Exhausted 14.07.2007 00:09:56 | |
---|
Deliverance-levyllä on joitain biisejä joissa tunnutaan menevän osasta toiseen jotenkin perusteettomasti. Kuulostaa tosiaan siltä, että biisit on tehty aikamoisella kiireellä, ja vielä studiossa viilailtu paineen alaisena. Mutta on siinä kyllä toisaalta tosi koviakin juttuja, ei siitä pääse mihinkään. |
Milkop 14.07.2007 00:30:42 | |
---|
Mutta on siinä kyllä toisaalta tosi koviakin juttuja, ei siitä pääse mihinkään. Totta, esimerkiksi nimikkobiisin viimeiset viitisen minuuttia ovat jotain käsittämättömän loistavaa. Kuinka pelkkä E-molli voikin kuulostaa noin rankalta :) |
Exhausted 14.07.2007 09:21:49 (muokattu 14.07.2007 09:22:26) | |
---|
Siinä tulee itse asiassa vielä duuri-intervallia lead-kitaralla, komppikitaroiden soittaessa tietysti vitossointua. Mutta kyllähän tuo nimibiisi on aika ylivoimaisesti levyn paras. |
Strutsi 14.07.2007 09:46:34 (muokattu 14.07.2007 09:47:13) | |
---|
Totta, esimerkiksi nimikkobiisin viimeiset viitisen minuuttia ovat jotain käsittämättömän loistavaa. Kuinka pelkkä E-molli voikin kuulostaa noin rankalta :) Joskus kun Lamentationsilta katsoi tuon biisin niin se kyllä räjäytti pään... Lopezin kannuttelua oli jotenkin hypmoottista katsella... kohdassa 7:36 tulee tuo yksi filli, niin se piti jostain syystä kelata ja katsoa uudestaan monta kertaa ja suorastaan naurahtaa sille miten hyvältä se kuulostaa :D Drown in the deep mire, with past desires |
Milkop 14.07.2007 12:34:43 | |
---|
Siinä tulee itse asiassa vielä duuri-intervallia lead-kitaralla, komppikitaroiden soittaessa tietysti vitossointua. Mutta kyllähän tuo nimibiisi on aika ylivoimaisesti levyn paras. No juu, totta että siinä tulee muutakin, mutta pohjat menevät käsittääkseni pelkästään e-mollista. Tylyä. Paras biisi tuo on omasta mielestänikin. |
pehko 14.07.2007 14:15:12 | |
---|
By The Pain I See In Others mielestäni tässä on paras biisi elvyltä heti nimiraidan jälkeen, ja omalla listalla nousee myös aika korkealle bändin paras biisi-listalla....loistavaa, miten intron jälkeen muuttuu homma akustiseksi riffittelyksi, ja Mikaelin vokaalit tulee jostain pinnan alta silalin kivasti....ja joku hieno hämy-syna siinä samaa aikaa yhdessä kohtaa. sitten sen jälkeen lähtee vaan jäätävää polkemista ja melkeinpä levyn tylyimmät örinät...ja sitten siellä keskivaiheilla se breikdauni....kun tulee se ns. "humppa kohta"...aivan loistava...tulee just sitä kuunellessa mieleen että istuis jossain puistossa ja hiljaksiin sataa lunta jne. Sitten siellä lopussa on vielä semmonen yks hieno akstinen rämpytys kohta pari sekuntia....aijai. on se vaan loistava biisi. taidankin sen kohta kuunella. HEAVY...FUCKING...METAL! |
mungiisi 15.07.2007 20:10:59 (muokattu 15.07.2007 20:16:54) | |
---|
Siellähän nuo nytten soittavat... On kyllä aika kuraset soundit tässä nettilivessä. TÄH? Yksi biisi vain? Sivuilla lupailtiin kolmea. Jo nyt on perkele. Ihmeelliseltä kuulosti Mikaelin murinat. Saattoi johtua kyllä muutenkin tuosta äänenlaadusta joka oli aika hirveä. Ja tuo Åkesson ei kyllä oikein mielestäni istunut bändiin. |
pehko 15.07.2007 20:19:10 | |
---|
TÄH? Yksi biisi vain? Sivuilla lupailtiin kolmea. Jo nyt on perkele. olen pettynyt. Ja tuo Åkesson ei kyllä oikein mielestäni istunut bändiin. Olen samaa mieltä. vähän liian "hevi" tohon poppooseen. HEAVY...FUCKING...METAL! |
gorgonoidi 15.07.2007 20:20:27 | |
---|
prkl meni jo sit ohi... |
mungiisi 15.07.2007 20:22:48 | |
---|
Olen samaa mieltä. vähän liian "hevi" tohon poppooseen. Jep. Muutenkin se mies on vähän liian "moderni" Opethiin mielestäni. Opethin juttuun on aina mun mielestäni kuulunut just toi perinteisempien soittimien käyttö ja vähän muutenkin 70-lukumaisuus. Åkesson moderneine ESPeineen, kledjuineen ja heilumisineen ei vain oikein toiminut. :D |
pehko 15.07.2007 20:24:55 | |
---|
jep. Opethissa enempi kyse minusta fiiliksestä kun rokkimeiningistä. lähti "rokkipojille" palautetta tuosta keikasta...PRKL HEAVY...FUCKING...METAL! |
slipkorn 15.07.2007 20:26:34 | |
---|
Saatanan saatana, näin noin kaksi viimeistä tahtia, kiitos Windows Media Playerin. |
atimoc 15.07.2007 20:33:51 | |
---|
Jaha, se loppuikin sitten lyhyeen. Ansiokkaasti kyllä kameramies zoomasi tisseihin lopussa. "These songs are long and there are fast parts, so that automatically means that they're good" -Matt Smith |
mungiisi 15.07.2007 21:50:52 | |
---|
Kysymys! http://www.youtube.com/watch?v=VvrnpDcDCRA Mikä on biisi mitä ukot jammailevat tuossa videon alussa ennenkuin rupeavat höpisemään? 3 ensimmäistä Opeth-levyä on minulta kuuntelematta, tosin My armsilta olen kuullut melkeinpä kaikki biisit mutta en kykene muistamaan olisiko tuo sillä levyllä. Joten kertokaapa työ, maisterit. |
Milkop 15.07.2007 22:00:54 | |
---|
Kysymys! Credence. Tyhjä lää lää. |
MaD PiAnIsT 16.07.2007 11:32:09 | |
---|
Siellähän nuo nytten soittavat... On kyllä aika kuraset soundit tässä nettilivessä. TÄH? Yksi biisi vain? Sivuilla lupailtiin kolmea. Jo nyt on perkele. Ihmeelliseltä kuulosti Mikaelin murinat. Saattoi johtua kyllä muutenkin tuosta äänenlaadusta joka oli aika hirveä. Ja tuo Åkesson ei kyllä oikein mielestäni istunut bändiin. Eikai nyt hitto ala Opethin taso laskemaan näiden jäsenvaihdosten takia:/ Voi paska.. No täytyy katsoa uuden levyn jälkeen, että minkälaista sieltä tulee. Eniten epäilyttää tuo Åkesson. Ei ole mies yhtään proge ja silti soittaa Opethissa. Voi hyväisäkuitennii... Noh, katellaan se levy sit ku ilmestyy. Jos haluat tietää ketkä ovat ystäviäsi, hanki vankilatuomio.
(Charles Bukowski) |
pehko 16.07.2007 11:40:37 (muokattu 16.07.2007 11:40:47) | |
---|
täytynee muuten se mainita vielä, että kuulu aika lailla ylimäärästä härömekkalaa....oisko ollu just tuo Åkkesson HEAVY...FUCKING...METAL! |
Hipelius 16.07.2007 11:51:26 | |
---|
Näkeekös tuota videota enää mistään? Missasin tietysti http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
pehko 16.07.2007 11:56:12 | |
---|
Näkeekös tuota videota enää mistään? Missasin tietysti tuntuu pahalta sanoa, mutta et paljoa menettänyt mitn :,( HEAVY...FUCKING...METAL! |
Mufasa 16.07.2007 14:06:08 | |
---|
Ite olin just tolla ilosaaren keikalla ja paikan päällä kyllä kuulosti hyvältä. Ainakin mun mielestä saundit oli hyvät ja soittokin toimi. Soittivat vielä Blackwater parkin! Ja tosta uudesta kitaristista niin sekin veti hyvin. Ei ainakaan mua häirinny. Kaiken kaikkiaan hyvä veto vaikka olikin festarikeikka. Kevyt on askel kuoleman, sillä elämä on raskas taakka kantaa. |