Aihe: Nifelheim
1 2 3 4
DVD-SOITIN
15.07.2008 15:02:12
Lue kommentit loppuun ennenkun tunget hernepalot klyyvariis...kyllähän itselleen pitää osata nauraa. Hyvä dokkari ja kovaa asialle omistautumista, joka on aina arvostettavaa...sitäpaitsi Tankardukot viiksineen rulez...Olen vaan kateellinen....pitäis kasvattaa kunnon pensselit.

Koitas nyt lukee uusiks.....Toimivaa kamaa sikäli, että musiikki ei ole pelkkää räimettä, vaan mukana perinteisempää heviriffiä.

Minusta vaan Nifelheimin kaltaisen erittäin omistautuneen, ja asiansa tosissaan ottavan bändin vertaaminen johonkin Speedyyn ja Sakuun kielii joko huonosta huumorintajusta tai sitten totaalisesta tietämättömyydestä. En tiedä, minua vaan ärsyttää moiset huumoriheitot yhdistettynä itselleni näin tärkeään ja hienoon bändiin.

Anyway, Nifelheim on parhaita bändejä päällä maan. Samanlaiset viikset kun sais.
Ben_D
15.07.2008 19:51:46 (muokattu 15.07.2008 20:01:09)

Minusta vaan Nifelheimin kaltaisen erittäin omistautuneen, ja asiansa tosissaan ottavan bändin vertaaminen johonkin Speedyyn ja Sakuun kielii joko huonosta huumorintajusta tai sitten totaalisesta tietämättömyydestä.

Hei...eiks tää hevi nyt ole kokonaisuudessaan Speedy ja Saku touhua toisinaan :) 30-40-50 vuotiaat ukot örisee ja heiluttaa tukkaa. Ei tää niin vakavaa touhua ole.

Ei kukaan verrannut BÄNDIÄ speedyyn&sakuun, vai vertasiko? Nauratti vaan ukot olohuoneessa fiilistelemässä Iron Maidenia...samaa touhua kun meidän dokausilloissa. Se vaan pistää hymyilyttään kun näkee muiden tekevän samaa...

Ota iisisti. Kyllä se hevi siitä iloks muuttuu...toivottavasti.
Myynnissä 2-ch Mesa Dual Rectifier!!!
Nidhöggr
15.07.2008 19:55:51
Hei...eiks tää hevi nyt ole kokonaisuudessaan Speedy ja Saku touhua toisinaan :) 30-40-50 vuotiaat ukot örisee ja heiluttaa tukkaa. Ei tää niin vakavaa touhua ole.

No hohhoi.
Ben_D
15.07.2008 20:00:51 (muokattu 15.07.2008 20:07:34)

No hohhoi.

Älä käsitä väärin. Hevailu on kivaa. Peace.

Täytyy ottaa levy tarkempaan syyniin...jonkun levylähetyksen mukana tää viimesin tuli vinyylinä, mutta on jäänyt vähälle kuuntelulle. Viimesien kuukausien aikana Testament, Cavalera Conspiracy ja Hail Of Bullets ovat vieneet soittoaikaa.
Myynnissä 2-ch Mesa Dual Rectifier!!!
Billsner
15.07.2008 21:21:34 (muokattu 15.07.2008 21:38:32)
Minusta vaan Nifelheimin kaltaisen erittäin omistautuneen, ja asiansa tosissaan ottavan bändin vertaaminen johonkin Speedyyn ja Sakuun kielii joko huonosta huumorintajusta tai sitten totaalisesta tietämättömyydestä.

On ne aika Speedyn ja Sakun olosia. Ruotsissa olivat yhden vakuutusyhtiön mainoksessa mannekiineinä. Mainoksessa äijät olivat menossa Iron Maidenin keikalle niittivehkeet päällä kun autolle kävi köpelösti. Paras kohta oli kun toinen tyypeistä kysyi toiselta että "Onko mulla tarpeeksi niittejä?". Yritin löytää mainosvideon internetistä, mutta en löytänyt.

En tiedä, minua vaan ärsyttää moiset huumoriheitot yhdistettynä itselleni näin tärkeään ja hienoon bändiin.

Loisto bändi, mutta ei pieni huumori sitä huononna.

Anyway, Nifelheim on parhaita bändejä päällä maan.

S/T ja Devil´s Force on kyllä kovia. Uudempiin en ole vielä ehtinyt perehtyä ajatuksen kanssa.

EDIT: Korjattu ajatusvirhe...
Wrapped in plastic
Ben_D
15.07.2008 21:27:27 (muokattu 15.07.2008 21:29:13)

On ne aika Speedyn ja Sakun olosia. Ruotsissa olivat yhden (saattoi olla useampikin) vakuutusyhtiön mainoksessa mannekiineinä. Mainoksessa äijät olivat menossa Iron Maidenin keikalle niittivehkeet päällä kun autolle kävi köpelösti. Paras kohta oli kun toinen tyypeistä kysyi toiselta että "Onko mulla tarpeeksi niittejä?". Yritin löytää mainosvideon internetistä, mutta en löytänyt.

Just näin. Ei sitä heviä tarvi niin helvetin hampaat irvessä vetää. Tehdään hommat kunnolla, mutta pilke silmäkulmassa.

Mun mielestä herneen vetäminen nenään moisesta asiasta kertoo siitä, että vois vannetta vähän löysentää pään ympäriltä...nooh...oppia ikä kaikki. Mäkin olen intohimoinen Testamentfani, mutta on se Chuck Billy silti vähän pullukka :)
http://www.myspace.com/evincemetal
DVD-SOITIN
15.07.2008 23:11:30 (muokattu 15.07.2008 23:15:24)

Älä käsitä väärin. Hevailu on kivaa. Peace.

Tällaiset kommentit kielivät puhtaasta idiotismista.

Minulla ei ole aiheeseen muuta sanottavaa.
Emplate
15.07.2008 23:37:38

Olen kyllä samoilla linjoilla Ben_D:n kanssa. Kuten tuossa aikaisemmin sanoin, kävin Nifelheimia jokunen vuosi sitten Tikkurilassa katsomassa ja oli aivan helvetin kova keikka ja aion siis mennä syksylläkin katsomaan, mutta kyllähän ne nyt hupaisan näköisiä ukkoja on :) Kaikkea ei tarvitse kuolemanvakavasti ottaa, vaikka hommasta diggailisikin, näin ainakin minä asioihin suhtaudun. Älkää muuttako tätä ketjua ihan turhan takia tappeluksi.

En tiedä, että oliko tähän nyt virhe ottaa kantaa, mutta tarkoituksenani on sanoa, että jos metalli on hyvää, niin silloin saa hymyillä. En kaiva verta nenästäni, enkä tarkoita ketään loukata. Eikö me voida kaikki fiilistellä hyvää musaa parhaaksi katsomallamme tavalla?
DVD-SOITIN
15.07.2008 23:42:01
^ Joo, parempi jättää tappelut väliin näinkin hyvän bändin ketjusta. Minun tapani on ottaa se vakavasti, joku muu voi naureskella kera Speedy/Saku-vertausten.
Ben_D
15.07.2008 23:55:56 (muokattu 16.07.2008 00:00:03)

Tällaiset kommentit kielivät puhtaasta idiotismista.

Minulla ei ole aiheeseen muuta sanottavaa.

Äääh...näemmä joku tajusi pointin. Miksi vaivaudun moisesta vääntämään itseäni lähes 15-vuotta nuoremman kanssa, koska meillä on näemmä hyvin erilaiset ajatusmaailmat. Molemmat nauttikoot hevinsä parhaimmaksi katsomallaan tavalla. Tosikot eivät vain ole kovinkaan hyvää seuraa pidemmänpäälle. Jos asiasta on vielä keskusteltavaa niin mua voi napata vaikka Maidenin keikalla hihasta....pärstä näkyy omassa kuvassa.

Tsemppiä bändille. Omaperäistä kamaa.
marke-
16.07.2008 04:36:03
Heh, minusta tuo Ben-D:n heitto alunperin oli ihan harmiton ja positiivinen. Mutta no, toisaalta ymmärrän myös oikein hyvin DVD-soittimen kannan.

Kaikkea ei tarvitse kuolemanvakavasti ottaa

Hassua, sillä Nifelheim itsessään ottaa juttunsa nimenomaan KUOLEMANvakavasti.

Toisekseen jätkien toiminta vaikutti ainakin minusta enemmän aidolta innostuneisuudelta, ja omistautumiselta, kuin yleiseltä höhöhö metal & leather dorkailulta. Jos niitit ja viikset sattuu naurattamaan, niin paha sanoa löytyykö vika peilistä vai TVstä. Bändissä vikaa ei ole.

Eikö me voida kaikki fiilistellä hyvää musaa parhaaksi katsomallamme tavalla?

Black Metalissa on valitettavasti hieman eri asiasta kyse kuin tästä. Tuskin kukaan tulee sua pysäyttämään jos kotona riekut, mutta vaikkapa bm porukasta ei kannata lähteä hakemaan mitään hyväksyntää tai "kaikki yhes koos ja kaikilla on kivaa" mentaliteettiä.
HAIL SATAN
Heissi
16.07.2008 06:13:01
Viiksiangstille Ja Black Metal -viiksien äärimmäiselle vakavuudelle iso +
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Billsner
16.07.2008 08:41:09
Toisekseen jätkien toiminta vaikutti ainakin minusta enemmän aidolta innostuneisuudelta, ja omistautumiselta, kuin yleiseltä höhöhö metal & leather dorkailulta. Jos niitit ja viikset sattuu naurattamaan, niin paha sanoa löytyykö vika peilistä vai TVstä. Bändissä vikaa ei ole.

Ei ole tainnut kukaan tässä threadissa kirjoittaa etteikö äijät hommaansa vakavasti tekisi?
Wrapped in plastic
Ben_D
16.07.2008 08:44:24 (muokattu 16.07.2008 08:47:44)

Ei ole tainnut kukaan tässä threadissa kirjoittaa etteikö äijät hommaansa vakavasti tekisi?

Sitähän mä kans tossa yritin kysellä, että onko joku kyseenalaistanut bändin toiminnan...teiniangsti ei vaan anna periksi. Muutenkin on lähinnä huvittavaa, että 17-vuotias tulee kertomaan idiotismista&tietämättömyydestä. Ikärasisti en ole, mutta monesti vaan vanhemmat ja kokeneemmat sattuvat tietämään asioista enemmän....tätäkään ei kannata tietenkään yleistää.

Vielä kerran äärimmäisen iso hatunnosto kavereille Maiden fanittamisesta. Tiedän, mistä hommassa on kyse, koska mulla on melkonen kokoelma Testament roinaa himassa. Samoin vuosien varrella kertynyt hevi -ja metallivinyyleitä melkosent läjät, koska olen vinyylifriikki. Tiedän, mitä on fanittaminen ja omistautuminen.

RokRok.
marke-
16.07.2008 10:25:02
Vähän rankasti menee ohi aiheen, mutta ite oon havainnu, että näissä jutuissa tuo 17-vuotisuus on aika hyväkin juttu (itse marraskuussa 25). Tavallaan se vimma ja "terä" on parhaimmillaan, vaikkei ajatukset olisikaan niin kypsiä. Tosi monesta bändistä sen huomaa helposti kuinka parhaat kiekot tulee nuorella iällä, kun aikusena jo kiinnostaa joku turha äijä rock. Nifelheim on tähän helvetin hieno poikkeus, ja toki vähän enemmän varsinkin Thrashin ja myös Black Metalin puolelta löytyy pumppuja jotka ei anna periksi.

En nyt sano, että kellään ois käyny näin tähän topicciin kirjottaneista, mutta helposti se metal unohtuu kun saa vähän valkokaulushommia, pildee, ja alkaa asuntolaina ja koirakin kiinnostamaan. Vaikka periaatteessa ajatukset kypsenee, ja vähän rauhottuu niin hyvä asia se välttämättä ei ole, ja päinvastoin toimiminen ei ole taasen välttämättä mitään nuoruuden vimmaa tai teini-angstia - ehkä jopa eräänlaista kypsyyttä pitää linjastaan kiinni, sillä perusturvalliseen perhe-elämään on niin kovin helppo ajattelematta ryhtyä.

Itsekin tässä kirjoitan kauluspaita päällä vitun markkinointileaflettejä, samalla kun palvon saatanaa. Kovin noloa touhua lopun perin.
HAIL SATAN
DVD-SOITIN
16.07.2008 12:30:38
Sitähän mä kans tossa yritin kysellä, että onko joku kyseenalaistanut bändin toiminnan...teiniangsti ei vaan anna periksi. Muutenkin on lähinnä huvittavaa, että 17-vuotias tulee kertomaan idiotismista&tietämättömyydestä. Ikärasisti en ole, mutta monesti vaan vanhemmat ja kokeneemmat sattuvat tietämään asioista enemmän....tätäkään ei kannata tietenkään yleistää..

Koko jutussa on minun osaltani nyt kyse siitä että sinä heitit muutaman kommentin jotka todella pistivät myötähäpeän päälle.
Emplate
16.07.2008 13:12:13 (muokattu 16.07.2008 13:13:17)

Hassua, sillä Nifelheim itsessään ottaa juttunsa nimenomaan KUOLEMANvakavasti.

Kaljuuntuvat viiksimiehet ovat hassun näköisiä, musiikkinsa on parhautta. Piste.

Voi vika löytyäkin peilistä, sen verran usein on omaakin naamaa viikset koristaneet :)

Black Metalissa on valitettavasti hieman eri asiasta kyse kuin tästä. Tuskin kukaan tulee sua pysäyttämään jos kotona riekut, mutta vaikkapa bm porukasta ei kannata lähteä hakemaan mitään hyväksyntää tai "kaikki yhes koos ja kaikilla on kivaa" mentaliteettiä.

Joo. Liikun aika paljon "bm-porukassa" ja parhaat kaverini ovat kyseistä porukkaa ja osaan käyttäytyä asiaan kuuluvasti. En ole hippi :)

E: Tunnen myös kuuluvani kyseiseen porukkaan, vaikka ehkä enemmän dm-osastosta diggaankin.
ANtTIKRISTUS
16.07.2008 19:10:05
Koko jutussa on minun osaltani nyt kyse siitä että sinä heitit muutaman kommentin jotka todella pistivät myötähäpeän päälle.

Miksi tunnet myötähäpeää, jos kukaan (paitsi sinä) ei pitänyt Bn heittoja naurettaviana?
DethBanger
16.07.2008 20:22:16
Jatkakaa vaikka pikaviestein, se on kätevämpää. Tai sitten suomi24.fissä. Ei millään pahalla, mutta dorkaa touhua tällanen.
"Ei täällä sattumoisin kukaan ole ufosieppauksia kokenut?" -Abysmal
Heissi
16.07.2008 20:30:49
Vähän rankasti menee ohi aiheen, mutta ite oon havainnu, että näissä jutuissa tuo 17-vuotisuus on aika hyväkin juttu

Muuten joo, mutta vakavat BM-viikset ei välttämättä kasva vielä silloin. Tai sitten joutuu tuntemaan myötähäpeää maitohaivenviiksiä omistamattomien ihmisten puolesta.
"Esimerkiksi lause 'Saatana on Herra' on varmasti suurimmalle osalle ihmisistä ei-toivottua informaatiota."
E N O K K I O . C O M
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)