Tympee Huttunen 03.09.2004 10:29:58 (muokattu 03.09.2004 10:30:11) | |
---|
Samma här! Tämän levyn jälkeen aukeni vasta ne aikaisemmat... Onko kaks ekaa levyä ostamisen arvoisia? Ei välttämättä. Jos on kuunnellut Carnivorea ja haluaa pehmeän laskeutumisen Bloody Kisses-levyyn, niin ehkä sitten. Tai jos haluaa toisinpäin. Tai en minä tiedä. On niilläkin hetkensä, mutta on ne aika vähissä (jos vertaa niiden jälkeläisiin). Carnivore on muuten hyvä. " Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta." |
routa 03.09.2004 12:16:31 | |
---|
october rust on edelleen paras levy ja veriset suukot on kanssa ihan jees "Jos ihan rehellisiä ollaan, niin minusta harva asia on niin turha kuin kitarasoolo" |
jannu 03.09.2004 19:49:24 (muokattu 03.09.2004 19:52:37) | |
---|
Life Is Killing Me oli viimevuoden parhaimpia hetkiä mulle. Ainoa Type O:n albumi joka ei ole lämmittänyt kuin osittain on juurikin ylistetty October Rust. Jotenkin se on tasapaksu. Huonoimpia levyhankintoja mitä olen ikinä tehnyt(omistan jotakuinkin 400cd:tä.)Onneksi en ostanut aitona.Pari ihan kelpo rallia,mutta loputtomasti paskaa.En tiedä miksi sitä on ylistetty noin paljon. Eli sun mielestäsi oli parempi veto antaa rahasi huumekauppiaille ja sutenööreille, koska levy oli paska? Ihme jässi... Niin ja mulla on kaksi kertaa enemmän ALKUPERÄISIÄ cd:itä, joka sekään ei ole vielä juuri mitään. Eli eipäs keekoilla siellä. |
strophe 04.09.2004 00:08:38 | |
---|
Itse ostin tuon joskus vuosi sitten kahden seedeen pakkauksena, en ole kyllä kauheasti vielä kuunnellut... Onhan siellä ihan kelpo biisejä, mutta jotenkin tuntuu, että levyhyllyssä on parempiakin plättyjä. Ehkä sen pitää vaan antaa avautua. Täytynee taas joku päivä laittaa powerplayhin kotona. Volyymi korvaa puuttuvan taidon! |
KTR 04.09.2004 00:19:20 | |
---|
Tutustumiseni TONiin kävi tämän levyn kautta. Oli tiettyjä ennakkoluuloja bändin suhteen (69 eyes-assosiaatio), mutta Soundin levyarvostelun jälkeen oli pakko tutustua. Enkä pettynyt. Helvetin hyviä biisejä, eikä paljonkaan tylsiä hetkiä levyllä. Muita TONin levyjä löytyy vain Bloody Kisses, joka on myös hyvä, mutta tästä pidän enemmän. En keksi mitään huonoa sanottavaa tästä levystä. Kantsii hommata. |
Synnyttäjä 04.09.2004 15:56:53 | |
---|
Onko kaks ekaa levyä ostamisen arvoisia? Riippuu, haluatko kaksi levyä, joilla on noin 90%:sti samat biisit... Vaikka kyllähän toi Origin Of The Feces on aika perkeleen hauska 'live'levy, naurattaa joka kerta... Ja Hey Pete on aivan mahtava coveri. "Every day there is another/ Band that got big by playing a cover" -ST |
Kitarajeesus 04.09.2004 19:49:07 | |
---|
Eli sun mielestäsi oli parempi veto antaa rahasi huumekauppiaille ja sutenööreille, koska levy oli paska? Ihme jässi... Niin ja mulla on kaksi kertaa enemmän ALKUPERÄISIÄ cd:itä, joka sekään ei ole vielä juuri mitään. Eli eipäs keekoilla siellä. HOHO! Kieltämättä hyvä pointti, mutta pakkohan niiden Viipurin pummimustalaistenkin on jollain elää :) Niin ja noista cd:istä vielä että tarkoitukseni ei ollut levennellä levyjen määrällä vaan havainnollistaa levyn paskuutta ilmaisemalla tuo määrä. Leuhkimiselta se kieltämättä tarkemmin katsoen näyttää, mutta miksi nyt tuolla määrällä leuhkisi. Niin ja ei mulla piraattipaskoja ole kuin parikymmentä eli suosin alkuperäisiä enkä harrasta levyjen polttoakaan kovin ahkerasti. Musiikki on elämä. |
Johnnyk 04.09.2004 19:49:49 | |
---|
Loistava levy, eka Typen levy, johon kunnolla tutustuin. Meikälläpä on se bonus Cd. Siinä on jotain uusia versioita vissiin. "Basso on lyömäsoitin ja siinä on oltava vitusti säröä." -Faarao Fallos |
maelstorm 05.09.2004 07:19:07 | |
---|
oikein hieno levy, tämä Life is killing me. Helposti tuli vain sellainen olo, että tämä levy olisi jonkinlainen jatko-osa Bloody Kissesille, joka saa minut janoamaan seuraavaksi luonnollista jatko-osaa October Rust levykkeelle, joka on yksi omista suuremmista suosikeistani ikinä. 10- ! the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time. |
solesurvivor 07.09.2004 10:47:16 | |
---|
Levy on huippu. Mulla se tuplaversio, mut valitettavasti ne bonusbiisit on jääny tosi vähälle kuuntelulle, varsinainen levy taas lähes puhkikulunut!! If you shake my hand, better count your fingers.. |
Rasvaton 14.09.2004 18:45:31 | |
---|
october rust on edelleen paras levy ja veriset suukot on kanssa ihan jees Yhdyn. Uudemmat aika kakkelia mielestäni. "Summer Breeze" kurkoilee. |
jannu 15.09.2004 03:52:56 | |
---|
"Summer Breeze" kurkoilee. "Summer Breeze" ja "Blood & Fire"... Huhhuh! Sarjassa: "Biisejä joista olen kade". "Reklamoinnissa ynnä muussa kirjallisessa valittelussa on kuitenkin muistettava kaks pää-sääntöä: Perkele kirjoitettaan piänellä, paitti virkkeen alusa. Kuritushuone o yhdys-sana... Noilla pärjääpi." -fox |
paavi 15.09.2004 12:24:06 | |
---|
Hyvä levy. Ei tosin pärjää alkuunkaan lokakuun ruosteelle. Käsitellään teemoja, jotka eivät samalla tavalla vetoa minun mieleeni. Mieluummin kuuntelen kertomusta kiihkeästä pakanapapittaresta kuin jonkun epäonnistuneesta pippelioperaatiosta. täältä näen kaiken (eikä kukaan näe minua) |
Prowler 15.09.2004 14:25:20 | |
---|
joo huomasin ton itsekin aikaisemmin, ja siksi piti laittaa tänne kyselyä että kannattaako rahansa tuohon sijoittaa. Todellakin kannattaa. Loistava levy Against Humans! |
Bacchus 15.09.2004 15:35:51 | |
---|
Samma här! Tämän levyn jälkeen aukeni vasta ne aikaisemmat... Onko kaks ekaa levyä ostamisen arvoisia? Kuriositeettina menee, mutta täytyy olla aika Type friikki että niistä voi nauttia, niinkuin meikäläinen...=) Life Is Killing Me on kyllä aivan loistava, näin alkuperäiseen aiheeseen vastatakseni. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
Phobophile 15.09.2004 16:19:58 | |
---|
Kuriositeettina menee, mutta täytyy olla aika Type friikki että niistä voi nauttia, niinkuin meikäläinen...=) Täh? Unsuccesfully Coping With the Natural Beaty of Infidelity on varmasti yksi Typen parhaita veisuja (tai no joo, mielipidekysymyshän se tämäkin on. Joku tykkää, toinen ei). Love Subverted, Lust Perverted |
Bacchus 15.09.2004 23:44:42 | |
---|
Täh? Unsuccesfully Coping With the Natural Beaty of Infidelity on varmasti yksi Typen parhaita veisuja (tai no joo, mielipidekysymyshän se tämäkin on. Joku tykkää, toinen ei). Lyriikoiltaan mahtava, mutta että yksi parhaista Typeltä? No joo, sanoisin että siihen mahtuu melkeinpä levyllinen jos toinenkin eteen.=) Mutta makuasioitahan tietenkin nämä ovat... pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
opal 18.11.2004 18:33:10 | |
---|
Yhdyn. Uudemmat aika kakkelia mielestäni. "Summer Breeze" kurkoilee. Onko typen, Seals&Croft cover versio sama kun mitä Heikki Helan kesäkuu biisi ? |
opal 18.11.2004 18:35:05 | |
---|
Onko T.O.N:n summer breeze, Seals&Croft cover sama kun mitä Heikki Helan kesäkuu biisi ? |
Milkop 19.11.2004 12:12:50 | |
---|
Maksaa muuten esimerkiksi Anttilassa nykyään 9,95; Tuolla hinnalla se tuli itsellekin haettua. Eka Typen levy, minkä ostin. Loistava levy, hyvinkin erilaista mitä on viime aikoina tullut kuunneltua. I Don't Want To Be Me, Nettie ja monet muut on todella komeita biisejä. Samalla hinnalla ostin myös Fear Factoryn viimeisimmän. "I Believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush |