Snowblind 25.01.2008 20:06:42 | |
---|
Espoosta tulen, lähinnä Avatharin takia, mutta onhan tuo Bal-Sagothkin siistiä nähdä. Kalliosta tulen, lähinnä Tapanin ja Bal-Sagothin takia. *pus* Soundi lähtee mekaanisesta aaltoliikeestä, joka etenee väliaineessa. |
Lönnrot 25.01.2008 20:18:14 | |
---|
Olen paikalla. Niin, se joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu. Mutta johonkinhan sen hukkuvankin on tartuttava. |
aptoriar 26.01.2008 02:02:09 | |
---|
Paskat soundit mutta tunnelma korkealla! BLODU OK JARNA! This yarded steel sings a deadly song in my grasp! |
mango__ 26.01.2008 02:11:41 | |
---|
Paskat soundit mutta tunnelma korkealla! BLODU OK JARNA! Näinpä. Harmittaa kun omistan vaan puolet levyistä niin osa biiseistä meni vähä ohi. Varsinkin kun soundien vuoksi ei niistä tuntemattomista biiseistä saanu kauheesti irti. Tunnelma oli kuitenkin katossa! Byronin välispiikit oli näppäriä indeed. |
Snowblind 26.01.2008 03:05:00 | |
---|
Kova kun gene hoglan pyörimässä 100 kääpiön yli.. ehkä.. Soundi lähtee mekaanisesta aaltoliikeestä, joka etenee väliaineessa. |
Shitmanek 26.01.2008 11:47:48 | |
---|
Toiko Byron miekan mukanaan? Tänään pitäisi Klubille mennä katsomaan, toivottavasti soundit eivät ole ihan kamalat. M.A.C.H.O. # 12 "Oh well, I'm a chartered accountant, and consequently too boring to be of interest"
"Come on, Bennett. Let's party." |
Closure 26.01.2008 18:28:09 | |
---|
Toiko Byron miekan mukanaan? Tänään pitäisi Klubille mennä katsomaan, toivottavasti soundit eivät ole ihan kamalat. Ei tuonut. Mua vähän hajotteli ne byronin efektit. Ne tais välillä särötellä vähän liikaa sitä yleiskuvaa. Mössöähän tuo tuppas olemaan. Mutta hyvä keikka silti! Ja vielä thv:mpi jälkimeininki. Ehkä. Mikksshhett shinä? " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
Tapani L 26.01.2008 22:21:20 | |
---|
Bal-Sagothilla oli hienoa "naurava kulkuri" -meininkiä. |
SuvantoJ- 28.01.2008 13:39:39 | |
---|
HA HA HA HAAA. Oli kyllä eeppistä menoa. M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri" |
Helvetinpartaterä 30.01.2008 12:04:38 | |
---|
Kiippareista ei kuullut yhtään mitään basson ja kitaran möristessä päällä. Onneksi viereinen herra osasi kaikki kiippimelodiat ulkoa, joten hyräiltiin sitten yhdessä. Oli jylhä keikka bändiltä ja Byron-velholta. :D Manavava!
"I'm gonna rip your head off and shit up your neck!" |