Ben_D 19.05.2005 10:09:11 | |
---|
No äläs ny. En ole. Tarkoitin vaan, että vaikka Bostaph loistava rumpalismies onkin, nuo nopeiden tuplien polkemiset kuulostavat korvaani vähän heikoilta joissain kohdissa. Nii. En ole aikoihin kuullut. Onneksi tässä musiikissa ei tarvitse tulittaa mitään übernopeeta blastbeat tykitystä. |
Aegis 19.05.2005 14:22:28 | |
---|
Bostaphilla on ihan oikeasti aika höttöiset tuplapedaalipätkät. Johan sen Diaboluksella kuuli. Samanlaista jälkeä tulee kuin jos itse soittaisin... Vitut siitä, kunhan pörisee niin helvetisti, tuplien pitää jytistä voimalla eikä vain olla millisekunnin tarkkaa nakutusta. Tosin jälkimmäinenkin on plussaa, heh. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Ben_D 19.05.2005 16:52:47 (muokattu 19.05.2005 16:54:15) | |
---|
Samanlaista jälkeä tulee kuin jos itse soittaisin... KöhKöh. ;) |
Rumpali Rölli 19.05.2005 22:52:22 | |
---|
Voih... :( säälittävää toivottavasti Tom paranee ja pian # Suomen keskiaikaiset piispat olivat Matti Maaton, Vaskodakama ja Kristoverkolumpus -Ala-asteen koevastauksia |
BMF 19.05.2005 23:15:36 | |
---|
Bostaphilla on ihan oikeasti aika höttöiset tuplapedaalipätkät. Johan sen Diaboluksella kuuli. Samanlaista jälkeä tulee kuin jos itse soittaisin... Vitut siitä, kunhan pörisee niin helvetisti, tuplien pitää jytistä voimalla eikä vain olla millisekunnin tarkkaa nakutusta. Tosin jälkimmäinenkin on plussaa, heh. hohoh... Kuunteleppas se Scrum uudestaan... |
Aegis 21.05.2005 21:33:13 | |
---|
KöhKöh. ;) ...noin niinkuin negatiivisena ilmaisuna itseäni kohtaan, ei minun taidoillani paljon poljeta, hehe! Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Ben_D 21.05.2005 21:34:01 | |
---|
...noin niinkuin negatiivisena ilmaisuna itseäni kohtaan, ei minun taidoillani paljon poljeta, hehe! Eipäs olla liian itsekriittisiä. |
Aegis 21.05.2005 21:42:59 | |
---|
Itsekritiikki tuottaa tulosta, jos hyväksi haluaa niin pitää olla kova itseään kohtaan. Vituttaa muuten kun vetäisin aika onnistuneen tuplapätkän uudelle gunnerille, mutta soundien takia ei saa basareista, selvää. Sinne meni sekin itsetunnon kohotuskeino ;) Tuota Scrum biisiä en muista, mutta jotenkin vaikea uskoa, että jos Bostaph vetää suunnilleen kaikki muut äärinopeat tuplapätkät höttöisesti, niin jossain yksittäisessä biisissä onkin yhtäkkiä helvetin hyvin vedetty. Tietysti jos Scrum on jotenkin hitaampi ralli, niin voihan se olla mahdollista että se on tarkastikin vedetty. En ota sen kummemmin kantaa asiaan ennen kuin kuulen biisin uudestaan. Tavallaan kyllä toivon että Bostaph soittaisi Huntingin suohon, pitäisi kyllä silloin olla suorastaan orgastiset rumpuraidat. Jään odottelemaan mielenkiinnolla. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
elbowski 21.05.2005 21:46:44 | |
---|
Hyvin se Bostaph ainakin tolla War At The Warfieldilla vetää. Bind my idle hands, they only claw at me
Drown in emptiness, my soul is left to bleed
IMIK #25
Se en ollut minä, se oli pastilli?
Bella Italia #2 |
Ben_D 21.05.2005 21:49:23 | |
---|
Hyvin se Bostaph ainakin tolla War At The Warfieldilla vetää. Aegiksella on värmään vähän parempi näkökulma rumpalointiin. Mulle menee ainakin monet rumpalit läpi, vaikka meidän rumpali sanoo, että soittavat vituilleen. Mä kun en hirveesti rumpaloinnista tajua. |
elbowski 21.05.2005 22:03:57 | |
---|
Aegiksella on värmään vähän parempi näkökulma rumpalointiin. Mulle menee ainakin monet rumpalit läpi, vaikka meidän rumpali sanoo, että soittavat vituilleen. Mä kun en hirveesti rumpaloinnista tajua. Sama täällä, itse kun en rummuista niin tajua. Paitsi jos rumpali vetää aivan päin seiniä, niin silloin toki huomaan. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
Ben_D 21.05.2005 22:05:05 (muokattu 21.05.2005 22:06:22) | |
---|
Sama täällä, itse kun en rummuista niin tajua. Paitsi jos rumpali vetää aivan päin seiniä, niin silloin toki huomaan. Tyyliin National Napalm Syndicate Pasi Pauanne vai mikä sen alkuperäiskannuttajan nimi olikaan. No joo...Meikäläiselle menee kyllä läpi mokat aika helposti. |
elbowski 21.05.2005 22:05:39 (muokattu 21.05.2005 22:07:00) | |
---|
Tyyliin National Napalm Syndicate Pasi Pauanne vai mikä sen alkuperäiskannuttajan nimi olikaan. Niin, tai Lars Ulrich livetilanteissa. E. Ja meidän koulun viime vuoden ysien bändin rumpali. E. Tulipa sählättyä. Bind my idle hands, they only claw at me
IMIK #25
Bella Italia #2 |
BMF 21.05.2005 22:26:34 | |
---|
Itsekritiikki tuottaa tulosta, jos hyväksi haluaa niin pitää olla kova itseään kohtaan. Vituttaa muuten kun vetäisin aika onnistuneen tuplapätkän uudelle gunnerille, mutta soundien takia ei saa basareista, selvää. Sinne meni sekin itsetunnon kohotuskeino ;) Tuota Scrum biisiä en muista, mutta jotenkin vaikea uskoa, että jos Bostaph vetää suunnilleen kaikki muut äärinopeat tuplapätkät höttöisesti, niin jossain yksittäisessä biisissä onkin yhtäkkiä helvetin hyvin vedetty. Tietysti jos Scrum on jotenkin hitaampi ralli, niin voihan se olla mahdollista että se on tarkastikin vedetty. En ota sen kummemmin kantaa asiaan ennen kuin kuulen biisin uudestaan. Tavallaan kyllä toivon että Bostaph soittaisi Huntingin suohon, pitäisi kyllä silloin olla suorastaan orgastiset rumpuraidat. Jään odottelemaan mielenkiinnolla. no kuuntele! :D |
Aegis 21.05.2005 22:33:04 | |
---|
Levy on kirjastossa ultra-naarmuisena, että voi hetki mennä ennenkuin sen sieltä haen. Ehkä kuitenkin vielä jonain päivänä... Vituilleen soitetut rummutkin saa kuulostamaan hyvältä kunhan rumpali ei soittele varovaisesti vaan Krisiun henkisesti suu vahdossa ja "IHAN TÄYSII!!!". Alkaa kyllä suupielet kohoamaan kun se into paistaa oikein kunnolla läpi. Parhaina esimerkkeinä Death Thrashers Kuopio ja vanha kunnon Cryptic Slaughter. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
meanbone 21.05.2005 22:33:48 | |
---|
Aegiksella on värmään vähän parempi näkökulma rumpalointiin. Mulle menee ainakin monet rumpalit läpi, vaikka meidän rumpali sanoo, että soittavat vituilleen. Mä kun en hirveesti rumpaloinnista tajua. Sama täällä. Ihmettelen aina kun Louie Clementea haukutaan, kun mielestäni kaveri vetelee Testamentin levyillä juuri sen, mihin on tarviskin. I am hoping that I can be known as a great writer and actor some day, Seagal once said, rather than a sex symbol. -Steven Seagal |
Ben_D 21.05.2005 22:34:27 | |
---|
Levy on kirjastossa ultra-naarmuisena, että voi hetki mennä ennenkuin sen sieltä haen. Ehkä kuitenkin vielä jonain päivänä... Vituilleen soitetut rummutkin saa kuulostamaan hyvältä kunhan rumpali ei soittele varovaisesti vaan Krisiun henkisesti suu vahdossa ja "IHAN TÄYSII!!!". Alkaa kyllä suupielet kohoamaan kun se into paistaa oikein kunnolla läpi. Parhaina esimerkkeinä Death Thrashers Kuopio ja vanha kunnon Cryptic Slaughter. Mikä levy?? Cryptic Slaughter on muuten yksi aikamme kammottavimpia bändejä...Todella karmeeta soittoo. |
Ben_D 21.05.2005 23:30:14 (muokattu 21.05.2005 23:31:29) | |
---|
Rob Dukesin haastattelu -> http://dirtstar.net/dukes/ I would assume you've been a longtime Exodus fan yourself. What are some of your fan memories regarding Exodus? The best show I ever saw was in '86 somewhere in FL, they came out playing Bonded and the pit started, the stage collapsed and broke one of the security guys legs, they only played 4 songs and Anthrax never got to play and a riot broke out, it was nuts but fun as hell. I think me and my friends caused most of the trouble, we were crazy... Hehheh...Kunnon menoo... |
Aegis 22.05.2005 00:07:47 | |
---|
Mikä levy?? Cryptic Slaughter on muuten yksi aikamme kammottavimpia bändejä...Todella karmeeta soittoo. Siis Diabolus. CS:hän on ihan vitun hilpeää kamaa, keskenkasvuiset pennut vetää niin hampaat irvessä että taju lähtee. Ostan varmaan ne pari ekaa levyä jos joskus tulevat vastaan halvalla. Saisi muuten Exoduksen uutukaisella olla ehkä hiukan luonnollisempi soundi kuin Tempolla. Vähän konemainen äänimaailma vaikka sinänsä munakas olikin. Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium. |
Ben_D 22.05.2005 00:08:50 | |
---|
CS:hän on ihan vitun hilpeää kamaa, keskenkasvuiset pennut vetää niin hampaat irvessä että taju lähtee. Ostan varmaan ne pari ekaa levyä jos joskus tulevat vastaan halvalla. AARRGH! Joku sais maksaa mulle, että ottaisin niitä levyjä hyllyyni. |