Aihe: Tuska 2014!
1 2 3 4 5
TTV
17.10.2013 06:41:14
UltimateGreedo: Dismemberhän on ollut kuopattuna jo pari vuotta. Vai onko multa mennyt jotain ohi?

Ei siltä mitään ohi menny, minä oon näköjään ollu pimennossa. Mut Joo, kiva se silti olis nähdä :)
"Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.), "You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King)
Errata
17.10.2013 06:42:37
UltimateGreedo: Dismemberhän on ollut kuopattuna jo pari vuotta. Vai onko multa mennyt jotain ohi?

Ei silloo väliä. Tännehän toivotaan aina Deathia, Bathorya, Dissectionia jne jne öhö öhö osastoa.
MegaMan
17.10.2013 08:21:17
geeza: luultavasti menen ensi vuonna myös. ei niillä bändeillä. niin oo väliä.

Joo kyllä kannattaa maksaa satanen pelkästään siitä että pääsee vetää teollisuusalueelle 9 €:n kaljaa.
Minä juon kossua!!!
Ruutukunkku
17.10.2013 08:48:42
MegaMan: Joo kyllä kannattaa maksaa satanen pelkästään siitä että pääsee vetää teollisuusalueelle 9 €:n kaljaa.

Mikäs mies sinä olet toisten motiiveja puntaroimaan? Onko se jotenki sulta pois?
I'm sorry Dave
Jeszse
17.10.2013 08:50:00
Ruutukunkku: Mikäs mies sinä olet toisten motiiveja puntaroimaan? Onko se jotenki sulta pois?

Tottakai.

Olemmhan internetissä.
Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats
Dropped C
17.10.2013 10:44:48
Tosta kävelee max. vartissa Kallion kapakoihin. Välidokaamiset sun muut kandee hoitaa siellä max. 3 egen ruukkujen parissa, jos vaan jalat kestää.
ramionparas
17.10.2013 12:15:16

Emperorin Ruotsin keikka on ainoa Skandinaviassa..
http://www.mikseri.net/epm
teukka
17.10.2013 13:11:29
Ens kerralla laitan kyllä keitot narikkaan ja vedän pussikaljaa ulkopuolella.
Vitutti olla melko selvänä viime kerralla kun ei tullut vedettyy mitenkään tehokkaasti...
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
UltimateGreedo
17.10.2013 15:51:06

ramionparas: Emperorin Ruotsin keikka on ainoa Skandinaviassa..

Jos nyt ollaan ihan tarkkoja, niin Suomi ei taida kuulua Skandinaviaan. :)
carnation
17.10.2013 17:07:17
Ruutukunkku: Mikäs mies sinä olet toisten motiiveja puntaroimaan? Onko se jotenki sulta pois?

Saahan sitä tehdä rahoillaan mitä haluaa, mutta minäkin olen utelias tietämään miksi joku haluaa maksaa satasen siitä, että pääsee juomaan yhdeksän euron tuoppeja, vaikkei bändit kiinnosta yhtään. "Hyvä meininki" ei riitä nyt oikein perusteluksi.
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
thaapala
17.10.2013 19:10:10
carnation: Saahan sitä tehdä rahoillaan mitä haluaa, mutta minäkin olen utelias tietämään miksi joku haluaa maksaa satasen siitä, että pääsee juomaan yhdeksän euron tuoppeja, vaikkei bändit kiinnosta yhtään. "Hyvä meininki" ei riitä nyt oikein perusteluksi.

Hyvä meininki riittää kaiken perusteluksi.
Olen miettinyt
Antti1997
17.10.2013 20:54:24 (muokattu 17.10.2013 20:54:46)
carnation: Saahan sitä tehdä rahoillaan mitä haluaa, mutta minäkin olen utelias tietämään miksi joku haluaa maksaa satasen siitä, että pääsee juomaan yhdeksän euron tuoppeja, vaikkei bändit kiinnosta yhtään. "Hyvä meininki" ei riitä nyt oikein perusteluksi.

Mulla oli tänä vuonna kahden päivän lippu. Katsoin perjantaina Wintersunin ja loppuajan pääasiassa join lonkeroa ja kaljaa, mitä nyt pari biisiä tuli aina välillä vilkaistua joiltain bändeiltä. Toisena päivänä en jaksanut edes lähteä paikalle vaan jäin kotiin.

E: oli hyvä meininki
Yövuoro-huone "Olen liikenteessä kymmeniä tuhansia kilometrejä vuositasolla ja saman verran myös tunteja eli liikkumista piisaa ministerin elämässä." -Merja Kyllönen, liikenneministeri
Landstr
18.10.2013 12:35:44
Oiskohan siellä Popeda?
Satanic warmaster of puppets.
Ruutukunkku
18.10.2013 13:10:23 (muokattu 18.10.2013 13:12:31)

Ai, miksei?

e: mistä sä muuten tiedät että se on sinne menossa juomaan yhtään mitään? Jospa se pelkkä hyvä meininki riittää.
I'm sorry Dave
Jeszse
18.10.2013 13:21:27
Mulla on yks semmonen ajatus tässä pyöriny, toivon ettei tää järkytä ketään teistä ja suurin osa edes vois yrittää vähän ymmärtää mistä on kyse. Ei tää mullekaan helppoo oo sisäistää, mutta sanon silti.

Voitteko kuvitella, joillain oikeesti saattaa olla kivaa Tuskassa?
Jari "Vittuku on hienot kattopaneelit" Kurki ja soitinyhtye Ramin Kivekset: The Jasser Arafats
minidriver
18.10.2013 13:55:16

Jeszse: Voitteko kuvitella, joillain oikeesti saattaa olla kivaa Tuskassa?

Oikein hyvin. Mulla on ollu ja ajattelin lähteä taas kunhan ohjelma vähän jalostuu. 3 pvää on oikein sopiva.
Isi
tommium
18.10.2013 14:32:50
Jeszse: Mulla on yks semmonen ajatus tässä pyöriny, toivon ettei tää järkytä ketään teistä ja suurin osa edes vois yrittää vähän ymmärtää mistä on kyse. Ei tää mullekaan helppoo oo sisäistää, mutta sanon silti.

Voitteko kuvitella, joillain oikeesti saattaa olla kivaa Tuskassa?

Just näin :) Mulla ainakin on aina ollut kivaa Tuskassa, myös niilläkin parilla kerralla kun en ole ottanut siellä tippaakaan alkoholia. Liputhan voi hankkia ihan niille päiville kun kiinnostavia bändejä on ja jos ei jonkun vuoden bändit nappaa niin lipun voi jättää ostamatta. Ja jos joku haluaa ostaa 3 päivän lipun, juoda 9€ tuoppeja, vetää kunnon lärvit näkemättä juuri yhtään bändiä ja jättää vaikka pari päivää menemättä vaikka on liput niin ihan ok sekin. Ei ole minulta millään lailla pois. Se on aivan sama mitä kukin omilla rahoillaan tekee.
...mä sanon viimeisen sanan, Jasse on gay.
Jeszse
18.10.2013 14:37:40
tommium: Just näin :) Mulla ainakin on aina ollut kivaa Tuskassa, myös niilläkin parilla kerralla kun en ole ottanut siellä tippaakaan alkoholia. Liputhan voi hankkia ihan niille päiville kun kiinnostavia bändejä on ja jos ei jonkun vuoden bändit nappaa niin lipun voi jättää ostamatta. Ja jos joku haluaa ostaa 3 päivän lipun, juoda 9€ tuoppeja, vetää kunnon lärvit näkemättä juuri yhtään bändiä ja jättää vaikka pari päivää menemättä vaikka on liput niin ihan ok sekin. Ei ole minulta millään lailla pois. Se on aivan sama mitä kukin omilla rahoillaan tekee.

Ite oon viimeks ollu 2011, kävin kattomassa Impaled Nazarenen, Amorphisin ja Amon Amarthin sunnuntaina. Join vettä ja isotissisten tyttöjen lahjoittamaa cocacolaa.

Oli ihan kivaa.
Ruutukunkku
18.10.2013 15:21:40
Jeszse: Ite oon viimeks ollu 2011, kävin kattomassa Impaled Nazarenen, Amorphisin ja Amon Amarthin sunnuntaina. Join vettä ja isotissisten tyttöjen lahjoittamaa cocacolaa.

Oli ihan kivaa.

Mites, lahjotettiinko silloin jotain muutakin?
I'm sorry Dave
Jeszse
18.10.2013 15:24:54
Ruutukunkku: Mites, lahjotettiinko silloin jotain muutakin?

Emminä tiä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)