BMF 04.02.2005 12:43:02 | |
---|
Hitto kun kaikki hekuttaa sitä Lombardoo, omasta mielestä Paul Bostaph teki kyllä miehen työn kaikilla niillä kolmella levyllä missä soittaa.. Bostaphin kompeissa on sitä jotain. Onhan tuo lombardo alkuperänen rumpali, mutta kun kaikki epäili että Paul hyppää nyt vähän liian isoihin saappaisiin niin Araya totesi tuohon että "itse asiassa ne saappaat on melko tiukat" ;D .. Ja kyllä sen kuuli Divinen korkkaus biisissä (Killing Fields) ettei sielä mikään keltanokka kannuissa paukuta. :) .. Minä suosittelen War at the Warfield dvd:tä, tosiaan enemmän matskua enkä minä ainakaan ole noissa saudeissa mitään vikaa huomannu... |
Maardi 04.02.2005 13:09:50 | |
---|
Hitto kun kaikki hekuttaa sitä Lombardoo, omasta mielestä Paul Bostaph teki kyllä miehen työn kaikilla niillä kolmella levyllä missä soittaa.. Bostaphin kompeissa on sitä jotain. Onhan tuo lombardo alkuperänen rumpali, mutta kun kaikki epäili että Paul hyppää nyt vähän liian isoihin saappaisiin niin Araya totesi tuohon että "itse asiassa ne saappaat on melko tiukat" ;D .. Ja kyllä sen kuuli Divinen korkkaus biisissä (Killing Fields) ettei sielä mikään keltanokka kannuissa paukuta. :) .. Minä suosittelen War at the Warfield dvd:tä, tosiaan enemmän matskua enkä minä ainakaan ole noissa saudeissa mitään vikaa huomannu... Ei Bostaph todellakaan huonompi ole. Omasta mielestäni myös ihan rässirumpaleiden kärkipäätä. Siinä Lombardon soitossa on vaan perkeleenmoinen fiilis ja energia. Ja yksinkertaisesti kuulostaa vaan niin helvatan hyvälle. |
Umpihullu 04.02.2005 14:27:31 | |
---|
Still Raining. War At The Sotatanner on huonosoundinen ja kuvakin kulkee eri synkassa monessa kohtaa musiikin kanssa. Muista syödä nautaa, jos joudut kaivamaan hautaa! |
BenGlenton 04.02.2005 14:34:19 | |
---|
Herää kysymys, että miten niin war at warfieldissä on paskat soundit? Onko Slayerillä koskaan paskat soundit? Still reigning keskittyy Reign in Bloodiin muutamilla extrabiiseillä, War at Warfieldillä on taas ns. monipuolisempi kattaus Slayerin tuotantoa. Ne Slayer-fanit ovat kyllä oma lukunsa war at warfieldillä :) |
Quu 04.02.2005 15:04:04 (muokattu 04.02.2005 15:06:15) | |
---|
Edit: pois koko paska :) Kait se on sitten joko Still Reigning tai molemmat :) http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 400e/En tingi. |
overthewall 04.02.2005 21:10:44 | |
---|
Mulla on War at the war field. Ihan paska. Niin jenkki tyyliin tehty kuin olla ja voi. Kuva kulma vaihtuu joka sekunti kun vaan voi.Ja vain sen takia että saataisiin katsoja voimaan pahoin. Bändi ei edes soita parasta biisiä eli Seasons In The Abyss kokonaan. Levyn mielenkiintoisin osio on kun näkee kuinka tyhmiä amerikkalais fanit on. |
Ben_D 05.02.2005 03:46:03 | |
---|
Bändi ei edes soita parasta biisiä eli Seasons In The Abyss kokonaan. Haluaisiksä tanssia hitaita Slayerin keikalla? Minkä vitun takia niiden pitäis soittaa se alkulurittelu. Suoraan vaan asiaan. |
MV 05.02.2005 07:40:53 | |
---|
Soittiko ne muuten hesassa sen alkulurituksen...Ainakin Ruotsissa taisi soittaa... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
Ben_D 05.02.2005 08:54:51 | |
---|
Soittiko ne muuten hesassa sen alkulurituksen...Ainakin Ruotsissa taisi soittaa... Ei voi muistaa..Olin viimeksi (kuten aina Slayerin keikoilla) suht päihtyneenä. |
Incarnation 05.02.2005 13:21:44 (muokattu 05.02.2005 13:22:30) | |
---|
Soittiko ne muuten hesassa sen alkulurituksen...Ainakin Ruotsissa taisi soittaa... Muistaakseni eivät soittaneet. Olen vain muistavani, että hämäännyin hetkeksi, että "Mikäs helvetin biisi tämä on?" kun on siihen alkuluritukseen tottunut. Rest in peace Dime |
jigsore 05.02.2005 13:49:42 | |
---|
Muistaakseni eivät soittaneet. Olen vain muistavani, että hämäännyin hetkeksi, että "Mikäs helvetin biisi tämä on?" kun on siihen alkuluritukseen tottunut. Kylläpäs soittivatkin, mistä olin aluksi hämilläni mutta mielissäni. Provinssissa taasen alku oli jätetty pois. Ja suosittelen Still Reigningiä. "Hey, cheesefuck!" IHKK #8 |
Playboy 05.02.2005 14:17:30 | |
---|
Sanoisin että warfield..omistan molemmat ja sanon, että still reigning alkaa omasta mielestä puuduttamaan kun joka biisissä suunnilleen samanlainen virvelikomppi, vaikka hyvä onkin.. Molemmat ovat tiukkoja mutta kallistun warfieldin puoleen..
Haku on ystäväsi..Muista se. |
thrashmetallisti 05.02.2005 14:22:20 | |
---|
Kylläpäs soittivatkin, mistä olin aluksi hämilläni mutta mielissäni. Provinssissa taasen alku oli jätetty pois. Ja suosittelen Still Reigningiä. Olin erittäin yllättynyt kun se intro tuli... Se on mun mielestä hieno ja karmiva se juttu... Kuulostaa ihan pirun hyvälle... Ja ne valot, se musa, ne äijät ja ne fanit... Fiilis oli käsinkosketeltava. Niin, ja se Still Reigning. Paremmat soundit, Dave Landola, Reing in Blood-mestariteoksen biisit. Thrash till death! |
Julmettu 05.02.2005 15:09:02 | |
---|
Molemmat kovia. War at the warfield ei häpeä yhtään, eikä soundit nyt niin huonot ole. Mutta toisaalta Dave Lompakko on Jumala. Paulin paukki on Jeesus. |
Superbeast89 10.02.2005 21:03:50 | |
---|
Mä sain jouluna serkulta ton Still Reigningin enkä ollu ennen hirveesti Slayerista tykänny mutta nyt mä oon sitä mieltä että se on perkeleen kova bändi! If you are gonna rock, rock heavy! |
Backlet 10.02.2005 21:23:55 | |
---|
Mistäs ton Still Reigningin sais PAL versiona kun CDONissa on vain NTSC versio. Ja siitä että War At The Warfieldissä olisi huonot suondit niin ei ainakaan mun mielestä pidä paikkaansa kun kyllä noilla stereoilla hyvät jumputukset lähtee.Mutta juu siis mistä sais ton Pal version? METAL UP YOUR ASS!!!! |
Quu 11.02.2005 10:25:10 (muokattu 11.02.2005 10:26:03) | |
---|
Ostinpa sitten dvd:n mallia Still Reigning. Anttilasta ostin ja näyttääpi olevan NTSC-versio :P http://hevijammu.cjb.net
Hinta: 400e/En tingi. |
lakebodom 12.02.2005 00:20:46 | |
---|
Minulla on hallussani Still reigning DVD ja olen siihen erittäin tyytyväinen. Slayerin legendaarisimman albumin kaikki biisit sisältävä keikka on loistava ja ei bonuksissakaan mitään huonoja biisejä ole. War at warfieldin biisi lista on tas hiukan monipuolisempi... Suosittelen ostamaan Still reigningin... Elämän A ja O, välissä L ja K |
Mijau 12.02.2005 12:56:20 | |
---|
Warfield! *kurnau* |
lucbass 12.02.2005 16:56:17 | |
---|
juu kyl mä oon sitä mieltä et still reignin vaikka se on lyhyempi. loppu on kyl siinä yhtä tykitystä god hates us all |