Aihe: System Of A Down
1 2 3 4 599 100 101 102 103
Ou Zei
09.07.2004 14:57:06

SOAD on kyllä niin kova bändi ettei oo mitään järkee!
Yksi niistä harvoista bändeistä, jonka haluaisin aivan ehdottomasti nähdä livenä.
Pieni määrä takaa suuren laadun.
jigsore
09.07.2004 17:56:02

Juuri ajattelin samaa. Saisi kyllä tulla tänne! Täytyy toivoa että uusi levy lyö sen verran täälläkin itsensä läpi, että keikkaa uskalletaan järjestää.

Luulisi että täältä löytyy jo sen verran kiinnostuneita, jotta keikka voitaisiin järjestää. Itse ainakin näkisin Systemin aivan mielelläni. Pirun kova on ollut meininki keikoilla, mitä koneella on katsottu. Daronkin näyttää todella olevan pilvessä, kuten hän viime vuosina keikkojen introna kuullussa Drugs -biisissä lauloi..
Bändistä kiinnostuin nähtyäni Chop Suey! -videon aikoinaan Jyrkissä. Silloin oli kova numetal-buumi päällä, mutta tuo erottui selkeästi joukosta. Toxicity on kuunneltu aika lailla puhki, mutta loistava on levy, ei voi muuta sanoa. Piilobiisi on myös mukavan kuuloinen, varmaankin tyyliltään lähellä sitä Serjin & Arton projektia?
S/T on mielestäni kaikkien aikojen parhaita debyyttejä, helkkarin tiukkoja biisejä. Steal This Album on myös hyvä, bändiltä löytyy toki kovempiakin b-puolia, kuten Johnny & Metro.
Innolla uutta levyä odotellen..
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
Antti90
11.07.2004 18:24:10

Pidän paljon Daron Malakianin (Niinkö se nimi sanotaan?)soittotyylistä,mutta muuten on minun mielestäni aika heikkoa matskua,olen kuullut Chop sueyn,prison songin,Chic'n'stun.
Tosin vain 3 kappaleen myötä on koko bändiä huono mennä arvostelemaan.
Toivotaan että uusi platta olisi sitten parempi
Jotta perkele!
lxi
11.07.2004 18:57:21
Omaperäistä, tyylikästä, tinkimätöntä kamaa. Pidän.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
shcircus
11.07.2004 19:39:23
kyllä uppoaa. ja syvälle. helvetin kova orkesteri.
"If God is our Father," you thought," then Satan must be our cousin." Why didn't anyone else understand these important things?
Warmen
11.07.2004 19:50:06
Kuunneltavaa. Pääasiassa kuunnellu As We Speak biisiä, mutta silti ihan ok.
Jöö...
mikko1
11.07.2004 23:52:15
Kauheeta kakkaa, IMO.

Ai niinku BLS?

ja asiaan: Toxicity-levyn oon omistanut pari vuotta ja se rokkaa, eilen ostettu käsilevykin tuntuu tosi kovalta matskulta ja koneella oleva Steal This Album on sekin todella kova levy.

On The Bottom Line: Mainio orkka. 2000-luvun Dead Kennedys.
MV
11.07.2004 23:55:13
Toxicity biisi on helvetin hyvä mut muuten aika kehnoa jotenkin. Onhan tämä ihan persoonallista mutta ei jotenkin saa mulla aikaan semmosta VOOU! fiilistä.Laulajan ääni käy kans vähän hermoille.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
reino
11.07.2004 23:57:18
Toxicity löytyy hyllystä ja kova levy on vaikka ei kuuntelussa ole vähään aikaan ollutkaan.
W00t?
jarkkkk
12.07.2004 08:56:01
ihan loisto bändi! laulajalla on yks omaperäisimmistä äänistä
ja kitaristi onnistuu aina keksimään kaikkein mukaansatempaavimmat riffit.

Kova bändi, ootteko kuulleet Serart projektin s/t levyä? (Serj Tankianin ja Arto Tunc Boyaciyan yhteistä "bändiä"). Aikamoista progea.

on kuultu ja tykkäsin tosi paljon! siinä on kyllä niin hypnotisoivaa meininkiä et huhhuh...
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
Rattata
12.07.2004 09:05:41
SOAD'ssa pidän myös siitä että ne ei oo turhan vakavia. Musiikista löytyy paljon huumoria. Toisin kuin yleensä tälläisessä musiikissa, SOAD ei kiristä pipoa liikaa.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Kassu
12.07.2004 12:27:33
Ai niinku BLS?

ja asiaan: Toxicity-levyn oon omistanut pari vuotta ja se rokkaa, eilen ostettu käsilevykin tuntuu tosi kovalta matskulta ja koneella oleva Steal This Album on sekin todella kova levy.

On The Bottom Line: Mainio orkka. 2000-luvun Dead Kennedys.

Ei, BLS on erinomainen yhtye. Siihen se raja vedetään.

En nyt viiti artisteja sen enempää haukkua mutta jos haluat niin voin irkissä kertoa sulle pari tosiseikkaa.
Super-Jari
12.07.2004 12:36:31
Ei, BLS on erinomainen yhtye. Siihen se raja vedetään.

En nyt viiti artisteja sen enempää haukkua mutta jos haluat niin voin irkissä kertoa sulle pari tosiseikkaa.

Mikko1:sen pointti taisi olla siinä että jos kirjoittaa vain että "vittu se on niinku paska" niin se eihän se nyt ihan vakuutava mielipide ole. Pieni perustelu olisi paikallaan.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
lapio
12.07.2004 12:57:18

Minulta löytyy kaksi ensimmäistä levyä ja varsin mainiota ja persoonallista mättöä nuo minusta ovat. Laulajan ääni toimii tässä yhteydessä kuin nyrkki silmässä.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
lxi
12.07.2004 14:03:54

Kyllä faktoja pitää voida lausua kovaan ääneen ja julkisesti, kakkaa voi sitten heitellä pienemmissä ympyröissä. Sinulla nämä menevät useasti ihan toisin päin.
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
Kassu
12.07.2004 14:07:38
Mikko1:sen pointti taisi olla siinä että jos kirjoittaa vain että "vittu se on niinku paska" niin se eihän se nyt ihan vakuutava mielipide ole. Pieni perustelu olisi paikallaan.

Ok, perustellaan.

Laulajan ääni ja laulutaito on mun mielestä hiukan kyseenalaista.

Kitaristin taidoista en tiedä, mutta tyyli on ainakin aivan saastetta mun korvissani.

Musiikki on näin yleisestikkin sekavaa josta ei saa mitään selvää. Ja raiskasi piru vie Black Sabbathin klassikonkin.
rockitsb
12.07.2004 14:44:16 (muokattu 12.07.2004 14:45:59)
Ok, perustellaan.

Laulajan ääni ja laulutaito on mun mielestä hiukan kyseenalaista.

Laulajan ääni on yksi parhaista ja omaperäisimmistä jutuista tässä bändissä ja tällä vuosituhannella. Klassinen musiikki on sitten erikseen, jossa lauletaan nuotilleen, pilkulleen ja niinpoispäin.

Kitaristin taidoista en tiedä, mutta tyyli on ainakin aivan saastetta mun korvissani.

Jälleen; omaperäistä, kekseliästä..., mutta mielipideasioista ei voi kiistellä vai miten se meni?

Musiikki on näin yleisestikkin sekavaa josta ei saa mitään selvää. Ja raiskasi piru vie Black Sabbathin klassikonkin.

Sekavaa? Kyllä mie saan selvää. Ja Snowblind on yksi hienoimmista covereista ikinä.
"Life sucks and then you fuckin' die." -Ozzy Osbourne
Kassu
12.07.2004 16:50:31
Mielipideasioita. Mutta esim. BLS on vetäny Snowblindin HYVIN.
Super-Jari
12.07.2004 17:02:47
Laulajan ääni on yksi parhaista ja omaperäisimmistä jutuista tässä bändissä ja tällä vuosituhannella. Klassinen musiikki on sitten erikseen, jossa lauletaan nuotilleen, pilkulleen ja niinpoispäin.

Juu, samaa mieltä. Oma tyylihän äijällä on selkeästi.

Sekavaa? Kyllä mie saan selvää. Ja Snowblind on yksi hienoimmista covereista ikinä.

On se.

Siinähän se ongelma tulee että jos jonkun korvaa joku ei miellytä niin se on silloin automaattisesti paska. En minäkään tykkää Wylden lauluäänestä mutta ei kai se silti paska ole.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
Kassu
12.07.2004 21:16:54
Siinähän se ongelma tulee että jos jonkun korvaa joku ei miellytä niin se on silloin automaattisesti paska. En minäkään tykkää Wylden lauluäänestä mutta ei kai se silti paska ole.

En mä sua rokota siitä vaikka sanoisitkin että Wylde on paska laulamaan, sun on mielipiteesi.

Mutta toi Mikko1 rupeaa heti taas haastamaan. Mä en pidä SOADista, kai mä saan sanoa sen?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)