Aihe: At The Gates
1 2 3 4
reino
16.01.2005 20:52:37
The Red in the Sky is Ours on parasta mitä näiltä olen kuullut. SOTS on aika yliarvostettu, joskaan ei huono sekään.
w00t?
Phobophile
16.01.2005 20:53:11
Vatun kova orkkahan se. Slööter on loistokas mutta vanhemmissakaan ei ole mitään vikaa. Terminal ja The Red in the Sky molemmat myös helvetin kovia, Burning Darknessista en tosin pidä läheskään yhtä paljon, aika kehno teos oikeastaan.
Iha vitu äkäne
7THSON
16.01.2005 21:09:03
The Red in the Sky is Ours on parasta mitä näiltä olen kuullut. SOTS on aika yliarvostettu, joskaan ei huono sekään.

Samaa mieltä. Vanhemmat levyt ovat paljon monimutkaisempia ja teknisempiä. Slaughter on sellaista simppeliä mättöä, sellaisena levynä toimii toki ihan ok mutta häviää vanhemmille 6-0.
mongoloidi
16.01.2005 21:46:36
Slaughter on sellaista simppeliä mättöä, sellaisena levynä toimii toki ihan ok mutta häviää vanhemmille 6-0.

No en nyt sanois ihan näinkään,mutta tämähän on makuasia....
Vanhat levyt on toki myös mainioita teoksia nekin,mutta ainakaan itse en nostaisi niitä SOTSin yläpuolelle.Bändin levyt kun on aika vaikea laittaa paremmuusjärjestykseen.
At The Gates on kyllä yksi niistä harvoista bändeistä,jotka ovat oikeasti onnistuneet sekoitamaan melodiaa ja raskasta mättöä hyvin.
--= I'm still a Spetsnaz! =--
Diseased
17.01.2005 12:24:41
Taisin kirjottaa siihen edelliseen ATG ketjuun myös, mut kirjoitetaan nyt vielä uudestaan: Slaughter of the Soul on vitun kova levy! Siitä ei pääse mihinkään..
ääh
Kiviniemi
17.01.2005 15:29:07
Kovahan se on.
Elämä on kurjaa ja juuri kun nostat päätäsi paskasta, vetää piru viikatteella
Konsuli
17.01.2005 18:14:59
Loistava bändi.. Olis suorastaan loukkaus tykätä in flameseista ja dark tranquillityistä mutta olla tykkäämättä ATGstä..
He cried for night/but the night could not come..
MrQ
17.01.2005 18:29:58
totta. mitä, reunionia?

jestas, sitä keikkaa en missaa.
mongoloidi
17.01.2005 21:47:43
NIIN,MIKÄ REUNION?!?!!?
Ei voi jättää väliin.
Tapio79
18.01.2005 08:32:45
Loistava bändi.. Olis suorastaan loukkaus tykätä in flameseista ja dark tranquillityistä mutta olla tykkäämättä ATGstä..

Varmaan sitten loukkaan jotakuta, kun asia on itselläni hieman näin. En kiellä missään nimessä At The Gatesin ansioita sinänsä, tapporiffejä ja tiukkaa meininkiä löytyy levyiltänsä paljon. Mutta yhtyeen soundimaailmassa (varsinkin Slaughter of the soulilla) on jotain, joka aiheuttaa minulle lähinnä päänsärkyä. En osaa tarkemmin määritellä mitä se on (ainakaan ammattikielellä) mutten kuitenkaan pysty kuuntelemaan yhtyeen levyjä kuin lyhyen hetken kerrallaan. Siksi olenkin ne myynyt pois.
Allekirjoitus.
KTR
18.01.2005 15:31:02
Mutta yhtyeen soundimaailmassa (varsinkin Slaughter of the soulilla) on jotain, joka aiheuttaa minulle lähinnä päänsärkyä.

Jännä juttu. Mun mielestä Slaughterilla on tosi kyrväkkäät soundit, ei ne musta liian sliipatut tai mitään ole.
Minkäslaisesta soundimaailmasta itse yleensä pidät?
mongoloidi
18.01.2005 21:09:05
Jännä juttu. Mun mielestä Slaughterilla on tosi kyrväkkäät soundit, ei ne musta liian sliipatut tai mitään ole.

Omasta mielestänikin SOTSin soundimaailma on just sitä mitä pitääkin olla.
Ei llian muussia eikä liian sirkkeliä.
RedRain
19.01.2005 11:22:25
NIIN,MIKÄ REUNION?!?!!?
Ei voi jättää väliin.

http://www.roadrunnerrecords.com/bl … x?mode=Article&newsitemID=30691

Tuolla jotain infoa.
Aegis
19.01.2005 18:19:26
Tämä on kyllä niitä topicceja mitkä pulpahtelevat esiin ihan säännöllisesti. Ja vanhaan tapaan haukun taas Slaughter of the Soulin parin hitin ihmeeksi ja vieläpä ihan hemmettin tasapaksuksi levyksi. Onneksi hajosi, että saatiin Haunted perustettua.
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
mikko1
19.01.2005 20:39:49
Tämä on kyllä niitä topicceja mitkä pulpahtelevat esiin ihan säännöllisesti. Ja vanhaan tapaan haukun taas Slaughter of the Soulin parin hitin ihmeeksi ja vieläpä ihan hemmettin tasapaksuksi levyksi. Onneksi hajosi, että saatiin Haunted perustettua.

Mikäs Haunted on, jos ei parin hitin ihme?
"Dimebag" Darrell Abott 1966-2004 R.I.P
reino
19.01.2005 20:42:18
Mikäs Haunted on, jos ei parin hitin ihme?

Yhden tapon ihme? köh, kuivaa.
w00t?
Majesty
19.01.2005 21:47:25
Yhden tapon ihme? köh, kuivaa.

Hitto, ehdit ensin.
- 20.8.1966 - 8.12.2004 -
mongoloidi
20.01.2005 17:07:52

No tämähän on taas makuasia,niin että jokaisella saa olla omat mielipiteensä asiasta.
Itse kyllä tulee kuunneltua sekä At The Gatesia että Hauntedia.
Helvetin hyviähän ne on molemat.
Super-Jari
09.03.2005 10:13:25
The Haunted is a band that Adrian knows well, having played with them for three years before being snatched by Cradle Of Filth in 1999 and he also played with the Björler twins Jonas and Anders in their previous band, the melodic death metal pioneers At The Gates. I can't avoid asking him if there are any plans to resurrect their old band.

- "Earlier on it has been like, 'no way'. I live in England and there was this show when Haunted and Nightrage played together December 17th, 2004 at the Forum in London
with Arch Enemy and Dark Tranquillity. I talked to both Tompa Tomas Lindberg and the twins Anders and Jonas Björler and we decided that we will do a couple of shows some time when everyone can find the time, you know."

- http://www.tartareandesire.com/interviews/cradleoffilth.html
Euroopan hauskin mies, Vasara Oulusta.
-Vilhelmus
Euroopan hauskin vasara, mies Oulusta.
-JCM
Super-Jari
09.03.2005 10:15:23
Olinpas vanha. Haistakaa paska.
Euroopan hauskin mies, Vasara Oulusta.
-Vilhelmus
Euroopan hauskin vasara, mies Oulusta.
-JCM
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)