Aihe: Nummirock 2008
1 2 3
Rocco_Longfella
29.01.2008 16:11:47
Liput tuli myyntiin. Eipäs kuhnailla, hinta nousee joka kk.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
hanuristi
29.01.2008 19:54:40
Onhan se kai mentävä.
KTULU
29.01.2008 20:24:08
Destructionia tekisi mieli lähteä katsomaan. Tosin festarin sijainti on aika paska. 2006 piti lähteä tuonne Kreatoria katsomaan, mutta eihän siitä mitään tullut.
jtkyuluilcxwaqwttkiyukbf
Veco
29.01.2008 22:01:30
Tosin festarin sijainti on aika paska.

Tosin festarin sijainti on ihan huippu, saa möykätä koko yön eikä kukaan käske pienentää volumea kun kerran keskellä metsää ollaan.
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
RekoS
30.01.2008 20:37:01
Vähän kyllä ihmetyttää, kuinka paljon esim. In Flamesille pitää maksaa että tulevat noin keskelle korpea :D
aivokuolio
30.01.2008 21:14:40
Vähän kyllä ihmetyttää, kuinka paljon esim. In Flamesille pitää maksaa että tulevat noin keskelle korpea :D

Jep. Slayerin, Maidenin, Deep Purplen ja Panteran muinaiset vierailut ymmärtää, mutta miten ihmeessä tällainen megabändi kuin In Flames... en ymmärrä.

En kyllä ymmärrä sitäkään että miten ihmeessä tuo festarin sijainti voisi olla jotenkin ylitsepääsemätön. Kyllä ne junat ja bussit kuljettavat.
Twinkle
30.01.2008 22:37:06 (muokattu 30.01.2008 22:40:59)
Jep. Slayerin, Maidenin, Deep Purplen ja Panteran muinaiset vierailut ymmärtää, mutta miten ihmeessä tällainen megabändi kuin In Flames... en ymmärrä.

Kannattaa huomioida se että että Maidenin vierailu nummirockissa tapahtui vuonna 1996 ja silloin yhtye oli suosionsa aallonpohjassa, niiden suomen keikka oli kulttuuritalolla eikä edes jäähallissa. Slayeria ei taas voida kummoisena pitää, ravaahan nekin täällä koko ajan muutenkin.

Muutenkin Nummirock on kokenut pikkaisen evoluutiota viimeisten vuosien aikana eikä käytettävät rahamäärät ole lähimaillekaan sitä mitä ne oli ennen sitä, kun festari ajoi itsensä konkurssiin ostamalla bändejä joiden kysyntä ei riittänyt tuomaan asiakkaita. Syynä eittämättä kalliit liput ja sijainti siellä hevon perseessä, jota jälkimmäistä ei voi väheksyä. Reissu jonnekin keskelle mettää viikonlopuksi kuuntelemaan musiikkia on kuitenkin rahallisesti melkoinen kynnyskysymys keskimääräiselle ihmiselle.
saastara
30.01.2008 23:27:22
Reissu jonnekin keskelle mettää viikonlopuksi kuuntelemaan musiikkia on kuitenkin rahallisesti melkoinen kynnyskysymys keskimääräiselle ihmiselle.

Mutta samalla myös niille hyvä myyntikikka niille joita Tuskan ymv sillipurkkimeininki ahdistaa (minä, minä, minä, minä, minä!).
Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima.
Twinkle
30.01.2008 23:38:39
Mutta samalla myös niille hyvä myyntikikka niille joita Tuskan ymv sillipurkkimeininki ahdistaa (minä, minä, minä, minä, minä!).

Onhan se myyntikikka joo, mutta kun kansa ymmärtää mitä se tulee maksamaan suhteessa siihen mitä esiintyy niin saattavat miettiä erikseen. Tietty jos dokaaminen on prioriteetti eikä rahalla ole kauheasti merkitystä niin mikäs siinä.
saastara
31.01.2008 03:35:50 (muokattu 31.01.2008 03:36:34)
Onhan se myyntikikka joo, mutta kun kansa ymmärtää mitä se tulee maksamaan suhteessa siihen mitä esiintyy niin saattavat miettiä erikseen. Tietty jos dokaaminen on prioriteetti eikä rahalla ole kauheasti merkitystä niin mikäs siinä.

Voipi olla.. Itse kun olin tuolla männävuonna ainoastaan Mesukkaa todistamassa, niin en voi tuohon yleismeininkiin niin paljon sanoa.. Vaikka onhan se myönnettvä, että kaverin kanssa varustauduimme tuohon 48h koitokseen "huomattavan" hyvin ja kostein eväin.. ;)

Mutta toki.. Ilman muuta festareilla lähtökohta (ainakin jossakin määrin) on aina ohjelma.. Eihän sitä toki paskasta jaksa maltaita maksaa.. Tarkoitin siis vain tuolla aiemmalla sitä, että varmasti suureen osaan väkeä vetoaa ohjelman lisäksi myös tuolla Nummessa tilan mahdollistama "oikea festarimeininki", rantoineen, telttoineen, grillasapuskoineen, auringonlämmittämine kaljoineen ymv ymv..

Kun tungetaan 15000 hevaria Kaisaniemenpuiston puolikkaalle ja aidataan kiinni aamusta iltaan, niin stoori on jo huomattavasti erilainen.. Siinä voi isoakin miestä ruveta välillä sen verran ahristamaan, ettei sitä angstia edes ne kylmät kabanossit ja +24c keppana pelasta.. :p
Ei se koko vaan se tekniikka, ei se tekniikka vaan se voima.
arppah8
31.01.2008 03:56:41

Kannattaa huomioida se että että Maidenin vierailu nummirockissa tapahtui vuonna 1996 ja silloin yhtye oli suosionsa aallonpohjassa, niiden suomen keikka oli kulttuuritalolla eikä edes jäähallissa. Slayeria ei taas voida kummoisena pitää, ravaahan nekin täällä koko ajan muutenkin.

Enhän mää edes muistanut että Maiden on käynyt tuolla. Tais olla toi '96 ainoo vuosi välillä 90-98, kun en paikalla ollut.

Slayer tais olla ekaa kertaa Suomessa Nummirockissa, vai muistanko väärin? Miksaaja ainakin oli sysipaska, oli pakko lähteä kesken keikan oluttelttaan huonojen soundien aiheuttamaa vitutusta karkuun.

Meshuggah tais myös suorittaa ensiesiintymisensä Suomessa Nummirockissa '95. Oli muuten tajunnanräjäyttävä kokemus ottaa ensikontakti bändiin juuri livenä. Aika kiirus tuli levykauppaan juhannuspyhien jälkeen.
I rather be a jerk than being hip like you.
SSilver
02.02.2008 17:59:23
Viimevuodesta jäi kyllä niin miellyttävä jälkimaku suuhun, että pakkohan Nummeen on uudestaan lähteä! Mutta tosiaan, bändien taso ei ainakaan vielä mun osalta päätä huimaa. Destruction on kova, mutta on aika vaikea kuvitella sitä festivaalin pääesiintyjäksi? In Flames on melkoista kurakukkelia nykyisellään, mutta jääpähän enemmän aikaa ryyppäämiselle ja aurinkoon sammumiselle. Lisää koviakin esiintyjiä ilmestyy varmasti vielä, sitä odotellessa voisin jo ruveta lämmittelemään maksaa juhannusta varten muutamalla norjalaisella panimotuotteella!
You always wanted to use your penis as a billiards cue. RÖYTÖFEST!! http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=156924
Maardi
02.02.2008 21:14:30
Ei nummeen mennä kattomaan bändejä. Tai yhen voisi kyllä katsoa, eli tässä tapauksessa varmaan Destructionin.
Booombox
04.02.2008 20:49:51
Onkos muuten nummi k-18 ?
"Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home"
SSilver
04.02.2008 21:00:35
Onkos muuten nummi k-18 ?

Ei. Mutta olut on. Joten teoriassa puoli nummea on k-18 ja puolet ei... Äh...
You always wanted to use your penis as a billiards cue. RÖYTÖFEST!! http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=156924
Helvetinpartaterä
06.02.2008 06:53:40

Ei. Mutta olut on. Joten teoriassa puoli nummea on k-18 ja puolet ei... Äh...

Voi sitä alaikäsetkin vetää, jos kukaan ei nää, tai kysy. Don't ask, don't touch and don't tell. Tai siis...sääh.
Manavava! "I'm gonna rip your head off and shit up your neck!"
Emplate
24.03.2008 17:41:01

Eiköhän jo kaikki tämän tiedä, mutta sanotaan nyt, kun ei ole kerta vielä täällä mainittu. Elikäs: Watain myöskin Nummessa. Mielestäni yksi syy lisää lähteä siis.
Vort3x
24.03.2008 22:55:57

Kyllähän tuonne on taas pakko lähteä ku on synttäritki viel sopivasti juuri tuona viikonloppuna. Omasta mielestä meininki parantunut joka vuosi.
http://www.mikseri.net/artists/thyrien.64877.php Folkahtavaa metallia!
mongoloidi
24.03.2008 23:20:15
Ei nummeen mennä kattomaan bändejä. Tai yhen voisi kyllä katsoa, eli tässä tapauksessa varmaan Destructionin.

Ennemminkin sinne mennään dokaamaan ja nukkumaan teltan jäänteiden alle.
Herrah
24.03.2008 23:34:57
Watain houkuttais kyllä ihan tajuttomasti. Rahatilanne festarikesälle tosin suhteellisen niukka :S
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)