fasces 17.04.2009 08:39:37 | |
---|
Toisen kerran itkin, kun luin esiintyjät. Ensimmäisen kerran itkin, kun pomo sanoi kuukausi sitten: "Menet sitten Kalajoelle juhannuksena töihin". Sylettää... I kissed the goat, I liked it. |
Deranged 18.04.2009 11:03:48 | |
---|
Ei tarvii tänä kesänä näköjään Tuskaan tai Nummirockiin vaivautua. Ei viitsi yhden bändin takia festarilipusta, bensoista ja majoituksista maksaa. Katellaan ensi vuonna uudestaan. |
Väinämöinen 18.06.2009 09:34:11 | |
---|
Tänään lähtee Rytmihäiriön ja Ison G:n voimalla! |
Räkkipeli 18.06.2009 10:01:24 | |
---|
Hajotkaa juhannus säähän! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
Emplate 18.06.2009 10:14:03 | |
---|
Emplate: Nämä suomalaiset kun on tullut nähtyä miljoonaan kertaan, Napalm Death juuri tuossa helmikuussa ja Arch Enemykin katsastettu, niin tuntuu lippujen hinnat aika korkealta tässä valossa. Ihan vain yleisen nummifiiliksen takia olisi kiva lähteä, mutta ikävä kyllä vaikuttaa siltä, että aikas moni kaveri on jättämässä väliin tänä vuonna ja eihän sinne ihan yksinkään haluaisi lähteä. Näinhän siinä sitten kävi, että tämä reissu jäi väliin. Kyllä yritti muutama kaveri houkutella mukaan vielä viime hetkillä, mutta kyllä nuo lippujen hinnat nyt ovat sen verran korkeat, että ei kyllä nappaa. Pitäkäähän te kivaa, jotka olette lähdössä, vaikka sitten munkin edestä, sillä hauskaahan Nummessa riittää kyllä aina. |
Parasite 18.06.2009 10:17:34 | |
---|
Emplate: Näinhän siinä sitten kävi, että tämä reissu jäi väliin. Kyllä yritti muutama kaveri houkutella mukaan vielä viime hetkillä, mutta kyllä nuo lippujen hinnat nyt ovat sen verran korkeat, että ei kyllä nappaa. Pitäkäähän te kivaa, jotka olette lähdössä, vaikka sitten munkin edestä, sillä hauskaahan Nummessa riittää kyllä aina. Juu, jos ois tajunnu ostaa lipun heti kun ne tuli myyntiin niin ois voinu lähteäkin. "Täydellisyyden ylläpitäminen on parasta mitä mies voi tehdä rahakasan päältä." -Sir Härö |
hullu_ukko 18.06.2009 11:57:46 | |
---|
Räkkipeli: Hajotkaa juhannus säähän! Ihan aurinkoista täällä Pohjanmaalla, about 1,5h ajomatkan päässä Nummijärveltä, ainakin tällä hetkellä on :) M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Räkkipeli 18.06.2009 12:35:55 (muokattu 18.06.2009 12:37:33) | |
---|
hullu_ukko: Ihan aurinkoista täällä Pohjanmaalla, about 1,5h ajomatkan päässä Nummijärveltä, ainakin tällä hetkellä on :) Oottakee vaa huomista ja yliuomista! Sataa paskaa!!1 Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
hullu_ukko 18.06.2009 12:43:51 | |
---|
Räkkipeli: Oottakee vaa huomista ja yliuomista! Sataa paskaa!!1 Ilmatieteen laitos lupaa Lauantaille pieniä sadekuuroja kyllä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Punisher 18.06.2009 13:24:05 | |
---|
Klo 5 saavumme leirintään. :D "There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |
Räkkipeli 18.06.2009 13:29:13 | |
---|
hullu_ukko: Ilmatieteen laitos lupaa Lauantaille pieniä sadekuuroja kyllä. Oon oikeasti vaan kateellinen kun ei tule lähettyä kavereiden mukaan. Noh..toiste sitten. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
hullu_ukko 18.06.2009 13:31:41 (muokattu 18.06.2009 13:32:15) | |
---|
Itsehän en tiedä mitään saapumisajankohdastamme. Olen ollut valmis lähtemään jo pari tuntia, mutta kuskin liikkeistä ei ole mitään käsitystä tällä hetkellä. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |
Räkkipeli 18.06.2009 13:33:23 | |
---|
Ottakee joku napalmi kuoleman setti ylös sitte. 8) Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
fasces 18.06.2009 14:14:33 | |
---|
fasces: Toisen kerran itkin, kun luin esiintyjät. Ensimmäisen kerran itkin, kun pomo sanoi kuukausi sitten: "Menet sitten Kalajoelle juhannuksena töihin". Sylettää... Hehee, se hölmö unohti tämän, ja suunnittelikin mulle vain perjantaille duunia. Eli lauantaiksi aion paikalle. Tosin onhan se vain vähän niinkuin 1/3 festaria.. I kissed the goat, I liked it. |
Sarko 18.06.2009 17:03:18 | |
---|
Onpa kyllä kuraiset bändit ja Nappiksenkin näin helmikuussa. I like music that's more offensive. I like it to sound like nails on a blackboard, get me wild. -James Osterberg |
Räkkipeli 18.06.2009 17:17:09 | |
---|
No rehellisyyden valossa sanottakoon että Nappiksia kun en viimeksi nähnyt niin se kiinnostaapin, ja sitten ensimmäistä kertaa suomessa vieraileva Warbringer. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Cocktus 18.06.2009 20:14:10 | |
---|
Huomenna aamulla liikkeelle ja ehkä jo samana iltana takaisin tai sitten vasta yhden yön jälkeen. Ei voi tietää. RIP Gathorn 17.03.2003-24.08.2007 |
RekoS 18.06.2009 20:28:28 | |
---|
Rytmihäiriö olis tänään, tekis mieli lähteä jo pelkästään sen takia mutta voipa olla että nyt raskaan työputken uuvuttamana taidan jäädä kotiin. Harmi kyllä. |
Stone91 09.07.2009 21:57:33 (muokattu 12.07.2009 18:43:52) | |
---|
Petyin Napalm Deathiin kyllä. En jaksanut katsoa, kuin muutaman biisin. Arch Enemy oli myös aika tylsä. Hyvä puoli on se, että Angela Gossow tuli sentään nähtyä. |
hullu_ukko 09.07.2009 22:21:57 | |
---|
Joo, Napalm Death... Olin kuulemma mennyt alueelle, hoippunut pittiin, tullut pois ja todennut, että tää on ihan perseestä, minkä jälkeen olin poistunut alueelta. The Zombi oli kova, Stam1na oli kova ja Rytmihäiriö oli kova, muuta en sitten oikein muista. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Et varmaa ole ainoa, mutta mielestäni sinä olet aina ollut mnetin vittumaisin jätkä.-trashjones |