McNulty 10.10.2005 08:34:16 | |
---|
Joskus tuli oltua Mardukin keikalla Lepakossa... Oisko ollu 90-luvun lopussa. Ihan perus säksätystä, ei millään tavalla erikoista tai poikkeavaa. Mardukin parasta antia on ollut Opus Nocturne. Myöhemmät lätyt on mielestäni samaa femmahumppaa tehostettuna vakiokompilla med tuplabasarijytke. Ei sitä vaan oikeasti jaksa paljoa paria biisiä enempää. "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something." -Plato (429-347eaa)
ostetaan tremolo-pedaali halvalla (esim. EHX Pulsar... saa olla kolhittu kunhan toimii) |
Guderian 10.10.2005 09:33:06 | |
---|
Hyvä yhtye, yksi merkittävimmistä omassa musiikkihistoriassani. Ällistyttävän tuottelias, ja intohimoinen periksiantamattomuus vetoaa aina minuun. Toivottavasti kokoonpanomuutokset ovat jo loppuneet, ja Morganin komentama osasto pysyisi yhtämielisenä musiikkilinjauksissa. Parhaan levyn tittelistä kamppailee tasaväkisesti Nightwing ja Pz Div Marduk. Tällä hetkellä jälkimmäinen on taas soinut ahkerammin soittimessa. Itse en kuitenkaan väheksy noita uudempiakaan levyjä, enkä edes La Grande Dance Macabrea, joka on kyllä heikompi ja linjattomampi, mutta yhtäkaikki kuunneltava levy. Opus Nocturne on jäänyt vähän kummajaiseksi, johtunee oudoista soundeistaan (sekä T. Särkän pahasta karmasta ;-( ). Äh, pirun kova bändi, pitkää ikää! To the death's head true... It's bad, you know. |
Parzival 10.10.2005 14:14:31 | |
---|
Itse en dark funeralista perusta. Kyllä Bathoryn Bathory, The Return... ja Under the Sign of Black Mark on kanssa näitä ruotsibläkkiksen helmiä Itseeni ei tuo Dark funeral kolahda...kaikki biisit ja levyt samankuuloisia. Ei alkua ei keskikohtaa ei loppua, ei mitään huippukohtaa mistä saada kiinni. tai no yksi poikkeus "Teach Children To Worship Satan" ep. coverit on ihan toimivia:) tämä on vain oma mielipiteeni. kakka rules! |
Iscariah 14.10.2005 18:26:38 | |
---|
Onkos teitin mieleen tämä uusin tekele Plague Angel? Itse ostin tänään tuon levyn ilman kummempia ennakkoluuloja ja ei tarvinnut ainakaan minun pettyä. Melko grindaavia muutamat kappaleet kuten Throne of Rats, Lifes Emblem sekä Steel Inferno. Erittäin sotaista mustaa metallia ja niin sen pitääkin. |
Iscariah 14.10.2005 18:28:37 | |
---|
Itseeni ei tuo Dark funeral kolahda...kaikki biisit ja levyt samankuuloisia. Ei alkua ei keskikohtaa ei loppua, ei mitään huippukohtaa mistä saada kiinni. tai no yksi poikkeus "Teach Children To Worship Satan" ep. coverit on ihan toimivia:) tämä on vain oma mielipiteeni. Etkä ole yksin. Tuo on vaan yksi dimmubändi lisää tähän maailmaan ja niitähän on jo ihan liikaa. Nämä vaan on pukeutuneet S/M asuihin |
Deino 14.10.2005 18:31:26 | |
---|
Dark Funeral dimmubändi? Ei. Perkele! |
Iscariah 14.10.2005 18:33:38 | |
---|
nmo itse asiassa on. semmosta synametallia kumpikin. Pidän enemmän Black Funeralista. siinä on sitä true essenssiä vielä jäljellä |
Super-Jari 14.10.2005 18:33:50 | |
---|
Etkä ole yksin. Tuo on vaan yksi dimmubändi lisää tähän maailmaan ja niitähän on jo ihan liikaa. Nämä vaan on pukeutuneet S/M asuihin Haluatko kertoa lisää tuosta "dimmubändi" jutusta? |
Super-Jari 14.10.2005 18:34:32 | |
---|
nmo itse asiassa on. semmosta synametallia kumpikin. Pidän enemmän Black Funeralista. siinä on sitä true essenssiä vielä jäljellä Mardukilla ei ole syntikkaa. |
Iscariah 14.10.2005 18:35:10 | |
---|
katso tuo ylempi juttu niin eiköhän se siinä ole. melodista synabläkkiä sekä dimmu että darkfuneral |
Super-Jari 14.10.2005 18:35:49 | |
---|
katso tuo ylempi juttu niin eiköhän se siinä ole. melodista synabläkkiä sekä dimmu että darkfuneral Dark Funeralillakaan ei ole syntikkaa. |
Iscariah 14.10.2005 18:36:02 | |
---|
Mardukilla ei ole syntikkaa. siis sori en missään nimessä puhunut Mardukista. oli tuosssa keskustelua darkfuneralista |
Super-Jari 14.10.2005 18:36:36 | |
---|
siis sori en missään nimessä puhunut Mardukista. oli tuosssa keskustelua darkfuneralista Aivan sama kun et näytä tietävän yhtään mistä puhut. |
Iscariah 14.10.2005 18:36:58 | |
---|
on sillä. Black funeralilla ei ole syntikkaa. ainakin sillä darkfuneralilla mitä minä olen kuullut on syntikkaa |
Deino 14.10.2005 18:37:08 | |
---|
siis sori en missään nimessä puhunut Mardukista. oli tuosssa keskustelua darkfuneralista Ei helvetissä Dark Funeral ole synametallia. Perkele! |
Super-Jari 14.10.2005 18:37:41 | |
---|
on sillä. Black funeralilla ei ole syntikkaa. ainakin sillä darkfuneralilla mitä minä olen kuullut on syntikkaa Syntikka siis poistaa trueuden? Voi kristuksen vittu. |
Super-Jari 14.10.2005 18:37:57 | |
---|
Ei helvetissä Dark Funeral ole synametallia. blackmetal.fi |
Iscariah 14.10.2005 18:39:14 | |
---|
siis en ole sitä tarkoittanut että syntikka sen poistaa mutta en vaan tykkää siitä liioiteltuna mutta miten nyt vaan. esim burzumissa se toimii vallan mainiosti. sori nyt jos jotai loukkasin |
Veco 14.10.2005 18:39:52 | |
---|
on sillä. Black funeralilla ei ole syntikkaa. ainakin sillä darkfuneralilla mitä minä olen kuullut on syntikkaa Missäs kappaleessa DF:llä on synaa? Itse en ainakaan oo kuullu. Tai sit ne on sen piilottanu hyvin. Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava. |
Deino 14.10.2005 18:40:45 | |
---|
siis en ole sitä tarkoittanut että syntikka sen poistaa mutta en vaan tykkää siitä liioiteltuna mutta miten nyt vaan. esim burzumissa se toimii vallan mainiosti. sori nyt jos jotai loukkasin Kuuntele Dark Funeralin ekaa levyä ja sano missä kuulet syntikan. Dimmu on sitten taas asia erikseen. Perkele! |