Aihe: Soulflyn aikaisempi tuotanto/bändistä yleensäkin
1 2
Nieby
27.05.2006 17:52:36
mä en oikee tajunnu kyseistä bändiä, kun näin sen Sabbathin lämppärinä..

ei iskeny niiku ollenkaan.. en tiiä mikä siiin sitte oli-
Twist
27.05.2006 18:26:21
mä en oikee tajunnu kyseistä bändiä, kun näin sen Sabbathin lämppärinä..

ei iskeny niiku ollenkaan.. en tiiä mikä siiin sitte oli-

Ehkä et ole kuullut sitä yhtään? you can never know...
Oops, I twisted again...
sus
27.05.2006 18:48:15
Bändi oli yläasteen sumuisina vuosina suuri suosikkini! Sen jälkeen on tuntunut vähän mitäänsanomattomalta.
Kyllä skitsofrenia aina yksin olemisen voittaa!
Nieby
28.05.2006 11:25:07
Ehkä et ole kuullut sitä yhtään? you can never know..

öö.. enks mä just sanonu et se oli Sabbathin lämppärinä ja mä olin siellä.. kyl mä luulen että siellä oli vähä pakko kuulla..
ps3t
29.05.2006 10:44:10

Se on vähän eri asia kuunnella keikalla pa-kamojen kautta sirinää(siltähän se usein kuulostaa varsinkin jos biisit ei ole ennalta tuttuja) kuin kuunnella musiikkia levyltä.
Mutta kun et kerran tykänny niin mitä mä tässä lässytän:)
Teknisyys on perseestä.
Twist
29.05.2006 10:46:59
öö.. enks mä just sanonu et se oli Sabbathin lämppärinä ja mä olin siellä.. kyl mä luulen että siellä oli vähä pakko kuulla..

Niin niin mutta siis sehän oli vain keikka.. tai no.. joo. Ajattelin vain että enemmän kuulisit sitä niin ehkä iskis? Mutta tämä on vain nyt minun ajattelua.. en osaa ajatella. =)
Oops, I twisted again...
dictatorsh*t
31.05.2006 12:30:42
Aiemmin en tykännyt juurikaan, nyt alkaa pikkuhiljaa kuulostamaan ihan hyvältä kun muutaman mp3n nappasin bändin sivuilta.
Twist
31.05.2006 15:47:55
Max Cavalera on nähtävästi vieraillut Apocalyptican jossain biisissä.. En tiedä tästä sen kummenin mittää. MySpacesta lueskelin vain tuollaista.. että onko sitten vanhaa vai uutta tietoa?
Oops, I twisted again...
Mechanizm
31.05.2006 16:01:55
Max Cavalera on nähtävästi vieraillut Apocalyptican jossain biisissä.. En tiedä tästä sen kummenin mittää. MySpacesta lueskelin vain tuollaista.. että onko sitten vanhaa vai uutta tietoa?

Apocalyptican kotisivuilta:
The single "Repressed" (featuring Max Cavalera/Soulfly and Matt Tuck/Bullet For My Valentine!) will be published on 19 May.
Opi englantia akun ja mikin kanssa - Learn english with a battery and a microphone
ozmo
31.05.2006 16:05:16

Eikö lie aika uutta. Jostain lehdestä luin itsekin tuon. Käsittääkseni Apocalyptican uudella lätyllä yhdessä biisissä laulaa Max. Heh, kuulemma olivat kai aika vitun moisessa kiireessä kesken kiertueen käyneet piipahtamassa tunnin tai parin ajan studiossa vetämässä oma osuus purkkiin. :)
Be nice to females, give a bitch a hug!
Pro Ulrich säätiö#1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)