Aihe: Jenkkeily ja muovi
1 2
morb
24.05.2006 10:57:14
Varsinkin death metallin kohdalla liika kirkkaus vie terän musiikilta.

Meinaakko nää nyt sitten sitä että esim. Nilen uusin on ihan paska ko siinä ei vetää niin puurosesti ko vaikka Black Seeds Of Vengeancella. Itehän oon sitä mieltä että Nile sai tolla uusimmalla levyllä oikeen kunnolla lisäpotkua kun siitä kuulekin vähän muutako ne basarit ja pellit. Ja kyl sieki oot sitä mieltä, et vaa kehtaa myöntää ko se ei oo tr00. Ja tämä on tottuus.
"Kun katsoo ihmiskunnan historiaa, on vaikea olla tulematta siihen johtopäätökseen, että ihmisen täytyy olla täysin mielenvikainen. Niin todellisuudessa onkin."
Super-Jari
24.05.2006 11:15:08
Meinaakko nää nyt sitten sitä että esim. Nilen uusin on ihan paska ko siinä ei vetää niin puurosesti ko vaikka Black Seeds Of Vengeancella. Itehän oon sitä mieltä että Nile sai tolla uusimmalla levyllä oikeen kunnolla lisäpotkua kun siitä kuulekin vähän muutako ne basarit ja pellit.

En osaa sanoa. Uusin Nile ei oikein vakuuttanut ja jäi siksi ostamatta ja siksi sen tarkemmin kuuntelematta.
Miltä tuntuisi odottaa kun saisi jatkaa ja jatkaa ja jatkaa?
marke-
24.05.2006 13:03:08
Nuo saundit sopivat noihin levyihin täydellisesti, mutta kyllä mä tykkään jokaisesta Opethin levyn saundeista.

Nytkun Opeth tuli puheeksi, niin kuullostaako uuden levyn Grand Conjurationin alku kenenkään muun mielestä ärsyttävältä? Hyvä biisi muuten, mutta se alku on ku jostain tietokonepelistä repäisty.. Opethin saundit muuten kyllä toimivat aika pirun hienosti. Blackwater Parkissa ehkä parhaiten.
Seksi
Sahtimies666
24.05.2006 13:03:55
Grand Conjurationin alku kenenkään muun mielestä ärsyttävältä?

Sehän on ttu paras!
"Prima Nocta" - Any English noble may bless a marriage by sleeping with any bride on her wedding night.
marke-
24.05.2006 13:21:56
Sehän on ttu paras!

en tajuu :D ihme amiga-pilitystä.
Seksi
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)