Aihe: Black Label Society Suomeen
1 2 3 4 511 12 13 14 15
BenGlenton
02.02.2005 20:33:14
Pakkahuoneella on kai yleensä k16 ja erillinen k18 anniskelualue, tietysti tapahtumasta riippuen.
Kassu
02.02.2005 20:39:10
Jos se tosiaan on Pakkahuoneella, eikä Klubin puolella, alaikäisetkin pääsevät sisään. Että eiköhän Axemankin idolinsa näe.

Olisi kyllä mahtavaa. Voi jumalauta.

Yöjunalla vaan kotia ja pilsneriä mukaan niin matka sujuu. Mitään en kyllä ota kun keikan aion oikeasti muistaa jat katsoa.
Kassu
02.02.2005 20:39:26
Pakkahuoneella on kai yleensä k16 ja erillinen k18 anniskelualue, tietysti tapahtumasta riippuen.

Luulisin kyllä K16 meneväni sentään sisään.
-K-
02.02.2005 21:03:03

Kyllä se kaikilla pakkahuoneen keikoilla missä olen ollut, niin ollut juuri niin että sitä klubipuolta on jatkettu sinne salin puolelle ja varsinaisella k18-alueella on ollut vain joku 3s lämppäri.
Ei suotta elämys.
A_rocker
02.02.2005 21:06:44
ei saatana. Joutuu menemään pakkahuoneelle |,,| Wylden Zakk jumalauta |,,|
I'm screaming for vengeance
Akiman
02.02.2005 21:07:22 (muokattu 02.02.2005 21:08:19)

BLACK LABEL SOCIETY SUOMEEN KESÄKUUSSA!

Konsertit:
7.6. Tampere, Pakkahuone
Ovet auki klo 20.00 Ikäraja 16 v. ( erikseen rajattu anniskelualue täysi-ikäisille)

8.6. Helsinki. Tavastia-klubi
Ovet auki klo 21.00 Ikäraja 18 v .

Ozzy Osbournen kitaristina tunnetuksi tullut Zakk Wylde saapuu yhtyeineen Suomeen konsertoimaan kesäkuussa. Vuosina 1987-1994 ja 2001-2004 Ozzyn mukana kulkenut Wylde perusti rock-yhtyeen Pride & Glory vuonna 1994 ja äänitti oman akustisen sooloalbuminsa "Book Of Shadows" vuonna 1996. Vuonna 1998 perustetun Black Label Societyn uusin levy "MAFIA" on suunniteltu julkaistavaksi 8. maaliskuuta.

BLS:n musiikkia on kuvailtu jykeväksi ja raskaaksi - ainakin verrattuna Pride & Gloryn boogie-maiseen äänimaailmaan. Musiikissa kuule vaikutteita mm. Mötorheadilta ja moottoripyörien maailmasta.

Wylden oli määrä esiintyä Suomessa Ozzfestissa jo vuonna 2002, mutta tuolloin Helsingin keikka jouduttiin perumaan Wylden sairastumisen takia.

LIPUT:

Lipunmyynti alkaa tiistaina, 8.2.
Tampere: 25 euroa, Swamp Music, Epe?s ja Lippupalvelun lippukaupat, puhelinpalvelu 0600-10-800 (1,30 euroa/min + pvm) ja 0600-10-020 (4,93 euroa/puhelu + pvm) sekä netti www.lippupalvelu.fi.

Helsinki: 28 euroa,Tiketti, puh. 0600-1-1616 (0,66 euroa/min + pvm) ja www.tiketti.fi

LISÄTIETOJA:

Konsertin järjestäjä: Welldone Agency & Promotion Oy / Mirkka Rautala puh 09- 8567 3454 tai Scott Lavender puh 09- 8567 3402

www.zakkwylde.com
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Kassu
02.02.2005 21:11:10
Saako siis pakkahuoneellekkin ens tiistaina varata lippuja?

Ei kai ne niin tarkkaan kato, jos olen vasta 15. Vituttaa nimittäin lähteä sinne jos ei pääsekkään sisään. No ottaa jonkun vuoden vanhemman kaverin paperit.
Akiman
02.02.2005 21:18:25

Saako siis pakkahuoneellekkin ens tiistaina varata lippuja?

Ei kai ne niin tarkkaan kato, jos olen vasta 15. Vituttaa nimittäin lähteä sinne jos ei pääsekkään sisään. No ottaa jonkun vuoden vanhemman kaverin paperit.

En kyllä voi sanoa mitään säännönmukaisuuksia näihin. Näissä jutuissa voi käydä läpi kaikenlaista, kuten että homma riippuu siitä kuka on ovella ja millä päällä tai näytötkö jollain tapaa nuorelta vai kenties vanhemmalta. Tuollaiset ovat kuitenkin aivan tavattomia spekulointeja.

Itse olen käynyt muistaakseni 14-vuotiaana ensimmäistä kertaa K-18 keikalla ja sen jälkeen ties miten monella, mutta tasan kaksi kertaa jäin pääsemättä sisään neljän vuoden aikana, vaikka olen nykyäänkin varmaan 9-vuotiaan näköinen. Noista kahdesta kerrasta toinen oli Pakkahuoneella. Toisinaan ovityypit tiesivät ehkä asian, mutta eivät välittäneet ollessaan hyvällä päällä ja toisinaan taas meni taatusti ihan massan mukana. Riskinsä tuossa on, mutta onnistuessa kannattaa.

Toisinaan tuli ihan viattomasti sanottua toisen epäillessä, että olen vain katsomassa keikkaa, enkä tullut ryyppäämään tai mitään. Sillä päästivät sisään, todennäköisesti vain siksi, etteivät jaksaneet vääntää asiasta. Näitä on monenlaisia.
:: LEVYARVIOT, HAASTATTELUT YM. -> SONOS METALLICOS :: #SONOSMETALLICOS @ IRCNET ::
Aksu89
02.02.2005 21:27:37
ui juma ui juma ui juma! pakkahuoneelle!!!!!!!!!!!!
.............
Ben_D
02.02.2005 21:36:27 (muokattu 02.02.2005 21:38:46)

Näiden samojen ikärajaongelmien kanssa on paininut joskus meistä jokainen, mutta toivotaan, että pääsette Pakkahuoneelle. Mansesta tulee läpi yön busseja Hämeenlinnaan ja Helsinkiin.
MV
02.02.2005 21:42:37
Minä ainakin soisin axemanille sisäänpääsyn keikalle kun niin helvetisti sitä wyldeä aina hehkuttaa...

Muutenkin tuntuu aika käsittämättömältö ja tyhmältä että kun saadaan kuitenkin tollanen bändi mitä ei kauhean useasti Suomessa nähdä niin pistetään ikärajat keikoille...Kuitenkin kommenteista voi päätellä että kysyntää on nuoremmíllakin...
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Ben_D
02.02.2005 21:45:50

Minä ainakin soisin axemanille sisäänpääsyn keikalle kun niin helvetisti sitä wyldeä aina hehkuttaa...

Muutenkin tuntuu aika käsittämättömältö ja tyhmältä että kun saadaan kuitenkin tollanen bändi mitä ei kauhean useasti Suomessa nähdä niin pistetään ikärajat keikoille...Kuitenkin kommenteista voi päätellä että kysyntää on nuoremmíllakin...

Ei saa keikkapaikat rahaa viinanmyynnistä kun ei alle 18 v. voi myydä keittoo. Ahneita.
Kassu
02.02.2005 21:50:28
En kyllä voi sanoa mitään säännönmukaisuuksia näihin. Näissä jutuissa voi käydä läpi kaikenlaista, kuten että homma riippuu siitä kuka on ovella ja millä päällä tai näytötkö jollain tapaa nuorelta vai kenties vanhemmalta. Tuollaiset ovat kuitenkin aivan tavattomia spekulointeja.

Itse olen käynyt muistaakseni 14-vuotiaana ensimmäistä kertaa K-18 keikalla ja sen jälkeen ties miten monella, mutta tasan kaksi kertaa jäin pääsemättä sisään neljän vuoden aikana, vaikka olen nykyäänkin varmaan 9-vuotiaan näköinen. Noista kahdesta kerrasta toinen oli Pakkahuoneella. Toisinaan ovityypit tiesivät ehkä asian, mutta eivät välittäneet ollessaan hyvällä päällä ja toisinaan taas meni taatusti ihan massan mukana. Riskinsä tuossa on, mutta onnistuessa kannattaa.

Toisinaan tuli ihan viattomasti sanottua toisen epäillessä, että olen vain katsomassa keikkaa, enkä tullut ryyppäämään tai mitään. Sillä päästivät sisään, todennäköisesti vain siksi, etteivät jaksaneet vääntää asiasta. Näitä on monenlaisia.

Kyllä mullekkin kaljaa kioskilla myydään, vaikka näytän vain korkeintaan 15-vuotiaalta. kts omakuva.

Riippuu siitä miten tarkkoja ne on tuolla pakkahuoneella. Ja siis ajattelin mennä junalla.
skebajaba
02.02.2005 22:11:24
perkules...saako tonne stadin keikalle ainoastaan tiketistä lippuja?
vitun jees kyl ku asun aika lähellä niin voi mennä jo vaikka 5 sinne hengailemaan...
-kakka hakkaa kaasaria!!!-
MV
02.02.2005 22:11:55
Ei saa keikkapaikat rahaa viinanmyynnistä kun ei alle 18 v. voi myydä keittoo. Ahneita.

Ei saa ei mutta eihän noilla ole mitään arpaa tuohon keikkapaikan valitsemiseen tai jos on niin ei ainakaan paljonKÖ???!

Eikös se welldone sen bändin johonkin heitä? Luulisi nyt että ottaisivat ennemmin huomioon ostetut liput kuin kaljanmyynnin:)
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Ben_D
02.02.2005 22:14:09

Ei saa ei mutta eihän noilla ole mitään arpaa tuohon keikkapaikan valitsemiseen tai jos on niin ei ainakaan paljonKÖ???!

Eikös se welldone sen bändin johonkin heitä? Luulisi nyt että ottaisivat ennemmin huomioon ostetut liput kuin kaljanmyynnin:)

Niinhän sitä luulis. Se kaljanmyynti tulee siinä mukavasti oheistuotteena.
SDMF
02.02.2005 22:34:31
Se on kaiken ikäisille , Chad Lee vahvisti kysymykseni ! ROOOOOOOOOOOOOOOOK !
R.I.P Dimebag darrell
opuh
02.02.2005 22:41:32
Se on kaiken ikäisille , Chad Lee vahvisti kysymykseni ! ROOOOOOOOOOOOOOOOK !

Tarkoitatko että Tavastialle alle 18 vuotiaat myös?
Hahahah
Kassu
02.02.2005 22:44:21
Tarkoitatko että Tavastialle alle 18 vuotiaat myös?

Näin jos on niin menen molempiin.
elbowski
02.02.2005 22:49:17 (muokattu 02.02.2005 22:51:07)
Näin jos on niin menen molempiin.

ja minä lähden mukaasi.

E. Ohoh, lompakko sanoi ei, että täytyy vielä miettiä.
''no missä mä oon kauhee GAS'' -Putte
Ei kai se vaan ollut... Pastilli??? | IMIK #25
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)