Super-Jari 06.04.2005 16:51:18 | |
---|
yksi kysymys: Mitä te saatte irti Teräsbetonista? En ymmärrä :( Onko väliä? Mitä sinä saat irti jostain suosikkibändistäsi? Onko sinulta pois jos joku pitää Teräsbetonista? Sinä et selvästi vain kuule metallin kutsua. Toinen kysymys: Osaatko tehdä itsestäsi kuvauksen vai haluatko huudella täysin kasvottomana? And there is only one guarantee: none of us will see heaven |
Glubatz 06.04.2005 18:12:24 | |
---|
yksi kysymys: Mitä te saatte irti Teräsbetonista? En ymmärrä :( "Heikoille voi olla liikaa kutsu metallin".Eipä tarvi muuta sanoa. |
Definhel 06.04.2005 18:25:34 | |
---|
"Heikoille voi olla liikaa kutsu metallin".Eipä tarvi muuta sanoa. Voin lisätä että "muttei niille joita ohjaa vaisto soturin." Pessimisti on realisti. Optimisti on kitaristi. Basisti on rasisti. |
la m quina 06.04.2005 18:45:30 | |
---|
Voin lisätä että "muttei niille joita ohjaa vaisto soturin." "I want pussy for free, I want pussy for free. You can not have my money" |
miksu2 06.04.2005 19:01:31 (muokattu 06.04.2005 19:02:49) | |
---|
kylläpäs vasara nyt hermostui ;) en varsinaisesta mitenkään haukkunyt yhtyettä pystyyn, ja halusin vain kysyä että mitä teräsbetonin musiikki antaa teille. jätit vastaamatta itse kysymykseen, hyökkäsit vain minua vastaan :> ja mainitaan nyt vielä että en juurikaan kuuntele muuta kuin metallia :) |
Super-Jari 06.04.2005 19:09:43 | |
---|
kylläpäs vasara nyt hermostui ;) en varsinaisesta mitenkään haukkunyt yhtyettä pystyyn, ja halusin vain kysyä että mitä teräsbetonin musiikki antaa teille. jätit vastaamatta itse kysymykseen, hyökkäsit vain minua vastaan :> ja mainitaan nyt vielä että en juurikaan kuuntele muuta kuin metallia :) Vastasinhan! Miten voi selittää mitä saa irti musiikista? Mitä siitä nyt yleensä kukaan saa irti? Hyvää oloa kai se on. Et vieläkään tehnyt kuvauksellesi mitään. Teethän? And there is only one guarantee: none of us will see heaven |
Kassu 06.04.2005 19:20:00 | |
---|
Mainittakoon vielä että J. Ahola on ehdottomasti Suomen parhaita metallilaulajia. Todella. Kävin katsastamassa bändin keikan free record shopissa, ja kyllä tuo munille potkii! Levy juuri kuuntelussa. |
M-Juhana 06.04.2005 19:22:45 | |
---|
yksi kysymys: Mitä te saatte irti Teräsbetonista? En ymmärrä :( Ei kaikkea voi ymmärtää, fiilis juttui. NO REMORSE ! -Lemmy-
Ärlä # 008 |
elbowski 06.04.2005 20:24:45 | |
---|
Kuuntelen juuri levyä ja tämä kovempaa saa hakea. Keikkakin potki persauksille niin kovaa kun voi. Arvosana: 10+ Se en ollut minä, se oli Pastilli??? IMIK #25 Ärlä #017 |
Artist 06.04.2005 20:35:02 | |
---|
Täytyneehän tuo levy kuunnella, jos vastaan sattuu, mutta varta vasten hakemaan en jaksa mennä. Olisi ihan kiva kuulla minkälaisia muut biisit ovat, ja muutenkin yleisiä kommentteja levystä. Täällä kun ei törmää muihin kuin ylistäviin kommentteihin, joissa sisältö jää vähän vähemmäksi. Tuo "Taivas lyö tulta" kun on periaatteessa ihan hauska nousuhumalabiisi, mutta pidempää kuuntelua ei selvinpäin kestä, mun kohdalla. Siksi olisi kiva kuulla juttua, että minkälaisia muut biisit ovat, saisi vähän selkoa siihen onko orkesterilla mulle mitään tarjottavaa vai ei. Kiva ideahan tuo toki on, ja hienoa, että menestyvät. I'm a never ever gonna be nothin' but a reggae rocker! |
Mr. Morrow 06.04.2005 20:38:02 | |
---|
"Heikoille voi olla liikaa kutsu metallin".Eipä tarvi muuta sanoa. Näin puhuu todellinen Metallisoturi! Lisään vielä, että: "Älä kerro meille kuinka asiat hoidetaan!" Heikoille voi olla liikaa kutsu Metallin, muttei niille joita ohjaa vaisto soturin! |
Super-Jari 06.04.2005 20:47:39 | |
---|
Täytyneehän tuo levy kuunnella, jos vastaan sattuu, mutta varta vasten hakemaan en jaksa mennä. Olisi ihan kiva kuulla minkälaisia muut biisit ovat, ja muutenkin yleisiä kommentteja levystä. Täällä kun ei törmää muihin kuin ylistäviin kommentteihin, joissa sisältö jää vähän vähemmäksi. Tuo "Taivas lyö tulta" kun on periaatteessa ihan hauska nousuhumalabiisi, mutta pidempää kuuntelua ei selvinpäin kestä, mun kohdalla. Siksi olisi kiva kuulla juttua, että minkälaisia muut biisit ovat, saisi vähän selkoa siihen onko orkesterilla mulle mitään tarjottavaa vai ei. Kiva ideahan tuo toki on, ja hienoa, että menestyvät. Noh, koitan. Niin hyvä kuin Ahola laulajana onkin niin minusta moni kappale on vähän "liian laulettuja" tai siis silleen ihmeellisen poukkoilevasti laulettu ja silleen oudosti "kerrottu". Vähän vaikea selittää. Korostettu outoja kohtia sanoissa jne. Lisäksi muutamassa biisissä oli kohtia jotka toi heti mieleen toisen yhtyeen. Se nyt ei liene mikään Teräsbetonin yksinoikeus :) Tuli kenelläkään muulla Metallitotuus biisin alusta mieleen Perry Mason? :D Lisäksi bassosoundista en tykännyt. Kummallisesti kolisi. Onko riittävästi ei-ylistystä? And there is only one guarantee: none of us will see heaven |
Artist 06.04.2005 20:53:38 | |
---|
Onko riittävästi ei-ylistystä? Juu, ainahan saa levyä toki kehua, ei siinä mitään! :D Lähinnä vaan halusin tosiaan kuulla kommentteja itse musiikista ja soundeista ynnä muusta, joita myöskin saa toki kehua, mikäli niistä tykkää. Eivät vaan katsos tuommoiset "Helvetin hyvä! Metallitotuus!" tyyppiset kommentit ole kaikista informatiivisimpia niille, jotka ovat eivät orkesteria fanita, vaan haluavat tarkempaa tietoa mahdollinen heräteostos mielessään. Mutta kiitos toki kommenteistasi.
I'm a never ever gonna be nothin' but a reggae rocker! |
Super-Jari 06.04.2005 20:56:15 | |
---|
Juu, ainahan saa levyä toki kehua, ei siinä mitään! :D Lähinnä vaan halusin tosiaan kuulla kommentteja itse musiikista ja soundeista ynnä muusta, joita myöskin saa toki kehua, mikäli niistä tykkää. Eivät vaan katsos tuommoiset "Helvetin hyvä! Metallitotuus!" tyyppiset kommentit ole kaikista informatiivisimpia niille, jotka ovat eivät orkesteria fanita, vaan haluavat tarkempaa tietoa mahdollinen heräteostos mielessään. Mutta kiitos toki kommenteistasi. Jeps. Soundit luonnollisesti toimii hyvin. Paitsi se bassosoundi :) Ahola lauloi suoremmin demoilla. Voin varmaan jo kohta alkaa puhumaan että oli tämäkin bändi vielä demoaikoina sentään kovaa kamaa. :) And there is only one guarantee: none of us will see heaven |
Lord of the strings 06.04.2005 21:06:32 (muokattu 06.04.2005 21:06:40) | |
---|
"Älä kerro meille kuinka olutta kaadetaan!" En tiedä mitään parempaa kuin uudet kielet... Paitsi ehkä Saher-leivokset IHKK #14| Pastilli? |
elbowski 06.04.2005 21:06:58 | |
---|
Jeps. Soundit luonnollisesti toimii hyvin. Paitsi se bassosoundi :) Ahola lauloi suoremmin demoilla. Voin varmaan jo kohta alkaa puhumaan että oli tämäkin bändi vielä demoaikoina sentään kovaa kamaa. :) Oisitpa ollu siellä julkkarikeikalla. Se oli mieletön. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Se en ollut minä, se oli pastilli? |
Super-Jari 06.04.2005 21:12:46 | |
---|
Oisitpa ollu siellä julkkarikeikalla. Se oli mieletön. Oispa ollu ne 'itun julkkarit jossain muualla ku siellä etelässä! And there is only one guarantee: none of us will see heaven |
elbowski 06.04.2005 21:15:52 | |
---|
Oispa ollu ne 'itun julkkarit jossain muualla ku siellä etelässä! No, tottahan se on, inhaa varmasti lähteä aina pohjoisesta ajelemaan kun keikalle pitäs lähteä. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017
Super-Jari 06.04.2005 21:18:10 | |
---|
No, tottahan se on, inhaa varmasti lähteä aina pohjoisesta ajelemaan kun keikalle pitäs lähteä. Pari kk niin Totuus tulee julki myös Oulussa. Totuutta on lämppäämässä Tarot ja joku Twisted Sister. And there is only one guarantee: none of us will see heaven |
elbowski 06.04.2005 21:20:33 (muokattu 06.04.2005 21:20:56) | |
---|
Totuutta on lämppäämässä Tarot ja joku Twisted Sister. Näin on :D! E. Nyt lopetan offtopikkaamisen. Kun me marssimme halki tämän maan, etelästä pohjoiseen, lippumme tuulessa uljaana liehuu, kunniaksi Totuuden! IMIK #25 Ärlä #017