Aihe: Nightwish
1 2 3 4 596 97 98 99 100207 208 209 210 211
Aalimupina
04.10.2012 21:59:25 (muokattu 04.10.2012 22:00:53)
Atomic Cafe: Niin...käkkäräpäisen gigolon syytä taas tämäkin homma. Meni tuolla tavalla ajamaan vaimonsa asioita ja kiusaamaan suomipoikia.

Voihan se olla että Marcelolla ja Tuomaksella oli sellaisia reviiririitoja kun molemmat kuseskelivat samaan puuhun mutta ehkä ne syyt Turusen lähtöön ovat vähän monimuotoisemmat.

Kokemukseni mukaan jotkut laulajat ovat hieman horjuvaa sakkia mieletänsä. Kyllä mulla on pari bändiä mennyt vituralleen, kun laulajat ovat alkanut hourailla ihan ihme juttuja. Järjen puhuminen koko bändin voimalla ei ole näissä tilanteissa auttanut yhtään mitään. Laulajilla on oman arvon tunne on noussut tähtiin, ts. kus noussut piähän. Jos tilanne Rapuli-Tarjan tai Olzonin tilanteessa on ollut yhtään samankaltainen, niin en ihmettele yhtään bändin ratkaisuja.

ps. eihän tässä nyt välttämättä ole kyse lainkaan tuosta, mistä puhuin. Mutta kunhan tuli mieleen. Pahat bändinpojat vs. viattomat laululintuset -skenaario ei oikein tunnu uskottavalta.
Atomic Cafe
04.10.2012 22:05:45 (muokattu 04.10.2012 22:12:47)
Aalimupina: Pahat bändinpojat vs. viattomat laululintuset -skenaario ei oikein tunnu uskottavalta.

Eihän se tunnu mutta ei se tunnu yhtään sen uskottavammalta toisinkaan päin.
Miikss
04.10.2012 22:12:04
Atomic Cafe: Eihän se tunnu mutta ei se tunnu yhtään sen uskottavammalta toisinkaan päin.

Niin eli käytännössä se on ollut hyvin todennäköisesti jotai siltä väliltä, niinkun suurin osa porukasta täällä on koittanut toitottaa. Aina vaan on pakko tehdä jommastakummasta osapuolesta syypää (en viittaa sinuun, vaan yleisesti).
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
aivokuolio
04.10.2012 22:13:09
Mitä vittua tuostaki kohta joku 7 vuotta kulunu?
Atomic Cafe
04.10.2012 22:13:36 (muokattu 04.10.2012 22:22:17)
Miikss: Niin eli käytännössä se on ollut hyvin todennäköisesti jotai siltä väliltä, niinkun suurin osa porukasta täällä on koittanut toitottaa. Aina vaan on pakko tehdä jommastakummasta osapuolesta syypää.

Niin...Tuomas oli avoimessa kirjeessään sitä mieltä että kiltistä naapurintytöstä kasvoi yhdessä yössä hirveä harppu heti kun se tapasi sen perkeleen käkkäräpää gigolon. Voihan se olla niinkin mutta asioilla tuppaa yleensä olemaan monta puolta ja itse kukin painottaa vain sitä omaa puolta.
TheMusiikkmies
04.10.2012 22:15:44
aivokuolio: Mitä vittua tuostaki kohta joku 7 vuotta kulunu?

Aika on kulunut kyllä nopeasti ja olen varma, että siitä itketään vielä toisenkin 7 vuoden kuluttua oli uusi laulaja kuka tahansa.
Elämä on kuin vessapaperi, joskus pyyhkii hyvin joskus taas ei.
Miikss
04.10.2012 22:19:00
Atomic Cafe: Niin...Tuomas oli avoimessa kirjeessään sitä mieltä että kiltistä naapurintytöstä kasvoi yhdessä yössä hirveä harppu heti kun se tapasi sen perkeleen käkkäräpää gigolon. Voihan se olla niinkin mutta asioilla tuppaa yleensä olemaan monta puolta ja itse kukin painottaa vain sitä omaa puolta.

Ei se muutos tuon kirjeen mukaankaan ihan yhdessä yössä tapahtunut. Ja jokatapauksessa, toki Tuomas tuo asiat esille omalta kannaltaan. En usko, että se tuossa kirjeessä valehtelee, mutta jättää vaan toisen puolen kertomatta. Ei sekään ole kovin loogista, että jos Tuomas haukkuu kirjeessä Tarjan niin se meinais automaattisesti sitä että Tarjassa ei ole mitään vikaa ja Holopainen on vaa hirvee mulkku joka erotti Turusen ilman syytä.
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Atomic Cafe
04.10.2012 22:23:44 (muokattu 04.10.2012 22:36:42)
Miikss: Ei sekään ole kovin loogista, että jos Tuomas haukkuu kirjeessä Tarjan niin se meinais automaattisesti sitä että Tarjassa ei ole mitään vikaa ja Holopainen on vaa hirvee mulkku joka erotti Turusen ilman syytä.

Tuo on ihan totta.

Itse en tosin pitänyt tippaakaan siitä että tuo asia tehtiin niin julkisesti kun tehdä voi, vaikka toki se oli hyvä tapa kosiskella faneja omalle puolelle ja hyvin se näytti myös onnistuvan. Minun mielestä tuollaiset asiat pitäsi hoitaa suljettujen ovien takana kuten yleensä hoidetaankin mutta kukin taaplaa tyylillään.
Miikss
04.10.2012 22:28:47
Atomic Cafe: Tuo on ihan totta.

Itse en tosin pitänyt tippaakaan siitä että tuo asia tehtiin niin julkisesti kun tehdä voi, vaikka toki se oli hyvä tapa kosiskella faneja omalle puolelle ja hyvin se näytti myös onnistuvan. Minun mielestä tuollaiset asiat pitäsi hoitaa suljettujen ovien takana kuten yleensä hoidetaankin mutta kukin taaplaa tyylillään.

Samaa mieltä oon itekin tuosta asiasta. Olihan se typerää sinänsä tuoda koko kirje julkisesti esille, vieläpä samaan aikaan kun Tarjan itsensä nähtäväksi. Tuossa Anetten tapauksessa taas homma hoidettiin omasta mielestäni ihan hienotunteisesti ja silti porukka räjähti taas.
Atomic Cafe
04.10.2012 22:34:28
Anetten tapauksessa yllätti lähinnä tuo nopeus mutta ei siinä mitään ylilyöntejä ole minunkaan mielestä esiintynyt.
Miikss
04.10.2012 22:36:36
Atomic Cafe: Anetten tapauksessa yllätti lähinnä tuo nopeus mutta ei siinä mitään ylilyöntejä ole minunkaan mielestä esiintynyt.

No toki se saatto ulkopuolisia yllättää, mutta aika varmasti niillä on ollut kitkaa puolin ja toisin jo pitemmän aikaa. Siitä kertoo jo sekin, että tuossa tapauksessa molemmat osapuolet on vissiin tullut siihen tulokseen, että Anette lopettaa. Eiköhän se Ölsseeni ois äläkän nostanu, jos se ois potkittu vaan tuosta vaan pihalle ja sitten väitetty että ero tapahtui yhteisymmärryksessä.
Fantasmic
04.10.2012 22:43:13
Atomic Cafe: Tuo on ihan totta.

Jos ja kun näköjään tuosta jauhaminen ja spekulointi kiinnostaa vielä noin kauheasti, suosittelen lukaisemaan sen kirjan läpi. Sen jälkeen kyllä kretiinikin tajuaa mitkä asiat tuohon päätökseen ajoivat. Ja kirjassa kertovat myös monet muut kuin bändin jäsenet joten se niistä mulkkuiluista.
ödelö
05.10.2012 00:24:10
.. oonkohan mä jotenkin poikkeava, kun en lämpene tolle Floorille?? Samanlainen päkättävä vibrato kuin nykylaulajilla yleensä, ja se, että jollain on prenikoita musiikkikoulutuksesta, ei tarkoita että on hyvä automaattisesti johonkin hommaan ( vertailen tässä omiin opiskeluaikoihin..) kuten NW:n laulajaksi..? Toinen asia on se, että takaan ja alleviivaan, että Mrs. Floor on tahkonnut Yövissyn kipaleita omassa olohuoneessaan sitä mukaa kun on karaåke-versioita ja instru-levyjä putkahdellut ulos, joten sitä että EI PYSY LIVE-KEIKALLA ÄÄNESSÄ PÄTKÄÄKÄÄN, ei voida perustella sillä, että biisit ois outoja!! Tai että jos jännittää.. Floorin ammattimaisuudesta on jaksettu glooriaa ylistää; ammattilainen ei jännitä siinä määrin, että kaik mennee pipariksi.. *huoh* vai että mitä?? nimim. täyspöljä
... lick someone elses ass but dont try mine
Twinkle
05.10.2012 00:59:01
Miikss: Tuossa Anetten tapauksessa taas homma hoidettiin omasta mielestäni ihan hienotunteisesti ja silti porukka räjähti taas.

Eihän tämä ole missään määrin mitenkään verrattavissa siihen mediahössötykseen mitä oli silloin kun Turunen erotettiin. Media yrittää tökkiä mutta ei vaan lähe, kukaan ei polta bändipaitoja eikä ketään harmita.
Atomic Cafe
05.10.2012 01:34:03 (muokattu 05.10.2012 12:19:14)
Fantasmic: Jos ja kun näköjään tuosta jauhaminen ja spekulointi kiinnostaa vielä noin kauheasti, suosittelen lukaisemaan sen kirjan läpi. Sen jälkeen kyllä kretiinikin tajuaa mitkä asiat tuohon päätökseen ajoivat. Ja kirjassa kertovat myös monet muut kuin bändin jäsenet joten se niistä mulkkuiluista.

Niin...kun se lukee kirjassa niin se on totta ja jos muutkin kun bändi haukkuvat Tarjaa niin sitten se on vielä enemmän totta.

Mutta mitä siihen mulkkuiluun tulee niin minä arvostelin vain sitä avointa kirjettä jota pidin silloin ja pidän vieläkin hyvin tekopyhänä pelleilynä ja aika vittumaisena liikkeenä, ihan siitä riippumatta oliko Tarjalla pää täynnä kusta vai eikö ollut.

Se kuka on enemmän mulkku ja kuka vähemmän mulkku ovat bändin sisäisiä asioita ja sellaisina ne kannattaisi myös pitää, ei kaikkea ole pakko myydä medialle eikä edes faneille. Jos solisti menee vaihtoon niin sitten menee mutta ei niitä syitä ole pakko koko maailmalle tiedottaa kun näkökulmiakin on näissä tapauksissa aina vähintään kaksi, se kirja toi esiin vain yhden sillä sehän oli Holopaisen rahoittama homma ja kuka nyt itseään lähtisi haukkumaan.

Vanhoina hyvinä aikoina hommat hoidettiin niin että kun bändin basisti alkoholisoitui ja alkoi haisemaan pahalle, hässi kitaristin vaimoa, varasti rumpalin viinat ja läppäsi solistia turpaan niin että hampaat on vieläkin hukassa, niin kysymys oli musiikillisista erimielisyyksistä jonka johdosta basisti päätti lähteä luomaan soolouraa. Se ei ehkä ollut ihan totta mutta parempi noin kun heittää kusiämpäri naamalle.
Rhapa
05.10.2012 08:11:07
ödelö: .. oonkohan mä jotenkin poikkeava, kun en lämpene tolle Floorille?? Samanlainen päkättävä vibrato kuin nykylaulajilla yleensä, ja se, että jollain on prenikoita musiikkikoulutuksesta, ei tarkoita että on hyvä automaattisesti johonkin hommaan ( vertailen tässä omiin opiskeluaikoihin..) kuten NW:n laulajaksi..? Toinen asia on se, että takaan ja alleviivaan, että Mrs. Floor on tahkonnut Yövissyn kipaleita omassa olohuoneessaan sitä mukaa kun on karaåke-versioita ja instru-levyjä putkahdellut ulos, joten sitä että EI PYSY LIVE-KEIKALLA ÄÄNESSÄ PÄTKÄÄKÄÄN, ei voida perustella sillä, että biisit ois outoja!! Tai että jos jännittää.. Floorin ammattimaisuudesta on jaksettu glooriaa ylistää; ammattilainen ei jännitä siinä määrin, että kaik mennee pipariksi.. *huoh* vai että mitä?? nimim. täyspöljä

Miten niin ei pysy äänessä? Hitto soikoon, tuo tuubivideo, minkä joku tänne linkkas oli mun mielestä aika uskomaton suoritus "sijaiselta".
Vestu
05.10.2012 09:02:24
Rhapa: Miten niin ei pysy äänessä? Hitto soikoon, tuo tuubivideo, minkä joku tänne linkkas oli mun mielestä aika uskomaton suoritus "sijaiselta".

Tämä.

Mielestäni hyvin onnistunut teknisesti ja taiteellisesti.
Like father like scum
Janus
05.10.2012 09:58:03
ödelö: ...EI PYSY LIVE-KEIKALLA ÄÄNESSÄ PÄTKÄÄKÄÄN...

Sori, olet väärässä. Ymmärryksesi on rajallinen.
Fantasmic
05.10.2012 10:29:35
Atomic Cafe: Niin...kun se lukee kirjassa niin se on totta ja jos muutkin kun bändi haukkuvat Tarjaa niin sitten se on vielä enemmän totta.

Niin niin... Eli sä haluat jatkuvasti esittää täällä mielipiteitäsi muttet ottaa asiasta itse selvää? Tarjaahan on myös haastateltu tuossa kirjassa ja asian voisi miettiä jotakuinkin niin ettei siinä kauheasti ole varaa ollut paskaa puhua. Tuollaisen paljastuessa kun olisi maine mennyttä.
Ja kunnianloukkaussyytettähän siinä myös pukkaisi. Hups, eikun pukkasi. Marcelohan haastoi julkaisijan oikeuteen liikemieskavereineen törkeästä kunnianloukkauksesta ja vaati 50 000euroa korvauksia.

Oikeudessa syytteet tosin hylättiin. Alkaa muistuttaa jo itämafiaa koko Nightwish lähipiireineen. Ovat saaneet jo oikeuslaitoksenkin polvilleen. :O
MegaMan
05.10.2012 10:35:32
Mulle on ainakin ihan sama vaikka Yökalassa laulais Olli Lindholm kun en koko bändistä oikeestaan ees tykkää. Nightwish tuo mulle kuitenkin aina Turusen mieleen ja se oli omaperänen ja alkuperäinen.
Minä juon kossua!!!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)