Aihe: Mastodon
1 2 3 4 595 96 97 98 99105 106 107 108 109
McNulty
17.03.2017 12:34:32
Hetfield: https://www.youtube.com/watch?v=gUGda7GdZPQ

Tämmöstä musavideoo tällä kertaa.

Ihan on levyn teemaan sopiva filkka. Ja koska biisi on hyvä, niin toimii se videokin.
moving in stereo
gazorlac
18.03.2017 22:26:39
No olihan se jo vuotanut interwebsiin ja eihän sitä voinut vastustaa kiusausta. Toisen kuuntelun jälkeen kuulostaa erittäin maukkaalta. Ihan hyvillä mielin voi laittaa levyn ennakkotilaukseen.
Hetfield
19.03.2017 02:54:50

https://www.youtube.com/watch?v=a12EW1CXKFk Making of Part 6

Melekosen öheisss/5
Alright, alright, alright!
Brian May jr.
19.03.2017 18:56:21
Hetfield: https://www.youtube.com/watch?v=a12EW1CXKFk Making of Part 6

Melekosen öheisss/5

Jaguar God- biisissähän revitään kuin Oblivionissa konsanaan, oikein mallikkaalta kuulostaa! Brentin tapa selostaa soolojaan aiheutti hekotusta, ja soolojen kuuleminen biisejä muuten tuntematta oli aika erikoista - ilmeisesti niitä on kuitenkin tulossa paljon ja erilaisia :D
Vettä!
McNulty
24.03.2017 18:35:45
moving in stereo
I.F. Ratajczyk
26.03.2017 13:56:52
Nyt kun olen levyn muutaman kerran kuullut, fiilis on että tämä levy saattaa olla jopa parempi kuin Crack the sky. Levyllä ei mielestäni ole yhtäkään huonoa biisiä, toisin kuin esim. Hunterilla. Perjantaina on marssittava levykauppaan ja ostettava levy että pääsee tutkimaan sanoituksetkin. Olen digannut kaikista näytebiiseistä, mutta levyn muutamat muut biisit ovat mielestäni vielä parempia. Show yourself erottuu muusta materiaalista yksinkertaisuudessaan, mutta kai siellä on oltava yksi radiobiisikin mukana. Kova levy, ei voi muuta sanoa.
McNulty
27.03.2017 00:50:42
Keleen warettajat!
moving in stereo
Burn
27.03.2017 10:20:58

McNulty: Making of part 7...
www.youtube.com/watch?v=AAZ4v7hBDWc

Aivan saatanan hyviä klippejä siellä täällä. Syntikoista ym. tulee kivasti Crack the Skye vibat ja kolmen minuutin paikkeilla tulee jopa Blood Mountain mieleen. Toivottavasti uskaltavat tällä levyllä vähän pidentää biisejä, koska kahdella aiemmalla alkaa välillä ärsyttämään kun biisit ovat 4-minuuttisia ja loppuvat kun ollaan vasta pääsemässä alkuun.
varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset.
Exhausted
27.03.2017 11:54:50 (muokattu 27.03.2017 11:57:22)

Burn: kahdella aiemmalla alkaa välillä ärsyttämään kun biisit ovat 4-minuuttisia ja loppuvat kun ollaan vasta pääsemässä alkuun.

The Hunterin kohdalla ainakin kyseessä oli selvä vastaveto liian raskassoutuiselle CtS:lle. Edelliseltä levyltä puuttui myös kunnon slovari, Hunterilla sentään oli pari mainiota sellaista.

Ymmärsin muuten niin että Kelliher ei oikein osallistunut vieroituksensa takia The Hunterin kirjoittamiseen ja äänittämiseen lukuunottamatta Black Tongue -biisiä, jolla mies soittaa poikkeuksellisesti myös soolon, mutta kahdella uusimmalla riffit on aika pitkälti hänen tekemiä ja äänittämiä.

Hauskasti Mastodonistakin on muovautunut perinteinen rytmi/lead-kitarabändi, kun aiemmin oli enemmän sellaista jotain siltä väliltä -soittelua.
lapio
28.03.2017 08:49:48

Nuo irtopätkät kyllä kuulostavat parhaimmillaan todella hyviltä, vaikka vähän körsö tuo eka single. Odotan levyä ihan positiivisin fiiliksin ja hyviä hupipätkiä nuo studioklipit.
bedlam
28.03.2017 08:57:26 (muokattu 28.03.2017 09:01:26)

lapio: Nuo irtopätkät kyllä kuulostavat parhaimmillaan todella hyviltä, vaikka vähän körsö tuo eka single.

Eiks eka ollu se Sultan's Curse? En muista siitä enää juur mitään, mutta mulle on kaikki kolme julkaistua biisiä toiminut ihan hyvin. Pelottaa vain, että edellisenkin levyn biisit kuulostivat oikein hyvälle ekoilla kuunteluilla mutta innostus levyn kuunteluun tyrehtyi todella pian. Tavallisestihan tasalaatuisen vahvan biisimateriaalin pitäisi olla hyvä juttu, mutta tässä tapauksessa se mulle teki kokonaisuudesta jotenkin puuduttavan. Skyessä esim. toimii minusta se, että siinä on ne kaksi progemammuttia ja sitten "ne loput biisit", tekee semmosta dynaamiikkaa biisimatskuun.
Levynkannet, logot, keikkajulisteet, nettisivut yms. http://www.petrilampela.com
lapio
28.03.2017 12:21:28

Olen itseasiassa palannut Once more around the sunin pariin useammin kuin arvasinkaan. Mielestäni oikein kelpo levy. Hunterista en pidä edelleenkään.
Exhausted
28.03.2017 14:52:19

lapio: Olen itseasiassa palannut Once more around the sunin pariin useammin kuin arvasinkaan. Mielestäni oikein kelpo levy. Hunterista en pidä edelleenkään.

Molemmat vähän välimalleja mutta molemmilla tosi hyviä biisejä. Kokonaan noita levyjä ei jaksa kyllä kuunnella, toisin kuin Crack the Skyeta ja Blood Mountainia.
crestfall
28.03.2017 15:40:38

lapio: Olen itseasiassa palannut Once more around the sunin pariin useammin kuin arvasinkaan. Mielestäni oikein kelpo levy. Hunterista en pidä edelleenkään.

Same mind.
"Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru
santakasa
31.03.2017 08:02:39
Tänään sitten Mastodonin levy ulkona. Haen omani kaupasta töiden jälkeen. Kaaoszinen arvostelun perusteella Show Yourself -kappale on levyllä ainoa laatuaan poppimaisuudessaan, joka ennustaa hyvää levylle.
Koska sormeni ovat lyhyet, olen keksinyt omia twistejä omalle motoriikalleni. - mace2691
Burn
31.03.2017 08:15:24

Etenkin Clandestiny sekä Jaguar God nousevat edukseen ekan kuuntelukerran jälkeen. Dailor laulaa ilahduttavan paljon ja kyllähän tämä pari aiempaa levyä pesee.
varpio: Kyllä ei perussuomalaisia äänestetä vaikka olisi kuinka neekeri ja hyvät viikset.
haunted
31.03.2017 08:24:37
Burn: Etenkin Clandestiny sekä Jaguar God nousevat edukseen ekan kuuntelukerran jälkeen. Dailor laulaa ilahduttavan paljon ja kyllähän tämä pari aiempaa levyä pesee.

Ihanaa. Mä koitan jos sitkuttelis levyn saapumiseen asti kans. Tai sitte illalla nopeesti vähä kurkistan spotista :D
Ei minulle tarvitse todistaa. Minä tiedän että olet väärässä. - Eemil
Pantse
31.03.2017 08:35:48
Ennakkomaistiaisten ja ensikuuntelun perusteella jopa valjumpi esitys kuin kaksi edellistä albumia. Hyviäkin hetkiä on, joten ehkä useampi kuuntelu tällä kertaa jopa avaisi uusia ulottuvuuksia. Mitään Crack the Skye-tyyppistä wau-fiilistä tuskin lie odotettavissa.
"Piimä on juoma." -Juhaho
Chamel
31.03.2017 11:19:06

Pari kertaa tullut kuunneltua nyt tämä uusi Emperor of sand levy. Ensifiilis: Ei yllä Crack the Skyn tasolle. Hyviä biisejä, mutta jotenkin tasapaksua. Jaguar God nousee kärkeen. Brent ilmeisesti laulaa biisin alussa matalalta ja äijän äänihän on makea.
Pääasia on musiikki, ei kikkailu.
cerulean
31.03.2017 11:38:27
Onpahan hurjan kova levy tämä Emperor of Sand. Etenkin kertosäkeisiin tuntuu olevan panostettu aika tavalla ja melkoista korvakarkkia siellä onkin tarjolla. Muutenkin hieno fiilis levyllä. Levyn teema on saatu hyvin tuotua osaksi levyn fiilistä.
After Ruth left me, I've been ruthless
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)