MV 02.02.2005 14:04:45 | |
---|
Peer-To-Peer eli vertaisverkko. Koneet toimivat sekä asiakkaina että palvelimina eli ei perinteistä client-server arkkitehtuuria. Ei niistä sen enempää, koska täällä ei ole suositeltavaa kannustaa käyttämään p2p verkkoja/softia. No enhän minä tuostakaan mitään tajunnu muttei väliä...Jos joku viittis lähettää tuota pätkää mulle vaikka mesessä niin olisin erittäin kiitollinen...? mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
kiss 02.02.2005 15:04:46 | |
---|
vau...saako sitä video muodssakin? itseltäni löytyy cd:ltä se 84 keikka sekä 86 ja 88 myös videolla on 92 ja 93 ja taitaapi cd:ltä löytyy se 96 keikka myös.... kaikissa muissa on himpskatin huono ääni paitsi tuossa 92 keikassa....siinä ei kyl kuva ole erikoinen.... on se pienikin nyrkki vaikea kaivaa hampaiden välistä pois |
FatSam 02.02.2005 15:06:51 | |
---|
No enhän minä tuostakaan mitään tajunnu muttei väliä... No siis näitä P-2-P softia on esim. Kazaa, eMule, Soulseek. |
MV 02.02.2005 15:14:55 | |
---|
vau...saako sitä video muodssakin? itseltäni löytyy cd:ltä se 84 keikka sekä 86 ja 88 myös videolla on 92 ja 93 ja taitaapi cd:ltä löytyy se 96 keikka myös.... kaikissa muissa on himpskatin huono ääni paitsi tuossa 92 keikassa....siinä ei kyl kuva ole erikoinen.... Voisitko vähän tarkentaa...Aika sekava kirjoitus. Mitkä keikat sulla on videona ja mitkä audiona? Pystyisitköhän pistää mulle kans...Oon netistä koittanu löytää tollasta kamaa ilman minkäänlaista tulosta... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |
MV 02.02.2005 15:17:52 | |
---|
No siis näitä P-2-P softia on esim. Kazaa, eMule, Soulseek. Jaah...Taisin ajatella itse vähän liiankin paljon ja seikkailin vaikka missä ihmeellisyyksissä... mitä tähän pitäis laittaa perkele? |