Phobophile 21.09.2004 19:39:42 | |
---|
Cannibal Corpselta mielummin legendaarisin HAAMÖÖ SMAAST FEEEIS!! Love Subverted, Lust Perverted |
mikko1 21.09.2004 20:34:56 | |
---|
Nyt saan puristien vihat niskoilleni, mutta mä ainakin laittaisin jonkun biisin tota New Wave Of Swedish Deathmetalliakin, vaikka In Flamesin December Flowerin tai At The Gatesin Slaughter Of The Soulin. . |
gheisari 21.09.2004 20:40:14 | |
---|
Nyt saan puristien vihat niskoilleni, mutta mä ainakin laittaisin jonkun biisin tota New Wave Of Swedish Deathmetalliakin, vaikka In Flamesin December Flowerin tai At The Gatesin Slaughter Of The Soulin. ---- Ai niin. Yhtään eurooppalaista retkuetta ei mukaan ole mahtunut siitä syystä, että he tunkevat ihan omalle levylleen (siitä mahdollisesti lisää myöhemmin). Mutta niitäkin saa tietysti ehdotella. |
mikko1 21.09.2004 20:43:24 | |
---|
---- No antee-e-e-eeex. . |
Aegis 21.09.2004 20:47:42 | |
---|
Aika jenkkipainotteinen kokoelma sanoisinko. Entombed, Dismember ja Grave ovat ruotsista niitä pakollisia ja muualta euroopasta ainakin Vader on sellainen tärkeä poppoo. Nämä nyt itselläni tulivat mieleen. Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, joka menee suojaan sateelta. |
Super-Jari 21.09.2004 20:49:33 | |
---|
Laita Vaderin Litany kokonaan. Siinä on hyvä death metal kokoelma. |
Torniojaws 21.09.2004 21:24:04 (muokattu 21.09.2004 21:26:49) | |
---|
Vader? Vanha Fear Factory? Bloodbath? Decapitated? EDIT: Aah, täällähän oli vielä toinen sivu. No lisää pontta Vaderille. Muttamutta, Eurodeath erilliselle levylle? No sitten jää vain vanha Fear Factory. Kokeileppa kappaleita Desecrate, Manipulation ja Sangre De Niños. A boon I ask thee, mighty shade, within this circle I have made, make me a werewolf strong and bold, the terror alike of young and old. |
Deathrace King 22.09.2004 00:00:22 | |
---|
Sille tulevalle eurodeath-kokoelmalle ainakin Entombedia, Dismemberiä, Hypocrisyä, Vaderia ja Behemothia. Ehkä myös briteistä Napalm Deathia ja Carcassia. Ja tottakai jotain suomalaistakin, kuten vaikkapa Scent Of Flesh, Tortune Killer, Slugathor ja vaikka vanhaa Amorphista. Haetaan rumpalia thrash metal bändiin (Lpr). |
Billsner 22.09.2004 07:43:37 (muokattu 22.09.2004 07:44:34) | |
---|
Kumpaakaan en ole koskaan tainnut kuulla...mutta pistän ainakin Pungent Stenchin karwakorvan taakse, käsittääkseni yhtye on kotoisin rapakon tältä puolen ja voi siten päätyäkin toiselle levylle. Muisti pätkii. Oliko Pungent eurooppalainen? Sepulturan vanhimmat kuulostaa aika döödsiltä minun mielestä. You cannot rest here. Either find an inn, or rest outside. |
Oan 22.09.2004 13:40:14 | |
---|
Sepulturan vanhimmat kuulostaa aika döödsiltä minun mielestä. Njoo, kuuntelin tuossa ensimmäisiä EP:itä. Onhan tuolla jokunen kipale mikä voisi sopiakin...mutta rässäilyistäänhän yhtye parhaiten tunnetaan, saa nyt nähdä jaksaako tuota tunkea mihinkään väliin (ja mahtuuko edes). Cannibal Corpselta mielummin legendaarisin HAAMÖÖ SMAAST FEEEIS!! Olen itse(kin) sitä mieltä, notta kyseinen kipale on arvokas pala dm-historiaa ja kuuluisi kyllä kokoelmalle. Mutta tämä "painos" on räätälöity eräälle tietylle henkilölle, jolta jo sattuu tuo biisi löytymään. Mieluummin laitan jotain uutta siis. Toiselle levylle on tulossa näillä näkymin seuraavaa: Entombed - Left hand path Massacra - Gods of hate Sentenced - Rotting ways to misery Amorphis - Black Embrace Pestilence - Presence of the dead Decapitated - The Fury Tutkinnan alla: Napalm Death, Vader, Therion, Dismember, At the Gates, Hypocrisy, Bloodbath, Behemoth, Pungent Stench, Scent of flesh... Minä olen Steve, sinun Jumalasi. Älä pidä muita jumalia.
http://www.stevedigiorgio.com |
MrQ 22.09.2004 13:43:16 | |
---|
Ja taas mennään offtopicia. Et lisäisi Entombedia, yhtä legendaarisinta ruotsalaista death metal bändiä? Ja lisäisit Sepulturan? Menikö nyt vähän väärinpäin? No onhan vana S paljon raskaampaa kuin aikalaisensa Entombed. Onko se sulla oikeasti niin että Jos siinä muristaan niin se on dödöä saman tien? |
MrFunk 22.09.2004 15:55:30 | |
---|
Ei voi olla edes makuasia. Kun ei Sepultura ole death metallia. Katso tota listaa ja vertaa, onko niistä yksikään bändi kuten Sepultura. Voi hyvänen aika sentään. Vanhaa Sepulturaa ollaan kyllä useassa paikassa sanottu Death metalliksi... Ja sanotaan nyt kaikkien mieliksi että thrässiä bändi suurimmaksi osaksi tehnyt on, mutta deathiäkin löytyy.... ...ja onhan se nyt sentään oma mielipiteeni... pyydän anteeksi jos olen järkyttänyt sinua tai ketään... Kielet hauiksen mukaan... |
rc 22.09.2004 16:04:21 | |
---|
Tutkinnan alla: Napalm Death, Vader, Therion, Dismember, At the Gates, Hypocrisy, Bloodbath, Behemoth, Pungent Stench, Scent of flesh... Zyklon! Cadaver! Älä unohda norjalaisia. Slovakiasta tulee myös aika kovia DM-porukoita, esim. Sanatorium (puolalaisen DM:n vastapainoksi) Hypocrisyltä vois ottaa vaikka biisin Legions Descend. ...ja kun on tuo Opethkin... Aika nilettää |
Super-Jari 22.09.2004 16:04:39 | |
---|
Minä en saa Entombedistä death metallia vaikka mitenpäin sitä kuuntelisin. En uusista enkä vanhoista. En. |
Super-Jari 22.09.2004 16:05:57 | |
---|
Ruottin maalta on pakko mainita Crown. Ei ainakaan ollut muiden kuuloinen bändi. Rumpali on omaa luokkaansa. Mitä lie nykyään tekee. |
MrFunk 22.09.2004 16:12:32 | |
---|
Norjasta myös Blood Red Throne. Kielet hauiksen mukaan... |
Ben_D 22.09.2004 17:21:20 (muokattu 22.09.2004 17:34:26) | |
---|
Vanhaa Sepulturaa ollaan kyllä useassa paikassa sanottu Death metalliksi... Ja sanotaan nyt kaikkien mieliksi että thrässiä bändi suurimmaksi osaksi tehnyt on, mutta deathiäkin löytyy.... ...ja onhan se nyt sentään oma mielipiteeni... pyydän anteeksi jos olen järkyttänyt sinua tai ketään... Niin kuinka vanhaa? Morbid Visionsista ja Shizophreniasta löytyy ehkä death metal vaikutteita, mutta Beneath The Remains ja Arise ei oikein enään istu samalle CD:lle alussa mainittujen bändien kanssa. Kun kerran Sepulturaa ehdotit niin kerroppas Morbid Visionsilta tai Schizophrenialta joku biisi, jonka kokoelmalle laittaisit. Minä en saa Entombedistä death metallia vaikka mitenpäin sitä kuuntelisin. En uusista enkä vanhoista. En. Olet ensimmäinen, joka ei näe Entombedin Left Hand Path ja Clandestine levyjä death metallina. Itse olen pitänyt niitä death metal klassikkoina isolla K:lla. No samapa se, hemmetin hyviä lättyjä nämä kaksi edellämainittua. Myynnissä uusi Marshall JCM-2000 DSL-100 putkinuppi |
Super-Jari 22.09.2004 17:41:37 | |
---|
Olet ensimmäinen, joka ei näe Entombedin Left Hand Path ja Clandestine levyjä death metallina. Itse olen pitänyt niitä death metal klassikkoina isolla K:lla. No samapa se, hemmetin hyviä lättyjä nämä kaksi edellämainittua. Kyllä niissä on mun mielestä alusta asti ollut aika "rokkimainen" ote. Jotenkin en vaan kuule niissä death metallia millään. Enihau, yhtään huonoa levyä en ole bändiltä kuullut. Pastilli? |
Ben_D 22.09.2004 17:43:09 | |
---|
Kyllä niissä on mun mielestä alusta asti ollut aika "rokkimainen" ote. Jotenkin en vaan kuule niissä death metallia millään. Enihau, yhtään huonoa levyä en ole bändiltä kuullut. Joo olen samaa mieltä, että jossain vaiheessa ne soittivat aika rokkimaisella otteella, mutta mä en kyllä rokkia ja rollia löydä taas tekemälläkään Left Hand Pathista ja Clandestinesta. |
MrQ 22.09.2004 18:24:40 | |
---|
Joo olen samaa mieltä, että jossain vaiheessa ne soittivat aika rokkimaisella otteella, mutta mä en kyllä rokkia ja rollia löydä taas tekemälläkään Left Hand Pathista ja Clandestinesta. Mut toisaalta et löydä Sepulturasta DM:ää? No, pata tässä kattilaa soimaa... |