![]() 05.10.2012 10:48:58 (muokattu 05.10.2012 10:50:33) | |
---|---|
ödelö: .. oonkohan mä jotenkin poikkeava, kun en lämpene tolle Floorille?? Samanlainen päkättävä vibrato kuin nykylaulajilla yleensä, ja se, että jollain on prenikoita musiikkikoulutuksesta, ei tarkoita että on hyvä automaattisesti johonkin hommaan ( vertailen tässä omiin opiskeluaikoihin..) kuten NW:n laulajaksi..? Onhan Jansen aivan jumalattoman hyvä laulaja. Kannattaa kuunnella esim. After Foreverin Energize Me tai vaikkapa Star Onen Cassandra Complex. Sillä biisillä vetää sentään Russell Allen, joka on yks kovimmista mieslaulajista ja Jansenin laulu sopii sinne sekaan ku nenä pyllyyn. EDIT: Jäi sanomatta, että toivottavasti NW ottais tämän bändiin ja tekisi kappaleita, joissa neito pääse laulamaan Powerilla. Siihen ei aikasemmat laulajat pystyneet. | |
![]() 05.10.2012 12:01:22 (muokattu 05.10.2012 12:09:59) | |
Nyt minä ymmärrän... Tämän kokemuksen ilo oli hajalla ja kaikki tunsivat olonsa todella epävarmoiksi... Tämä vaikutti todella pahasti viininmaistelusessioomme Napa Valleyssa. Pöyristyttävää! http://www.iltalehti.fi/popstars/2012100516163160_ps.shtml Säkkipillinsoittajakin sen tietää että jos viininmaistelusessio menee pieleen niin silloin on piru merrassa. | |
![]() 05.10.2012 12:52:16 (muokattu 05.10.2012 12:57:40) | |
Fantasmic: Oikeudessa syytteet tosin hylättiin. Alkaa muistuttaa jo itämafiaa koko Nightwish lähipiireineen. Ovat saaneet jo oikeuslaitoksenkin polvilleen. Niin...Kiteen mafia voitti 10-0. http://mediaserver-2.vuodatus.net/g/12148/844364.jpg | |
![]() 05.10.2012 13:39:40 | |
Kyllä pillipiiparit tietää: http://www.youtube.com/watch?v=ZVKO1JwlKf0 ; ) kolmas keikka Jansenin kanssa... Mähän sanoin, että sä sanoit. | |
![]() 05.10.2012 13:54:54 | |
Twinkle: Eihän tämä ole missään määrin mitenkään verrattavissa siihen mediahössötykseen mitä oli silloin kun Turunen erotettiin. Media yrittää tökkiä mutta ei vaan lähe, kukaan ei polta bändipaitoja eikä ketään harmita. No ei toki ihan samanlaista hepulia ole porukka saanut, mutta näiden vähän epämääräisempien lehtien kommenttipalstoilla on aika lynkkausmeininki Tuomasta kohtaan. Ei pitäs ikinä lukee niitä kun alkaa vaan vituttamaan ihmisten tyhmyys. "Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji" | |
![]() 05.10.2012 13:59:43 (muokattu 05.10.2012 14:03:20) | |
Strumbali: Kyllä pillipiiparit tietää: http://www.youtube.com/watch?v=ZVKO1JwlKf0 ; ) kolmas keikka Jansenin kanssa... vaikka tuon äänenlaatu on mitä on, hakkaa se silti tämän vedon vaikka anette vetääkin niin hyvin kun pystyy. http://www.youtube.com/watch?v=5WT17jg9RDU&feature=relat E: myös laulajan ulkonäkö ja lavaolemus voi vaikuttaa ylläolevaan kommenttiin. | |
![]() 05.10.2012 15:26:06 | |
Vähän pläski toi uusi laulaja, jos multa kysytään. Ei oikein rokkitähtimatskua. Sellanen laimennettu versio Tarjasta, ja Tarjakin oli jo aika laimea. | |
![]() 05.10.2012 15:43:30 (muokattu 05.10.2012 23:46:41) | |
Miikss: No ei toki ihan samanlaista hepulia ole porukka saanut, mutta näiden vähän epämääräisempien lehtien kommenttipalstoilla on aika lynkkausmeininki Tuomasta kohtaan. Ei pitäs ikinä lukee niitä kun alkaa vaan vituttamaan ihmisten tyhmyys. Toivottavasti ne idiootit eivät ole sitä sellaista maksavaa yleisöä. Ei kai tämä uusin solistin vaihto ole mikään iso asia. Sopraanon vaihtaminen poppariin oli niin iso asia että minä menetin kiinnostuksen ihan kokonaan kun ei minua oikein sellainen meno kiinnostanut. Jos olisivat vaihtaneet sopraanon toiseen sopraanoon tai minun puolesta vaikka tenoriin niin ei siinä sitten mitään, ei minulla mitään pakkomiellettä Tarjaa kohtaan ole. Soundimaailma toki monipuolistui kun kaikkea ei voinut laskea solistin varaan mutta siitä puuttui se koukku jolla ne saivat minut ansaan. Minulle se oli sopraano tai ei mitään mutta makuja on monia enkä minä muiden makua mitenkään arvostele. Yllättävän hyvin tämä Anette kuitenkin otettiin vastaan ja ei siitä meteliä niin paljon nousut kun esimerkiksi minä etukäteen oletin, homma meni läpi kun väärä raha ja kysyntä vain kasvoi. Brasiliassa tai jossain Anette taisi saada yleisöltä paskaa naamalle mutta aika nopeasti se homma kuitenkin asettui. Muistan hyvin kun silloin tietty porukka oli jyrkästi sitä mieltä että Tarja oli ihan paska laulaja, huono ihminen ja ruma kun norsun peräreikä, sellainen karmea noita-akka joka aina kiusasi Tuomasta ja muita poikia...hyvä vaan kun vaihtoivat sen siihen ruotsalaiseen poppariin kun se on niin söpö eikä ollenkaan paha. Jotenkin tämä homma tuntuu aina menevän niin että osa jengistä asettuu Tuomaksen puolelle ja osa sen erotetun solistin puolelle ja siitä sitten tapellaan niin että veri roiskuu joka paikkaan mutta eihän tuolla kaikella ole bändille mitään merkitystä. Tuo on Holopaisen firma ja sehän voi palkata solistiksi vaikka äitinsä jos niin haluaa tehdä. Se jää sitten nähtäväksi miten ostava yleisö ottaa uuden solistin vastaan, sehän on kuitenkin se ryhmä joka tuota koko sirkusta pyörittää. Jos Anette meni aikoinaan läpi niin en minä usko että kolmannenkaan solistin kanssa tulee mitään ongelmia. Ainakin tässä ketjussa on kustu hunaajaa jo kahden keikan jälkeen, joten ennusmerkit ovat erittäin hyvät. Ja niin se tuppaa tässä elämässä suunnilleen kaikissa asioissa menemään että ensimmäinen kerta on se vaikein mutta sitten alkaa helpottamaan. | |
![]() 05.10.2012 16:00:08 (muokattu 05.10.2012 16:03:35) | |
Sergei Fallinen: Vähän pläski toi uusi laulaja, jos multa kysytään. Ei oikein rokkitähtimatskua. Sellanen laimennettu versio Tarjasta, ja Tarjakin oli jo aika laimea. Eiku just semmonen jylhä warrior goddess eikä mikään ruipelo pop-täti. Atomic Cafe: Jotenkin tämä homma tuntuu aina menevän niin että osa jengistä asettuu Tuomaksen puolelle ja osa sen erotetun solistin puolelle ja siitä sitten tapellaan niin että veri roiskuu joka paikkaan mutta eihän tuolla kaikella ole bändille mitään merkitystä. Tuo on Holopaisen firma ja sehän voi palkata solistiksi vaikka äitinsä jos niin haluaa tehdä. Se jää sitten nähtäväksi miten ostava yleisö ottaa uuden solistin vastaan, sehän on kuitenkin se ryhmä joka tuota koko sirkusta pyörittää. Mun mielestä tämä "homma" ei oo menny nyt mitenkään eikä konfliktia edes ole kun Anette-fanitkin tuntuu ainakin youtube-kommenttien perusteella olevan hyvin mielissään Floorista. Kaikilla on kivaa ja hyvä laulaja tuli. Veri ei roisku minnekään. Like father like scum | |
![]() 05.10.2012 16:05:05 (muokattu 05.10.2012 16:05:53) | |
Vestu: Eiku just semmonen jylhä warrior goddess eikä mikään ruipelo pop-täti Toi juttu vaatis vähän vähempiä vaatteita. Pop-tädin kuteet sillä ainakin on, ja se ei vakuuta | |
![]() 05.10.2012 16:07:08 | |
Huhhuh!, että se Anette lähtee! :O Kyllä saa oikein huokaista helpoituksesta. Karmean lauluäänensä ja esiintymisensä takia hän ei todellakaan ollut tarpeeksi arvollinen olemaan Nightwishin laulaja. Toivottavasti bändi sekä Tarja tulee järkiinsä ja palavat yhteen. Kitara on elämä. | |
![]() 05.10.2012 16:12:42 (muokattu 07.10.2012 16:19:01) | |
Vestu: Mun mielestä tämä "homma" ei oo menny nyt mitenkään eikä konfliktia edes ole kun Anette-fanitkin tuntuu ainakin youtube-kommenttien perusteella olevan hyvin mielissään Floorista. Kaikilla on kivaa ja hyvä laulaja tuli. Veri ei roisku minnekään. Siihen asiaan minäkin siinä lopussa vähän viittasin... Jos Anette meni aikoinaan läpi niin en minä usko että kolmannenkaan solistin kanssa tulee mitään ongelmia. Ainakin tässä ketjussa on kustu hunajaa jo kahden keikan jälkeen joten ennusmerkit ovat erittäin hyvät. Ja niin se tuppaa tässä elämässä suunnilleen kaikissa asioissa menemään että ensimmäinen kerta on se vaikein mutta sitten alkaa helpottamaan. | |
![]() 05.10.2012 16:36:58 | |
Topa-: vaikka tuon äänenlaatu on mitä on, hakkaa se silti tämän vedon vaikka anette vetääkin niin hyvin kun pystyy. http://www.youtube.com/watch?v=5WT17jg9RDU&feature=relat E: myös laulajan ulkonäkö ja lavaolemus voi vaikuttaa ylläolevaan kommenttiin. Nojuu. Mulla on dokumenttia hyllyssä sen verran Janssenin osaamisesta, että en ole alun alkaenkaan jännittänyt hänen puolestaan. Hämmästyn, jos ylipääsemättömiä ongelmia ilmenee. Eikä sekään ole huono asia, jos joskus hämmästyy. Enemmän katsoin, että aika hyvä meininki näyttäisi olevan bändissä, laulaja mukaan lukien. Jansen on laulajan vaihdoksesta ollut tietoinen jo ennakkoon, mutta nyt se tuli vähän hätäseen. Ei ole paperista tehty mimmi, ei. 9h aikaero, pieni vilustuminen 15 tunnin lentojen päälle, joiden aikana opetteli sanat. "Yöunet" ja 2h soundchekillä ekalle keikalle. Menkääpä perässä. Edes ihan vaan järkevän näköisenä vilkuttamaan sinne lavalle. ; ) En ole Nightwishista ollut kiinnostunut vuosiin, mutta laulajanvaihdoksesta johtuen liikahti täälläkin. Mähän sanoin, että sä sanoit. | |
![]() 05.10.2012 19:15:30 | |
http://www.inferno.fi/uutiset/janse … aulajan-vaihto-on-bandin-parhaaksi/ On tuota ilmeisesti jo pitkään haudottu. Ei kyllä ihmekkään, jos ei henkilö kemiat toimi ja työstä tulee lähes sietämätöntä yhden "ulkopuolisen" takia niin mikäpä siinä vaihtoa estää. Sama asia se olisi kai normaalissa töissäkin eli jos ei pomoa miellytä tietty tyyppi joka vain ahdistaa muita eikä luo hyvää yhteishenkeä niin kukapa sitä estää potkimasta jos on korvattavissa. Elämä on kuin vessapaperi, joskus pyyhkii hyvin joskus taas ei. | |
![]() 05.10.2012 19:27:14 | |
Alunperin tossa radiohaastattelussa Floor totesi että häntä pyydettiin mukaan tuonne marras-joulukuun tienoilla "yhteistyön" merkeissä eli hänen juttujensa perusteella voisi luulla että kyseessä on jonkinlainen feattaus-homma. Tai tällanen kuva jengille halutaan ainakin antaa. Niin tai näin, alkas taas vähän näyttämään silti että bändin sisällä tuo Olzonin lähtö oli jo päätetty aiemmin - tiesi eukko siitä itse tai ei - ja tuo viime viikonlopun tuuraushässäkkä oli vaan viimenen pisara ja sopiva tekosyy pistää vaihto jo tulille etuajassa. Kuuntelin tuon Floorin ekan keikan bootlegin ja jotenki todella vaikea uskoa että mimmi ois tosta vaan sisäistäny 80 minuutin verran tuota paatosta sanoineen päivineen yhden lentomatkan aikana. Oli lunttilaput tai ei. | |
![]() 05.10.2012 19:45:53 | |
No ei varmaankaan ihan siitä ajatuksesta lähdetä liikkeelle, että hän ei kappaleita tunne entuudestaan. Hänellä tuo tuleva pesti oli kyllä tiedossa, mutta ei varmaankaan ollut varautunut siihen, että nyt tulee puhelu ja sitten mennään. En lähde spekuloimaan lähteen luotettavuutta. Floorin blogista mainitut asiat lukaisin, mutta miksi sitten pitäisi erityisesti värittää totuutta tuon asian suhteen. On sillä ainakin ne sanat ollut lennolla mukana. ; ) ehkä. Olen itsekin vähän epäileväistä sorttia ja mietin, miten nopeasti voi saada paperiasiat kuntoon, että pääsee USAan. No ehkä ne vaan oli tai on Floorilla kunnossa. En tunne niin tarkkaan hänen liikkumisiaan. Mähän sanoin, että sä sanoit. | |
![]() 05.10.2012 20:14:34 (muokattu 05.10.2012 20:14:56) | |
Piti kaivaa spell of iron ja Follow me in to madness naftaliinista. Kyllä ne jumalauta on vieläkin rautaa. Edit. sori lievä offtopic. | |
![]() 05.10.2012 20:30:09 (muokattu 05.10.2012 20:30:34) | |
Strumbali: Olen itsekin vähän epäileväistä sorttia ja mietin, miten nopeasti voi saada paperiasiat kuntoon, että pääsee USAan. No ehkä ne vaan oli tai on Floorilla kunnossa. En tunne niin tarkkaan hänen liikkumisiaan. Tuo on kinkkinen. Turistinahan tuonne pääsee kun on passi ja menopaluulippu ostettuna + tarpeeksi fyrkkaa mutta työntekoon tarvitaan aina työviisumi. | |
![]() 05.10.2012 21:35:34 | |
![]() 05.10.2012 21:38:25 | |
Janus: This just in. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10152161149575068 ...and this is who we are now. Tarkoittaako tämä että Floorista tulee vakkari vai mitä tämä on? Elämä on kuin vessapaperi, joskus pyyhkii hyvin joskus taas ei. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)