Aihe: Auttakaa "aloittelijaa"
1 2
sub zero
11.12.2004 23:18:23
nykyään kaikki tuntuvat pitävän tiluttelua itsestään selvänä (niin kuin se onkin) mutta joskus sekin oli uutta, ja kaikki yrittivät matkia ynkkää.

No perhana olihan Al Di'Meolakin jo 70-luvun puolivälissä tiluttelemassa. Ja sillä on oikein kunnon tiluttamista tiluttamisen vuoksi.

sitäpaitsi eiköhän suurin osa hevikitaristeista ole aikoinaan opetellut Metallica sooloja, harjoitellut tilutusta jne, mutta nyt niitä vain haukutaan kun ne ei ole "in".

Ei mun pointti ollut että tilussa on jotain vikaa
"Alussa hyvä alkuvoima loi valon, järjestyksen ja miehen ja paha alkuvoima loi pimeyden, kaaoksen ja naisen" -Pythagoras
kingdom
12.12.2004 01:07:33
Lyhyt oppimäärä (2 ov) asioihin, joista jos haluaa järkevää keskustelua ei sitä tule VARMASTI saamaan:
armeija/sivari, ynkkä, fareri, kirk hammett, lars ulrich, kirka, turbo, jackson + floydrose, dream theater, ja tuhansia muita aiheita. Täydentäkää muut lista pitkän oppimäärän mukaiseksi.

Uskonto.
Kaikki kuolemme joskus. Joko huomenna tai tuhat huomenta myöhemmin. Juhlitaan odotellessa!
Slapit_87
13.12.2004 14:17:15
Täälä nimittäin jos Malmsteenista puhutaan, niin tapellaan aivan varmasti. Ja kaikesta muustakin makuasiasta. Toi on aika pientä.

Toinen varma nakki tappelu on Dream Theater...
Live fast, die young!!
Playboy
22.12.2004 12:27:18
näin sanot nyt. mitäs jos olisit ollut vuonna '85 jo aloittelemassa kitaran soittoa, kun hurjin asia mitä tiedät on KISS..?

nykyään kaikki tuntuvat pitävän tiluttelua itsestään selvänä (niin kuin se onkin) mutta joskus sekin oli uutta, ja kaikki yrittivät matkia ynkkää.

sitäpaitsi eiköhän suurin osa hevikitaristeista ole aikoinaan opetellut Metallica sooloja, harjoitellut tilutusta jne, mutta nyt niitä vain haukutaan kun ne ei ole "in".

60 ja 70-luvuilla melkein kaikki, joilla oli silmälasit, käyttivät sellaisia "laajakuvalaseja". nykyään kukaan ei sellaisia uskaltaisi käyttää ja vanhemmat henkilöt kiistävät käyttäneensä sellaisia laseja..

Täysin naulan kantaan koko kirjoitus...plussaa saat..

Ps.Mun äitipä käytti tollasii lasei,punasia vielä..eikä oo kiistäny asiaa :DDD
Jos yhteiskunta olisi poliisiasema tai jokin kartano, nii mä oon se koira joka kusee sen takapihalle..
Risto Mustalisä
22.12.2004 14:22:53
et se on jotain perus kasariheviä.

Siis onko se nimibiisi sinusta "peruskasariheviä"? Taidan muistaa koko vuosikymmenen väärin...
Born to be wild! - paitsi kotona..
hognabbt
24.12.2004 00:09:37
Toinen varma nakki tappelu on Dream Theater...

Totta viserrät...
Mad-Mike
08.10.2009 21:42:34
Tähänkin oli pakko kirjoittaa vaikka kirjoitus onkin jo "kuollut".

Ynkältä suosittelen kuuntelemaan Steeler nimistä bändiä. Laulajana Ron Keel joka myös hyvä biisien tekijä mielestäni. Ja sitte itse ynkän tuotoksia olis ainaki Odyssey, Marching Out, Rising Force, ja Trilogy.
-Ei se nopeus vaan se taito-
vt1100
09.10.2009 20:29:14 (muokattu 09.10.2009 20:29:43)
Heitän villin kortin sekaan ja tarjoan Devin Townsendia ketjun aloittajalle myös kuunteluun kun alkaa ruåtsin ihmeen kikkelöinti kyllästyttää :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)