Aihe: Laiho hajottanu kätensä
1 2 3 4 5
Walrus
22.12.2004 14:55:22 (muokattu 22.12.2004 14:58:11)
Olen saanut käsityksen ettei kukaan ko. bändistä juo alkoholia.

Joo kaikki kuulemma sylkevät kilpaa lasiin :D

Tuolla pihalla on muuten ollu törkeen liukasta. Sen enempää tietämättä miten Laihon käsi on mennyt rikki, voin sanoa että olen itsekkin meinannu vetää kunnon naamat moneen otteeseen ja vielä ihan selvinpäin. Kaveri veti muuten eilen tyylikkäästi leuka edellä katuun (tosin humalassa).
Well - The house is a rockin' Don't bother knockin' Yeah - The house is a rockin' Don't bother come on in
luopio
22.12.2004 16:08:31
Olen saanut käsityksen ettei kukaan ko. bändistä juo alkoholia.

Ja mistäkähä helvetistä oot semmosta keksiny.., aika juopoiltaha nuo bodomin pojat vaikuttavat...
räppärit vituttaa
Phobophile
22.12.2004 16:10:32
Ja mistäkähä helvetistä oot semmosta keksiny.., aika juopoiltaha nuo bodomin pojat vaikuttavat...

No voi jumalauta! Sarkasmi on ystävämme!
I've been so bored since the string on my yo-yo broke.
Robert
22.12.2004 18:25:55
Itellänikin meinasi mennä joskus ranne, kun yritin soittaa Guitar-lehden betcha cant play this-osion kromaattista juoksutusta jonka Dimebag oli tehnyt...
Allekirjoitus
J_Mantyla
22.12.2004 21:41:05
Sen enempää tietämättä miten Laihon käsi on mennyt rikki, voin sanoa että olen itsekkin meinannu vetää kunnon naamat moneen otteeseen ja vielä ihan selvinpäin.

Ite en oo ammattimuusikko, mutta oikea ranne on murtuman takia nyt neljättä viikkoa kipsissä. Skitan soitosta ei tule mitään, tosin kaikkien muiden arkielämän v***umaisuuksien jälkeen sen on murheista pienimpiä.
Vastuunsiirrolla onnistuu käsienpesu alta aikayksikön
Ozzman
23.12.2004 00:30:01

Sinähän fiksu kaveri oot.
Onko yleensä metallikeikoilla semmosia hulluja remuleijonia, jotka tulevat ja hakkaavat toisiaan siellä. Oon kuullut, että eturivissä tulee aina ruumiita. -Linkinpark87
MV
23.12.2004 10:23:00
Toivonmukaan ei mennyt niin pahasti että jää jotain pysyvää mikä sitten vihoittelee tulevaisuudessa.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
pehko
23.12.2004 11:47:02

diggailen bodomista ihan vitusti...

kaikki ei diggaa.......
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
Phobophile
23.12.2004 11:51:46
kaikki ei diggaa.......

Joka on muuten ihan luonnollista.......
Leper Messiah
23.12.2004 12:56:49
Toivonmukaan ei mennyt niin pahasti että jää jotain pysyvää mikä sitten vihoittelee tulevaisuudessa.

eei.... hoitihan mustainekin kätensä kuntoon.
Joss basso lyö kolme tai enemmän nuotteja tahtiin soon progehirmu ja kikkailija. - jussiohman
overthewall
23.12.2004 17:01:54
No kohta parin vuoden päästä se Laiho päästelee Guitar Player lehden sivuilla kommentteja sen uudesta levystä. Ja kuinka se sai aikaan hyviä ideoita siihen levyyn kun sillä oli käsi paskana. Eihän sitä koskaan tiedä. Vastoin käymisistä voi olla joskus hyötyäkin.
pehko
23.12.2004 18:00:11

Joka on muuten ihan luonnollista.......

todellakin...
Anders Fridéniä lainaten, "Jos et tykkää, älä kuuntele"
Juntunen
23.12.2004 19:48:12

Joskus tuntuu että täällä ei saisi sanoa mitään positiivista A. Laihosta tai hänen tekemästään musiikista. Outoa sinänsä. Mitenhän se voikin noin jakaa mielipiteitä.
Dian - Dian tekee uutta demoa
Valterr
23.12.2004 20:00:19
Laiho on kova kitaristi. Toivottavasti käsi paranee nopeasti.
There is no danger of a surprise when the rangers are between us and the enemy. - General Braxton Bragg
Deranged
23.12.2004 20:36:45 (muokattu 23.12.2004 20:37:12)
Joskus tuntuu että täällä ei saisi sanoa mitään positiivista A. Laihosta tai hänen tekemästään musiikista. Outoa sinänsä. Mitenhän se voikin noin jakaa mielipiteitä.

Tuota samaa olen joskus ihmetellyt. Ehkä se vaan on tyyppinä niin ärsyttävä, että ihmisiä ottaa pannuun kaverin menestys? Kun suomalaisen heviorkesterin levyt myy hyvin ja kansainvälinen menestys alkaa niin se on heti sielutonta tilutusta, paitsi jos kyseessä on Stratovarius tai Nightwish, joista kaikkien "hevarien" on pakko tykätä. Jee jee.

Silloin kun bändi on underground-kamaa niin sitä saa vielä diggailla ja on cool. Sama ilmiö kävi muuten myös Kotiteollisuuden kanssa, faneissa oli paljon takinkääntäjiä. Heti kaupallisen menestyksen tultua alkoi hirveä äpinä ja kitinä.
Phobophile
23.12.2004 20:43:10
todellakin...

Meinasin tällä siis sitä että erilaiset mielipiteet ovat luonnollisia, ottamatta asiaan sen enempää kantaa.
Deathrace King
23.12.2004 21:48:13

Silloin kun bändi on underground-kamaa niin sitä saa vielä diggailla ja on cool. Sama ilmiö kävi muuten myös Kotiteollisuuden kanssa, faneissa oli paljon takinkääntäjiä. Heti kaupallisen menestyksen tultua alkoi hirveä äpinä ja kitinä.

No Kotiteollisuuden tapauksessa musiikki on kyllä muuttunut niin paljon, että tämän ymmärtää. Keikatkin olivat helvetin paljon kovempia about viis vuotta sitten(ainakin minusta).

Se on kyllä totta, että jos Bodom ei olisi breikannut, vaan olisi enemmän marginaalimusaa, niin näitä dissaajiakin olisi huomattavasti vähemmän.
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
zeta
23.12.2004 21:55:04 (muokattu 23.12.2004 21:55:34)
Kun suomalaisen heviorkesterin levyt myy hyvin ja kansainvälinen menestys alkaa niin se on heti sielutonta tilutusta, paitsi jos kyseessä on Stratovarius tai Nightwish, joista kaikkien "hevarien" on pakko tykätä.

Täh? Eihän noilla bändeillä ole minkäänlaista statusta ns. ug-piireissä.

Ei sillä, että minua kiinnostaisi pätkän vertaa, kuinka hyvin edellämainitut bändit menestyy, kun ei musiikkikaan liikuta millään tavalla.
Metal_Heart
23.12.2004 22:23:08
kaikki ei diggaa.......

Niinhän se menee....toinen tykkää toinen ei
Enkä mä sitä vaittänyt et kaikki pitää Bodomin musasta.
Nää on taas näitä mielipidekysymyksiä, mistä ei kyl voi kinastella...
Myönnän et toi mun eka kirjoitus oli hieman aiheesta poikkeava, mut kuiteskii paska homma et se Laiho murti kätensä, jos se nyt on totta.
Jormaz
23.12.2004 22:55:09
Ite en oo ammattimuusikko, mutta oikea ranne on murtuman takia nyt neljättä viikkoa kipsissä. Skitan soitosta ei tule mitään, tosin kaikkien muiden arkielämän v***umaisuuksien jälkeen sen on murheista pienimpiä.

Tunnut arvostavan kuvauksen perusteella kunnon kitarasankarimeininkiä joten vaimenna kielet sieltä satulan päästä ja diluttele arpeggioita pelkällä vasurilla. Show-kitaran alkeet, osa I.
Andrey Bolshakov - Master of Shred
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)