Aihe: RöytöFest tulee! Oletko valmis?
1 2 3 4 5
Volante
08.12.2007 12:35:22
Ilmoittaudun myös paikalle saapuvaksi.
SSilver
08.12.2007 20:21:25
Heh, taloko tarjoaa? No mikäpä jottei!

Minä tarjoan!
You always wanted to use your penis as a billiards cue. RÖYTÖFEST!! http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=156924
hanuristi
08.12.2007 20:59:22
Hei mä tuun mukaan ja!
Atron
09.12.2007 18:53:36

Pitänee haistella jos pääsis paikalle.
Obscure
10.12.2007 05:25:05

Hlv.

Eipä tulla. Scaurapuurot vetelee Keravalla tuolloin. Näpsäkkiä bämdejä kyllä iltana luvassa!

Ehkä joskus toiste sitten. :c
ozz3
10.12.2007 08:45:34
Kyllähän tuonne voisi tulla. Ei siksi, että bändit kiinnostaisi vaan siksi, että voi kehua joskus olleens RöytöFest -nimisillä kinkereillä.

(No okei, on ne bänditkin ihan hyviä)
M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39
Lord of the strings
10.12.2007 11:50:08 (muokattu 10.12.2007 11:50:22)
Miksei tämä voi olla pari kuukautta myöhemmin niin minäkin olisin ravinteli-ikäinen. Höh. Olen henkisesti mukana!
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
SSilver
11.12.2007 14:27:17
Miksei tämä voi olla pari kuukautta myöhemmin niin minäkin olisin ravinteli-ikäinen. Höh. Olen henkisesti mukana!

No jos me vaikka vedetään samoilla bändeillä sitten keväällä uudestaan, että säkin pääset?
You always wanted to use your penis as a billiards cue. RÖYTÖFEST!! http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=44&t=156924
Räkkipeli
11.12.2007 14:58:00
No jos me vaikka vedetään samoilla bändeillä sitten keväällä uudestaan, että säkin pääset?

Nii varmaan.....
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
LexaR
12.12.2007 08:24:57

Älä Sami puhu kakkaa, keväällä meillä on sitten Opeth, Nevermore, Meshuggah ja SYLkin herätetty henkiin sitä varten.
Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti...
SSilver
14.12.2007 17:08:35 (muokattu 14.12.2007 17:11:29)
Pitikin nyt päivitellä tuota aloitusviestiä, kun noi perkeleen jätkät... The Magnificent blaablaablaa vaihtoi siis nimensä Schizoid Wakavaksi. ONNEKSI ennen kuin julisteet menivät painoon jne.

Olisi hyvä saada vähän keskustelua aikaan tästä koko tapahtumakonseptista, koska mua kiinnostaisi ihan hitosti tietää, onko tällaisella meiningillä mahdollisesti ihan tulevaisuuttakin. Mistään elämää suuremmasta ei tässä mulle ole tietenkään kysymys, mutta jotenkin tää tuntuu olevan ihan liiankin hyvä idea.

Ajatus on siis se, että jatkossa pystyisin järkkäämään RöytöFest-nimisiä metalliklubeja suuremmassakin mittakaavassa niin, että ihmisille rupeisi tuo nimi sanomaan jotain ja "isompi vetää pienempiä" -periaate näkyisi hyvinä seurauksina tapahtumaan osallistuville bändeille. Tästä voisi tavallaan ainakin osittain tulla sellainen m.netin hewypalstan lempilapsi ja miittimahdollisuus.

Ajatuksia?
Bassolow
14.12.2007 18:58:57
Tämähän on loistava idea! Yksinkin uskaltaa keikalle mennä kun tietää että tupa on täynnä toisia rokkipoliiseja mnetistä.
Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi http://www.mikseri.net/thel Instrumentaalia stoner metallia
kid ego
14.12.2007 19:06:20
Ajatus on siis se, että jatkossa pystyisin järkkäämään RöytöFest-nimisiä metalliklubeja suuremmassakin mittakaavassa niin, että ihmisille rupeisi tuo nimi sanomaan jotain ja "isompi vetää pienempiä" -periaate näkyisi hyvinä seurauksina tapahtumaan osallistuville bändeille. Tästä voisi tavallaan ainakin osittain tulla sellainen m.netin hewypalstan lempilapsi ja miittimahdollisuus.

Ajatuksia?

Kuulostaa hyvältä ajatukselta. Toimii kyllä niin pitkään kuin sen kanssa jaksaa tehdä duunia. Kannattaa varautua kuitenkin tekemään taloudellista persnettoa, kun joskus ehkä haluat klubillesi jonkun vetonaulan jolle pitää palkkaakin maksaa. Kaveribändit saattavat tietysti soittaa ilmankin. Mutta hei, se on paska harrastus mistä jää rahaa käteenkin!

Meidän bändi lienee ehdottomasti liian kevyttä RöytöFestiin (vähän semmoista YUP goes metal -meininkiä), mutta voin kyllä levittää sanaa semmoisille tyypeille joiden bändit varmasti konseptiin mahtuisivat. Ja kun on tuttuja jätkiä lavalla, on helpompi saada kavereita yleisöönkin.
"Hi! My name is Ronald! And your name is DOUCHEBAG!"
_Petri_
15.12.2007 00:26:02

Mistään elämää suuremmasta ei tässä mulle ole tietenkään kysymys, mutta jotenkin tää tuntuu olevan ihan liiankin hyvä idea.

Jäitä hattuun, vaikka innostuttaakin :-) Huomionarvoista tässä on nyt se, että tää toiminta on nyt ennen kaikkea suunnattu tälle m.netin raskaamman musiikin palstan väelle. Toimiakseen pitempään ja suuremmin tällaiset konseptit vaativat käsittääkseni sitä, että saadaan myös suuria ryhmiä muita kuin kavereita ja tuttuja sinne paikan päälle. Olihan tossa muutamia vuosia taaksepäin Operaatio:Livekin kova juttu (ainakin joillakin paikkakunnilla), mutta se on nyt ottanut askeleita taaksepäin nimenomaan yleisön puutteen takia. Pienet demobändit vaan eivät vedä maksavaa asiakaskuntaa keikoille.

Ajatus on siis se, että jatkossa pystyisin järkkäämään RöytöFest-nimisiä metalliklubeja suuremmassakin mittakaavassa niin, että ihmisille rupeisi tuo nimi sanomaan jotain ja "isompi vetää pienempiä" -periaate näkyisi hyvinä seurauksina tapahtumaan osallistuville bändeille.

Ajatus on ihan helkkarin hyvä enkä mä sitä halua tyrmätä. Kilpailu ihmisten ajankäytön ja pienten kulttuuritapahtumien suhteen vaan on nykyään niin kovaa, että vaatii paljon pieneltä enimmäkseen demobändejä esittelevältä tilaisuudelta saada sitä (esiintymispaikan ja järjestäjien kannalta) otollista yleisöä paikalle.

Ajatuksia?

Järki käteen ja täysillä eteenpäin!
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
SSilver
15.12.2007 15:25:15
Kuulostaa hyvältä ajatukselta. Toimii kyllä niin pitkään kuin sen kanssa jaksaa tehdä duunia. Kannattaa varautua kuitenkin tekemään taloudellista persnettoa, kun joskus ehkä haluat klubillesi jonkun vetonaulan jolle pitää palkkaakin maksaa. Kaveribändit saattavat tietysti soittaa ilmankin. Mutta hei, se on paska harrastus mistä jää rahaa käteenkin!

Jep. Mä en kuitenkaan luota siihen, että tää homma toimisi sillä periaatteella, että jokainen keikka on miitti, ja että ihmiset tulis paikalle vain tukemistarkoituksissa. Nytkin tällä tammikuun keikalla esiintyy ihan m.netin ulkopuolellakin tunnettuja ja merkittäviä bändejä, jotka totta kai pärjäis ilmankin tällaista tapahtumaa. On kuitenkin hienoa, että kaikki on mukana, vaikka persnettopelko on olemassa. Tällä kertaa meidän koko bändi on vastuullisena taloudellisesti, mikä ei kuitenkaan pelota sen takia, että A) meidän kitaristilla LexaRilla on fyrkkaa, B) selvitään tosi vähillä kustannuksilla (suurimmat kulut menee luultavasti Groke's Clanin bensoihin, mutta vastapainoksi ne luultavasti yöpyy meillä).

Meidän bändi lienee ehdottomasti liian kevyttä RöytöFestiin (vähän semmoista YUP goes metal -meininkiä), mutta voin kyllä levittää sanaa semmoisille tyypeille joiden bändit varmasti konseptiin mahtuisivat. Ja kun on tuttuja jätkiä lavalla, on helpompi saada kavereita yleisöönkin.

No jos et ole ihan varma, niin kokeile kuitenkin ihmeessä pistämällä mulle pikaviestillä nettisivua/ biiseihin linkkiä. Voi olla, että jossain vaiheessa järkkään semmoisiakin keikkoja, joilla mun oma bändi ei soita. Silloin voi keikan teemakin vähän muuttua. Ihan hiton mielellänihän mä pistäisin pystyyn vähän kevyemmänkin musiikin tapahtumia (on mulla muunkinlaisia bändiproggiksia), mutta onhan selvää, että genreuskollisimmat ja keikoilla eniten käyvät ihmiset tulee just metallipiireistä ja siks just bubbling under -nimetkin voi vetää yhdessä satakunta ihmistä saman katon alle.

Jäitä hattuun, vaikka innostuttaakin :-) Huomionarvoista tässä on nyt se, että tää toiminta on nyt ennen kaikkea suunnattu tälle m.netin raskaamman musiikin palstan väelle. Toimiakseen pitempään ja suuremmin tällaiset konseptit vaativat käsittääkseni sitä, että saadaan myös suuria ryhmiä muita kuin kavereita ja tuttuja sinne paikan päälle. Olihan tossa muutamia vuosia taaksepäin Operaatio:Livekin kova juttu (ainakin joillakin paikkakunnilla), mutta se on nyt ottanut askeleita taaksepäin nimenomaan yleisön puutteen takia. Pienet demobändit vaan eivät vedä maksavaa asiakaskuntaa keikoille.

Joo. Tossa vähän itseasiassa pohdinkin, että mitä jos lähtisin ehdottamaan RöytöFestiä Operaatio:Liven suojiin, eikä se vieläkään ihan mahdottomalta ajatukselta tunnu. Yhteneviä piirteitähän tässä hommassa on ihan selkeästi. Mutta asiahan joka tapauksessa on niin, että mulla on tässä jutussa oma lehmä ojassa, eli oma uus upee bändi, eli Deviancy, menossa keikalle. Mutta siinä itseasiassa piileekin Röydön etu Operaatioon verrattuna: meiltä ei lopu innostus järkätä näitä juttuja, vaikka totta kai soitetaan muitakin kuin Röytö-keikkoja. Operaation toiminnassa mä oon ollu niinkin lähellä kuin soittamassa ekassa Helsingin ikärajattomassa tapahtumassa Pasilan nuorisotalolla kolmisen vuotta sitten. Hirvoksi järkkäs sen tapahtuman ainakin mun makuun oikein loistavasti, mutta ei voi sanoa, etteikö se koko juttu vähän jo ennakoinu sitä, että se rintama olisi vähän hiljenemässä. Kaikki kunnia koko O:Liven toiminnalle. Tässä kuitenkin painaa se mun oma varaukseton panos omaan bändiin ja musiikkiuraan.

Ajatus on ihan helkkarin hyvä enkä mä sitä halua tyrmätä. Kilpailu ihmisten ajankäytön ja pienten kulttuuritapahtumien suhteen vaan on nykyään niin kovaa, että vaatii paljon pieneltä enimmäkseen demobändejä esittelevältä tilaisuudelta saada sitä (esiintymispaikan ja järjestäjien kannalta) otollista yleisöä paikalle.

Siis sehän on ihan totta, että kaikenlaisia klubeja ja kemuja järjestellään ihan jatkuvasti. Ja RöytöFestkin on vain yksi niistä, enkä mä minään muuna sitä pidäkään. Tässäkin elinehtona on se, että saadaan aina mukaan pari mielenkiintoista vähän isompaa nimeä, ja sitten niistä lähinnä m.nettiläisten pienistä bändeistä, jotka vaikuttaa mun mielestä kiinnostavilta ja reiluilta voidaan koota joka kerta muutamia hakemaan tarvittavaa nostetta omaan touhuun. Eli ihan kaikkia bändejä en tietenkään voi mukaan tunkea, vaikka mieli tekisi.

Mistään erikoisesta ja uudesta ei siis ole kysymys, vaan oikeastaan vain semmoista hommasta, jonka toteutumisessa tekin kaikki pystytte olemaan avuksi auttamalla järkkäilyissä ja käymällä näillä keikoilla.
polytoximaniac
16.12.2007 21:08:32
Tämä ideahan on aivan mahtava! Itselläkin pienehkönä ajatuksena ollut josko sais joskus järkättyä tälläistä bänditapahtumaa mutta väyliä ei taida ainakaan tässä vaiheessa olla tarpeeksi. Mutta kyllä tässä Röytössä olisi nähdäkseni potentiaalia jos vain riittää intoa ja järjestäjiä. Pitääpä bändijätkien kanssa keskustella josko olis mahdollisuuksia osallistua tälläiseen! Tuonne rässiosastolle oltais änkeämässä muiden sekaan. Mutta en usko että ainakaan tähän tulevaan onnaa. Seuraavaan mahdolliseen voisi sitten jo kyselläkkin! Kyllähän tälläistä toimea tukisi oikeen mielellään! :)
Kiitos ja anteeksi
SSilver
19.12.2007 15:05:21
Tämä ideahan on aivan mahtava! Itselläkin pienehkönä ajatuksena ollut josko sais joskus järkättyä tälläistä bänditapahtumaa mutta väyliä ei taida ainakaan tässä vaiheessa olla tarpeeksi. Mutta kyllä tässä Röytössä olisi nähdäkseni potentiaalia jos vain riittää intoa ja järjestäjiä. Pitääpä bändijätkien kanssa keskustella josko olis mahdollisuuksia osallistua tälläiseen! Tuonne rässiosastolle oltais änkeämässä muiden sekaan. Mutta en usko että ainakaan tähän tulevaan onnaa. Seuraavaan mahdolliseen voisi sitten jo kyselläkkin! Kyllähän tälläistä toimea tukisi oikeen mielellään! :)

Joo, tää Winter Röytö on jo bändien osalta täynnä, jos siis sitä tarkoitit? Pistä ihmeessä mulle pikaviestillä teidän tietoja. Muutkin on niin tehny, vaikka alkuperäinen tarkoitus oli, että omia bändejä mainostettais mulle vasta sitten, kun oon ihan varsinaista keikkaa järjestämässä. Ei tässäkään mitään vikaa, mitäs kirjoitan epäselvästi ;) Tammikuun klubin jälkeen ruvetaan ehkäpä miettimään jo seuraavaa tapahtumaa, jos meininki siihen viittaa.
Shemhamforash
20.12.2007 02:36:51

En pääsekään. Hitto.
Sitäpaitsi Sammakkojumala kuivui auringossa ja naapurin koira söi sen. Bella Italia #16
Räkkipeli
20.12.2007 17:11:35
Mä pääsen!
Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..." Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!"
LexaR
21.12.2007 12:55:49 (muokattu 21.12.2007 12:56:14)
Mä pääsen!

Otetaanko sitten baaritappelumatsi? ;) krav maga vs. vale tudo...
Mynd you, møøse bites Kan be pretty nasti...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)