivittäkö |
Henkka Hevimies 12.05.2005 14:55:33 | |
---|
Hyvin soitettu,huonosti laulettu. Jöööööö |
Kirjoitus virhe 12.05.2005 15:01:01 | |
---|
Kyllä mä tykkäsin. Laulu toimi koska oli erilaista kun alkuperäisessä kappaleessa. Huonompi olisi ollut jos olisi yritetty matkia Annalaa. KAUTTA SUPER MARION TU(L)LIKUKAN |
Leper Messiah 12.05.2005 16:57:33 | |
---|
offtopic: niistä covereista, että tuo yksi paikallinen kitaristi tokaisia hyvin, että 'covereissa on vaan yks huono puoli, ja se on se että ne pitää vetää tiukemmin ku 13-vuotiaan vittu' maailmassa on ihan vitusti hyvää musiikkia. jos kuuntelisin kaikkea "hyvää" tulisi ylikuormitus. kuuntelen ainoastaan parasta musiikkia. - julmettu Punttisika #3 Runkku Monsteri #4 |
Cirya 12.05.2005 17:42:08 | |
---|
Oikein kiva kyhäelmähän tämä oli! Laulusta jäin kyllä kaipailemaan hiukan munakkuutta.. ehkä se mahanpohjamöngerrys olisi sopinut tähän jopa paremmin |
Unworthy Knight 12.05.2005 18:00:35 | |
---|
Laulaja olisi voinut vetää tuntella eikä vain murista paperilta sanoja. Se että örisee, murisee tai kiljuu ei tee tulkintaan yhtään mitään tunnetta. Soittokin oli aika monatonta humppaa. Mutta ei mitenkään säädyttömän huonoa, mutta potenttiaali mitä bändi näyttää omaavaan pistää vaatimaan lisää. "Hail to eternal Troo Haapawater Frost-Metallism!! Total Musicism and lighting fast drummings. Mythical lyricalism!"
-leka
K100#3 |
Sahtimies666 12.05.2005 19:29:52 | |
---|
oli kyllä hyvin vedetty vaikka toi "huuto" ei oikeen toiminu.. puhtaat taas on tietyllä tavalla vitun hyvät..tulee mieleen mokoman dvd :) "Prima Nocta" - the right to sleep with any new bride on their wedding night. |
elbowski 12.05.2005 22:29:17 | |
---|
Kovaa menoa! Laulut tökkii, paitsi kertsissä, myös bassosaundi häiritsee, muuten kovaa kamaa. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Starlia 12.05.2005 22:39:41 | |
---|
Laulu vähän tökki. Muuten ihan OK. Kun covereita täällä mainostetaan :-p Niin tässä on yksi Käärmenäyttely-cover, mikä ei levylle tulekaan, koska yksi toinen bändi olikin juuri tehnyt siitä version. Tästä syystä biisissä laulan myös minä, eikä se ihka aito KN laulaja. "Kun Katsoit Minuun" by Anna Eriksson. Raiskaus KÄÄRMENÄYTTELYn tekosia :) http://ameba.lpt.fi/~vilkmati/klipit/KN_Kun_Katsoit_Minuun.mp3 |
elbowski 12.05.2005 22:40:23 (muokattu 12.05.2005 22:44:47) | |
---|
Laulu vähän tökki. Muuten ihan OK. Kun covereita täällä mainostetaan :-p Niin tässä on yksi Käärmenäyttely-cover, mikä ei levylle tulekaan, koska yksi toinen bändi olikin juuri tehnyt siitä version. Tästä syystä biisissä laulan myös minä, eikä se ihka aito KN laulaja. "Kun Katsoit Minuun" by Anna Eriksson. Raiskaus KÄÄRMENÄYTTELYn tekosia :) http://ameba.lpt.fi/~vilkmati/klipit/KN_Kun_Katsoit_Minuun.mp3 No annan plussan jo pelkästä biisivalinnasta, en ole vielä kuullut, latauksessa on! E. No nyt on kuuntelussa, laulu vähän tökkii tässäkin mutta laitetaan huumorin piikkiin, muuten kovaa kamaa tämäkin! E. Ei se laulukaan loppujen lopuksi töki edes, sopii hyvin :) Poikkeaa vaan aikalailla muusta KN:stä. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Starlia 12.05.2005 22:42:12 | |
---|
No annan plussan jo pelkästä biisivalinnasta, en ole vielä kuullut, latauksessa on! Kiitos. Mainostetaan myös, että viimeinen sana menee nuotista :D |
elbowski 12.05.2005 22:45:43 | |
---|
Kiitos. Mainostetaan myös, että viimeinen sana menee nuotista :D No läheltä sitä :D Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Starlia 12.05.2005 22:47:52 | |
---|
E. No nyt on kuuntelussa, laulu vähän tökkii tässäkin mutta laitetaan huumorin piikkiin, muuten kovaa kamaa tämäkin! Juu, nuotista laulamista ei tueta :) E. Ei se laulukaan loppujen lopuksi töki edes, sopii hyvin :) Poikkeaa vaan aikalailla muusta KN:stä. Poikkeaa joo. Hassua tehdä tollaisesta duurivoittoisesta biisistä metallia. Ei ihan pärjää sillä E5, F#5, A5, Bb5 kaavalla :) |
luopio 12.05.2005 22:55:16 | |
---|
Mä jopa tykkäsin saundista vaikkei se hirvee hyvä ollukkaa. Kliini laulu oli hyvä, se toinen sopis paremmin vaika bläkkiksee. Hyvin soitettu. I'll throw the first rock. |
Endymion 13.05.2005 01:30:00 (muokattu 13.05.2005 01:31:27) | |
---|
"Kun Katsoit Minuun" by Anna Eriksson. Raiskaus KÄÄRMENÄYTTELYn tekosia :) http://ameba.lpt.fi/~vilkmati/klipit/KN_Kun_Katsoit_Minuun.mp3 Muuten olen Käärmenäyttelystä diggaillut, mutta tämä ei kyllä toiminut yhtään. Jos kappaleesta joka perustuu täysin laulumelodiaan otetaan se melodia pois niin ei siitä paljoa jää jäljelle. Vaikka kuinka vetää heviksi. EDIT: Larharyhmän versiota en ole vielä kuullut, toivottavasti siellä on melodiat tallella. Muuten menee hukkaan sekin hyvä idea. "If you're a good player, you play loud so people can hear it" - Nigel Tufnel |
Starlia 13.05.2005 07:05:58 | |
---|
Jos kappaleesta joka perustuu täysin laulumelodiaan otetaan se melodia pois niin ei siitä paljoa jää jäljelle. Tuo ongelma olisi poistunut lopullisessa versiossa uuden laulajan myötä. Mutta kerta tuo on tehty jo, niin paskaako sitä toisten aikaa turhaa kuluttamaan. Tämä olikin tarkoitus olla huumoriveto. Sepulturan versio Smoke On The Waterista on muuten hyvä esimerkki siitä, ettei sitä laulumelodiaa tarvita :) |
Bebop 14.05.2005 02:09:11 | |
---|
VOI VITUN VITTU EI SAATANA SIIS MITÄ VITTUA. joo ei tää nyt ihan kauheen paska mut mua rupes vähän naurattamaan toi örinä löööyly :D ja muutenkin tuntuu et on on jotenkin laiskasti tehty HAHAHAHAHAA mut kyl tätä nyt kuuntelee ^^ |