lethus1 13.12.2005 16:44:17 | |
---|
haha... okei :) Tämä on mielestäni sitä säälittävintä vuodatusta mitä voi messulaudoille postata, mutta ihan miten vaan. Se tuskin on minun ja Iscariahin vika että olemme sattuneet joitain sellaisia bändejä kuulemaan joita te ette ole. Mistä niin päättelette ettei olla ? Oletteko te niin spesiaaleja ? Anyway, se älähtää mihin kalikka jne... :D |
MrHands 13.12.2005 16:53:38 | |
---|
Ei pojasta kauas polvi puusta putoa. Wylde you rock! Dime rest on peace! |
McNulty 13.12.2005 17:33:45 | |
---|
Mistä niin päättelette ettei olla ? Oletteko te niin spesiaaleja ? WAR:ia lainaten... "you are nothing... but worms! I! AM ELITE!" Ei vaan... tuskinpa te muuten olisitte älähtäneet siitä jos se kerran tuttu olisi ollut. Anyway, se älähtää mihin kalikka jne... :D Nimenomaan. Kukahan se lähti ränttäämään? Mutta ei se mitään, ihan vapaasti vaan. Meikäläinen lähtee läiskiin korttia, notta terve! Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher! |
lethus1 14.12.2005 10:00:08 | |
---|
WAR:ia lainaten... "you are nothing... but worms! I! AM ELITE!" Ei vaan... tuskinpa te muuten olisitte älähtäneet siitä jos se kerran tuttu olisi ollut. Ai ? No, kai tuokin on tapa, tuo hatusta vetäminen. Nimenomaan. Kukahan se lähti ränttäämään? Mutta ei se mitään, ihan vapaasti vaan. Meikäläinen lähtee läiskiin korttia, notta terve! Hähhääh. Minä. Jos yhtään rivien välistä luet niin ihan välttämättä kevyen avautumisen aiheena ei niinkään ole nämä kaksi em. bändiä. Esim. Deathspell Omegan kohdalla olisi voinut olla melkeinpä mikä tahansa muu vastaavan statuksen omaava orkesteri. Rautalangasta vielä: tasaisin väliajoin putkahtelee bändejä, jotka ovat ns. UG kamaa mutta samalla jonkinmoisia trendejä. Paradoksi ? Näissä bändeissä on yhteistä usein se, että niistä tietää vain harvat ja valitut. Vähän kun Intternetissä tai MacDonaldsin nurkkapöydässä juttua leviää, kohta jokaikinen kovimpaan eliittiin halajava leikkinihilisti diggailee näitä suuria salaisuuksia ja muistuttaa muita omasta erikoisuudestaan ja erinomaisuudestaan. "Vittu, mulla on Xasthurin ensimmäisen demo, mutta ettehän te siitä tiedä mitään, miks mä edes teille puhun. pyh." Ja nyt omaan korvaan ja silmään on käynyt todella tasaisin väliajoin Xasthur. vuosi/pari sitten vastaavasti Deathspell Omega. Siitä esimerkit. Noniin, nyt nillittämään! Aamupa alkaa rattoisasti täällä mnetissä kiusaamalla. |
salmivaara 14.12.2005 11:34:28 | |
---|
haha... okei :) omg lol? Tämä on mielestäni sitä säälittävintä vuodatusta mitä voi messulaudoille postata, mutta ihan miten vaan. Siis sun vai mun? Se tuskin on minun ja Iscariahin vika että olemme sattuneet joitain sellaisia bändejä kuulemaan joita te ette ole. Ei tossa mun tekstissä ollu tästä kysymys. Jollei teillä ole mitään muuta annettavaa tälle threadille, niin teidän kannattaisi jättää postaamatta. Ihan aikuisten oikeasti! Tru dat. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
McNulty 14.12.2005 15:27:29 | |
---|
Siis sun vai mun? Sinun tietenkin. Ei vaan, jos ollaan rehellisiä niin varmasti aika turhaa lässytystä meiltä kummaltakin. Vielä tuosta underground/mainstream... arvatkaapa kiinnostaako meikäläistä? Panteraa diggailen suuresti, oli se sitten mitä hyväänsä ja luokiteltu minne hyvänsä. Eli imaskaa! :)) Eye Of Horus - Official muusikoiden.net firestarter & instigator. Panzergeneral bonecrusher! |
MrHands 14.12.2005 18:56:40 | |
---|
Kovimmat ug bändit top 5: en kerro Wylde you rock! Dime rest on peace! |
ydinaukio 23.12.2005 22:24:24 | |
---|
Tämä on kyllä ihan hassua musaa. BM-diggareille suosittelen yhtyettä nimeltä Make a change... kill yourself. Paska nimi mutta hienoa meininkiä. |
McNulty 23.12.2005 22:50:36 | |
---|
Kuolleet Intiaanit on aika hassua musaa :) Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten! |
ydinaukio 24.12.2005 14:05:12 | |
---|
Kuolleet Intiaanit on aika hassua musaa :) Mitäs se tähän liittyy? |
Iscariah 24.12.2005 14:18:16 | |
---|
Tämä on kyllä ihan hassua musaa. BM-diggareille suosittelen yhtyettä nimeltä Make a change... kill yourself. Paska nimi mutta hienoa meininkiä. you've got my attention. vois metal-archivesista tarkastaa kyseisen bändin |
McNulty 24.12.2005 15:12:08 | |
---|
Mitäs se tähän liittyy? No niilläkin on pingviinit naamassa ja mustat kuteet ja soittavat mainstreamista poikkeavaa musaa. Niissä on enemmän black metallia kuin monessa black metal bändissä :) Dimebag Darrell - 1966-2004 Never forgotten!
While you talk the talk, I walk the walk! |
Iscariah 24.12.2005 15:13:34 | |
---|
No niilläkin on pingviinit naamassa ja mustat kuteet ja soittavat mainstreamista poikkeavaa musaa. Niissä on enemmän black metallia kuin monessa black metal bändissä :) hyvä bändi. jonkun kappaleen joskus kuulin ja kolahti |
ydinaukio 04.04.2006 17:24:22 | |
---|
Nostanpa tämän. Ostin nimittäin elämäni ensimmäisen bm-levyn, Xasthurin To violate the obliviousin. Biisithän ovat aivan loistavia, mutta levyssä häiritsee kolme seikkaa: 1. Basson puuttuminen. Tämä ei kuulosta oikeastaan heviltä, koska bassoa ei ilmeisesti ole käytetty lainkaan. Tai ei se ainakaan kuulu ollenkaan. Ei jytise tarpeeksi. 2. Laulu. Se on mielestäni aivan liian hiljaisella ja siitä ei saa yhtään mitään selvää. 3. Rumpukone. Vähän liian casio-saundit. Olen kuullut aikaisemmin Nocturnal poisoningin ja se oli kyllä mielestäni paljon parempi. Ei tämäkään huono levy ole, mutta jos edellämainitut seikat korjaisi, niin aijai! |
MrHands 04.04.2006 18:19:21 | |
---|
Jos osaisit lukea, niin olisit jättänyt tämänkin kirjoittamatta. Katsos kun homma menee niin että Xasthur löytyi muutama vuosi sitten todella monen levylautaselta ja oli vielä sitä suosikkikamaa. Nyt kuitenkin se "buumi" on hieman laantunut ja Xasthurista on jäänyt pienemmän porukan suosikki. En ole missään vaiheessa sitä huonoksi sanonut, vaan vähemmän ajankohtaisemmaksi ja "tärkeäksi". Samalla matkalla kun opettelet lukemaan, niin kipase kaupasta miulle pari olutta! mitä tässä lukee en osaa lukea hehehe |