Aihe: Judas Priest Suomeen Helmi-Maaliskuussa
1 2 3 4 511 12 13 14 15
pellepelle
27.11.2004 23:04:54
En ole mikään hirmufani mutta on niillä sen verran legendaarisa biisejä että pakko mennä kattomaan.
Ze Kink
28.11.2004 00:34:07
Sinnee. SAatna. ENno kännissä. tää no vaan niin ihQQ
Onko shinulla hunajaa?
En tietenkään. Filosofit ovat pyrstötähtien yläpuolella! Bäy? #3
Aegis
28.11.2004 01:46:18
Pakollinen. Kuin kirkkoon menisi. Pitää vielä käydä itselleen koppalakki ja kyttälasit ostamassa niin pääsee tunnelmaan. Tämä ei voi olla kuin kovin keikka ikinä. Jos tämän takia ei riitä Kreatoriin tai Hauntediin rahat, niin ei haittaa. Jumalauta, Metal Gods!
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Ben_D
28.11.2004 09:06:07

Pakollinen. Kuin kirkkoon menisi. Pitää vielä käydä itselleen koppalakki ja kyttälasit ostamassa niin pääsee tunnelmaan. Tämä ei voi olla kuin kovin keikka ikinä. Jos tämän takia ei riitä Kreatoriin tai Hauntediin rahat, niin ei haittaa. Jumalauta, Metal Gods!

Juu Hauntedilla voi pyyhkiä hanuria kun puhutaan Judas Priestista. Yksi hevimetallin isistä ja äideistä.
pwallin
28.11.2004 09:43:21

Dementia on siitä kiva kaveri että se tuppaa vain pahenemaan ajan myötä. Todennäköisemmin Rob unohtelee enemmän tulevalla keikalla.

Kun tämän kuitenkin tietää etukäteen niin ei varmaan häiritse niin paljon kuin niitä tietämättömiä jotka odottavat tiukkaa vetoa. Harmi kun en kuitenkaan taida päästä itse katsomaan legendaa.
Kyllä, se olen minä kuten arvasitkin...
Lapis
28.11.2004 15:51:36
Dementia on siitä kiva kaveri että se tuppaa vain pahenemaan ajan myötä. Todennäköisemmin Rob unohtelee enemmän tulevalla keikalla.

Kun tämän kuitenkin tietää etukäteen niin ei varmaan häiritse niin paljon kuin niitä tietämättömiä jotka odottavat tiukkaa vetoa. Harmi kun en kuitenkaan taida päästä itse katsomaan legendaa.

Eikös sen muistiongelmat ainakin johtuneet jostain stressistä tms. Ja jossain kirjoitettiin että ne on mennyttä. Mutta eihän sitä tiedä. Sweden Rockissa Halford ja koko bändi ainakin oli niin kova että tuli pas*at housuun!
Torniojaws
28.11.2004 15:59:28

Ouluun on suunta.
"No! This face is only a mask, a wicked ornament, Illuminated by an exquisite grimace, Look and see, atrociously contorted, The real head and the sincere face turned back under the shadow of the face which lies" - Charles Baudelaire
Kebottaja
28.11.2004 16:31:49
Koskas liput tulee myyntiin? Eihän tota saisi missata.
JKH
28.11.2004 23:00:35
Yksi hevimetallin isistä ja äideistä.

Näin on. Tämä on nähtävä!!
"Miksi pitää aina mainita, jos joku on maailmankuulu, jos hän kerran on maailmankuulu?" -Markus Kajo
Aegis
29.11.2004 09:38:33 (muokattu 29.11.2004 09:38:42)
Ei haittaa jos Rob vähän unohtelee, meikä ainakin hoilaa joka biisin mukana senkin edestä! Kunhan eivät nyt peruuttaisi, Deicide teki sen jo kahdesti. Tosin Priest korvaa kymmenen Deicidea, Wuhuu!
Als ik een vis was dan zouden auto's ramen hebben en zelfs rendieren zouden neuken in een aquarium.
Ben_D
29.11.2004 09:39:30

Ei haittaa jos Rob vähän unohtelee, meikä ainakin hoilaa joka biisin mukana senkin edestä! Kunhan eivät nyt peruuttaisi, Deicide teki sen jo kahdesti. Tosin Priest korvaa kymmenen Deicidea, Wuhuu!

Nyt ei voida puhua näistä kahdesta bändistä edes samana valovuotena.
onde
29.11.2004 14:43:41
Tätä on odoteltu jo siitä saakka kun Rob palas bändiin takasin!
Ei muuta ku lippuja ostaan, kun tulee myyntiin!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
Nick East
29.11.2004 14:52:35

Vitun siistii olla armeijassa tollasina hetkinä.
If I can't be my own/ I'd feel better dead
18is9
29.11.2004 14:53:17

Thousand of cars and a million guitars
Screaming with power in the air
We’ve found the place where the decibels race
This army of rock will be there

To ram it down, ram it down
Straight through the heart of this town
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Ze Kink
29.11.2004 15:32:40
Tätä on odoteltu jo siitä saakka kun Rob palas bändiin takasin!
Ei muuta ku lippuja ostaan, kun tulee myyntiin!

Jeps. Rahaa kuluu mutta paskan väliä. Maiden ja Priest. Ei helvetti.

Saas nähä millasia bändejä on sitten Tuskaan tulossa.
Onko shinulla hunajaa?
"Onx reijoteppo gänissä?" -Mä
"Eiku mä olen kosminen vastaanotin." -reijoteppo Bäy? #3
Lord of the strings
29.11.2004 15:32:40
Ootteko muuten kuulleet Judas Priestin Johnny B. Goode -coveria. Aika loistava, vaikka aikamoinen raiskaus onkin alkuperäisestä.
"Who are you? How did you get in?" "Well, i'm the locksmith and.. I'm the locksmith."|IHKK #14| Pastilli?
Ze Kink
29.11.2004 15:33:11
Just kuuntelin Painkillerin läpi. Jumalautaa!
Onko shinulla hunajaa?
"Onx reijoteppo gänissä?" -Mä
"Eiku mä olen kosminen vastaanotin." -reijoteppo Bäy? #3
Mechanizm
29.11.2004 15:37:18
EEEEEEEEIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
AAAARRRRGGGHH!!
Mä en pääse!!!!!
And if the band you're in starts playing different tunes I'll see you on the dark side of the moon
Wickerman
29.11.2004 16:58:49
Ei saatana, nyt vanha meni hiljaiseksi!!! Että 3 keikkaa. No, sehän soppii, taidan menä kattoon ne kaikki. Pitää ottaa talvilomaviikko tuohon. Nii-in, 3*Priest ja 2*Maiden ensi vuonna. Voihan elämän kevät....
Super-Jari
29.11.2004 18:02:03
Ootteko muuten kuulleet Judas Priestin Johnny B. Goode -coveria. Aika loistava, vaikka aikamoinen raiskaus onkin alkuperäisestä.

Kuseeko susi metsään? Saako turbo bannit? Mokaako Vasara treeneissä?
"ollaan kaikki niin paskoja että myydään soittovehkeet ja ostetaan mopot" - Vasara treenien jälkeen, 26.4.2004 22:52:09
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)